Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik test ook altijd na het werk tussen 6 en 7...

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik ga ook lekker in bed liggen. Nog ff lezen.
    Morgen mijn eerste schooldag. Dus ik "spreek" jullie pas morgenavond.

Hier trouwens bobbels met lucht in mijn darmen.. heel raar gevoel ... nou
    Bis Morgen....

3. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Ik mag helaas WEER op rood. We gaan door naar ronde 9.
    Mijn volgende NOD is 2 april.

Misschien dat we deze maand de omgekeerde SMEP maar eens proberen.

4. he balen nyncke dikke knuff!

nu ga ik echt slapen doeii

5. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Goedenavond allemaal!

Wat is hier weer veel gebeurt zeg! Heb alles doorgelezen en was wel even zoet hoor!

@ Tezzz: Beterschap jullie allemaal! En wat heftig wat je HA vertelde zeg... Hoop dat je snel bij de gyn terecht kunt en dat hij/zij je gewoon kan helpen om zwanger te worden!
    *biecht: wij hebben nog steeds geen afspraak staan... ik had mannetje naar de HA gestuurd afgelopen maandag, maar de heel week zat vol en omdat ie geen agenda mee had is ie weer weg gegaan (HA zit bij ons om de hoek en hij moest daar toch langs).

@ Miepie: Wat een heftig verhaal zeg! Het leven is in inderdaad zo kwetsbaar en vergankelijk. Dat blijkt op dit soort momenten maar weer! Heel veel sterkte met elkaar op school!

@ Wieffie: verdorie zeg. Is je cyclus nu nog niet op gang na het slikken van die ephaston (uhn naam niet goed gelezen/onthouden). Ben je alweer bij de gyn geweest?

@ Julita: ohhh meissie wat spannend nu! Ik duim zo hard! Echt wat zou dat toch fijn zijn dat het nu raak is. Zonder Clomid al zo'n lange lf. dat is toch stiekem wel een goed teken.
    Mijn borsten deden ook afwisselend pijn die dagen rond NOD en ook hele vage krampjes gehad! Ik denk dat jij wel goed naar je lichaam luistert en dus ook veel registreert! Kan best wel .... Maar zal je niet langer gek maken!

@ Ellenk: even opfrissen maar ben je nu een ronde verder in een sollicitatie procedure? Lekker!
    En ik lees ook iets van 1e schooldag.... Huh, ik ben 't effe kwijt allemaal!

@ Ikdus: he, balen dat je vriend gezakt is! Ik denk dat ik het ook niet meer zou halen. Ik moet nodig mn rijbewijs verlengen! Heb 'm al 10 jaar!

@ Beastie: en en en... fijne wasmachine? Welke heb je gekocht? BEn beneuwd. Die van ons is dus ook stuk (nu al bijna twee weken) en moeten snel iets gaan bestellen. Hebben van de week even onderbroeken en sokken wasje bij de buren gedaan want het aanbod werd ook wat schaars.
    Wij zitten trouwens te twijfelen over een was-droog combi. We wonen nogal klein, hebben geen droger en wil geen extra apparaat in mn keuken en met de toekomst wens voor een kleintje zou het soms wel handig zijn. Niet meer 40 sokken en 20 onderbroeken ophangen... maar gewoon in dat ding mikken! Heerlijk lijkt me dat!

@ Cobi: Welkom hier! Goed verhaal! Je bent geslaagd hoor! Maar wel weer erg leuk om te lezen. Meeste wist ik nog wel maar dat verhaal over die hoestsiroop heeft me wel aan het denken gezet!

@ Nyncke: he verdorie! Dikke knuf!

Het wordt de komende dagen volgens mij wel spannend hoor! Hoop dat er nu eindelijk roze te bespeuren zal worden!

Ik heb dinsdag vage bruine spotting ofzo gehad en nu niets meer. Verder niets bijzonders dus zal als alles klopt zaterdag ongesteld worden (of bruinverlies starten of al morgen!)

Morgen hele dag weer op kantoor en hopelijk wat meer tijd om even te kletsen hier!

Liefs go4baby

Oja...
    Mijn harde schijf is te repareren... jippie! Wat was ik blij zeg! Kost een rib uit mn lijf maar goed!
    Ga nu een beter back-up systeem maken want deze was natuurlijk niet geback-up't... en niet geformateerd voor Mac... wat je dus beter wel kunt doen!

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemorgen!
    Go4baby, goed weer even van je te horen ;). Hoop stiekem toch voor je dat het bij een heel klein beetje spotting blijft...

Tezzz, even eentje om jou aan te moedigen: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=83973

Ga naar school, daarna begrafenis, dus ben er vanavond weer!

7. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    goedemorgen,
    @miepie, sterkte vanmiddag.
    @nynke, dikke knuffel meid. Echt niet leuk meer....
    @go4baby, fijn dat je harde schijf weer in orde is. Laat het maar een les zijn inderdaad, brrrr computer gezeur is zo irritant.
    @Beastie, ik maak mezelf al gek genoeg klopt!

Vandaag weer die zelfde vage krampen en ik heb al een beetje bruin slijm gezien dus ik denk dat het de verkeerde kant opgaat. Morgen spotting denk ik.

8. Niet meer actief

Marieke, hier zijn de cursussen voor mensen die al een rijbewijs hebben gehad of net door een klein iets gezakt zijn.

Cobi, ik hoop het maar ! Want als we lekker genieten van elkaar is er niets aan de hand !

Miepie, zoo je hebt er talent voor zeg hahaha, mijn vriend kan gewoon niet zo goed alles onthouden. En er was een mokkel die de heletijd tegen hem aan zat te kletsen waardoor die examen vrouw hem bijna weg stuurde waardoor hij 2 vragen gemist heeft.

Me vriend kan gelukkig erg goed rijden, en van de zomer zitten we al in Spanje dus dat heeft weinig zin. Daar is het ook allemaal anders en zijn de rijbewijzen niet europees. En dat heeft hij wel nodig.

EllenK, hij doet zijn theorie over gewoon rijbewijs B, hij is stout geweest dus zijn rijbewijs kwijt.

Tezzz, nog beterschap hoe voel je je nu ? En wanneer is je afspraak bij de gyn of heb ik wat gemist haha.

Lola, ik zou gewoon naar de gyn gaan hoor !

Go4baby, fijn dat de pc dok je pc kan maken, je hebt het ook maar druk hè.
    Wanneer is het wat rustiger?

@ Miepie weer, wauw dat is zeker positief. Er was ook een meid die na stoppen met de pil helemaal niet ongi werd. Ze stopte rond 17 oktober ofzo en eind januari had ze een knal positieve test !

Ik ga nu even wat andere topic's door lezen en dan op mijn nichtje van 1 passen als dat nodig is, weet niet hoe mijn tante dr nu voelt.

9. Niet meer actief

Julita, neeee dat mag niet hoor !

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Ik weet het...dat zei ik ook al tegen mijn lichaam...

oh ja Colbi, welkom! Ik hoop dat je gauw hartstikke roze mag.

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

Julita houd je vast aan PUPO he!

Go4baby.... ik begin vandaag met opleiding loopbaanplanning (moet er om 10 uur zijn dus vertrek zo) Ben benieuwd.
    Voor een baan heb ik donderdag een nieuw gesprek en wat andere sollicitaties lopen.

Nou ik ga zo wieberen tot vanavond ofzo

12. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    tot vanavond en jij ook pupo he Ellen?
    Success op je eerste dag van je nieuwe opleiding dan maar! spannend.

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    MMMMMMMMMMMmoge!

Nou hier draait de wasmachine over uren ;) @Go4baby..we hebben een AEG **laat je niet in de steek** gekocht..via het internet. Met 1600 toeren...TOP! Denk er om als je een combi koopt dat als de een stuk is de andere ook stuk is...dus droger stuk wasmachien ook stuk...Maar we woonen idd in nederland..was drogen buiten is er zelden bij :rolleyes:

@miepie...hoest inderdaad nogsteeds,...eigenlijk ook het enige wat ik doe ;) het lijkt wat minder te worden maar da's verder afwachten :(

14. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    #go4baby, ik ben trouwens wel aan de progesteron dus mijn lf is niet helemaal puur natuur...

15. Niet meer actief

Ellenk, veel succes en plezier met je opleiding !

Beastie, ben je al eens bij de dokter ervoor geweest ? Want je hoest mij veel te lang en veel te veel dus hup naar de dokter jij.

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    goeie morgen!

Hier nog steeds ziek. Vannacht superslecht geslapen omdat mijn rug zooo zeer doet dat ik gewoon niet kon liggen. Gevolg: giga koppijn!
    Maar ik hoef gelukkig niet meer over te geven. Dus zal straks eens een biscuitje proberen of zo.

@Miepie: veel sterkte vandaag.
    @Go4baby: wat ik heb begrepen van toen wij een paar jaar geleden een nieuwe wasmachine hebben gekocht, droogt een was/droger combi lang niet zo goed. Wij hadden ook niet zo veel ruimte in de keuken, dus hebben we de droger in de schuur staan. Een droger is trouwens wel ideaal ja. Die kleine babykleertjes zijn zo droog, maar als ze groter worden is een droger wel heeel handig!

