wat heb ik nou gelezen? Iedereen tegelijk ongi aan het worden? Niet te geloven! Hoe krijgen jullie het voor mekaar! Wel heel erg balen hoor Dit is gewoon geen goed weekend geweest. Gelukkig is íe bijna voorbij! Morgen lekker weer een nieuwe week, nieuwe kansen! Hoe is 't met Ellenk? Make our day, our week, our month! Kids hier zijn weer beter. Mannetje is hartstikke ziek, maar blijft erbij dat hij NIET ziek is! Dus 'pappa voelt zich gewoon niet zo lekker' is hier het motto vandaag! Zelf ben ik regelrecht van de buikgriep overgegaan in het strontverkouden-zijn, met kans op een blaasontsteking. Ik ben nu dus stevig aan de drank! (water, thee, dubbeldrank en zelfs cola ) tsk, is toch ook wat. Ik zit hier gewoon elke zondag in m'n eentje uit m'n neus te vreten. En nou ben ik er een keertje niet, kon ik dus een stuk of 7 blz bijlezen he!
Ik ben er nu ook weer wat vaker. Dus je bent denk ik de komende tijd niet in je eentje. Ik zat te hopen dat ik gezellig tv kon kijken. Eindelijk een rustig avond. Maar nu is mijn broertje hier en nu bezitten de mannen de afstandsbediening.
Dank je wel. Ik heb er ook heel bewust naar zitten zoeken. Die van jou is lekker vrolijk zeg. Zie trouwens dat we samen in ronde 7 zitten.
tja, hihi, maar kan net zo goed ronde 5 nog zijn hoor! Heb eigenlijk al 4 maand geen ongi meer gezien wel 2 keer spotting gehad, dus maar doorgeteld naar ronde 7. Als ik na m'n laatste ongi m'n teller had laten staan, zou ik me nu helemáál rotschrikken! (schrok al van die 60 toen ik net inlogde weer) Jaaaaaa, lente komt eraan! In m'n tuin zijn al heel veel narcissen en tulpen aan het bloeien! Nieuwe start kondigt zich aan!
Goh tis hier echt zo`n hele rustige zondagavond...iedereen zich aan het voorbereiden op maandag morgen Fijn dat je kinderen weer wat lekkerder gaan, Tezz, weer een beetje rust in de tent
Yep! En als ze morgen weer op school zijn, kan ik eindelijk de rotzooi hier eens gaan opruimen! 't is hier een ongelofelijke bende! Hopelijk voelt mannetje zich wel snel beter, want heb weinig zin om ook nog eens zijn uren morgen over te gaan nemen op het werk. Ben zelf ook nog niet bepaald in topvorm
@ Tezzz: fijn dat het een beetje beter lijkt te gaan met de kids. Nu nog met die oudjes Beterschap maar weer want snotneuzen is echt vervelend! @ Muphuk: gezellig dat je weer mee komt kletsen hier! Heb je nog last van je curretage of is alles weer rustig? Mag je van de gyn er deze ronde weer voor gaan of zelf besloten om het even te laten voor wat het is? Ik kreeg na mn MA het advies een weekje te onthouden voor het herstel. Dat heb ik toen bijna gered en daarna gewoon SMEP geprobeerd (alleen door drukte rond mn ei niet...) dus de echte SMEP zoals bedoelt voor vrouwen na een MK niet echt in praktijk gebracht! @ All dag 1-ers: helaas kan ik nog niet mee... nog niets... en ik ben er toch meer meebezig dan ik had gewilt... @ Miepie: hoe was 'Dirty Dancing'? @ Beastie: alles goed daar? Zo stil zonder jou!
heheh het oudste 'oudje' is zojuist naar bed vertrokken (maar hij is NIET ziek! ) en dit oudje gaat ook bijna. Morgen weer vroeg op, kids naar school! Jij nog niet rood? Hmmm...nou, zal dan vast nog wel komen! (zegt zij om go4baby niet extra in spanning te brengen maar denkt ondertussen stiekum dat die ongi pas over 8,5 maandjes komt) ja, hoe zou het met beastie gaan. Ze is er de hele dag niet geweest he? Alles zal toch wel goed zijn met haar en het hoesten? Ik hoop het wel! Ellen al terug? JOEHOE ELLEN!
