Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ha! Dus ook bijna klaar! Gaat lukken toch? Bij mij wel :rolleyes: :(

Ik ga aan het werk! Kom af en toe wel even kijken hoe het Tezz vergaat met die foto ;)

Truste straks!

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Oooh, jij moet ook afstuderen? Spannend!

bij mij gaat het wel lukken! Of er moeten wel heel gekke dingen gebeuren dat het niet lukt!

Fotografie, dat lijkt mij ook zo gaaf!

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ga er weer vandoor!

Nog even wat prison break afleveringen kijken!

Truste!

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    GO4BABY! FOTO'S ZIJN KLAAR! (kon stekkertje niet vinden)

5. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    JOEHOE! Ha dus dat is het! Echt nog nooit gezien... maar ik kom niet zo heel vaak op bruiloften geloof ik... Echt grappig ehh groen ;)

Het zal dan inderdaad wel een redelijk 'oosters' gebruik zijn. Mn vriend (import uit oosten kent 't dan weer niet...)

Tjee zeg... ik zit nu echt te denken aan wat er hier gedaan wordt dat jullie daar weer niet kennen maar ik kan me niets voorstellen... (ben ook geen origineel Amsterdammert ;))

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    nou, zo'n groene haag maken ze dan dus normaal gesproken voor de deur als een soort erehaag of zo. Groen maken noemen ze dat dus. Maar omdat wij niet vanuit ons eigen huis zijn getrouwd (woonden toen in niet zo'n lekkere buurt) hebben onze biljartvrienden dus een haag gemaakt voor in de feestzaal. Normaal gesproken doen buren/ vrienden/ kennissen dat meestal. En dan natuurlijk zilveren of witte roosjes erin van alluminium of papieren zakdoekjes.

Zetten ze bij jullie wel een abraham of sara in de tuin met een spandoek als er iemand 50 wordt?

7. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    JA, dat doen ze wel. Maar niet heel vaak.. Er zijn niet zoveel huizen met een voortuin in Amsterdam ;)
    Maar misschien dat de echte Amsterdammers in de Jordaan nog wel bepaalde gebruiken hebben die ik ook niet ken!

Hier in Noord-holland doen ze wel aan Sint-Maarten op 11 november (zingende kinderen met Lampionnen die HEEL VEEL snoep willen, maar in Amsterdam wordt dat weer heel weinig gedaan. De laatste keer heb ik maar 1x de deur open hoeven doen! Terwijl bij mijn AH alle zakken met mini snoep enzo uitverkocht waren... ;)

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou, ik ga mn bedje opzoeken! Was te vroeg vanochtend en kan best wat slaap gebruiken nu denk ik ;)

Truste Tezzz
    Truste allemaal!
    Goedemorgen julita ;)

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ik kende dat hele st. maarten helemaal niet voordat laila met de basisschool begon! Schijnt wel bij deze streek te horen :rolleyes:

weet je wat wij vroeger deden: foekepotterij!
    gingen we langs de deur, verkleed, (rond carnavalstijd geloof ik maar weet niet zeker want het is al erg lang geleden) en zongen we dit liedje:

Foekepotterij, foekepotterij
    geef mij een centje dan ga 'k voorbij
    heb geen geld om brood te kopen
    daarom moet ik met de foekepotte lopen
    foekepotterij foekepotterij
    geef mij een centje dan ga 'k voorbij!

en dan snoepjes scoren natuurlijk! ;)

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    trusten Go4baby!

Slaap voor twee! ;)

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Lief! Zal ik doen!

En dat Foekepotterij ken ik weer van mn oma (uit overijssel! ;))

Slaap lekker!

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Iedereen slaap lekker!

Morgen storm, dus pas goed op!

laterrrrrr!

Liefs Tezzz

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemorgen!
    Wat een geklets nog hier gisteravond ;). In mijn geboorteplaats deden we ook altijd aan luilakken en st.Maarten. Hier hebben ze volgens mij niks, alleen gewoon sinterklaas enzo...

Lekker geslapen allemaal? Ik zat midden in de nacht rechtop in bed, hing een onweersbui boven ons huis :confused: Van schrik toch maar doorgegaan naar ronde 15 ;)

14. Niet meer actief

Miepie, hoe is je temp dan ?

