goh, moeilijke keuze hoor, strijken óf bankhangen... af en toe strijk ik wel eens vanaf de bank! Gaat best hoor. Doe ik hele stapels! Helaas word ik daarna altijd weer wakker
pffff gisteren begonnen met ovu-testen en vandaag superpostieve test...gek hoor zo`n tweede streepje te zien, maar dan van een eisprong en niet van een zwangerschap..haha ik ben duidelijk van de ouwe(re) garde...mijn laatste kind is van 14 jaar geleden en in die tijd had ik nog nooit gehoord van een ovulatie test Even voor mijn duidelijkheid, vanavond en de komende 2 dagen klussen, dan een dag niet en dan nog een voor alle zekerheid ? En ..misschien gekke vraag maar ook geen ovu testen nu toch meer doen....pfff krijg er de zenuwen van haha groetjes Marina ps ik heb de test in mn album gezet 8)
@Marina: ja, apart gevoel he? Zo'n tweede streepje? Ik vond het ook heel gaaf hoor! Ik kende tot de ovu-test ook alleen maar tweede streepjes van zw.sch.tests hoor! En voor mij is het (pas) bijna 5 jaar geleden dat ik die zag! Misschien wel handig om nog even een paar daagjes door te testen. Hij is behoorlijk positief, maar misschien wordt íe wel nóg positiever! Kun je ook zien hoe lang jouw lh-piek ongeveer duurt. Is misschien wel leuk om inzicht mee te krijgen in je cyclus. Stel nou dat íe morgen alweer negatief is, dan weet je dat je een heel korte piek hebt en dat je de volgende keer dus niet een dagje kan overslaan met testen. Nou, was ik daarstraks bezig met eten koken, de eerste maaltijd in 3 dagen die ik hopelijk zelf ook binnen zal weten te houden, komt m'n man binnenstormen. Ging recht naar de wc en overgeven! Hij houdt vol dat íe 'heus niet ziek wordt', maar ligt nu wel in bed omdat íe 'opeens zo'n behoefte had om even te slapen'. Laatste lid van dit gezin dus ook geveld Gaat lekker hier!
haha mannen....ja tezz dat wordt heen en weer rennen met kopjes thee en natte lappen want als ze eenmaal toegeven ziek te zijn, zijn ze heulllllll zielug hihi Bedankt voor je tip, ik test gewoon nog even door, weet ik inderdaad gelijk hoe het zit, vanmorgen geklust dus we doen t goed denk ik dan maar Zoals het er nu uitziet, loop ik dan iets voor op mn banner?
Ja, idd. Of je hebt een iets langere LF dan gemiddeld (is gemiddeld 14 dagen, maar kan ook 18 dagen zijn). Hier even complete rust... heb vandaag de kinderen van een vriendin te logeren (zij draait een avonddienst in het ziekenhuis, man zit in het buitenland). Erg gezellig, en iets minder hulpbehoevend dan die 2 kleintjes van vorige maand, maar vind het toch wel erg lekker dat ze op bed liggen nu . Nou maar hopen dat ze lief gaan slapen en geen enge dromen krijgen...
suc6 met je logeetjes miep! ellen sterkte meid na zon nare dag hier nog steeds nix te zien of voelen...
nou, het ziekte-verhaal is hier blijkbaar nog niet ten einde... M'n dochter had haar eten pas voor de helft op toen ze niet meer hoefde, het heel koud kreeg en naar bed wou...om 18.45 uur! op zaterdag na uitgeslapen te hebben . Breng haar dus naar bed, hoor ik m'n zoontje roepen. Ikke naar beneden na m'n dochter onder haar deken te hebben gegooid. Zoontje wil geen eten meer en ook naar bed (terwijl hij net 2 uur op de bank had geslapen ). Hij staat op en hoppakee: daar lagen de drie happen spinazie en beker chocomel die hij net op had alweer op de grond! En k moet nog wel zo m'n best doen om m'n eigen eerste maaltijd binnen te houden! Dussss zoontje ook afgevoerd naar bed met een bakkie. Gauw bakkie voor dochter opgezocht (hou geen bakkies meer over ) en naar dochter toe. Slaapt al! En volgens mij hoor ik nou mannetje weer bij de wc? Gaat heeeeeeeerlijk hier! En wij moeten morgen nog op visite? ff kijken wat er nu weer is...en moet de k*ts van zoontje ook nog opruimen! ale:
Hè, Tezzz, wat naar allemaal :-? En dat terwijl je je zelf zo beroerd voelt Ellen, dikke knuffel! Heel naar altijd, begrafenissen en crematies. Gisteren zelf de begrafenis van de vrouw van een collega gehad, werd er een beetje naar van...al dat verdriet Julita, heb je je spotting doorgestuurd naar mij ? Lijkt er op dat het idd een korte LF gaat worden, meestal 2 dagen na het eerste roze ongesteld, dus weer één van 11 dit keer.
zucht...verhaal nog niet afgelopen...voor wie niet houdt van nog meer details: mannetje dus weer boven de wc met als mededeling dat íe per ongeluk in bed heeft gep**pt. had vandaag al bed moeten verschonen, omdat datzelfde m'n kleine mannetje vanmorgen al was overkomen. Bed dus wederom verschoond en met de vuile doek die over de k*ts van m'n zoontje lag in de wasmachine gemikt en zo snel in de droger want we zijn door de schone lakens heen! En de vloer stinkt nog steeeeeeds! @Miepie: jij nou al ongi? Nou zeg! Deze dag mag wat mij betreft sneeeeeeel afgelopen zijn! Pffffffff.
Tezz jeetje zeg, het is wel of jullie elkaar steeds aansteken met een gemuteerde vorm van het vorige.... Zo kun je door blijven gaan Om moedeloos van te worden... Maar goed dat jouw wasmachine het nog doet zeg!
Avond: Kwam even kijken of er al iemand (Julita?) roze is... ipv roze spotting *snif* @ Tezzzz: heel veel beterschap daar! Echt niet fijn dat jullie allemaal zo beroerd zijn! hoop dat het snel voorbij is want klinkt best wel hardnekkig! Ongelooflijk dat we bijna allemaal tegen ons NOD aanzitten. Wel gezellig zo samen aftellen! Het was vannacht nieuwe maan! Ik merk vaak dat mn cyclus de maan volgt! Ik denk dat mijn bruinverlies morgen echt begint. Hoop dat er iemand roze wordt. Best wel tijd voor! Liefs en fijne avond verder!
hahahahaha idd gelukkig zeg! Wat mij er op brengt dat ik nu mijn handdoeken moet overhevelen richting droger.....