Lijkt me erg leuk zo een vakantie.. Ik zie dat jullie al vele mooie vakantie's hebben gemaakt. En die foto's van China erg mooi !
Deze week mijn laatste week werken voor mijn verlof begint. Ik werk nu halve dagen dus lekker even een uurtje (soms langer) plat zodra ik thuis ben. Dus ja, net wakker
Had idd gelezen van je halve dagen....denk dat ik dat misschien ook invoer de laatste 2 weken, goed plan.
@ Beastie: goed nieuws dat je de vakantie niet hebt laten afnemen door je hoest! haha wat zijn jullie toch schatten met al die lieve feli's! Thanx allemaal! Ik had net wel een oranje achtige veeg... bleh! Had ik toch niet in die ingewikkelde yoga poses moeten liggen Tja... als het klompje daar al niet tegen kan... Maar je begrijpt.. ik hou mn hart vast! Ik ga nu even naar de HA om een afspraak te maken om snel naar de gyn/VK doorverwezen te worden. Eerst maar eens zien dat alles in orde is voor ik het woord over mn lippen krijg
hee Mielenl ben je al topzwaar beastie mmmm zo'n lekkere treinreis lijkt mij ook wel wat hoor! Mijn collega is nu aan week 32 en die heeft nu ook al 1 dag en 2 vrije middagen extra. Ze vindt het ook een verademing.
Hallo, Beastie, wat een fijn vooruizicht zeg, die vakantie. En Zwitserchocolade is natuurlijk aaaaaaltijd lekker . Hopelijk is je hoest dan voor een groot deel over. Lijkt me vervelend om er op je vakantie last van te hebben (trouwens ook als je werkt maar toch). Go4baby, was de yoga fijn? Voel je nu verschil? Ik heb eigenlijk nog nooit een yogales gehad, werkt dat erg ontspannend?
Ellen, hoe gaat het met je? Kan je niet werken van de spanning of valt het mee? Ga je morgenochtend of straks testen? Spaaaaaannnnneeennnddd!
D'r komt vandaag idd niets uit mijn handen Vanmorgen ff hard gewerkt nu zit ik weer een beetje te lanterfanten .... en elk uur bijna naar het toilet .... doodvermoeiend....
Over een uurtje maar dan wordt testen ook niets want moet eten, groen makenbij de buren en daar koorrepetitie..... Dus of vanavond laat of morgenvroeg.
Pfff moet ik zolang wachten zeg ! Doe dan maar morgen vroeg Dan hoef ik tenminste niet terug te lezen of je getest hebt of niet
Hoop dat je snel een echo krijgt ... toch een beetje vanne eerst zien dan geloven! Maar bewijs is er weer...jullie kunnen het!
hahaha heel lief, maar zodra ik getest heb en het is positief weet iedereen op heel dit forum het ! HAHAHAHAHA !
IK ZEG VANDAAG ROZE MAANDAG!!!! KOM OP! AL IS HET 2 VOOR 12 VANAAF Nee, doe rustig aan. Als je roze bent komt er helemaal niets uit je handen! (zoals bij mij vandaag!) jaha zo is dat wel... ik kreeg al feli's uit juli mama topic dat ik ooit gestart had... zo lief! (thanx Beastie de 'boosdoenert' )
tjee, go4baby, al een beetje aan het idee gewend? Ikke nog niet! Zit hier nog steeds in ! Op deze druilerige maandag na een erg rode zondag opeens roze! En (nog) niet van Ellen, maar van jou! Wauw!