Bedoel je dat je niet meer op het forum mag komen van hem ? Hoezo niet? Tezzz, wat zijn dat broodhaantjes?
wauw Lola bij het gebouw met de grote M .... Ik rijd daar altijd heel snel langs met mijn oogkleppen op want vind dat wel lekker. Zit me net te bedenken dat ik het eigenlijk al in geen eeuwighed meer heb gehad. Hahaha Go4baby.... mag je mij wel eens fotograferen. Ik ben foto-a-geniek. Echt ik sta er altijd stom op. (dat zeggen ook de mensen die mij fotograferen hoor dus is niet alleen mijn mening) Heel af en toe sta ik er wel eens per ongeluk mooi op. Ikdus: mmm animatieteam... klinkt wel leuk maar of dat echt 6 dagen in de week de hele zomer lang leuk is.... ik weet niet..... Maar als toerist moet ik altijd wel lachen om die teams... Wil je dan met kinderen of sport/spel doen?
@go4baby: yep, vrijdagochtend gaan de kids een palmpaasoptocht doen bij school. Hopen maar dat het droog is met al dat crêpepapier op die stokkies Morgen nemen ze de stokken weer mee naar huis (hebben ze op school versierd) en dan hangen we er nog lekker snoepies aan én moet de kip er dus op. Ze zijn dit jaar eindelijk gelukt! 't is heerlijk hier in het oosten hoor! Heb in Zutphen en in Deventer gewoond (in de binnenstad), maar waar ik nu woon is het zoooo lekker rustig! En we wonen aan een speeltuin! Ideaal voor de kids dus! Alleen wel jammer dat er zo weinig leuke winkels zijn Maar voor de rest ECHT een aanrader hoor! ik ga aardappels schillen (bah). Vanavond ben ik er denk ik niet (mannetje wil vast computeren), dus dat wordt dan mmmmorgen mmmmmmmmmmmmiddag? Hopelijk vóór de gyn nog, maar erna in elk geval! Laterrrrr! Liefs tezzz
Het is meestal wel elke dag in de week. Maar vaak alleen van Mei tot september/oktober. Ik wil het liefst met kindjes werken, maar sport en spel etc lijkt mij ook ontzettend leuk dus maakt niet super veel uit.
Bij ons is de palmpasen optocht zaterdag. Ik hoop idd dat het een beetje lekker weer is. anders wordt je broodhaantje nat... Zo zonde....
Ikdus, voordeel voor jou is dan wel dat je gewoon een huis hebt waar je weer naartoe kan en dat je niet intern hoeft te blijven.
Dat is zeker een voordeel ja ! Het is alleen eventjes reizen een uurtje met de bus, nu eerst maar kijken of in de dorpen wel een bus komt ! We wonen helemaal in de bergen, volgens mij zelfs zonder buren ook nog hahah. En het eerste dorp is 10 minuten rijden met de auto. En bergje op en af lopen lijkt me ook niets. Dus moet kijken of ik nog een goede fiets vanaf hier kan mee nemen
Middag! Go4baby, elke 1 1/2 even checken mag toch wel ? SuperTezzz, ook nog eens superbroodjes gebakken . Heel veel succes bij de gyn morgen! Beastie, alles al klaar staan? Zou zo met je mee willen.... Ikdus, wat een plannen allemaal! Nog maar 1 1/2 maand... Ga zo maar een molletje nemen, ontzettende kramp al de hele dag (heerlijk om dan voor de klas te staan :-?). Ikdus; temp is nog verder gekelderd, weer netjes op 36.3... en dat zal ie komende 12 dagen wel weer blijven
@ Miepie: he verdorie! Hoop dat het snel helpt! Is niks zo'n rotkramp! Sterkte! Knuff! @ IkDus: hij vind dat ik hier iets teveel tijd doorbreng. We zitten naast elkaar op kantoor dus dat ziet ie wel Zegt ie altijd: ben je de vrouwtjes weer aan het bevredigen... hihihi Hij snapt niet zo goed waarom wij hier rondhangen... maar daar is hij natuurlijk ook een vent voor en dat vind ik dan weer leuk... dus zonder mannen hadden we hier ook niets te zoeken @ Tezzz fijne avond! Ik hoop dat het prachtig weer wordt de komende dagen! Voor alle kinderen die paashaantjes dragen! voor alle dames die eiertjes zoeken in de raarste gaten en hoeken @ Ellenk: ik kan echt wel hele mooie foto's van je maken hoor! Die fotografen kunnen gewoon niet fotograferen! Iedereen is mooi te fotograferen. Wat ik mooi vind is gewoon zoals iemand is. Dus niet zo standaard met een big smile en een laag make up. Maar echt, zonder poespas! Zeg, ik ga naar huis! Vanavond kom ik vast nog even spieken vanaf de laptop (dan mag het wel... hij is minder streng dan het lijk!) Liefs en eet smakelijk!
Zo ik heb weer gegeten. En over tandarts gesproken ik mag morgen Vanavond ga ik nog een lekker glaasje wijn drinken. Want morgen begin ik met de ovutesten en dan wil ik weer helemaal gezond bezig zijn.
