Ik wou dat ik ook zo'n webcam had als mannetje van Julita... Konden jullie nu mn bibberende gezicht zien En testen gevonden! Zitten er zelfs nog twee in.... Ik ga eerst even naar Kantoor om te vragen of hij mee wil kijken.... Brrrr
Ja... ben toch maar even snel aan het testen... Als het niet zo is is het niet leuk... Zo wel, doen we e gewoon nog een!
Wauw ga ik over 7 weekjes alweer weg zo snel, ik vind het echt spannend worden ! Go4baby, wooow die is vet positief ! Hup hup snel testen en ons laten weten hoor, volgens mij word het roze hier
Wauuuw go4baby volgens mij mogen we jou dus feliciteren Joepie ROZEE ROZEE ROZEEE Dus het is toch mogelijk allemaal donderdag smeppen en zondag ei !
Oow ik ben zoo ontzettend blij voor jullie go4baby.. Ik heb allemaal kriebels en vlinders in mijn buik door jou haha... Geweldig, GEFELICITEERD, dus dat afvallen kan je lekker laten
go4baby gefelciteerd!!! ik ben zo blij voor je. En dat zo onverwacht! Helemaal te gek. Ga numaar lekker met je mannetje genieten!
Goede morgen meiden, Thanks voor jullie lieve digi knuffels voor jullie allemaal een knuffel terug. Hier gaat het gelukkig best wel goed eigenlijk. Beter dan verwacht. Ennuh Go 4 Baby GEFELICITEERD meid!
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! WishfulDreaming \/(ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger *MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl!! Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP)It's a girl!! Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) It's a boy Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC)\/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: 1. Nynke1980, ronde 8, NOD 9 mrt 2. EllenK, ronde 5, NOD 9 mrt 3. Marieke1610, ronde 15, NOD 9 mrt 4. Julita, ronde 13, NOD 10 mrt 5. Go4baby \/ (ronde 18, ? x smep) 6. Miepie80, ronde 14, NOD 12 mrt 7. Tezzz, ronde 7, NOD 14 mrt 8. Wendy, ronde 6, NOD 18 mrt 9. Nyncke, ronde 6, NOD 22 mrt 10. Lola1982, ronde 3.5, NOD 25 mrt 11. Marina, ronde 5, NOD 25 mrt 12. Elba, ronde 10, NOD 26 mrt 13. Cobi, ronde ?, NOD 29 mrt 14. Wieffie, ronde 9, NOD 31 mrt 14 SMEP - kandidaten 5 Ongi.... 1 Zwanger ....negatief.... ...% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van April: 1. Nynke1980, ronde 9, NOD 2 apr 2. Ikdus, ronde 4, NOD 4 apr 3. Marieke1610, ronde 16, 6 apr 4. Wieffie, ronde 10, NOD 30 apr JE STAAT ER OP!
WAT Go4baby, wat goed zeg! Geweldig! Van harte proficiat! Lekker zwanger gaan zijn! Mijn dag is ook helemaal goed! Ik denk dat ik ook maar niet moet gaan proberen ofzo
Go4baby Gefeliciflapstaart.... hemel.... totaal uit het niets... geweldig..... dikke knuf! Eindelijk goed nieuws.... Hier auwa aan borstjes... ik hoop ik hoop.... Nu wil ik ook testen... STOM!
Ja ellen, testen! 't is er een goede dag voor! Bovendien moet het rood van het weekend een beetje worden gecompenseerd Edit; Oja, allemaal goedemorgen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA (even een spatie anders wordt de pagina te lang) AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.... GEFELICITEERD GO4BABY! Ik zit hier te trillen op mijn bureaustoel. Ik heb zin om het tegen een collega te vertellen dat je zwanger bent terwijl het veel te veel toelichting kost om te vertellen hoe het in elkaar zit. Geniet er maar flink van, al zal je je tot je eerste echo zorgen maken over hoe het gaat. Mag je nu na je MA sneller naar de verloskundige voor een echo? Dit is echt een cadeautje zeg, dat moet wel een knap wondertje worden! Helemaal super zeg, hoe reageerde je mannetje? Ga snel naar de winkel voor een fles kinderchampagne, dan kun je er samen op proosten op jullie kantoor. Dit wordt een superjaar! Joepie!