Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen!

@ Tezzz: wat apart, die groene haag! Nog nooit gezien! Grappig!

@ Beastie: Ooh, wat toevallig, ik ga wel eens daar naar het winkelcentrum, aangezien ik van de Vomar hou! ;)

@ Ellen: wat zonde nou van die hagen, het waait ook zo hard! Het zou verboden moeten worden!

@ Ikdus: ja ik heb zeker een interessante baan! Lekker veel vrijheid ook! Vandaag niks anders doen dan lunchen en mijn afspraken afzeggen!

2. Niet meer actief

Julita, fijn zo een vakantie gevoel de laatste weken, nog even genieten dus !
    Is het weer zulk lekker weer?

Lola, heerlijk hoor die vrijheid dus eigenlijk kan je gewoon heel de dag forummen :p?

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Julita: heerlijk, lekker genieten!
    Hoelang blijven jullie daar nog?

@ Ikdus: inprincipe wel! Vooral met het "weeralarm" van vandaag! Dan ga ik echt niet reizen met het OV, sta ik straks ergens vast! haha!
    (ik doe huisbezoeken namelijk!)
    Ik ga maar 1 iemand zien en daarna uitbebreid lunchen en lekker internetten! Heeeerlijk! ;)

4. Niet meer actief

Nee, met zo een storm zou ik ook niet graag reizen of het nu met OV is of eigenvervoer.
    Dus doe maar lekker rustig aan !

Jij reist dus een beetje door Amsterdam heen met die clienten ? Hoe gaat dat in zijn werk, praat je dan met ze etc?

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Mijn temp is weer en klein beetje gezakt. Hij is gelukkig goed stabiel. Dus denk dat het wel goed komt het smeppen.

6. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo,

Bij mijn eerste echo moest het ook inwendig. Mijn vriend wist ook even niet waar hij moest kijken hahaha. Maar het viel reuze mee.

Ooooohhhh....ik krijg ineens zin in sushi! Fijn dat je nu lekker een vakantiegevoel hebt Julita.

Wij versieren de voortuin ook als een stel 25 jaar bij elkaar is ofzo. Dan komen er bogen met balonnen e.d. En als iemand 50 wordt staan er meestal wel enkele Abrahams of Sarah's in de tuin. Toen een goede vriend van mijn vriend 25 werd (al weer jaren geleden, wat gaat de tijd snel) hebben we een halve Abraham geplaatst. Was wel grappig.

Doei

7. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Mogguh!

@ Marieke: ja... die verhalen vertellen we niet voor niets... hebben jullie allemaal een beetje lol daar in de beugels ;)

@ Miepie: verdorie, toch doorgezet! Stom onweer ook ;)

@ Julita: hmm lekker hoor even er samen op uit! Heel goed! Gewoon nog even intensief genieten van al het mooie en bijzondere daar!

@ Beastie: Wat fijn dat je je al weer een stukkie beter voelt.

Ik zit hier op kantoor met een bakkie fruit want moest vanochtend 10 keer niezen achter elkaar. Dan wordt ik altijd zwaar verkouden... bleh! Vorige keer werd ik ook ziek dus ik hoop dat ik het nu buiten de deur kan houden!

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    O ja:

@ Tezzz; check ;)

9. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    We werken per stadsdeel, dus ik heb 2 stadsdelen. 1 hele leuke, centrum! :D
    Ik ga wekelijks of 1 keer in de 2 weken op huisbezoek.
    Ik heb gesprekken met ze en ik begeleid ze om hun leven weer een beetje op orde te krijgen.
    Ik regel een netwerk van hulpverleners om de clienten heen. Die laat ik weer voor de client werken. Denk aan schuldhulpverlening, thuiszorg, psychiaters, artsen, nou noem maar op....
    Ze hoeven niet te stoppen met gebruik, want ze gebruiken meestal al tientallen jaren, maar het moet wel een beetje stabiel blijven!

Nou heel veelzijdig dus!
    We begeleiden ze ongeveer 3jaar of soms wel langer!

10. Niet meer actief

Oké, goed werk wat je doet.
    Je toekomstige kindje is straks helemaal trots op zijn mama omdat je zo lief bent ;)

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dank je Ikdus! :D
    Lief van je!

Ik hou ervan om mensen te helpen, al zou ik uiteindelijk met kinderen willen werken, om die te begeleiden.
    Denk aan gezinsvoogd of zoiets dergelijks!
    Maar over een paar jaartjes denk ik!

12. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @miepie: balen joh van je ongi

Ben net bij de gyn geweest. Moesten nog een paar vraagjes beantwoorden. En toen kwam het het inwendige onderzoek. Viel achteraf best wel mee. Allles zag er goed uit. Ook alee bloeduitslagen waren goed en het zaad was ook goed. Nu is het wachten op mn ongi. Dan weer terug voor nog een inwendig onderzoek en dan op dag drie beginenn met 50 mg clomid.
    Ons eerste doel is dus mn cyclus weer normaal te krijgen.

