@ Diaantje: wat lief dat je even kwam loeren hier ondanks je snotneuzie! Heel veel beterschap en dank voor je feli! En volgend jaar doen we gewoon nog een keer! Dan is iedereen zwanger of mama! Afgesproken! Heb nog fotogemaakt maar toestel thuis laten liggen. Komt later wel. En anders doe ik er morgen gewoon nog eentje Ik heb mn banner maar weer op de tulpen gehouden voorlopig! Eerst maar eens leven zien.. dan een mooie zwanger banner!
@ Julita: met Beastie gaat het redelijk. Heb haar gesms't en kreeg belletje terug vanuit de Apotheek! Ze was medicijnen aan het inslaan! Daarna zou ze weer gaan werken! Hier komt helemaal niets meer uit mn handen! Jij bent toch ook een Yoga fannaat? Zie dat om 13 uur Hatha Yoga is. Dat kan toch prima als je net zwanger bent? (ik ben zo stijf dat het em wel goed leek om meteen te beginnen!)
ja, ik ben zeker een yoga fanaat. Hatha yoga kan heel goed hoor. Als je een beginners klasje neemt. Is het je allereesrte klas? Er zijn ook speciale pre natal klassen, maar mss is het daar iets te vroeg voor....
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WAT LEES IK NUUUUUUUUUUUU? GO4BABY ZWANGER? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! GEFELICITEERD MEID!
Ik ben er weer meissie.... (nog een dikke knuff voor jou...zie je nieuwe banner... ) Alle dames met nieuwe banner knuffffffels..hoop dat jullie allemaal zo'n verassing als go4baby kunnen krijgen.. Had gisteren wel gelezen alleen te suf om te antwoorden. Gister redelijke dag gehad dus niet naar de huisartsen post gegaan..gisteren avond een zwaare tegenslag en slecht geslapen dus vanmorgen huisarts. Heb een inhalator gekregen die me over actieve longen moeten kalmeren deze heb ik jan. 2007 ook gehad. Alleen tis geen paardenmiddel maar goed mag verder ook nix Kreeg ik me toch een verassing...GO4BABY...ZWANGERT!!! \/ =D> JIPPPPIEEE! **kreeg dus een sms in de apotheek...ik terug smsen maar van opwinding lukte dat niet...dan bellen...zat met dikke tranen op me wangen naar een stok oud mannetje te wachten op pillen **Nou meid zo zie je maar weer..ik wilde eigenlijk niet in Juli...jij niet in November je zal zien dat het evengoed harstikke leuk is/wordt.... 8)
Tja een afdeling met 6 mensen en vorige week waren er dus 4 ziek..nu nog 3 en er moest iets af..je kent dat wel go4baby dus nu tijd vrijgemaakt om te forumen...kom maar op!! **wat een rust!** @Miepie...heb zaterdag bij Harmelen..(da's toch vlak bij jou?) een ooievaar gezien...heb hem jou kant opgestuurd!
Go4Baby...gefeliciteerd meid! het is je gelukt en nu hopen dat het deze goed mag blijven gaan! Ik ben ontzettend blij voor je meid!
GO4BABY WAT LEUK GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!! Wat zal je je goed voelen! En het is je zeker gegund (iedereen trouwens). Dikke knuffels!
Haha, thanx. Zie je, hij is wel in de buurt, maar wist gewoon de weg niet Nou maar hopen dat ie door die storm hier heen kan komen Heel veel beterschap Beastie, beetje eigenwijs dat je toch gaat werken :-?
Jah, eigenwijs is my middelname Wil ik donderdag toch op vakantie...dan moet ik eerst te werk zijn geweest wil ik van me zelf weg gaan...ach en stuuren ze me weg dan is het toch zo Laatste weekje zonder mannetje?
Ja, komt overmorgen terug gelukkig Alles kunnen regelen voor de treinreis? Hoop wel dat jullie wat beter weer hebben dan hier :-?
Dag dames, kan ik ook op de lijst komen? ben al een tijdje bezig en het smeppen lijkt wel goed te werken als ik dat zo zie Na de miskraam zit ik nu in ronde 3 en mijn nod is 24maart. liefs Miek
ik dacht dat ik nog niet helemaal goed wakker was......maar.......go4baby?!?!?! wat ziet mijn oog? GEFELICITEERD!!!!! WOEHOEEEEEEEEE! Wat super gaaf voor je meis, en nog wel totaal onverwacht! Ik hoop dat je evengoed vast een beetje kunt genieten van de zwangerschap, en ik ga KEIHARD voor je duimen dat dit een heeeeeel gezellig embryo'tje is!
Ik hoop iedergeval was sneeuw te zien met wat zon 25 graden gaat het niet woorden. Yep we hebben zelf de gletsjer express gereserveerd incl. poepie lux eten in de coupe leuk leuk! Alleen de terug reis kunnen we nog niet boeken...maar ach da's de terug reis..nie belangrijk 8) (moet er zwitserschocolade mee voor de 12de van April?) We hebben een intertail pass gekocht 5 dagen treinen in europa in 10 dagen. Eerst naar Parijs...paar daagjes ...dan door naar Zermatt, zwitserland..daarna met de gletsjerexpress naar st Moritz (door hopenlijk een wit wonderlandschap) na stmoritz naar een zwitsers gehucht met een mega mooi kuuroord (lekker badderen en masages.. www.therme-vals.ch ) en dan weer naar huis. Maar merk wel dat het wat zwaarder wordt allemaal met dikke buik dus het is nu op vakantie of niet Tamelijk tam voor ons doen ... check www.skoltiez.nl voor vorige resiverslagen