@ go4baby, het begint nu redelijk rustig te worden. Nog wel een gevoelige onderbuik. Maar het ergste is voorbij. De gyn had me aangeraden de eerste maand niet zwanger te worden. Maar een rede daarvoor is er niet. Dus we zijn gewoon rustig aan weer begonnen en we zullen wel zien hoe het gaat lopen. Ligt er ook maar net aan hoe ik het geestelijk onder ben. Ik heb er wel weer zin in, de ovutesten zijn alweer besteld.
goedeavond! hebben de hele dag visite gehad dus was ff afwezig.. julita, ah kijk aan dan moeten we dus allebei donderdag 20 maart naar de gyn voor een eimeeting... spannend we lopen dan wel helemaal gelijk op! ellen hoe is het nou? je houd ons wel in spanning zo hoor
@ Tezzz: lekker slapen! Morgen is er weer een (opruim)dag dus je kunt maar beter goed uitgerust zijn! En nee, ik wil ook geen ongi over 8,5 maand hoor, maar gewoon een kind... dan ben je toch niet ongi als die wordt geboren En nee, ik maak mezelf helemaal neit gek (morgenochtend ovu test doen? Anders wil ik namelijk afspraak bij de HA maken! voor morgen avond. Maar misschien moet ik een afpraak maken voor woendag. Dan weet ik wat ik haar kan vertellen! Ik voel overigens helemaal niets wat duidt op zwanger zijn ofzo. Beetje last van mn borsten (eigenlijk vnl rechts) de laatste dagen, maar dat heb ik zovaak gehad voor ik ongi moest worden, alleen de afgelopen 2 keer niet! @ Mupkuh: Inderdaad gewoon lekker doen waar jullie je goed bij voelen! Ik vind je in elk geval heel realistisch en sterk over komen! En gelukkig ook heel positief! Super! En dan zal iets moois roze hopelijk snel weer op jullie pad komen!
hee wat een gezellige tulpen bende opeens! @ Ellenk: ja, kom maar op met dat roze @ Marieke: ja, pasen valt dit jaar vroeg dus hopelijk hebben jullie dan allebei hele mooie eiertjes
@go4baby:jij weet blijkbaar nog niet hoe bloederig een bevalling is 't is misschien geen ongi, maar het voelt erna toch wel precies hetzelfde hoor! oke oke...vervang 'ongi' door 'bloed zien' ! Weet je inmiddels al wanneer nou je nod eigenlijk was? Vandaag of morgen? Enneh...zou morgen een afspraak maken voor woensdag ELLEN WAAR BEN JE ?!
Haha, en wij de 20e voor de 2e lading zaadjes . Gaan wel eng gelijk op nu dan allemaal Tezzz, hij is ook écht niet ziek hoor . Mannen.... Hoop hard met je mee dat je morgen zijn werk niet over hoeft te nemen. Go4baby, morgen maar een testje doen, ja Ik duim hard voor je! Dirty Dancing was leuk, maar meer theater dan musical. Wel heel gave dans! Echt super! (Julita, zeker een aanrader voor jou !)
hmmm...de 20ste is op een donderdag he? Moet ik meteen denken aan...jawel....ROZE DONDERDAG! Komt helemaal goed met ons! ikke a.s. donderdag naar Gyn, Marieke en Julita volgende week donderdag naar gyn en miepie dan zaadjes oogsten en brengen. De Donderdag gaat ons geluk brengen! Weet het zeker! Ik moet naar bed net nou iedereen er weer is. Jammur naja...tot morgen! Ellen, laat wat van je horen! Go4baby: testje? Slaap lekker allemaal! Liefs Tezzz