Zoals wij van het weekend massaal rood gingen, kunnen jullie (Tezzz?) dan nu massaal roze gekleurd worden, Ellenk. Geen probleem hoor
Ellen, je zit al best een aantal dagen na je ei. Ik zou als ik jou was een testje kopen, dan wachten tot je mannetje thuis is en dan samen testen. Dan moet je nog wel even een paar uurtjes zenuwachtig zijn maar dan ben je wel samen. Anders zit je dadelijk met een smile op het werk en kun je het aan niemand kwijt (behalve aan ons natuurlijk, maar toch). Ik duim dat de uren voorbij vliegen (ben ik zelf dan ook wel blij mee want de maandag is altijd zo'n opstartdag). Aanvulling: Go4baby, aanpassen die banner! Die kilo's kunnen er over een paar maanden ook nog wel af.
hihihi wat zijn jullie toch een lieverds! Zoveel medeleven! Zo fijn! Ik zou zeggen niet meer op de lijst allemaal en gewoon geen december kindje willen omdat het zo onhandig uitkomt ivm feestdagen, iedereen die dan al jarig is, de jaarrekeningen van het bedrijf etc etc etc Ik had 'm gebeld dat ie even naar huis moest komen omdat ik 'm iets wilde laten zien... In z'n stem hoorde ik al wel dat ie een vaag vermoeden had! Ik kon het gewoon niet zeggen! Hij is ook heel blij maar ook helemaal beduusd! Zo bizar! We hebben in 1 maand maar 1 SMEP gemaakt... omdat we gezellig mijn verjaardag hadden gevierd... heftige gesprekken over dat het me best dwars zat dat het maar niet lukte.. en dan pats boem! Ik heb inderdaad wel zoiets van eerst zien dan geloven! Dus vandaag maar weer een afspraak bij de HA maken voor een verwijzing naar het ziekenhuis voor vroege echo enzo... En dan te bedenken dat ik vrijdag nog twee la chouffe biertjes en 1,5 glas witte wijn heb gedronken Ik was er zo niet mee bezig! En nu dus met z'n allen roze over 30 dagen! (zo'n beetje jullie gemiddelde cyclus niet?) Pffff wat bizar!
Haha, ik haal mezelf er gelijk maar weer af, Go4baby Ik ben net met m'n stomme kop op zoek gegaan naar meer info over zo'n heel slechte spermakwaliteit :-? Heeft voor mij heel weinig zin op de lijst te staan nu (dus da's meer de reden dat ik er af ben )
Grrrrr... FF geeft nog mn vorige zwangerschap aan! Die moet ik eerst deleten... Wel beetje raar want was anders 24 weken zie ik net... Even uitvogelen en dan terug met nieuwe banner! En ik eet nu natuurlijk weer allen nog maar verantwoord!
Krijg het niet voor elkaar op FF. Volgens mij moet ik dan mn account deleten en dat klinkt weer alsof ik het kwijt ben... Zal maar even mailtje sturen dan! 6 Februari 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 21 Februari 2008 Een beetje vruchtbaar 22 Februari 2008 Vruchtbaar 23 Februari 2008 Erg vruchtbaar 24 Februari 2008 Eisprong 29 Februari 2008 Innesteldag 9 Maart 2008 Vanaf hier kun je testen 16 November 2008 Vermoedelijke bevallingsdatum Haha, tegelijk met Sinterklaas zo ongeveer! Ik maak wel de ticker van hier aan! @ Miepie: ja, ik stond gister nog in mijn kantoor hok te bedenken waar we ooit het baby bedje kunnen zetten Nou, dat plekje hou ik dus nog maar even vrij...
GO4BABY GEFELICITEERD wat GEWELDIG! Had je helemaal geen sympthomen omdat je het niet aan hd zien komen? Ik ben zoooooo BLij voor jullie! XXXX Wendy
Wow! kijk even niet en zomaar uit t niets is go4baby zwanger meid van harte gefeliciteerd! echt helemaal super geniet ervan!
Ja ELLENK kom op! Ik wil een roze maatje En het duurt nog een maand voor die andere allemaal roze zijn
En Tezzz, en Julita, en Wieffie, en Rainstarrr, en Marieke, en Ikdus, en Elba, en de Nyn(c)kes, en Mupkuh, en Marina, en Lola, en Cobi, en Wendy.... en uiteindelijk over een paar maanden ik hopelijk ook
Je geeft je mannetje maar lekker teveel vitamine's straks ! Want jij moet ook gewoon erbij in april !
Morgen meiden, Voel me zwaar klote...verkouden , hoofdpijn , rauwe keel....maar na het roze bericht kan ik toch nog ff smilen ! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..GO4BABY is ROZE ! van harte lieverd..is je zooooooooooo gegund ...foto foto foto...ben gek op testjes hahha He meiden..even over de meeting...zal er helaas niet bij zijn...Marv is de dag erna jarig, ..lichamelijk kan het allemaal beter..dus Jac is bang dat ik die zondag dan op apegaaien lig op Marv's verjaardag...zit wat in..als ik mezelf nu al bekijk en merk dat ik na een uurtje boodschappen doen al bijna niet kan lopen , denk ik dat ik dit jaar maar moet overslaan... SORRY SORRY SORRY......doen we het volgend jaar nog een keer over?..dan ben ik er zeker bij ! zo kruip mijn mandje weer in...........snotter snotter !