Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Grappig hoor, ik mag de 20ste ook weer naar de gyn ;)

Mupkuh, sorry meid, wat kl*te dat het niet goed is gegaan :( Dikke knuffel en lekker doen waar jullie je goed bij voelen!

Ga nu lekker slapen, klets morgen weer gezellig verder! Trusten allemaal!

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Tezzz als mn ei op die zondag was dan zou vandaag dag 1 moeten zijn. als mn ei maandag erop was dan dus morgen...

En misschien pies ik morgen wel even in een glas om dan mn ovu test op te zoeken.... Of ik ben zo slaperig en moet zo nodig dat ik dat weer ga vergeten (net als de vorige keer maar toen werd ik natuurlijk al ongi..)

Slaap lekker allemaal!Morgen roze weer op Ellenk ;)

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, die artsen hebben het maar druk met ons op de donderdagen ;).

Go4baby, niet vergeten. We kunnen wel wat roze gebruiken ;) (En anders staat Ellen zo alleen roze op de lijst straks :))

Mupkuh, balen dat je hier weer beland bent (dat je er weer bent is gezellig, maar de reden waarom een stuk minder :() Hele dikke knuf!

Ga mijn bedje in, nog een beetje duf van de spooknacht afgelopen nacht ;). Tot morgen!

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Morgen!
    @miepie, uitgerust?
    @Ellen, waar ben je dan? Hartstikke roze zeker! Ik hoop het voor je!
    @Tezzz, die niet ziek mannen zijn wel heel aandoenlijk vind ik altijd. Wel hoop ik dat ie morgen kan werken.
    @go4baby, is het toegestaan om voor je te duimen?
    @beastie, hoe gaat het met die nare hoest? Ik hoop dat ze iets hebben gevonden dat je kan nemen en dat niet slecht voor de beeb is.
    @mupkuh, helaas welkom terug hier. Doe maar rustig aan of juist niet...Waar jij zin in hebt. Vooral naar je lichaam luisteren.
    @ikdus, alweer een dagje dichter bij je droom!
    Spannend hoor. Ik verhuis bijna op dezelfde dag als jij. Als het goed is gaan wij 30 april weg uit zwitserland! Nieuw leven beginnen.

Ik heb de hele nacht heel veel pijn gehad en heb dat nu nog. Dus ik denk dat ik niet veel ga doen vandaag. (mss er even uit om heel vet eten te halen hahaha. En VEEEL chocola)
    Mijn mannetje heeft de komende 2 dagen een congress waar die met webcam mee gaat doen, maar het neemt plaats in California dus moet hij de hele nacht opblijven...lekker is dat.

5. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Julita, vervelend dat je zo'n hevige menstruatie hebt. Is dat pas de laatste twee cyclussen of had je dat eerder ook al?

Ik dacht even te kijken of Ellen nog wat gepost had maar helaas. Dan kom ik straks nog even langswippen.

Doei!

6. Niet meer actief

Wat leuk dat we tegelijk vetrekken ongeveer Julita, moeten ze ons tegelijk missen :p. Maar jij zal wel snel internet hebben hè.. Zielig dat je mannetje straks hele nachten op moet blijven pfff.
    En balen dat je zoo zwaar ongi bent, jeetje meid beterschap met je ongi.

Ellen, hoe is het nou? Wij willen weten !

Beastie, hoe is het met jou?

Tezzz, fijn dat je kids weer beter zijn, en leuk dat je mannetje NIET ziek is want dan hoef jij niet zijn uren over te nemen ;) Heeft hij dan zelf voor gezorgt :p

7. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @leentje, ik heb het alleen deze 2 laatste cycli gehad. Het komt dus kennelijk door de progeteron.
    Ik moet zeggen dat ik deze keer veel pijn heb ,maar niet zo gek veel bloed verlies. Scheelt ook weer.

Ik kon niet op cd 12 naar gyn want dan waren ze dicht, dus nu ga ik cd13. Net zoals vorige maand. Zal wel goed gaan denk ik.

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hee meiden....
    pff wat hebben jullie gisteren lekker gebebt.
    En verdorie allemaal rood om me heen. Dat hadden we niet afgesproken he meiden...

Hier alles nog rustig. Net ff gecheckt nog niets in de leiding zeg maar :oops: Wacht dus maar af. Denk nog steeds dat ik een beetje misselijk ben en heb een hele zachte huid. Maar ik vertrouw nergens op.
    Ik had eigenlijk vanmorgen gewoon moeten testen dan was ik ook van die onzekerheid af denk ik nu. Maar goed zit nu op mijn werk dus te laat.

