Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    hihihi mij was door een vriendin verteld dat je dan juist meer beschermd was...nou dat drukte me vk dus ffies goed de kop in.. NEE joh echt niet!

Er worden orgaanen en ledenmaten gemaakt...nou da's best zwaar werk! :D ;)

Ja en als je uber misselijk wordt...hoop het niet voor je...dan kan je die visolie ook altijd later (lees verderop in zwangerschap) nemen :rolleyes:

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmmmmmmiddag!

Ben weer terug! Ikke ben vandaag SuperTezzzzz! :)
    Bij de tandarts geweest. Moest eerst een half uur wachten, voor ik eindelijk aan de beurt was. Had een stukje van een ouwe vulling af. En ze zouden m'n voortand weer even opfrissen (wit maken dus..). We zouden het wel zonder verdoving doen want stelde weinig voor. Haalt hij de vulling eraf (waar ik dus weinig van voelde), zegt íe: nou, het wordt iets meer werk want dit gat zit tot op het bot! Lekker dan! Hij aan het werk en ik voelde nog steeds niks! Op een gegeven moment zegt íe: 'dit zal wel ff zeer gaan doen! Wat blijkt: hij heeft een complete wortelkanaalbehandeling uitgevoerd EN IK HEB ER NIKS VAN GEVOELD! Blijkbaar zenuw al dood of zo. Voel me nu echt SuperTezzz!
    Heb daar ruim een half uur gelegen voor alleen die ene kies :rolleyes: . Voor m'n tand moet ik dus binnenkort nog een keertje terug, want moest de kids ophalen.
    hihi ging ik nog ff langs m'n man in de winkel om het te vertellen, moest ik ff een handtekening zetten voor een leverancier. Pak ik een pen en die versplintert in mijn handen! Ik ken m'n eigen krachten niet! ;) Ik heb een heeeeele goeie dag vandaag! :)

@Nyncke: wat fijn dat alles goed was zeg! Nou gewoon een mooi eitje krijgen met de clomid en dan ben je vast snel zwanger!

@Julita: geniet nog even van de tijd die je daar hebt. Zijn al die maanden eigenlijk toch nog wel weer snel gegaan he?

@go4baby: check check dubbel check ;)
    Vind het helemaal niet raar dat je verkouden wordt. Het weer is er sowieso al naar én je hebt te hard gewerkt en te lang doorgegaan én je beebje neemt alle pitamientjes voor zichzelf!

@beastie: alles al ingepakt? Hoest hoef je niet mee te nemen hoor! ;)

@lola: da's zeker mooi werk wat je doet. Ik denk dat het werk in de jeugdhukpverlening misschien nog wel veel zwaarder is trouwens. Persoonlijk zou ik me het lot van kinderen veel meer aantrekken dan verslaafden die al jarenlang gebruiken. Zij hebben er ooit zelf voor gekozen en dat je ze kan helpen om nog enigszins te leven met hun verslaving is heel mooi. Maar kinderen hebben niet voor hun situatie gekozen en dat zou ik zoooo onrechtvaardig vinden dat het me persoonlijk veel meer raakt denk ik.

tjonge, wat een wind he? En dan zitten we hier nog in het binnenland. Ben blij dat ik een mammafiets heb, anders was ik vast van de fiets gewaaid. Gelukkig is het woensdagmiddag en hoeven we er lekker niet meer uit.

3. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Je bent echt een suuupppertezzzzz. Wel fijn dat het zo goed als geen pijn heeft gedaan.

Nyncke, fijn dat het er allemaal toch wel goed uitzag. Maar hadden ze niet gezien of er een eitje gesprongen was? Dus na deze ongi aan de Clomid. Fijn dat je ondersteund gaat worden. Hopelijk is je cyclus snel op orde.

Doei!

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Die hoest neem ik dus wel mee....en laat ik daar achter :D ;) 8)

Nou ik was gister bij de tandarts...stukje van me kies af dus nu 3 april terug komen en dan boren zonder verdoving.. :(

5. Niet meer actief

Aahh Beastie voel je niets van denk ik ?

