Ik snap waarom ik zo een buikpijn heb nu ! Ik verloor net tijdens het plassen een dikkesliert "eggwhite" met bloed. Heb ik toch een kortere cyclus !
Hallo meiden, Tezzz, wat een spannende dag! Ik ga voor je duimen en hoop gewoon heel erg dat je nog niet in de overgang bent hoor! Je cyclus was toch voorheen ook niet regelmatig? Dan lijkt me PCO ook meer passen. Ik heb verder nog niet weer bijgelezen. Ik ben gisteren compleet gesloopt door mijn nichtje. Die was echt flink vervelend. Zal wel met de storm te maken hebben gehad. Iig hebben we weer lekker bij geslapen en nu hebben we vandaag weer een deadline dus moet weer heeeeeel hard aan de slag. Ik lees later alles bij en dan zal ik weer reageren!
Ikdus: he gatsie zeg, wat vervelend van die buikpijnen, en idd ik zou het ook liever andersom hebben! goed idee om naar de huisarts te gaan!
Naaa, moet even wat kwijt hoor! M'n pa en ik zijn niet zo goed met elkaar, hij trouwens ook niet met mijn 2 broers. Mijn ouders zijn al 20 jaar uit elkaar! Goed hij hertrouwd en ik heb nog een halfbroertje van 7! Leuk joch, maar ik kom daar bijna nooit, want die vrouw van mijn vader is gewoon echt een k*twijf en met m'n pa kan ik het gewoon nergens over hebben, hij is zooo bekrompen. Ik had het contact al eens verbroken, maar toen ik in juni 15 weken zwanger was dacht ik: nou ja ik stel hem toch op de hoogte wie ben ik om te bepalen voor hem en mijn kind dat hun geen contact hebben! Afijn, paar dagen later ging het mis. Dus was een beetje voor niets geweest. We hebben "contact" af en toe een smsje en that's it. Hij heeft dus nu hyves en heeft mij net toegevoegd, kijk ik in zijn profiel staat er dat hij 1 kind heeft! Naaaaaaaaaa, mijn klomp brak, hij dat zieligpietje dat loopt te janken dat wij geen contact met hem zoeken! Nou volgens mij zoekt ie dat toch echt zelf! Kan me hier zo boos om maken! Ik was al van plan om hem te zeggen dat ik ook geen behoefte heb om af toe te smsen en verplichte dagen langs te komen! maar nu heeft ie het wel makkelijk gemaakt. Heb een mail gestuurd, dat wat ik zag mijn gevoel wel bevestigd en dat hij maar eens bij zichzelf te rade moet gaan waarom ik en mijn broers niet zo happig zijn om contact te hebben! Misschien zijn mijn broers en ik van de melkboer? En komt op hyves het schandaal uit! WHAHAHA! Sorry hoor, moest het even kwijt! Ik kan me daar zo boos om maken... Ik zie hem al weer helemaal zielig doen! Pffff!
@lola: da's inderdaad geen stijl! Dat íe een nieuw leven begonnen is, oke, maar om jullie dan maar gewoon niet te noemen is wel heel stom! Snap best dat je boos bent dan. Jij bestaat net zo goed hoor!
Tjeej Lola, wat een vader heb je dan zeg ! Zou dan ook het contact opzeggen.. Pfff maar 1 kind terwijl hij er 4 heeft, rot zeg. Hoef je hem straks ook niet op de hoogte te stellen en op verplichte dagen langs te gaan. Ik heb ook al jaren geen contact met mijn vader ik heb waarschijnlijk nog een halfbroertje van nu 4 jaar ofzo, maar dat mag hij zelf ook niet weten.
Oh, jij hebt ook zo'n pa! Nou lekker is dat! Maar hij weet zelf niet dat hij nog een kindje heeft? Hij stuurt niet eens wat terug! hahaha, terwijl er staat dat ie online is! Zielig figuur! Gelukkig heb ik een super lieve moeder!
Nou je kan wel op één of andere manier contact houden met je broertje, maar met je vader zou ik inderdaad de contacten vebreken vind ik ook normaal en ook een goede reden.. Snap best dat hij een ander leven heeft opgebouwd maar hij hoort jullie ook gewoon er bij te betrekken. Dit slaat werkelijk nergens op gewoon !
Tjaa, soms heb je gewoon van die vaders he Mijn vader is ook niet zo een lieverdje doet veel dingen die niet mogen. Zo had hij dus een relatie met een jonge meid denk dat ze nu een jaar of 24 is. Ik trok sinds kleins af aan met dr zusjes op, en toen kwam hun oudere broer naast mijn vader wonen. Dus kreeg hij contact met die jonge meid en kregen ze een relatie, toen is zij zwanger geraakt ! En ze wilt niet zeggen wie de vader is van dat kind, maar omdat hun dus in die tijd een relatie hadden kan het makkelijk dat hij dus de vader is.
Ja, als m'n broertje wat ouder is, dan kan het wel! Maar ik heb al gigantische ruzie met met vaders vrouw, dus het contact met m'n broertje wordt nu moeilijk! Ik ben wel blij dat m'n vader dat heeft gedaan op zijn hyves, dan kan ik dit gebruiken als de druppel! Ik wachtte namelijk al een goed moment af om te breken! Gevonden! haha!
