Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Even ego doen hoor en ook helemaal offtopic..

Meiden ik ben oooh zooo blij !
    Een kennis die tevens onze thuis kapster is heeft mij gevonden op hyves, en wij proberen dr al een tijdje te bereiken op dr huis nr.

Ik heb dr toen ook gezocht op hyves maar kon dr niet vinden.

En ik vetrouw eigenlijk aan niemand mijn haar toe behalve aan haar. En eindelijk kunnen we weer contact met dr opnemen, joepie ik kan eindelijk mijn haar weer goed laten knippen :d

2. Niet meer actief

Julita, jij krijgt van mij een hele dikke knuffel !

Ik hoop echt dat het raak is, je verdiend het zo !

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    afspraak staat! En lekker snel ook al!

4. Niet meer actief

Zeker snel nog een klein weekje, ben zeer benieuwd !

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    anders ik wel! ;)

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Goedemiddag!

@ Miepie: sterkte vanmiddag!

@ Tezzz: fijn dat je al snel terecht kunt!

@ Julita: oke, prog dus nog steeds. Maar heb je opdracht om daar mee te stoppen zodra je spotting aanbreekt of zodra je echt ongi bent?

@ Wieffie: hoera spotting... (raar dat het bij de een een klein feestje is en bij de ander totaal tegenovergesteld). ZOu fijn zijn als je nu je nieuwe cyclus kunt beginnen!

@ Ellenk: Hee wat leuk zo'n opleiding! Is je beoogde nieuwe functie ook in die richting?

@ Beastie: jaja weet van die combi dingen dat het niet ideaal is. Maar nu heb ik helemaal geen droger en straks gewoon voor de 'just in case' gevalletjes! Drogen gaat prima binnen in de huiskamer (heel droge lucht dus echt nodig om natte was op te hangen ;) en op balkon gaat ook goed (is onder afdak) maar het duurt gewoon even en soms heb je snel iets nodig. Ik denk zeker met kids dat het harder gaat!

@ Ikdus: tja, ik vraag me ook de hele dag af wanneer het nou eens rustiger gaat worden... Maar je zult straks zelf zien, als je je eiegn bedrijf opzet dan ben je er dag en nacht mee bezig! Dat is soms gewoon nodig.
    Als we er goed van willen kunnen leven moeten we nu even een tijdje op onze tanden bijten!

Lekker trouwens dat je haar (vandaag?) weer geknipt wordt! Ik moet ook nodig... Maar ik weet niet wat ik wil dus ik ben nu suf met een staart want het is te lang voor los!

7. Niet meer actief

Nee, niet vandaag ze heeft nog geen antwoord gegeven..
    Maar hoop wel dat ze snel tijd heeft, word er helemaal gek van. Ik heb ook van dat veel te lange haar haha dus heb het ook nooit los.

Ze is echt een hele goede kapster en ze zit toevalig ook in Amsterdam, misschien ken je die kapsalon wel het heet haar 33.

Je moet inderdaad voor een bedrijfje veel over hebben en ook veel tijd er in steken..
    Als straks helemaal bij jullie alles klaar is zullen je er vast meer dan genoeg aan verdienen !
    Wat voor bedrijf is het eigenlijk ? Of had ik dat al eens gevraagt en ben ik het weer vergeten :S..

8. Jikke27

Jikke27 Niet meer actief

Hallo allemaal,
    Heb even niets meer van me laten horen, maar lees nog wel met jullie mee hoor ;) Mijn cyclus lijkt nl. in de war en ben van de week hiervoor naar de huisarts geweest. tot mijn verbazing pakte hij er gelijk een verwijsbrief bij voor de gyn, hier kan ik 20 maart al terecht. Gisteren dacht ik laat ik toch nog eens een ovutestje doen en wat kreeg ik op het schermpje: een :) ! Nu is mijn vraag:
    - 5 maart (waarschijnlijk pos. test, omdat ik die altijd twee dagen heb...)
    - 6 maart positieve test om 20.00 uur en 's avonds geklust
    - 7 maart om 12.00 uur negatieve test, vanochtend nog geen tempstijging
    (vandaag dus)
    Denken jullie dat ik te laat was om te klussen?
    in ieder geval zit ik deze cyclus dus op ongeveer 60 dagen...
    Nu moet ik ongie worden op de dag dat ik naar de gyn moet :oops: Houden ze hier rekening mee met onderzoek?
    Beddenkt voor jullie antwoorden! X Jikke

9. goedemiddag!

julita neeee puppo puppo puppo! hele dikke knuf meid!

jikke, weet niet hoe dat gaat als je ongesteld bent en die onderzoeken.. nog nooit meegemaakt dus kan je helaas niet helpen!

ikdus jahoee gefeliciteerd met t terug vinden van je kapper ;)

miepie, sterkte vandaag meid!

tezz.. oo fjn dat je snel terecht kan!

wieffie...hehe eindelijk meid! op naar de nieuwe ronde en dat deze maar niet zo lang mag duren en dat je lekker roze word

hier vanmorgen een uur vroeger getemd als normaal ivm nieuwe werktijden...temp is nog steeds hoog.. 37.2... en dat dus een uur vroeger als normaal..
    hij zal morgen dan wel dalen denk ik... dan zit ik op 12 dpo.. en mn lf is bijna altijd 12 dpo..