Ik ben vroeger niet zo mooi op mijn tandjes gevallen en zijn dus bij 2 tandjes stukkies afgebroken, en heb ze een paar jaar geleden laten "maken". Maar ze slijpten ( denk boren ? ) eerst een deel van me tanden weg zodat dat gedoe (vulling denk ik ) beter zou kunnen maken ofzo. En het is al een aantal keren uit mijn mond gevallen dat nepstukkie, dus ook aantal keren opnieuw gedaan. En ik voelde er niets van al is wel 1 keer mijn zenuw geraakt en is dat zo nu en dan best pijnlijk maarja.

Dus zal best allemaal meevallen zo zonder verdoving, je moet straks ook een baby er uit persen hoor :p

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mijn tandarts heeft wel eens verteld dat de meeste vrouwen nog liever bevallen dan naar de tandarts gaan :rolleyes: ;)

m'n kaak voelt nou trouwens wel beurs hoor. Kan aan de buitenkant wel voelen dat íe aan de binnenkant is bezig geweest. :rolleyes: hopen dat dat morgen niet het geval is ;) :)

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Dank jullie dames!
    @ Tezzz: Ja, jeugdhulpverlening lijkt mij emotioneel zwaarder, dus daarom even ervaring op doen met deze lastige mensen!
    In principe wennen dingen snel, maar heftig blijft het wel, als je weer eens met iemand met de ambulance mee moet.
    Maar kinderen doen het zichzelf niet aan, vaak de ouders en idd mijn clienten kiezen er vaak voor om te gebruiken. Moet ik wel zeggen dat mijn clienten vroeger ook wel hulp konden gebruiken in hun jeugd, want 9 van de 10 zijn misbruikt, mishandelt noem maar op...

En wat fijn dat het bij de tandarts zo goed ging!

@ Go4baby: ja in het centrum zijn er genoeg, we hebben een ander team voor dak en thuislozen...
    zou ik niet leuk vinden, alleen maar uitkeringen aanvragen en bedden regelen! ;)
    Ik zit ook in ZO, groot contrast met centrum, ook boeiend om te zien!
    Niet ziek worden he?!

@ Ikdus: zou je daar vrijwilligerswerk willen doen? Is vaak in die landen ook erg dankbaar werk!

@ Ellen: doe je goed, wat extra vitamientjes kunnen nooit kwaad!

Zoooo, ben met een collega naar ikea geweest! Even rond gesnuffeld en geluncht!
    Echt slecht!

8. was ik ook weer ff..

ellen, ja ik krijg idd die vrouw ... ben benieuwd wat voor apart typje dat dan is lol!

aaah goed zo tezzz helemaal nix van gevoeld! jeetje.. die wortel kanaals zijn geen pretje.. heb er gelukkig nog nooit een gehad, maar mn vriend 2 in een half jaar tijd ofzo pff...

ga zo werken.. ben dr vanavond wel weer ff!

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Super Tezzzz: wow wat dapper van je! Ik heb het ook een keer gehad zonder... en dat deed echt PIJN! Ze dacht dat het niet nodig was en ikdacht (hoe dom) ik ben stoer...
    Ik moet al heel lang naar de tandarts... had eigenlijk willen gaan voor ik weer zwanger werd... Nu maar opbiechten dan.. en hopen dat er niets ernstigs is wat direct moet en niet uitgesteld kan worden... Bleh.. ik beval liever dan dat ik naar de tandarts ga :) ;)

@ Lola: ZO lijkt me ook wel een heel heftige buurt. Daar is volgens mij ook veel armoede enzo. Lijkt me wel heel
    indringend om daar een foto reporage van te maken...
    (ik moest net op school gaan vertellen wat ik met mn afstuderen wil doen...)

@ Beastie: laat die hoest maar lekker in Parijs achter! Ergens op tour Montparnasse ;)

10. Niet meer actief

Ja, Lola wil daar vrijwilligers werk gaan doen weet nog niet precies wat.

