Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    navond.....

Wat een ziekenboeg draai jij tezzz, respect.

Hier gaat mannetje vannacht op de bank slapen ivm met mijn gehoest en andere geluidjes :rolleyes: Het is niet echt beter...maar zat net te janken. Beetje bangig omdat ik als ik een heftige hoest bui krijg een golf slijm verlies...overgeef...alleen het voelt niet als overgeven het komt zo spontaan dat ik het alleen kan opvangen met me handen...morgen staat de huisartsenpost op onze to do list :( **einde zielig moment**

Vandaag nog zwaai zwaai gedaan naar Miepie, was naar me Oma in Harmelen...voorheen woonde ze in de Meern...die was 90 geworden van ded week.... 8)

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    tjee beastie, had je niet al eens een luchtweginfectie gehad? En leek het daarop? Toch maar naar de dok hoor! Sterkte vannacht!

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    yep, tis precies zoals toen, en daar heb ik 3 maanden mee gelopen...we gaan donderdag op vakantie..hoop toch dat dan....

4. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Beastie: he bah! Wat vervelend dat dat ook nog steeds niet over is. Goed dat je nu naar de huisartsenpost gaat (of eerst bellen).
    Ongezelli dat mannetje op de bank gaat slapen, maar als hij straks ook ziek wordt is het ook niet fijn en als hij te weinig slaapt kan hij 'juli' ;) niet meer vertroetelen!

Dikke knuf en beterschap!

5. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ BEastie: oei dat klinkt niet goed! En inderdaad je heerlijke vakantie staat al weer bijna voor d edeur! Moet je inderdaad niet ziek bij zijn!

Hoe lang gaan jullie ook alweer? (dat gaat echt wel door hoor!)

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    oeioeioei! Denk dat beastie maar gauw aan de 'beeb-veilige'druggies moet! Morgenochtend dok zoeken, medicijntjes halen en dan 3 dagen binnenblijven met de deur op slot! En heeeeel veel fruitjes eten! Je ging toch naar zo'n kuuroord? Mooi! Kun je mooi beter worden!

7. aaah beastie heel verstandig om toch nog even naar de dokter te gaan! hopelijk is t over voor jullie vakantie meid!
    rustig aan!

sssstttt je mag NOOIT zeggen : gelukkig dat dit of dat t nog doet (wasmachine) want je zal dan altijd zien dat ie promt ermee stopt! :(

8. vriend trouwens door de bocht:

gaat morgen zuurkool schotel maken... vrienden komen eten met hun 4 weken oude dochtertje!
    vraagt ie: hoelang en op hoeveel graden moet dat eigelijk in de oven....... juist.... eeeehhmm... geeen idee hahahaha op internet staat overal wat anders... de een zegt 30 min op 175 graden de ander weer 45 min op 220 graden ... dus morgen toch maar even mn ma of schoonma raadplegen hihi
    of hebben jullie nog suggesties :oops:

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Marieke, overschotels (ook zuurkool) doe ik altijd op 175 graden ;) En dan 40/45 minuten ofzo, hangt er wat vanaf of het nog gaar moet worden of niet. Ik gooi het er gewoon in, en zet als ik 5 min later wil eten de grill er even op voor een korstje.

Beastie, he wat naar :( Hoop dat de HA een wondermiddeltje voor je heeft en jij donderdag gewoon lekker van jullie vakantie kan gaan genieten. Dikke knuf! (en heb hard terug gezwaaid tussen het koekjes bakken door hoor ;)!)

Ook een hele dikke knuf voor supermama Tezzz... houdt ook niet op bij jullie hè? Slaap lekker zo, hoop dat het hele zooitje zich morgen een stuk beter voelt!

Weet niet meer wie het vroeg, maar ongi is hier nog niet doorgebroken, maar wel roze > ws dus over 2 dagen ongesteld. Zo voelt mijn buik ook wel aan trouwens :-?
    Ga mijn bedje in, ben bang dat er om 6 uur 2 peuters op mijn bed staan te dansen ;) (had ik ze nou maar niet verteld waar ik slaap, haha) Tot morgen!

10. arme jij miep!
    knuff!
    veel plezier met je peuters morgenvroeg ;) en bedankt voor je tip :D zal t aan mn vriend doorgeven!
    truste!

11. ik ga zo ook naar bed... tot morgenmiddag dames...ben benieuwd wat mn temp morgen doet en of ik morgen nou ongi word...

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ikke ben ook benieuwd naar je temp Marieke! (en naar de temp van mijn dochter, mijn zoon én mijn man! Eigenlijk alleen niet echt naar die van mijzelf ;) )

Dus iedereen had wat anders te doen vanaaf? Ik heb nog ff rustig kunnen genieten van mijn crime-avondje op Canvas. Mijn man kwam nog wel even melden dat hij toch écht niet ziek is, om vervolgens met een pak dubbeldrank weer naar boven te vertrekken :rolleyes: ;)

En dit zieke zootje moet morgen bij mijn ouders op verjaarsvisite! Ben benieuwd of we dat droog gaan redden :rolleyes: Mijn vader is deze week 65 geworden en (behalve twee vreselijk schattige schaapjes van de xenos en een zelfgemaakte mega-feestmuts) hebben we niet eens een cadeautje! Dat wordt dus morgen shoppen in eigen zaak en/of geld geven ben ik bang...tja, je moet toch wat he? Eerst maar eens zien dat de rest uberhaubt mee gaat!

