@Miepie: mwoh...gaat wel. Niet meer overgeven of diarree. Wel nog steeds koppijn en gewoon lamlendig. En als ik zie wat 3 dagen geen huishouding doet met ons huis, wordt ik helemáál moe! 't is hier altijd wel een zootje, maar moet écht iets eraan doen hoor. Man en kindjes zijn heel lief voor me geweest, maar ze hebben helemaal niks van hun zooi opgeruimd! Mannetje is nou naar voetbal en kids zijn in de speeltuin, dus heb al maar vast de wasmachine aangezet. Nou de rest nog. pffff. maar nou ff positief: mijn temp vanmorgen was wederom 36.5! Uitgezonderd de laatste 2 dagen (met hoge koorts) zit ik nou al ruim 3 weken rond de 36.5! Goed he? Hoe is 't met jou? Crematie gister doorstaan?
goedemiddag, hier minder nieuws... mn temp is met 0,5 gedaald.. zit dus weer op 36.8. wel een uur vroeger als normaal weer getempt maar ja dat mocht gisteren de pret ook niet drukken... nog niets te zien of te voelen maar die lage temp zegt mij alweer genoeg
tja raak er onderhand wel aan gewend, maar had stiekum gehoopt dat we de afspraak met de gyn konden afbellen.. maar goed had t wel verwacht omdat ik natuurlijk ziek ben geweest tijdens de eisprong.. bah mijn pupo is een beetje uit
He marieke, wat naar! Hopelijk is het maar een dipje.. Joyce: bedankt voor de uitleg, erg lief! En tezzz jij ook veel succes bij de gyn, fijn dat je ook al zo snel kunt! Nou ik heb gelukkig toch nog mijn ei gehad, tenminste als ik de test moet geloven... Zijn er mensen die weten hoe dat zit bij PCO, heb je dan ook geen posititve ovulatietesten en ook geen tempverhoging? Ik vraag me dat zelf af, omdat er een kansje is dat ik dit heb (mijn zus heeft het ook). Ik voel wel steeds een paar dagen pijn rond de positieve test. Sorrie voor al mijn vragen!
@Jikke: volgens mij kun je bij pco wel positieve ovutests krijgen, alleen gaat je temp dan niet omhoog. Volgens mij zit het ongeveer zo bij pco: je hebt meerdere eitjes die groeien. Allen geven ze een seintje door dat ze groeien. Omdat je lichaam dan heel veel van die seintjes doorkrijgt, denk íe dat het eitje al wel gesprongen zal zijn en geeft geen stof meer af om een eitje te laten springen. Gevolg: heleboel eitjes die niks kunnen, behalve misschien cystes vormen Weet zo niet precies meer welke stof wat precies doet (biologie-examen is al 15 jaar geleden ), maar dat zal ik eens even gaan uitzoeken! Moet het namelijk zelf ook weten
hoi meiden, hier was ik ook weer even. Alleen nog maar bruin slijm, nog geen echte spotting hier. @Marieke, jammer van die temp. @Tezzz, denk nog maar even niet aan dat huiswerk... nu nog even uitrusten. @ellen, hoe is het bij jou?
@Julita: dus je houdt het nog even spannend? Leuk! Ik zal m'n best doen om niet te veel te doen. Lukt tot nog toe wel aardig hoor Ja, hoe is 't met ellen?
het enige wat spannend is, is dat ik niet precies weet wanneer de ongi precies komt. Verder weet ik wel dat ie komt. Zo was het namelijk precies ook vorige maand. Wat denken jullie? een late innesteling?
haha marieke, natuurlijk weet je dat niet, was maar een grapje hoor! Ik ga naar bed, ik kom morgen weer even kijken hoe het met jullie is!
truste julita! ik ga ff bij mn schoonouders langs.. en vanavond maar broekloeren waar de spotting blijft.. want die zal vast wel komen vanavond...altijd zo de avond voor ik ongi word
ok, ik was er stiekum ook nog even... @marieke veel plezier bij de schoonouders, Is ook wel goede afleiding denk ik. Ik duim ook evengoed door voor jou. @Tezzz, op een dag zal een roze test zijn...
Hoi allemaal, *begin egobericht* Hier ook nog steeds droog... nou ja droog, alleen afscheiding. Heb net ff van binnen gecheckt nog geen rood onderweg..... Heb wel last van mijn borsten maar dat is vast psychisch, heb ook beetje rug pijn en dat heb ik altijd als ik ongi wordt. Heb vanmorgen crematie gehad van een vrouw van 58... Verschrikkelijk...Heeft veel energie gekost. Heb nu hoofdpijn en ben moe dus ga ff bankhangen.... *einde ego bericht*
ellen maakt het spannend! Uitputtend he, een crematie? Ga maar lekker bankhangen hoor! wanneer ga je testen?