moet makkelijk kunnen...Als de clomid het deze keer doet, iets dat ik heel hard voor je hoop, dan heb je je eisprong ongeveer een week na je laatste tablet volgens mij. Maar ik weet het niet meer precies. Zal ik je er dan opzetten?
dank jullie wel dames voor t meeleven! julita! ja wij gaan gewoon samen weer op voor de volgende ronde! go4baby, ik heb al bloed moeten prikken en morgen gaan we mn vriend zn zwemmers inleveren.. dus zitten vollop in de onderzoeken momenteel! spannend voor jou meid
Tsjonge, wat een rood . Voor Wieffie erg fijn (), maar Julita en Marieke; was niet de bedoeling! Ik geloof dat ik jullie ook direct achterna ga, 't is nog niet doorgebroken, maar het roze wordt langzaam rood... Was 't volle maan ofzo ? Fijn te horen dat het bij Tezzz weer wat beter gaat (hoop hard voor je dat ze zich inhouden). Julita en Wieffie, dikke knuf voor het niet lekker zijn. En Go4baby, zorg jij stiekem met Ellen maar voor het eerste roze van deze maand dan Heb net even een uurtje bijgeslapen nadat de kids waren opgehaald. Kinderen sliepen voor ze de wijk uit waren al
Ja zet me er maar op! Wel zo gezellig! Ik heb idd ook al gelezen dat tot 9 dagen na het laatste tablet zou mogen springen. Ik hoop ook dat ik eindelijk eens een cyclus ergens in de 30 dagen zou krijgen. Dan zou ik al een gat in de lucht springen.
hoi miepie! jammer dat jij toch ook weer spotting hebt ....maar ook stiekum wel weer gezellig dat we weer gelijk opgaan.
hahaha ja die zullen wel moe zijn geweest na hun nachtelijke heimwee... en jij ook haha ik mag op de lijst voor 6 april..ronde 16
Argh nee miepie, niet jij ook al! hangt er iets in de lucht ofzo? Wel gezellig op zich met zijn allen gelijk lopen! Als je dan nog ongi moet worden dan allemaal vandaag maar
miepie, het was trouwens geen volle maan...wel nieuwe maan maar dat was vrijdag. Meiden, jullie staan op de lijst.
Haha, ja, verbaast mij ook. Laatste 3 maanden een LF van 13 gehad, nu ineens weer 11 blijkbaar. Heb ook maar vast een nieuw bannertje uitgezocht... en wil - ondanks dat ik de statistieken er mee omlaag help - wel weer op de lijst. Hou het voorlopig maar op 4 april, ronde 15 (slik).
Miepie, cd0? Hoe doe je dat? Broodje was heerlijk, smaakt naar meer Ik voel me ook gelijk weer stukken beter!
wil je dan al in het rood ook Miepie? @marieke, ik heb een tik dat ik er graag pas na mijn eisprong op wil, kweenie....vinden jullie niet erg he?
Onze NOD's zitten dus lekker dicht op elkaar ! Dus dat word Roze April, want April doet wat IK wil. En ik wil dat we allemaal roze zijn
Ik ben trouwens al zoooo blij met het feit dat dit een korte cyclus was en dat ik (jullie dus ook nu) niet zo laat in december uitgerekend zou zijn... Da's goed nieuws toch?
Sorry voor de verwarring; CD0 omdat ik ws vanavond of morgen pas écht ongesteld ga worden, mag al wel rood op de lijst omdat er geen ontkomen meer aan is Wieffie, na een avond teveel drinken vooral veel vet en eiwitrijk eten Helpt echt tegen een kater!
Goede regel ikdus! Ik stem voor! Ik pas mijn NOD wel aan als ik weet wanneer mijn ei gesprongen is.... morgen maar weer nieuwe ovutesten gaan nbestellen, de aanhouder wint. Ik zou haast wel vaste-klanten korting mogen krijgen daar
Ik heb mijn mannetje al verteld dat ik vanavond vette hap nodig ga hebben. Mijn schoonzusje wil ook mee eten, al ze vast niet erg vinden
Haha, je kan op sensitest geloof ik ook pakken van 100 stuks kopen, Wieffie . Julita, zou - als het op een of andere miraculeuze wijze komende ronde ineens wél lukt - voor mij nog best een kerstkindje kunnen worden hoor . Ben dan ergens rond 12 dec uitgerekend... als je dan 2 weken overtijd loopt... tada!
Ga straks naar de premiere van Dirty Dancing (musical), denk dat ik daarna ook even het station induik voor een vette hap