Go4baby, hahah bedoelde behangen, ik had haast dus niet op spelfouten gelet ;)
    Hoop ook dat ik een doorverwijzing krijg, denk niet dat een HA even van binnen kan voelen waar die buikpijn vandaan komt.

Beastie, ben je alles al een beetje kwijt ? Morgen lekker op vakantie !

Dag, je kan het gewoon redden vanavond ! Vooral als morgen je eitje zal springen ;)
    Vandaag ook nog even ovu test er tegen aan gooien.

Tezzz, het is morgen zover word dus echt spannend !
    Ben benieuwd wat ze gaan doen, maar dat horen we morgen wel van je toch?

Lola, erg intressante baan maar inderdaad volgens mij ook erg pittig en zwaar.
    We gaan er gewoon voor dat jij over 2 maandjes geslaagd bent ;) Dan kan er ook niets geks gebeuren :)

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Moge damess.....dat een geklep gister :D (over drank en dildo's precies mijn onderwerpen :) :eek: )

@Lola...ik woon helemaal bij je om de hoek...Langedijk ;)

Nou hier alweer weer een stukkie beter...lekker...ook beter geslapen :D

NOG 1 DAGJE WERKEN! :whistle:

Oja dikke vette knuffff voor Ellen...weer een nieuwe ronde :(

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mmmmmmorgen!

Slecht geslapen vannacht. Storm en er 2 keer uit om te plassen. Wel getempt, maar vraag me af of dat wel een goede waarde is. Had namelijk 36.9! Even zien wat het morgen is.

Over 10 min. weg naar tandarts. Geen zin.

@Miepie: jammer dat de ongi toch heeft doorgezet :( probeer kalm aan te doen vandaag he!

@Ikdus: N.a.v. wat ze gisteren me allemaal verteld hebben ben ik al een stukkie minder zenuwachtig. Zal morgen wel weer terug komen. ;) Mannetje vindt het ook wel spannend zei hij gister. Ik heb er wel vertrouwen in eigenlijk.

gister eindelijk weer eens gesmept! Jippie! :)

laterrrr!

Liefs Tezzz

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Morning!

Hoe ist hier. Zie dat jullie naast inwendige onderzoeken ook plaatselijke gebruiken hebben uitgewisseld...

note: de dennebomen bij de buren zijn in de nacht omgewaaid. Als iemand gaat trouwen doen we witte roosjes en als je 25 jaar getrouwd ben zilveren. Mijn vrienden waren pas 6 1/4 jaar getrouwd en daar hebben we allemaal blikken aan slingers in de tuin gehangen. Tsja houd je van de straat want na het versieren moet je natuurlijk ff naar binnen en krijg je een drankje :) :)

Tezzzz sterkte bij de tandarts.

Lauwtje spannend gezinsuitbreiding ;)

Miepie weer teruggezet. Is het nu wel aan het doorzetten?

Ik heb nu mijn NOD maar op 9 april gezet (29 dagen weet het anders ook niet)

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    dag meiden,
    ik hou jullie heel even niet meer bij...
    @ellen, ik zag dat je helaas niet roze was. Heel erg jammer. Dikke knuffel meid.
    @go4baby, je bent weer lekker aanwezig, dat mag ik graag zien!

Mannetje en ik hebben vandaag een 3 daags weekendje geplanned. We gaan vrijdag al weg want de week daarop komt het vanwege ei niet goed uit. Ik heb er super zin in. Daarna nog maar 2 weken hier. Ik heb er ook echt een vakantie gevoel bij want ik ga nu mijn lijstje af van dingen die ik nog wilde doen.

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Och maak je niet druk Marieke.... Iedereen is toch meer gefixeerd op het beeldscherm en die staat naast je.

Ik las dat je nu mijn (!?) gyn kreeg? Ze is echt harstikke aardig hoor. Wel een apart typje.

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Lekker hoor.. hou dat gevoel nog even lekker vast...geniet nog volop van de sushi! Voordat je het weet zit je hartje a'dam in een bakkerswinkel ;)

Deel Deze Pagina