Nee joh...moet tas nog pakken...opruimen, wassen, sleutel aan buuf geven ivm poes etc etc... Van mij mag je mee hoor, wel op je eigen kamer slapen Pfff knuffels tegen de krampen nou zwaai zwaai...ik vlieg vanavond nog wel ffies lang
@ Ikdus: Ik zou ooit wel naar Brazilie willen om daar rond te trekken, maar dat doe ik wel als onze kinderen de deur uit zijn! 8) Ik zou wel graag straatkindjes willen hebben, maar denk niet dat het gaat lukken in een ander land! Daarom wil ik graag ook 2 pleegkindjes, maar dat wilt mijn vriend dan weer niet! Dus dat is wel een issue waar we wel flink over discusseren! Wanneer vertrekken jullie naar Spanje? @ Ellen: idd, bij de grote gele M. Echt klote werk, zo hard werken, voor zo weinig waardering, maar ik maakte het goed door gewoon elke dag wel een heerlijke burger met frietjes te eten! En dan te bedenken dat ik toen 10 kilo lichter woog en geen grammetje aan kwam! Ik heb er trouwens in totaal 4 jaar gewerkt, tot vorig jaar februari heb ik er in het weekend gewerkt naast m'n studie! @ Tezzz: palmpaasoptocht? Doen ze dat overal? Wat schattig zeg, lopen er dan kindjes op straat met een palmpasenstok ofzo? Ik wil je wel alvast veel succes wensen morgen bij de gyn! Voor het geval ik je niet meer "spreek"! @ Beastie: ga je op vakantie? Waarheen? Zo weer thuis van werk, heb het gevoel niks gedaan te hebben vandaag! Lijkt wel weekend! heerlijk! Moet ik vaker doen, afspraken afzeggen en shoppen! morgen weer!
oo beastie tis bijna zover... lekker op vakantie! ik wil ook! als we nou allemaal eens meegaan, maken we er een smep vakantie van lol! verder geen nieuws! kom strax wel weer ff spieken
@ Beastie: nou scheep mij ook maar in dan Pak me maar uit in dat luxe kuuroord En dan wil ik best een kamer delen met MIepie hoor Als kreeg ik geen kamer daar, dan nog zou ik er graag willen genieten! @ Lola: ohh heerlijk om zoiets te doen lijkt me! Kan dat niet straks na je studie al? Zou je vriend dan niet mee willen? (misschien dat ie dan ook wel een kindje wil adopteren ) @ Mupkuh: geniet nog maar lekker van je wijntje hoor! @ Beastie: nou, mocht ik je niet meer spreken hier: HEEL VEEL PLEZIER SAMEN, maar jullie kennende gaat dat zeker lukken en wordt het weer een dolle boel vanuit l die trein coupe's! (maak maar weer van die mooie foto's !) Liefs en geniet in het kwadraat!
navond! Ik wou ook nog even beastie heeeeeel veeeeel plezier wensen op vakantie! @ Beastie: veeeeeeeel plezier! En lekker genieten van jullie tweetjes he! Laatste keer! Ennuh...wanneer ben je weer terug? wij hebben ook onze vakantie-plannen vastgelegd! Voor het eerst in...pfff een jaar of 10 of zo gaan wij in de zomervakantie op vakantie! We gaan naar Denemarken en de kids Lego-land laten zien! Kids wilden eigenlijk graag naar disneyland, maar toen ik vertelde dat in legoland werkelijk álles is gemaakt van legoblokjes zagen ze het opeens wél zitten! Prettige avond nog allemaal! Laterrr! Liefs Tezzz
@ Tezzz: dat vind ik nou eens een goede vakantie! Denemarken (heel Scandinavie) is echt super fijn om op vakantie te gaan met kinderen! Dus lekker voorgenieten dan! En Disney is echt ruk... ben er per ongeluk een keer geweest (kon mee met vriendinnetje) en ik vond het zo nep, zo weinig echt vriendelijk voor kinderen. We hebben 1 vieze kleine Donald Duck gezien en die was niet eens aardig voor de kids! Geldwolven zijn het! *zo einde mopperstand * @ Mupkuh: heel goed! Ik zit lekker aan de Lessini... al jaren niet gedronken dus nu wel lekker.. ben benieuwd hoe lang ik dat lekker blijf vinden
@ Go4baby: Mijn vriend wil niet mee, hij wilt in september beginnen met een studie! We wisselen elkaar lekker af! Goh, dus dat moet ie dan maar doen en ik ben ook blij hoor dat ie dat gaat doen! En dan wilt ie over een paar jaar verhuizen naar Curacau (daar komt ie vandaan) en ik vind dat ook prima! Is ook genoeg werk voor mij! Als Nederlandse daar met een HBO papiertje kan je zo aan de bak! Hoe voel je je eigenlijk wat betreft je zwangerschap? Heb je al kwalen? @ Beastie: Fijne vakantie! @ Tezzz: Oooh leuk, legoland! Lijkt me ook leuk en idd wat go4baby zegt disneyland is het ook niet helemaal!