Dan sla ik deze maand gewoon over denk ik. Ik ben ook weer aan het tempen dus kan het wel een beetje in de gaten houden.
Met tempen zal het vast ook lukken je eisprong ontdekken ! Hopelijk is je cyclus snel regelmatig en mag je 9 maanden lang zwanger zijn en een baby in je armen vast houden
go4baby, me moeder gaat vrijdag voor dr zelf na de dokter en vraagt voor mij als het lukt een doorverwijzing. Anders moet ik het maandag zelf doen.
heej dames, sorry ben op vakantie geweest maar ben er weer, go4baby gefeliciteeerd! super zeg, op naar een knipperlichtje fe ego berichtje: verder weet ik t fe niet meer, zal strax naar de gyn, horen hoe vruchtbaar ik ben etc in verband met endometriose, ben best zenuwachtig. al heel wat van internet geplukt maar niet echt duidelijk of het nou wel of niet invloed heeft, 1 denkt van wel ander van niet :S einde ego bericht
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff heb het heeeet! Nou, er is ff een wervelstormpie door het huis gegaan. Nog lang niet opgeruimd, maar het is weer enigszins toonbaar. Benieuwd of er nou 1 of 2 komen spelen. Dochter vertelde doodleuk tussen de middag dat ze een beetje ruzie had gehad met het ene meisje en dat ze nou niet meer willen spelen samen , maar niks zo veranderlijk als de gesteldheid van een 6-jarige meid! We zullen het zo wel zien! Yoeri behoorlijk in de minderheid vandaag dus...ach, het ene meisje wat sowieso wél komt spelen zit bij hem in de klas, dus zal wel goed komen. pfff nog steeds heeeeeet. Nog 5 min. om bij te komen!
hee hallo, Jip mag nu officieel in het rood.... ben weer bij dag 1. houdt mijn volgende cyclus maar op 29 dgn? Is tussen 28 en 30 in Ik weet het anders ook niet.
Neee Ellen, jij moest ook roze worden ! Als je in april niet roze word met de rest word ik boos op je hoor.
ellen een digi knuff voor jou, wat klote zeg net bij de gyn weg, lekker vage vrouw, echo leek goed dus verminderde vruchtbaarheid zal wel mee vallen, toch de pil maar een tijdje doorslikken om buik tot rust te laten komen ... heb er nu buikpijn van hoe is t met jou tezz, al afgekoeld? en hoeveel kids heb je over de vloer ?
uiteindelijk bij 1tje extra gebleven. Andere meisje had alweer met iemand anders afgesproken. Ze zijn heerlijk rustig met z'n drietjes nou, alleen zijn ze steeds erg snel klaar met wat ze deden. ze hebben al gedanst, gezongen, getekend, geknutseld en nou zijn ze weer aan het kleien. En we zijn pas net een uur thuis! Gelukkig bedenken ze het wel steeds zelf wat ze nou weer gaan doen. Dat scheelt. EN m'n dochter ruimt steeds tussendoor op! Dat mag echt in de krant! (Of op 't forum ) Oh..nou gaan ze weer tandarts spelen!
Hahahaha ach moet kunnen toch, zolang ze maar zelf de bende opruimen. Ik ga weer weg, mijn tante is nu aan het bangen op een plaats wat erg moeilijk is, dus ik moet steeds dingen aangeven.. Toedelss !
@ bapsie, raar zeg dat je weer aan de pil moet om je buik tot rust te laten komen. Je zou zeggen dat zo juist alles door de war raakt.
Middag! Ellenk, dikke knuf .... Tezzz, succes bij de tandarts morgen :-? Fijn dat de kids zichzelf vermaken en je mannetje écht niet meer ziek is Go4baby, begin je al een beetje aan het idee te wennen? Hoop dat je idd de 25e gelijk terecht kan voor een echo. Heb mijn banner maar weer terug gezet :-? Gisteren een beetje rood, dacht dat het ging doorzetten, maar daarna weer alleen maar roze. Zal morgen dan wel doorzetten, toch gewoon een LF van 13 dagen. Dacht toch aan dat roze te kunnen voorspellen wanneer de kwamen :-? Niet dussss....
hallo dames! ik zie go4baby zwanger! GEFELICITEERD! hier alles ok. heb de afgelopen weken haast niet aan zwanger worden gedacht, en hier dus weinig geweest.. goed he ik las laatst dat een oud klas genootje zwanger is. toen dacht ik: ik wil ooooooooooooook! en mn nicht is zwanger en als je ze daar dan over hoort praten.. poeh poeh, naja onze tijd komt nog wel denk ik.. positif thinkin! heb vandaag ff in mn agenda gekeken en t is net 3 weken geleden dat ik ongi ben geweest, dus ik mag nog ff. hihi. heb wel sinds zondag licht bruin/rood verlies, misschien eisprong? najaaaaaaaaa, we will see. mn poezenkind is nog niet bevallen maar zal hooguit nog een week of 2 duren denk ik, ze is zoooo dik jo! gewoon schattig!
Avond! @ Ikdus: hoop dat je een verwijsbrief krijgt! En is je tante aan het b'hangen ofzo? @ Tezzz: hihihi ik zou ook wel eens bij jou thuis willen spelen Lijkt me zoooo gezellig! @ Miepie; huh? Toch stiekem roze jajajaja ahhhh toe... pliessssss Of speel die rot ongi verstoppertje met je.. bleh! @ Babsie: wat was er dan met je buik? En net wat Mupkuh zegt: raar dat de pil voor rust moet zorgen... pas sinds ik hier op het forum ben wee ik hoeveel ellende dat ding kan veroorzaken.. Hoe dan ook, knuff en sterkte! @ Lauwtje: ohh wat spannend zeg! Heb je al een mooi kraamkamertje voor haar gemaakt Duim dat je het goede poezevoorbeeld mag volgen! @ Beastie: Hoes't? Hoop dat je die gore zut lekker kwijt raakt nu... Maar geen gedonder hoor dat hij nu ziek wordt! Ga nu naar huis. Later weer! liefs ps. de 31 afspraak. deze madam was iets strenger... wilde pas bij 8 weken, maar gelukkig werd ik op6 feb al ongi alleen kwam mn ei natuurlijk veel later. Dus dan als het goed is 7 weken!
Hee meiden na een giga drukke dag kruip ik nu lekker op de bank! fijne avond en tot het weekend want de rest van de week sta ik op de beurs! XXXXXX
Hallo! @ Ellen: he, verdorrie! Dikke knuffel! @ Go4baby: Gefeliciteerd! Voor de rest nog niet bijgelezen!