Ikdus; nee, dat doen ze hier niet met alleen clomid. Wel als ik straks over moet op spuiten.... Leuk miepie! Vette hap doet het altijd goed als ik ongi word. Al voelt het voor mijn gevoel niet zo. Ik bloed ook niet zoals normaal. Nou ja misschien komt dat nog....
haha, ja tuurlijk kan het nog! Ik heb ook wel eens gehoord dat eerste kinderen altijd wat langer blijven zitten dus...huppakee! kerstkind! ook goed. ik zou helemaal door het dolle zijn.
veel pleier Miepie, klinkt als een leuke avond. Ik krijg nu ontzettend zin in vette hap maar het is hier al laat en ik heb geen zin om eruit te gaan.
ik weet trouwens niet meer wie dit vroeg, maar ik ga dus weer iui doen deze cyclus. De laatste voordat we hier weggaan...Nu maar hopen dat mijn eitje niet op een zondag wil gaan springen ofzo... @wieffie, wel jammer dat ze je niet checken aan de clomid want anders hadden ze bijvoorbeeld vorige cyclus wel al bij je kunnen zien dat het eitje niet groeide en dan had je al eerder duphaston kunnen nemen...
oo gaaf miepie! lijkt me een gave musical! veel plezier.. ikdus doeii! heb toch maar een wat vrolijkere paas/lente banner gemaakt haha
Ik mocht wel eerder met de duphaston kunnen beginnen hoor maar ik had anders op dag 25 kunnen stoopen en dan ongeveer 10 dagen later ongi geweest en als ik niet ziek was geworden had ik op dag 33 mijn eisprong gehad. Dat vond ik toen zonde.
@ all: zo, hier was het weer even druk! @ Wieffie: zou je toch niet kunnen vragen of ze je ei willen meten zoals bij Julita? Vind het wel raar dat ze je clomid enzo geven maar niet inwendig kijken wat het effect ervan is! Misschien zou jij juist iets langer met Clomid door moeten gaan omdat het wat langzamer op gang komt ofzo.. Wel gezellig al die nieuwe banners! Over een maand worden die natuurlijk nog mooier @ Miepie: heel veel plezier! Leuk! En lekker meezingen Weet nog goed dat ik die film zag met wat vriendinnetjes... super romantisch en voor mij toen ook want ik was nog niet zo onderlegd in de liefde
gezellie he go4baby? verse bannertjes. dirty dancing is nog steeds een van mijn favo films! heerlijk gewoon.
... en toen was het opeens weer rustig!... Julita al lekker in dromeland? hee Elba! Hoe is het met jou? Al tijdje niet meer gezien hier (maar ik was er ook heel vaak niet dus kan je makkelijk over het hoofd gezien hebben Wordt dus ook spannend en trouwplannen al dichtbij?
Hellup, Ik ben t even kwijt. Deze maand begonnen met ovu testen, dus eergister was de 12e dag, die test gaf minimaal streepje, gisteren weer getest, dikke streep! Vandaag weer getest en weer minimaal streepje... Hoor je maar een dag een dikke streep te hebben? En volgens mijn banner is mijn eisprong pas over 3 dagen....hebben jullie raad/advies?
@ Marina: Een ovu test geeft een vette streep als je LH piekt. Dus het kan nu zijn dat binnen 12 tot 72 uur na je vette test je eisprong hebt. Je kunt dus best pas morgen of overmorgen je eisprong hebben. Daarom zou ik zeggen: aan de SMEP
Aha vandaar die drie dagen klussen vanaf moment "dikke streep" ? Dus dat betekent gisteren, vandaag en morgen, dan een dag niet en dan nog een keer? hahaha sorry hoor , dit is duidelijk mijn eerste keer
@marina: ja, vol er tegen aan En geeft niet als je het niet meteen snapt hoor! De cyclus banner gaat uit van een 'gemiddeld mens' en plakt de eisprong waarschijnlijk op 14 dagen voor je ongesteld wordt. (dus niet altijd op dag 14, want bij een langere cyclus schuift dat op.) Je kunt het beste af gaan op je afscheiding als je die kunt herkennen (doorzichtig en dradentrekkend als eiwit) en anders ovu testen of je temp bijhouden! Succes en hopelijk SMEP-roze straks!