10. Niet meer actief

Hij gaat echt niet dalen hoor!

11. hahahha nou ik ga er vanuit van wel... bij 36.8 is t over en uit.. ik ga ervanuit dat die morgen of zondagochtend wel die temp zal aangeven.. gebeurd wel vaker bij mij dat ie van zo hoog ineens daalt!
    en weet wel...puppo... maar maandag hebben we afspraak voor t zaad in te leveren en dag 12 van mn nieuwe cyclus krijg ik inwendige echo dus daar ga ik ook helemaal al vanuit..

ps zie mijn tempkaartje van okt in mn album...daar was mn temp zo hoog en werd ik ook ongesteld :( vond ik wel erg vreemd overigens maar goed..

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Marieke: denk dat je temp gewoon lekker hoog blijft hoor! Pupo! (de 'dreiging' van de gyn is toch meestal al genoeg wordt wel eens gezegd... ;) )

@Jikke: Ik hoop dat je toch nog je ei hebt gevonden! (want je moet niet op mij gaan lijken :( )Denk dat je nog net op tijd hebt geklust dan. Nou hopen dat je temp morgen wel gestegen is natuurlijk.
    Maar in elk geval fijn dat je naar de gyn mag. Volgens mij houden ze er wel rekening mee als je ongi bent hoor bij de gyn. Succes!

Als ik zo lees op internet over vervroegde overgang en pco zouden ze dat allebei aan je bloed al moeten kunnen zien. Vraag me af of ik wel meteen een inwendig onderzoek krijg. Lijkt mij dat ik vooral eerst bloed moet gaan prikken. Echt 1 van m'n favoriete bezigheden :( . Jakkie! Gelukkig zit alles hier wel bij elkaar op de poli, dus dat scheelt wel in wachttijden enzo denk ik. Da's dus wel weer fijn! Mannetje baalt wel dat hij niet mee kan, maar ja, hij moet werken. Weet nog niet of ik iemand mee zal vragen of maar gewoon in m'n eentje zal gaan. Ik vind het eerlijk gezegd makkelijker om m'n verhaal te doen tegen vreemden dan tegen bekenden. Ben ik nou raar?

13. lieve schat je bent niet raar, tegen vreemden praat je toch makkelijker over t algemeen omdat je die dan dus niet dagelijks meer tegenkomt!
    heb ik ook hoor! ik vertel hier op de site ook veel dingen over hoe ik me voel enzo terwijl ik dat tegen bekende niet doe!

ik haat t bloedprikken ook... bah bah ik ga dr altijd bij liggen. vind het echt verschrikkelijk!
    maar ja is voor een goed doel!

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Helaas is mijn zwangerschap mis gegaan.

Weten jullie wanneer je weer ovutesten kan gaan gebruiken :(

Niet dat ik erop sta te springen om weer te beginnen maar vroeg het me af.

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ja, ik had alleen met mezelf afgesproken dat de enige volgende keer dat ik bloed zou laten prikken zou zijn als ik weer zwanger was! (dusssss gyn, bloedprikken, meteen zwanger raken en dan geen bloed meer hoeven prikken! Jaaaaaaa! ;) Zal wel weer niet opgaan, maar je moet toch ergens aan vast houden he? ;) )

16. hahaha ja tezzz zo denk ik ook.. heb nu een keer bloed geprikt en nu niet meer voor dat ik zwanger ben!

mup kan je niet verder helpen daarmee maar nogmaals sterkte!

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Mupkuh: we hadden het helaas al vernomen :(
    Wat ontzettent baluh voor je zeg!
    Weet niet wanneer je weer kan gaan ovu-testen, maar denk dat je beter eerst een cyclus af kan wachten. Nu zit er nog hcg in je bloed (en daar reageren de ovu-tests ook op). Sterkte en doe eerst ff kalm aan hoor!

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik doe heel rustig aan meid! En aan klussen wil ik nog niet eens denken. Maar ben toch maar info aan het verzamelen. Jammer dat hij nog niet raak is bij je.

19. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Mupkuh: Heel veel sterkte en steun meissie. Niet niks zomaar!

Je kunt gewoon weer op hetzelfde moment met je ovu testen beginnen met je curretage als dag 1 genomen.
    SMEP is bedoelt voor vrouwen die een MK hebben gehad dus ik ga uit van dag 1 als eerste dag van je (opgewekte) MK.

Heel veel liefs!

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks voor je info. Denk dat ik dan toch maar vast een setje ovutesten ga bestellen. Kom er snel genoeg achter of het wel of niet gaat werken.

Deel Deze Pagina