Hai Dames, dank je wel voor het hartelijk onthaal. Ik zat de afgelopen dagen op 'na miskraam weer proberen zwanger te worden' of zoiets, ook van deze site. En deze SMEP zie ik wel zitten. Mijn NOD is rond 29 maart. Ik weet niet precies hoe mijn cyclus is. In september gestopt met de pil, en in januari zwanger geweest. Al die maanden onregelmatige cyclus. Dus ik hou 29 dagen aan. Je kan me toevoegen op de NOD lijst. Ik zit nu alweer uren achter de computer en ga maar eens huisje houden doen. Tot later. Cobi
ooow ja dan is het een ander verhaal als die al kan rijden ja maar die cursussen zijn er ook voor beginners en daar doelde ik dan dus op wel balen dat stukje tekst ...dat zal dan bij mij ook hetzelfde zijn...als t zaad maar 2 uur kan overleven zal t zeker geen 2 dagen leven hahaha
Hey Meiden, de zaadcellen overleven minimaal 2 uur lijkt me. Want dat is alleen als er te weinig vaginaal vocht is om ze te laten overleven. Daarom is het goed om zelf ook behoorlijk te genieten tijdens het klussen, zeg maar. Want als je meer vocht hebt, dan is dat positief voor de zaadcellen. Er staat zelfs op diverse websites dat het voor de vrouw goed is om na de zaalozing zelf ook zeker klaar te komen. Dan komt er veel vocht vrij, en door de samentrekking van de spieren kunnen de spermacellen gemakkelijker binnen de baarmoedermond geduwd worden. Dus we moeten ze een duuwtje in de rug geven Dus eigenlijk: gewoon samen echt lekker genieten van die tijden.
Nou nou, laat dat eerst maar eens even door een deskundig iemand onderzoeken lieverd Waar doet hij dan zijn theorie voor Ikdus? Mijn mannetje heeft wel in 1 dag zijn aanhagerrijbewijs gehaald... We kunnen dus met een grote caravan op vakantie hahaaha NOT
Tezzz, beterschap. Moest eerlijk gezegd ook even aan jullie denken, kinderen van mijn collega zijn ook 4 en 6. Morgen de begrafenis... Beastie, fijn dat je weer kan wassen Cobi, welkom hier! Jolanda, balen Hele dikke knuffel! Ikdus, jammer dat ie 't niet gehaald heeft. Ik heb alles gelukkig in 1x gehaald, maar bij mijn theorie waren er van de 50 mensen maar 6 geslaagd (!). Mijn man heeft zo'n versnelde cursus gedaan en was bijna 3x zoveel kwijt als ik (nou viel het bij mij ook wel mee, had maar 25 lessen nodig, heb er talent voor, haha ) Ik zou liever gelijk een half jaar vooruit kijken . Zien of het ergens voor het eind van de zomer gaat lukken....
haha ja cobi ook dat was al bekend hier zo ik ga hier es ff aan de was... dat stapelt zich hier ook maar op verschrikkelijk!
Cobi, zoek hier op de site ook maar eens naar "randjefietsen" Beastie, hoe is het met jouw hoesten trouwens? Hier gaat het maar niet over... al een week geen griep meer, maar blijf maar hoesten, errug vervelend :-? Hoop dat het bij jou niet zo lang blijft hangen!
navond! heb nog nooit zo snel m'n kids in bed gelegd . Voel me nog steeds belabberd Ik hoop niet dat dat hoesten bij deze griep hoort, want als ik moet hoesten, moet ik ook meteen overgeven. Sorry hoor, ik zwelg even in zelfmedelijden. beastie weer lekker aan de was? Fijn he, als je alles weer lekker fris hebt! he, er komt een kindje aan.. hij wou nog een kusje en een knuffel. Lief!
aah wat lief tezzz.. volgens mij zijn er 2 soorten griep momenteel, de ene met erg verkoude enzo en de andere met overgeven en diaree.. ik had de laatste versie en ik heb gelukkig niet hoeven hoesten! sterkte meid!
ik moet alleen overgeven. M'n buik staat wel op de kop, maar er komt niks uit. Ik ga weer even liggen. Tot morgen ofzo. prettige avond allemaal!
Hallo dames, Ik kom weer even gluren! Niet veel nieuws! Tezzz: beterschap! Julita: ik duim voor je! Wanneer ga je testen? hier niks boeiends, geen flauw idee wat m'n lichaam nu weer gaat doen! Weer een langere cyclus of hersteld mijn lichaam zich? Ik vind het een beetje overdreven maandag naar de gyn te gaan, nu ik weet dat ik een perfect prolactine gehalte heb! Maar aan de andere kant, eind van de maand zijn we 2 jaar bezig! Nou ja, ik moet weer aan het werk! Schoolwerk, leuk na zo'n lange drukke dag op het werk! Ciao!
Julita Succes! Ik duim voor je! Tezz Beterschap meid! Hier gaat alles goed! Ben moe va het harde werken, maar ga nu lekker rusten op de bank . morgen nog een dag hard werken en dan is het weer weekend! XXXXX
Nou nog een nachtje slapen en dan begint het feest dag 12 breekt dan aan en ik mag mn eerste ovu-test doen...gekke gedachte hoor! Is het een probleem als ik de test iedere dag rond 6 uur savonds zou doen, want om nu te gaan testen op mn werk lijkt me geen strak plan hihi
maakt opzich niets uit zolang je maar vanaf 4 uur van te voren dus dat zou 2 uur smiddags zijn niet veel meer drinkt... dus weet niet of dat haalbaar is?