Morgenvroeg testen als als als......

Jullie krijgen vanmiddag nog wel een update...

Ciao!

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmmmmmmorgen!

potverdrie Ellen! TEST DAN OOK GEWOON!

@Julita: wat rot dat je je zo beroerd voelt. En mannetje hele nacht achter de webcam, dus kun je niet internetten én 'm niet in je pyjama knuffelen! Ga maar lekker chocola eten hoor!

@Beastie: alles goed? Laat wat van je horen! Begin me een beetje zorgen te maken :(

zoooo, kids weer op school afgeleverd. Nou dus opruimen. Maar eerst paasstokken maken voor de 'grote palpaasoptocht' a.k.a. blokkie rond langs de oude mensjes. Bedachten we gisteravond dat dat natuurlijk vrijdag al is :rolleyes: als je ook ff een paar daagjes eruit bent... :)
    Hier verder alles goed. Mannetje ligt nog in bed. Het is hier prachtig weer, maar heb zomaar het idee dat hij vanmorgen niet gaat fietsen. Hoe ik daar nou bij kom? ;)

temp vandaag weer 36.6. Ben in tijden niet zo stabiel geweest! Benieuwd wat dat mag betekenen.

Laterrr!

Liefs Tezzz

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Ellen! dat klinkt heel erg goed allemaal. Je kan ook na je werk testen hoor. je hoeft niet tot morgen ochtend te wachten!

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    jajajajajajajaja! Testen testen testen testen!

12. goeiemorgen!

ooo ellen spannend meid :D je bent gewoon roze! :D

miep dan lopen we idd allemaal tegelijk haha spannende dag dus 2o maart!

hier net t zaad ingeleverd.. vroeg wanneer we konden bellen voor de uitslag.. dat doen ze niet telefonisch zei dat grietje.. naja oke! mijn eigen gyn is 20 maart met vakantie dus krijg ik een andere gyn voor de echo. opzich wel fijn want dat is een vrouw :D toch fijner gevoel voor mn eerste inwendige echo.
    alleen weet ik dus niet wanneer ik nu uitslag krijg van t zaad en bloed, omdat dus mijn eigen gyn met vakantie gaat en ik nog helemaal geen afspraak met hem heb verder.. dus ga lekker eigenwijs toch eind van de week bellen...

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    zal je wel horen van die andere gyn denk ik dan, toch?

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, sorry Ellen, maar ik sluit me helemaal aan bij Julita en Tezzz ;).

Julita, fijn dat je weer een afspraak hebt staan! En het aftellen in Tokyo is begonnen hè... Nog maar eventjes!

Tezzz, fijn dat je de nacht levend door bent gekomen en de kids weer goed genoeg waren van school... even rust voor jezelf nemen voor je gaat poetsen hoor!

Ikdus, voor jou komt het vertrek ook al dichtbij. Nog 7 weekjes...haha, hoe weet Miepie dat zo precies? Nou, omdat het dan vakantie is en ik daar alweer naar af zit te tellen :oops:

Hier inmiddels ook echt rood, ronde 15 in.

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Marieke, je kan wel bellen dan, maar zal dan moeten vragen of het bijv. gecombineerd mag worden met die echo. Ik heb begrepen dat ze het ook echt niet via de telefoon mogen doorgeven, dus dan net zo handig maar gelijk bij die afspraak die je al hebt staan...

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    *start ego*

JA DUIMEN!

Kunnen jullie even in mn album kijken...

*einde ego*

17. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    wow, dat is een VET posi ovu test!

Ga jij er NU uit om even een echte test te kopen or what?
    Ik sta hier echt te trillen van de emotie!

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    JIPPIE!!!!! Met zo'n ovu-test op je NOD MOET je er eigenlijk wel een zwtest achteraan doen, Go4baby... kan niet anders, toch?

Sta hier te springen op m'n stoel, ben ZOOOOOOO blij voor je!

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Als je geen zwtest meer hebt kom ik NU naar A'dam rijden om je er persoonlijk 1 te brengen ;) :)

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb me net in mn kleren geheesen met mega smile die ik niet van mn kop krijg...
    Heb hier nog een digitale clearblue liggen... en mn potje plas staat er nog...

Aaagggghhhhhhh ik ga mn liefje maar even opzoeken. Die zit op kantoor en weet van niets....

Ik wordt helemaal gek!

Deel Deze Pagina