Oh, je vader gaat voor de jonge meiden! Nou lekker is dat! Ja ik zou dan ook denken dat het een kind van je vader is! Maar hoezo wilt zij dat niet zeggen dan? M'n vaders nieuwe vrouw is 3 jaar ouder dan mijn oudste broer! Ze was 19 toen hun gingen trouwen! Mijn vader is 14 jaar ouder, dus inprincipe valt het mee! Maar m'n vader is sowieso een eikel! Hij gaat vreemd met haar beste vriendin! Hij gaat 6x per jaar op vakantie, waarvan 1x met zijn gezin, dan gaat ie een weekje naar Spanje... voor de rest lange, verre reizen! Echt een topvent!
Soms zo handig dat sommige niet zo goed kunnen nadenken ! Je vader zal zich vast gaan gedragen als een dramaqueen .. Maarja eigenschuld als hij echt contact met jullie wilt houden, had hij zijn best moeten doen.
Ja, hij ging schijnbaar voor jongere meiden.. Hij is nu 42 geloof ik, ik weet het niet eens zo een belangerijke rol heeft hij dus altijd voor mij gespeeld hahah. De leeftijd valt inderdaad best mee, maar het is toch raar dat ze maar 3 jaar ouder is dan je broer. En vreemd gaan met dr beste vriendin ? Nouwja ze sporen met zijn drietjes dus niet :s Ow en het kan zeker geen ovulatie bloeding wezen, ik heb pas over een week mijn eisprong. Ik zal straks kijken of het doorgezet heeft.
Zal zeker fijn zijn ik heb alleen nooit slijm gehad tijdens mijn eisprong. Ik heb gewoon alle symptonen van aankomende ongi. Goede stoelgang al paar dagen afscheiding veel honger maar geen echte eetlust. Owja nog even over die meid, ik heb geen idee waarom ze het wilt zeggen. Misschien heeft zij ook ervaren hoe hij bij ons deed, stalken, ramen stuk slaan etc. Denk niet dat zij dat ook mee wilt maken. En dat ze dat dr kindje aan wilt doen.
Ok, ja dan lijkt het er misschien ook op dat je ongesteld bent! maar ik las toevallig gister dat je ook een moeilijke stoelgang kan krijgen bij een naderend ei! Ja, nou groot gelijk heeft ze dan hoor! Wat een nare vent die pa van je! Nou ik ga even 2 huisbezoeken doen! Doei!
@ IkDus en Lola: poeh zeg! dat zijn nog eens heftige verhalen! Toch hoop ik stiekem dat je niet voor altijd met hem breekt, Lola! dat is zo heftig. Laat maar even gaan. Wees de wijste dan maar en laat hem maar even. Over een tijdje is het vast relaxter! Ik denk dat je vader echt wel heel veel van jullie houdt maar de situatie ook heel moeilijk vind. En mannen, zeker als ze wat ouder zijn, kunnen dat soort gevoelens moeilijk uiten. Dat hebben ze vaak niet geleerd van huis uit en kan ze meer dwars zitten dan wij vrouwen kunnen vermoeden! Nou genoeg gepreekt Liefs! ps. mannetje is weer ok. Alleen schoot het bij mij in mn rug/zij toen ik mn schoenen aantrok... NOU JA! Belachelijk!
Ik heb juist altijd een slechte stoelgang behalve vlak voor en tijdens mijn ongi :S Heel raar maar waar haha. Misschien omdat mijn buik dan zo opgezet is en mijn baarmoeder tegen me darmen drukt ofzo? Ik geef dr ook gelijk hoor als dat zijn kind zou zijn, kom er nooit achter maarja. Ga jij even 2 huisbezoekjes doen ! Werkse
Lola en Ikdus, heftige verhalen hoor. Zo hoor je het eens van een andere kant. Mijn oom heeft twee weken geleden zelfmoord gepleegd omdat hij zijn kinderen niet zag doordat deze gehersenspoeld zijn door de moeder. De kinderen wisten niet hoeveel hij van hen hield en hun miste omdat ze allemaal verkeerde verhalen hadden gehoord. Mijn oom had alles op papier staan dus als ze ooit gekomen waren had hij alles eens van de andere kant uit kunnen leggen. Maar hij wilde wachten tot ze uit zichzelf eens zouden komen. Nu ging het slecht met zijn huidige relatie (met een vriendin van mij, een 21 jaar jongere vrouw maar ze waren samen echt wel gelukkig dus leeftijd zegt niet altijd iets, maar door kleine strubbelingen die iedereen kan hebben ging het niet zo goed) en mijn oom wilde niet nog iemand kwijt raken waar hij zielsveel van hield en daarom heeft hij voor die oplossing gekozen. Hij wist niet meer dat hij voor ons ook heel veel betekende. Ach ja, het is niet allemaal even leuk en eerlijk. Ikdus, misschien heb je nu wel een vroege eisprong. Stel dat je lf 16 dagen is dan zou je op 29 dagen ofzo uitkomen. Heb je toevallig nog een ovutest in de buurt. Of heeft het nog doorgezet. Het kan ook zijn dat er gewoon een adertje gesprongen is. Doei