In Spanje wil ik graag in een animatie team werken in een hotel, dus lekker leuke dingen organiseren voor de mensen op vakantie.

En misschien is dat ook wat voor in Afrika, ze lekker veel en leuke afleiding geven.

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Lola: ohh lekker ikea ;) Wat heb ik daar de laatste maanden vaak gegeten... En ik zou ze zo weer lusten die balluhtjes ;)

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Go4baby: nou ga eens mee op pad! ;)
    Er is idd veel armoede, in het centrum zie ik vaak mooie huizen, in de bijlmer zie ik echt krotjes, soms zelfs zonder electra en meters vuil!
    * doe m'n regenlaarzen maar weer aan vandaag*

Ik had vandaag de kipsate van Ikea, ook errug lekker!

@ Ikdus: leuk zeg, ik zou dat graag in Brazilie willen doen, met straatkinderen! Het was ook ooit de bedoeling, maar ze vonden mij toen te jong!
    Nou ja, schandalig, een jaar voor niks vrij genomen! ;)

Maar wat wil jij dan precies doen?

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ps go4baby: wat ga je precies doen voor je afstuderen?

14. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik heb het op moment een klein beetje druk meiden......dus ik haal jullie maar niet in...
    nou dan maar een dikke knuffel voor iedereen!
    @beastie, ik begrijp dat het wel beter gaat nu?

Meiden die vorig weekend rood zijn gegaan: Mediteren op dat ei! Heeft het vorige maand voor mij wel gedaan. (toen waren het opeens de zwemmers die het niet meer deden)

15. Niet meer actief

In Spanje wil ik graag in een animatieteam werken of fitness instructeur worden..

En in Afrika ooit weet ik nog niet want wil er pas heen gaan als ik met pensioen ben, en eerst ook aar zorgen dat vriendlief mee wilt.. Want alleen opa en oma spelen tijdens je pensioen lijkt me ook niets haha. Ik zie wel wat op mijn pad komt en wat ik allemaal leuk vind/ga vinden ik ben nog jong dus tijd zat om uit te vinden wat ik eventueel in Afrika wil gaan doen.

Maar wat jammer zeg dat ze jou te jong vonden..
    Misschien kan jij later ook iets met die droom doen ! Want je dromen achterna gaan is natuurlijk ook erg belangerijk.

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Weet ik nog niet precies. Ik ben echt van de reportage en portret fotografie! Ik heb wel al 1001 ideeen! De komende tijd moet ik wel een begin gaan maken...

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Go4baby: oei, moeilijk om uit al die 1001 ideeen een keuze te maken! haha!

@ Ikdus: oooh, dat is ook leuk, animatieteam, ook lekker met mensen bezig!
    En je hebt gelijk je weet niet wat het leven allemaal brengt en als je 65 bent is het vast vroeg genoeg om daar over na te denken! ;)

Ja, ik was toen 19, had een cursus portugees gedaan en was bezig met brieven schrijven, uiteindelijk liep het op niets uit en heb ik een jaar lang bij de grote gele M gewerkt! ;)
    Ook erg boeiend! hahahahaha! (not)

18. Niet meer actief

Rot zeg dat dat niet door gegaan is, zo jong was je niet eens, dus zoveel je best gedaan voor niets..
    Wil je het nog wel gaan doen, daar de straat kindjes helpen ooit of heb je nu zo iets van ik zie wel ?

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    zo...de broodhaantjes zijn klaar! En het ruikt hier lékker!

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohhh Tezzz wat gaaf, ehh lekker! (en stoer dat je dat doet!)! Is het dit weekend al Palmpasen?

Ohh weer iets moois om te fotograferen! Ik denk dat ik maar in 't oosten moet gaan wonen! ;)

ps. ik mag nu niet meer van mn vriend hierkomen... hij gaat er een klok op zetten roept ie nu?!

Deel Deze Pagina