Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik zie wel ik begin toch een beetje te twijfelen..
    Mijn bmm blijft hoog staan sinds vorige menstruatie. En ik heb mijn hele cyclus door buikpijn behalve wanneer ik ongesteld ben.

Maar ik wil net aanstellerig overkomen en ik vind de mening van mijn familie ook best belangerijk en hun zullen me vast voor gek verklaren.

Hopelijk kan je di 25 maart terecht ! Dan kan je lekker op de roze wolk klimmen !

2. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Tezz, hoe is het nu met de ziekenboeg? Zijn de kinderen nu weer naar school en je man (die natuurlijk helemaaaaaal niet ziek is geweest ;)) weer aan het werk? Hoe gaat het met jou? Je temp is inderdaad erg stabiel zeg.

Mupkuh, je pakt het goed aan lees ik wel. Gewoon doen waar je zin in hebt en als je het even niet ziet zitten of er zit iets tegen, brand maar los!

Nyncke, slim gedaan hoor SSSMEPpert (slimme, stiekeme smeppert). Hopelijk zorgt het voor een mooi resultaat.

Beastie, dat klinkt alsof er heel wat vast zat dat nu loskomt. Hopelijk is alles over een paar daagjes weg. Voel je je al wat beter?

Go4baby, hopelijk kun je snel langskomen voor een echo. Dat zal voor heel wat zekerheid zorgen. En ik lees ook altijd dat wanneer je zwanger bent je er straaaaalend uitziet. Ik zie er stralend uit met pukkels op mijn kin die gewoon weigeren te vertrekken.

Ellen, wat balen zeg.... hoe voel je je nu. Ben je nog bezig met WK slipstaren? Dikke knuffel!

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Hahahha...nou Mark is niet zo te spreken over me "vrouwelijke gedrag" nou jammer dan. Het moet er uit! :rolleyes:
    Donderdag ochtend pakken we de Thalys naar Parijs en 21 maart komen we laat thuis. Ben altijd bereikbaar via sms...behalve in het kuuroord [​IMG]We gingen niet aan internet doen...voor die paar daagjes...mischien iets via hyves...

En ik heb vrij genomen tot 26 maart....dus kan de 25ste je nog goed volgen.

In week 6 gaat het hartje kloppen..dus het is ook zo.n beetje het vroegst wat ze doen...denk ik ;) Meteen checken of dat knipper lichtje het goed doet... :D :D :D

En? al een beetje van de schrik bekomen?

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Gaat al wat beter...alleen koppijn van het hoesten maar best redelijk geslapen...Mark is nu aan het rommelen :rolleyes: na-aap-er!

Ga zo bij de ah (niet te verwarren met ha) een bak meloen mix halen (3 soorten meloen...kant en klaar in stukjes)....zo'n zin in :D

Jeej ik heb juist minder puisten. Alleen nu mega wallen... 8)

5. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo meiden,

Ellen, wat K*T :( Ik hoopte zo dat je lekker roze bij Go4baby kon gaan zitten. Hopelijk test je alsnog positief. Ik blijf toch nog ff duimen!

CD3 is aangebroken en dus ook de clomid ;) Heb mijn mannetje al vast gewaarschuwd voor de bijwerkingen ;)

Beastie, fijn dat het allemaal los komt ;) En je vakantie voor de deur, fijn hoor!

Lola1982, fijn dat je nu iig onderzsoeken krijgt. Ik heb geen vragen over ontlasting e.d. gehad. Nou ja hopelijk laten de bloeduitslagen zien wat er aan de hand is.

Ik ga nog ff aan de was... strijkwerk is alweer weg, check nu nog vouwen :D

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Wat vroeg de gyn eigenlijk allemaal bij jullie? Wil weten wat ik kan verwachten. :rolleyes:

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Ellen staat weer op dag 1 :(

8. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Mmm ff denken, eigenlijk van alles. Ik had natuurlijk al heel veel info omdat ik de kaartjes kon tonen en omdat ik natuurlijk ovutesten had gebruikt. Ze vroeg wel hoe oud mijn mams is en of ze al in de overgang was. Of er meer problemen met kinderen krijgen zijn in de familie.

Das zwaar minder :( Balen zeg, dikke knuffel!

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hi meiden,

Mijn zwanger worden setje is binnen. Dus we kunnen aan de slag. Ik weet alleen niet wanneer ik moet beginnen met testen. Iig beter te vroeg dan te laat.

10. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik heb mijn av maar eens aangepast. Stampertje hiel iig niet hopelijk gaat dit beter ;)

11. Niet meer actief

Leuke avatar Wieffie !

Lola, fijn dat ze je gaan onderzoeken !

Mupkuh, wat was gemiddeld je cyclus hiervoor ?

Tezzz, is je huis weer netjes ?

Beastie, gooi het dr maar allemaal maar uit hoor, dan maar niet super vrouwlijk !

Ik wil even jullie mening weten, zal ik toch een doorverwijzing vragen naar de gyn voor deze laatste maand om te kijken waar die buikpijn vandaan komt die alleen met de ongi weg is?

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    huis is een lopend project...nooit klaar! ;) Maar je kan je kont weer keren in de kamer, zeg maar :)

Het is wel apart om juist alleen met je ongi geen buikpijn te hebben :rolleyes: Ik weet alleen niet of het wel 'genoeg' is om je door te sturen. Misschien eerlijk erbij vertellen dat je spaanse onderzoeken niet zo ziet zitten? Moet trouwens zeggen dat eenvriendin van mij juist naar spanje is gegaan voor de onderzoeken1 Ze had al maandenlang last van d'r buik en in Nederland krijg je steeds 1 onderzoek, dan 3 weken wachten, dan weer een ander onderzoek en dan weer 3 weken wachten etc. Ze is gewoon naar spanje gegaan en heeft zich op de eerste hulp ingecheckt van een ziekenhuis. Binnen een week was ze binnenstebuiten gekeerd! Konden trouwens alleen een urineweginfectie vinden, de rest kwam door stress. Maar goed, ze komt uit costa rica, dus spreekt van zichzelf al Spaans. Dat scheelt wel.

13. Niet meer actief

Dat is altijd fijn dat je je kont weer kan keren !
    Krijg je met kindjes hè je maakt schoon en een uur later is het toch weer een bende.

Ik vind het ook appart hoor geen buikpijn tijdens de ongi en verder wel.. Soms is het zo erg dat ik niet eens op mijn buik kan liggen. Als ik mijn eigen HA een keer krijg dan stuurt hij me wel door, zelf voor een onstoken oog stuurt hij me door na het ziekenhuis, hij maakt het altijd erger dan dat het is.

Wel appart dat ze daar zo snel op alles gecontroleerd word, en als je de spaanse taal beheerst is het wel een stuk makkelijker.
    Fijn voor dr dat het alleen maar een urineweg infectie was.

Ik ben soms ook gewoon bang dat ik ook een vleesboom ofzo heb, mijn moeder heeft op dr 30ste dr baarmoeder weg laten halen door vleesbomen en het hele jaar door ongesteld te zijn.
    En mijn oma had ook alleen maar problemen met dr baarmoeder en ook op jonge leeftijd weg laten halen.

14. Niet meer actief

Ik heb dus even opgezocht of het erfelijk is en ja hoor je hebt een verhoogd risico..
    En ik heb sinds november ( naar mijn eerste eigen ongi sinds stoppen met de pil ) niets anders dan buikpijn.
    En ook niet zulke bewegelijke vrouwen hebben een verhoogde risico laat ik nou niet zo bewegelijk zijn.
    Nu begin ik me toch wel wat zorgen te maken.

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    tja..dan maar zien dat je dus bij je eigen ha terecht kan dan he!

Ik ga nou de kamers van de kids eens even onder handen nemen.

Laterr!

16. Niet meer actief

Veel succes, zal vast een enorme bende wezen ?!

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    práááát me d'r niet van! ;)

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Ikdus, dat was 26 - 28 als ik van 26 uitga moet ik over 2 dagen beginnen met testen. Maar na een curretage duurt het over het algemeen wat langer.

19. Niet meer actief

Dat is inderdaad in de meeste gevallen waar.
    Wel moeilijk want waarschijnlijk test je nog positief.
    Wat ga je doen als dat gebeurt?

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Tezzz: check ;) (enne doe jij wel rustig daar?)

@ Wieffie: :thumbleft: goede avatar!

@ Beastie: thanx voor de pinguin ;) errug lief van joellie allemaal! ;)

@ Ikdus: ik zou zeker even naar de HA gaan. Dan zal die wel kijken of het iets is voor de gyn of voor iets anders lijkt me!
    Maar ik zou zeker je familie geschiedenis vertellen en je eigen klachten sinds stoppen met de pil!

Deel Deze Pagina