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

NEEE niet ziekjes worden..stuur ze weg!

Je zit toch ook wel braaf aan de foliumzuur? Misschien een multivitamienen halen met foliumzuur..voor de extra! ;)

14. Niet meer actief

Go4baby, jij mag niet ook al ziekjes worden hoor dat is niet goed !

Nyncke, fijn dat alles goed was !
    Zagen ze niet toevallig een eitje zitten ofzo ? Hopelijk werkt clomid 50mg wel goed bij jou !

Lola, dat lijkt me ook ontzettend mooi werk,het komt vast allemaal goed.. Ontzettend lief dat jij je zo intzet voor de mensen en ook wilt inzetten voor kindjes. Ik wil zelf later in Afrika helpen als ik met pensioen ofzo ben.. Maar dat is nog allemaal erg ver weg.

15. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Nyncke: fijn dat alle uitslagen goed waren! Konden ze zien dat je eisprong al was geweest? Ik zag op je banner dat je die ongeveer nu zou verwachten.... Of mankeert het daar net aan dat je clomid krijgt?

@ Beastie: ik slik al heel lang heel veel foliumzuur (5mg) dat heb ik de afgelopen maanden niet elke dag gedaan, maar wel heel vaak! En bij mn vorige keer was het gehalte foliumzuur dik in orde! Verder heb ik laatste tijd veel multivitamine geslikt voor veggies en ben ik sinds gister weer aan de Multi Zwanger zijn van de etos die ik nog had liggen... Nadeel is dat ik visolie boeren ga laten :oops: echt mega goor!

EDIT: ik heb de afgelopen tijd wel iets te weinig fruit gegeten en iets teveel junkfood... en iets te hard gewerkt. Dus mn lijf zal nu wel weer in protest komen met zoveel veranderingen... Snap ik wel, maar hoop dat ik geen koorts krijg!

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Lola: Zo! Dat is inderdaad wel mooi werk! en verslaafden genoeg in het centrum? Wonen ze allemaal in hun eigen huis of heb je ook veel dak- en thuislozen erbij?
    Zo te horen hebben ze aan jou wel een hele goede! Petje af, want het lijkt me emotioneel erg zwaar werk! (en die treinreis dus hard nodig!)

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    =D> Goedzo meissie!..ja die visolie daar hoorde ik SC ookal over..puur mama van VSM heeft geen bijsmaak....dat je dat even weet ;) en die hoeft maar 1x per dag. Geen gewoone mulitvita. nemen daar zit weer vitamine A in en die moet je juist niet hebben of iedergeval minder de eerste 12 weken.

Je lijf gaat ook in protest omdat je cellen in je heb van een ander...van vriend lief. Dat is vreemd dus daar wordt ook enigzins een overeenkomst mee gemaakt de komende weken :rolleyes: Je bent dus nu ook vatbaarder voor ziektes. Maar ga nu niet weer je gehele eet patroon zo drastisch veranderen (gedroogd fruit zoals de vorige keer) Want daar moet je lijf ook weer naar omschakelen (je lijf heeft nu andere dingen te doen)...gewoon normaal eten en zo nu en dan friet/chocolade is niet zo slecht hoor...gewoon niet 4x per week. ;)

18. Niet meer actief

Zwanger Vitaal van kruidvat zitten ook genoeg vitamine's in. Stinkt wel een beetje, maar smaakt nergens naar gelukkig. Is erg goedkoop en zitten 90 in het potje.

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Tis idd wel lekker omstuimig weer zeg....
    Hahaha tis wat.

ja ja Lola is goed bezig. heb ooit eens vernomen dat ze alles voor je regelt je kunt het zo gek niet bedenken en ze regelt het voor je (denken haar clienten;) ) Blijf vandaag maar lekker binnen hoor...

Go4baby, grappig he dat zodra je weet dat je zwanger bent je zo weer overstapt op 'verantwoord' voedsel :)

Ik ga maar weer eens beginnen aan de Etos zwanger worden. Want merkte dat die vitamines die daar inzaten me toch wel goed deden. Alleen jammer dat je 2x per dag zo'n ding moet slikken.

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Jij wijze vrouw!

Ik maak dit pak gewoon op zolang ik het kan verdragen! :( (mocht ik last van misselijkheid krijgen dan stap ik als de wiedeweerga over op VSM puur mama!)

En inderdaad, mn lijf heeft natuurlijk een soort van indringertje daarbinnen... En dan gaat het als een gek tekeer blijkbaar... Lastig hoor! Ik hoop dat ze inderdaad een mooie overeenkomst kunnen maken hierbinnen ;)

Deel Deze Pagina