Heb zo veel geslapen de afgelopen dagen dat ik helemaal geen zin heb om naar bed te gaan. Zeker niet als ik bedenk hoe 'heerlijk' ik zal slapen met een *piep*zieke man naast me.

Leve het weekend! Jippie :(

Iedereen welterusten en kalm aan!

Liefs Tezzz

13. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Goedemorgen!

Tezz, hoe is de nacht geweest met de ziekenboeg? Hoe voel je jezelf nu? Loop je jezelf niet een beetje voorbij door alle andere zieken?

Beastie, dat klinkt niet al te best, ga je maandagochtend meteen de ha bellen?

Marieke en Miepie, hoe is jullie temp vanochtend?

Go4baby, hoe was je tentoonstelling (is volgens mij niet het goede woord maar ik kom even niet op het goede woord) geweest?

Julita, heeft het bruinverlies nog doorgezet?

En Ellen, hoe gaat het bij jou?

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemorgen, even heel snel voor Leentje: niet getempt vanmorgen. Om 2 uur vannacht besloot de jongste dat ze heimwee had ;) Ze zijn tot 4 uur aan het spoken geweest, toen heb ik ze maar bij mij in bed gelegd...

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Goede leerschool Miepie....

Marieke ik doe de zuurkoolschotel altijd 20 minuten op 220 graden. Ik doe er altijd panneermeel of beschuitkruim bovenop dat wordt dan lekker krokant.

Hier nog geen ongi.... We blijven afwachten.
    Vanmorgen verbeelde ik me wat misselijk te zijn en heb af en toe pijntjes aan de zijkanten... hihi stom want ik heb zelf niet het gevoel zwanger te zijn. Maar PUPO!

We zien wel. Kan eigenlijk ook gewoon testen dan weet ik het maar op een of andere manier weerhoud me iets !

Tezz ik hoop dat je de nacht goed doorgekomen bent.

Beastie al richting huisartsenpost?

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ellen, wat spannend! Hoop dat je geduld beloond wordt ;).

Beastie, de nacht een beetje doorgekomen?
    En Tezzz, leef je nog?

Marieke en Julita, bij jullie nog nieuws?

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Mogge!

@ Beastie: hoe'st meis? ;) Ben je al bij weekend HA geweest? Hoop ook dat je snel een goed spullie krijgt en inderdaad zoals Tezzz zegt: fruit tot je gek wordt en niet meer de deur uit! (wel af en toe even luchten in huis hoor! maar ja... dat weet je natuurlijk wel!) Dikke knuf!

@ Tezzz: en? alle lieve zieke vogeltjes al in kleren gehesen met cadeautjes onder de arm? Of feestje afgeblazen...? Ben zo blij dat ik *klop klop klop op mn nog niet behandelde tafel* nog niets te pakken heb!

@ Miepie: ohhhh wat een nacht zeg! Hoop dat ze inmiddels weer vrolijk zijn en het toch leuk vonden om te komen logeren! En jij lekker bijslapen straks!

@ Julita/Marieke/Ellenk: Hoe is het verder met alle bijna NOD'dertjes?

18. Niet meer actief

Miepie, jammer dat je niet hebt kunnen tempen !
    Hebben de kids wel kunnen slapen bij jou in bedje ?

Marieke, hoe is jou temp ?

Tezzz, hoe is het met al die zieke ? Ga je nog gezellig op verjaardag visite bij ja papa, Nog gefeliciteerd !

Ellen, wat spannend zeg dat je het nog houd hahaha.

Beastie, en al bij de dokter geweest ? Hoe is het nu met je ?

Verder ben ik alles vergeten jullie kletsen teveel :p !

Ik ga wat afkicken van internet, want we hebben waarschijnlijk in Spanje geen internet meer, alleen in een internet cafe en ben niet van plan om daar heen te gaan ;) In kleine dorpjes hebben ze geen normale internet verbinding alleen via sateliet wat enorm duur is en niet draadloos en maar voor 1 pc, en laat dat nou de pc zijn waar niemand achter mag ;)

We vetrekken 29 april naar Spanje, wanneer ik precies een jaar ga met mijn vriend, lekker dan haha achjaa.

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    middag!

met mij alles goed. kon helemaal niet meer slapen vannacht. Ging om 3.00 uur naar bed en sliep om 4.00 uur pas of zo. :rolleyes: Mannetje en kids zijn beter (zeggen ze). Nu maar hopen dat ze alle snaaierietus vanmiddag kunnen weerstaan ;)

Ik ga er van door!

Tot vanavond of zo!

Nodders: zet 'm op! Maak roze! Pupo! Pupo!

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Tezzz: wat fijn dat het beter lijkt te gaan! Hele fijne verjaardag van je pa!

@ Ikdus: Gefeliciteerd! Wat gaaf dat jullie precies op die dag naar Spanje gaan! Dat is toch juist heel bijzonder!
    En echt wel dat als je daar eenmaal zit dat je internet gaat regelen! Mijn ouders wonen ergens in een gehucht in Frankrijk en die hebben daar ook gewoon internet! Ik denk dat dat in Spanje ook steeds normaler zal worden! Als je daar zit kom je er snel genoeg achter! (als ze telefoon hebben hebben ze binnen no-time ook internet verbindingen gemaakt!)
    En afkicken is niet nodig hoor.. (ongezellig!) als je daar eenmaal bent heb je ook genoeg te doen en zul je vast weinig tijd hebben!

Deel Deze Pagina