Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Sorry dat ik even inbreek dames ....

Jikke , grote kans dat je nog optijd was met klussen ;)
    Je tempverhoging zal morgen wel komen dan denk ik zo , maar kan ook overmorgen nog !
    De gyn doet geen inwendig onderzoek als je ongi bent ( de 1e keer zeker niet ! ).
    Je krijgt een aardige vragenlijst die ze met je doorneemt en je moet (als je hebt) tempkaartjes overleggen .
    Je moet dan een vervolg afspraak maken voor de inwendige echo , uitstrijkje en clamydia test .
    Bloedprikken krijg je wel meteen de eerste afspraak een brief voor en kun je als het goed is meteen door doen .

Mupkuh , heel veel sterkte !

Groetjes Joyce

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @JoyceD: bedankt voor de info! Ik moet donderdag ook voor het eerst.... ;)

3. ja klopt idd die info,... mijn vriend heeft een hele vragenlijst meegekregen die die moet inleveren en maandag gaat hij dus zaad inleveren. ik heb meteen bloed moeten prikken ook idd op clamydia enzo..
    en vervolg afspraak voor de inwendige echo moet dus nog gemaakt worden..
    tezz en jikke suc6 bij jullie eerste afspraak!

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Ik hoop toch zó dat die inwendige echo ook hier op de poli kan! Probeer info te vinden maar de site van het ziekenhuis ligt er alweer uit :(
    @Marieke: alvast bedankt!

5. ik kan gelukkig in t zh daarvoor terecht...is hier vlakbij dus dat scheelt wel.. vind t alleen doodeng.. ik zie allemaal rare senario's voor me.. dat t enorm pijn doen, dat ik opeens een scheet moet laten terwijl ik daar zo lig enzo hahaha echt zo dom

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Lieverds,

Ik ga stoppen voor vandaag. Heel misschien dat ik er vanavond nog ff ben. Ga nu nog ff op bed liggen. Koorts is nu wel grotendeels weg, maar voel me nog niet helemaal top. Mannetje is vanmiddag met kids op stap, dus kan nog even genieten van de rust voor ze weer terug zijn ;)

Laterrrr!

Liefs Tezzz

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    hihi! Een scheet? :)

Ik heb 1 keer een uitstrijkje gehad en dat was echt een piece of cake! Deed niet zeer of wat dan ook!
    Daarom wil ik ook hier op de poli. Da's hier 5 min. vandaan én vlak bij de school van m'n kids. Anders moet ik weer opvang gaan regelen enzo. Niet zo veel behoefde aan. Afwachten maar he!

Laterrrr!

8. hahahaha ja ik zie dat al helemaal voor me. dat er dus rare dingen gebeuren ofzo hahahaha

ga jij nu maar lekker je bedje nog even in voordat de kids en je man weer thuis komen!
    beterschap nog even!

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hoi Dames!
    Hoe is het hier?
    Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend?

10. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Marieke, mijn eerste echo was ook inwendig, ik had me er helemaal niet op voorbereid. En ik had ook nog nooit een uitstrijkje ofzo gehad. Maar het viel echt reeeuuuuuuuzzzze mee. Dus je hoeft je er niet druk om te maken.

Mupkuh, hoe gaat het nu met je? Heb je het al een beetje een plaatsje kunnen geven? Hoe was de curretage gegaan, heb je er veel last van gehad?

Ik ga eten bij mij ouders, doei!

p.s. de keuken is gebracht, over een week wordt hij geplaatst. Het einde van de troep is in zicht!

11. lola ik moet t weekend werken, dus geen weekend voor mij helaas. en ik moet morgen of zondag ongesteld worden.. dus word niet echt een feestweekend ben ik bang haha en ga jij nog wat leuks doen?

leentje, dankje voor je verhaal :D denk dat ik t maar gewoon over me heen moet laten komen.. t zal ook vast wel meevallen :D krijg ik eindelijk mn eerste echo, zijn dan wel alleen eitjes op te zien maar toch hahahaha
    super van je keuken! nog een week wachten dus en dan kan je weer lekker zelf kokerellen ;)

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oh, bah, werken in het weekend is nooit leuk! (vind ik dan!)
    Maar hoezo geen feestweekend? Misschien kleur je juist hartstikke roze dit weekend!

Ik heb niet echt veel boeiende plannen!
    Morgen naar de Zwarte Markt! (maar goed, daar ben ik ongeveer 2x per maand te vinden)
    Voor de rest veeeeel slapen!

13. morgen naar de zwarte markt? dacht dat dat alleen op zondag was :(

ja dat zou ook nog kunnen ja dat t roze word maar dat is maar een kleine kans denk ik hoor!
    ik ga t pas denken als ik zondag nog een hoge temp heb!

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

hee hallo ben ik weer.
    Hier nog steeds PUPO :) Heb verder ook nergens last van behalve wat afscheiding dus ... vrees het ergste... maar goed. we shall see ... :)

Mupkuh neem eerst maar eens lekker de tijd om alles een beetje op een rijtje te zetten. Ook je lichaam heeft het nodig.

Hier naat Utrech geweest voor de cursus. Was wel leuk... Houdt me tenminste weer ff van de straat..

Vanaaf verjaardag, morgen crematie, zondag weer feestje... Dus wordt een zwaar weekend.

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik ben net terug van een heftige avond karaoke maar de spotting is begonnen...
    Als ie morgen doorbreekt ben ik daar nog best blij mee ook...Nieuwe cyclus dan maar.
    Ik baal heeeeeeeeeeeel erg.
    Ik ga nu naar bed, ik zie jullie morgen weer!

16. aaaah julita :(:(
    dikke knuffel meid! hopelijk zet t toch nog niet door...

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Verdorie Julita kuffel vanuit hier :(

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Julita, hele mega dikke knuffel :(... had zo gehoopt dat je zwanger Tokyo ging verlaten. Zorg dus maar dat je 2e IUI beter resultaat geeft ;).

Mupkuh, ook voor jou een hele dikke knuffel!

Ellen, hoe was de cursus? En spannend voor jou en Marieke...

Hier had ik al weinig hoop, maar begin ook alweer de bekende ongikrampen te krijgen. Ga denk ik ook maar eens een afval-banner uitzoeken ;) Heeft weinig zin een cyclusbanner bij te houden nu..

19. he bah miep! ook al wist je van te voren dat t moeilijk zou gaan worden deze maand toch houd je hoop.. dus dan is t weer flink balen als je ongi krampen krijgt :(
    hele dikke knuffel!

20. voor iedereen!

Deel Deze Pagina