@Julita: nee, geen ongi hoor! Potverdrie! Mooi niet hoor!
    @Nynke: balen van je ongi zeg. Gelukkig heb je wel korte cycli, dus kan je snel weer verder.

@Beastie: hoop dat je hoest snel voorbij is.
    @Ellenk: veel plezier op je eerste schooldag!

Wil ik dus net een afspraak gaan maken met de gyn, kan ik alleen tussen 10.00 en 12.00 bellen :rolleyes: Schiet niet op zo!

Laterrr!

17. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ahhh arme tezzz, wat vervelend dat je kids je toch nog aan hebben gestoken...
    ik hoop dat dat biscuitje erin gaat. Doe het maar rustig aan verder vandaag als dat kan. Knuffel!

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    SMEPpers van s(m)eptember:

Mielenl \:D/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise
    Diaantje17 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!!
    WishfulDreaming \:D/(ronde 5, 1x SMEP) It's a boy
    Pebbels \:D/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise
    Fiona23, \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!!

32 SMEP - kandidaten
    27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger
    *MOAS => Mother of all smeppers! ;)

******************************************************************************************
    SMEPpers van oktober:

Eevitaa \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)
    Coco \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)
    Linda221 \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!!
    Daantje82 \:D/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl!!
    Erannick \:D/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl!!
    Mijntje, \:D/ (ronde 5, 1x SMEP)
    Ger78 \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)
    Nin0 \:D/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise
    Daantje86 \:D/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!!

37 SMEP - kandidaten
    26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk :(

******************************************************************************************
    SMEPpers van november:

Beastie \:D/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise
    Liesje76 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!!
    Pas getrouwd \:D/ (ronde 3, 1x SMEP)
    Silla \:D/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy
    Heidi77 \:D/ (ronde 4, 2x SMEP)It's a girl!!
    Jeldou \:D/ (ronde 6, 1x SMEP) It's a boy
    Diddl9 \:D/ (ronde ? 1x SMEP)

31 SMEP - kandidaten
    23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger

SMEPpers van december:

CynthiaB (SC)\:D/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise
    Linda78 \:D/ (ronde 9, 1x SMEP)
    Leentje79 \:D/ (ronde 10, 4x SMEP)

20 SMEP - kandidaten
    17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger

SMEPpers van Januari:

Shedevil \:D/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep)
    Klavertje44 \:D/ (ronde 9, 2 x smep)
    Flo1975 \:D/ (ronde 5, 1 x smep)
    Butterfly1 \:D/ (ronde 7, 2 x smep)

21 SMEP - kandidaten
    17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger

SMEPpers van Februari:

Zico \:D/ (ronde ?, 4 x smep)
    Mupkuh \:D/ (ronde 6, 1 x smep)
    Hanne9 \:D/ (ronde 6, 1 x smep)

16 SMEP - kandidaten
    13 Ongi.... 3 Zwanger.... 18.75% zwanger

SMEPpers van Maart:

1. Nynke1980, ronde 8, NOD 9 mrt
    2. EllenK, ronde 5, NOD 9 mrt
    3. Marieke1610, ronde 15, NOD 9 mrt
    4. Julita, ronde 13, NOD 10 mrt
    5. Miepie80, ronde 14, NOD 12 mrt
    6. Tezzz, ronde 7, NOD 14 mrt
    7. Wendy, ronde 6, NOD 18 mrt
    8. Nyncke, ronde 6, NOD 22 mrt
    9. Lola1982, ronde 3.5, NOD 25 mrt
    10. Marina, ronde 5, NOD 25 mrt
    11. Elba, ronde 10, NOD 26 mrt
    12. Cobi, ronde ?, NOD 29 mrt
    13. Wieffie, ronde 9, NOD 31 mrt

13 SMEP - kandidaten
    1 Ongi.... ...Zwanger.... ....negatief.... ...% zwanger

SMEPpers van April:

1. Nynke1980, ronde 9, NOD 2 apr
    2. Ikdus, ronde 4, NOD 4 apr

Cobi je staat erbij, welke ronde zit je?
    Nynke, ik heb je ( helaas ) aangepast.

19. Niet meer actief

Julita wil je mij ook even aanpassen is ronde 4 namelijk ;)

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    oh...ik kan het heerlijk rustig aan doen vandaag. Kids zijn ook nog thuis (hoewel ze eigenlijk stiekum niet meer ziek zijn ;) ) dus hoef nergens heen!
    En mannetje om 1 uur vrij, dus dan komt íe gauw thuis. Jippie!

Deel Deze Pagina