Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    :D je was toch topic starter...speciaal plekje bij de juli mama's ;)

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    hihi Tezzz ik kijk de hele dag ook zo
    :confused: maar ook heel vaak zo :D :D :D zolang tot ik er spierpijn van krijg!

Vind het zo bizar! #-o :-k Snap d'r ook niets van hoor... heb vanmiddag na de Yoga (lekker! aanrader voor iedereen!) er toch nog even een ECHT HEMA, ECHT ZWANGER tegen aan gegooid! En ook daar een tweede streep!

Ik vond ook niet dat ik aan de beurt was nu... dus ik ga proberen de geheime code te ontsleutelen zodat iedereen volgende keer heel erg roze is!

Maar ik geef Ellen een hele goede kans op roze! Ik snap alleen niet helemaal waarom ze groen wil worden bij de buren ofzo... ;)

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    8) :oops:

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    heb je geen krampjes gehad van de week...andere raare dingen gevoeld..wat zei de ha? :D wil alllllles weten!

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    jaha...niks bijzonders gevoeld? Of te druk geweest om iets te voelen?

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

hahaha groen maken heet dat. Onze buren zijn morgen 25 jaar getrouwd en als buurt zet je dan dennenbomen neer met zilveren roosjes. ;)

Ik kon het niet laten en heb ook een ovu testje gedaan. Helaas niet zo giga positief als de jouwe. Wel duidelijk een tweede streep maar niet dikker. Heb vandaag wel giga veel gedronken en hoop dus dat morgen met plasje langer in de blaas een echt zw. test wel goed gaat.... (ik testte in juni ook pas op dag 35 echt positief dus ik laat de moed nog niet zakken)

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Ellen: voor 2 dagen overtijd is een dik streepje op een ovutest toch wel errug dik hoor ;)

Morgenochtend testen hoor! En roze testen ook!

Jullie ook Grey's anatomy aan het kijken? Ikke wel! :)

8. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Zooo dat is nog eens goed nieuws go4baby.
    Heb een hele tijd hier meegelezen,nu al een tijdje niet en ineens zie ik dat je roze bent.
    GEFELICITEERD

Kareltje

9. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Wauw Go4baby! Gefeliciteerd! Super man!
    Geniet er lekker van!

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Kareltje: thanx! Hoe is het met jou! Zie dat je helaas al twee mislukte iui's hebt staan. Maar spannend nu! Duim je ook gewoon roze hoor! Nog een paar dagen ;)

@ Ellenk: hihi wat grappig om dat te doen! Ken dat gebruik helemaal niet. Nooit van gehoord zelfs! Is het mooi geworden?
    Die ovu test van jou klinkt toch goed hoor! Ik heb 'm vanochtend met ochtend urine gedaan. Daar zit natuurlijk ook veel hcg in (en ik had van 12 tot bijna 9 geslapen dus heel wat opgespaard!)
    Morgenochtend gewoon nog een keer en dan die kruitvat!

@ Tezzz en Beastie: heb de assistent gesproken. De HA gaat mij morgen terug bellen en dan krijg ik waarschijnlijk wel weer een verwijzing voor het ziekenhuis. Ik ga dan proberen om nu bij 6 weken al een eerste echo te krijgen!
    Ik heb vandaag wel wat gevoeld vage krampjes links en dan weer rechts, maar stukken minder dan de vorige keer. Wel daarna weer zo'n veeg met oranje... maar die was meteen daarna ook weer weg! Het is dat ik nu naar mn WC papiertje kijk sinds gister :oops: maar daarvoor deed ik dat dus niet (behalve vorige week dinsdag toen had ik beetje bruinige afscheiding... nog wel gemeld hier dat ik dacht dat mn ongi er aan zat te komen..)

We vinden het nog steeds zo gek. Was helemaal niet de bedoeling (maar vonden het ook een beetje onzin om als we zin zouden hebben cd's te gebruiken. Was meer dat we dachten we gaan het niet express getimed doen de komende tijd...)
    Ik weet wel dat ik nog dacht: het kan zijn dat ik een eisprong heb maar ja, hoezo zou het dan opeens raak zijn... En toen die eisprong zondag kwam dacht ik ohhh die zwemmers zijn vast al harstikke dood. Die hebben het eerder ook niet zo lang volgehouden ;)

Zo, nu zijn jullie helemaal bij ;) Meer is er niet te vertellen geloof ik :)

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik denk dat ik wel ga smeppen deze maand. Misschien best vroeg maar heb er wel reuze zin in.

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Mupkuh! That's the spirit!

@ Nyncke: thanx! ik geniet er zeker van tot het tegendeel is bewezen ;)

Ik ga nu maar even relaxen met een boekje en een lekker theetje en na een warme douche in een schoon fris bed (en morgen echt weer naar de MediaMarkt om te kijken of de was-droogcombi die nu echt nodig is ;) al binnen is!

13. woeiiiiii ellen!
    spannend, maar idd een dikke streep is een dikke streep hoor!
    ben heel benieuwd morgen maar denk dat je wel roze bent :D

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Ik hoop zo dat ellen morgen roze is!

duim me suf vannacht voor je ellen!

Allemaal welterusten (Ik ken iemand die vannacht heeeeeeerlijk roze zal dromen ;) ) en tot morgen!

Liefs Tezzz

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Morgen dames!

Ellen, hoe gaat ie?

Hier is het vandaag 18 graden met zon en omdat mannetje gisternacht al heeft gewerkt gaan we vandaag denk ik iets leuks doen.
    Ik zie jullie later weer!

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Oe, Julita, wat klinkt dat heerlijk! Hier 7 graden en storm :-?

Ellen, nóg niet wakker ;)?

17. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Goedemorgen!

Ik wilde even kijken of Ellen nog nieuws had maar misschien zit ze nu wel op de wc, hartstikke zenuwachtig met een stikje in haar handen te wachten...

Mijn vriend is zaterdag jarig maar ik heb hem gisteren al een cadeau gegeven: een doptone angel sound. Was echt supergaaf, want we hadden het hartje nog nooit gehoord, alleen nog maar gezien. Het was even zoeken maar op een gegeven moment hadden we hem/haar gevonden. Wat een mooi gevoel om een snelle hartslag in je eigen buik te horen. En erg fijn dat je bevestigd krijgt dat er nog steeds een levend wezentje in je buik groeit. Soms hoor je ook een plopje en dan was hij/zij verschoven en moest je weer opnieuw op zoek. Hij.zij is erg beweeglijk. Je wordt gewoon een beetje onzeker als je al weer weken niks hebt kunnen zien en nog niks voelt. Mijn vriend vond het ook super.

Go4baby, hebben jullie vanacht goed kunnen slapen?

Doei!

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mmmmmmmmorgen!

Ellen al op? ;)

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Goedemorgen allemaal,

Helaas giga negatief echt blanco test dus helaas.
    nu hopen dat de ongi ook vandaag komt ....

Ga nu weer aan het werk laterrrrrrrrrrrr

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    goeiemorgen deze morgen! Wauw die ellen maakt het wel spannend he? Die is nu natuurlijk dat 2e streepje op haar kruidvat-test aan het verwerken samen met haar man :)

@ leentje nog maar een paar weekjes dan voel je dat wurmpje ook bewegen!

hoe gaat het verder met iedereen? pfff kan jullie geklets niet bijhouden hoor!

Deel Deze Pagina