Ja, vind het echt erg van je oom ! Dat was ook een erg heftig verhaal, erg triest ook helaas .. Ik gebruik persona, maar ik heb geen idee wanneer ik weer moet testen :S ik heb op dag 6 getest en nu nog steeds niet ! Ik heb op de nacht van dag 11/12 gesmept dus dan moet er spontaan een adertje zijn gesprongen. Ik heb nu even een tampon in gedaan, ik ga zo kijken. Ik heb 1 keer een lf van 16 dagen gehad en dat kwam denk ik door ziekte, de laatste 2 keer was 14 dagen. Ik merk het wel moet morgen toch na de dokter.
Tampon test gedaan en het was allemaal "schoon" dus even afwachten of ik morgen eindelijk persona kan gebruiken, ik hoop het !
Ze hebben niets gezegd of ze konden zien of het ei al gesprongen was. Wel kon je goed zien dat er aan de rechterkant nog blaasjes waren en links veel minder. De clomid krijg ik omdat mn cyclus van slag af is en ik wel een kinderwens heb. @tezzz: veel succes bij de gyn vanmiddag. Ik lees het vanavond of morgen wel
@ Nyncke: hmm jammer dat je dat dan net niet weet, maar misschien dat zij het ook niet konden zeggen dan. Hoop dat Clomid goed helpt. Mag je dan weer terug komen voor nieuw onderzoek/echo? @ Tezzz: hoe is 't gegaan?
@ Leentje: poeh zeg, wat een heftig verhaal van je oom! Zo is er idd ook een andere kant van het verhaal! @ Go4baby: ja mannen uiten hun gevoelens toch ook anders dan vrouwen! M'n pa ziet het gewoon niet. En buiten het feit dat ik weinig van hem hoor is hij heel bekrompen en heel erg materialistisch! En als hij en zijn vrouw gaan ouwehoeren over mijn moeder, ben ik er al gauw klaar mee! Ik heb namelijk honderd keer geprobeerd het contact te herstellen, maar voor mij is het op dit moment een erg grote last! En idd misschien dat het contact ooit goed komt, maar op dit moment hoeft het voor mij niet! Nou ja, hij zegt hij heeft 1 kind, dus nu heeft ie contact met maar 1 van van zijn 4 kinderen, blijkbaar is dat alles wat hij nodig heeft, want hij ontvangt toch zoveel liefde van m'n broertje, dus blijkbaar is dat genoeg!
Lola, wel echt vervelend hoor. En vooral als hij over je moeder bepaalde dingen gaat zeggen. Dat is niet netjes. Waar twee vechten hebben twee schuld zeggen ze altijd, maar de kinderen moeten daar niet te dupe van worden. En zoals ik zo begrijp heb je een hele lieve moeder. Dat is wel fijn. Maar wel slim om het gewoon even te laten rusten, het vergt volgens mij veel energie.
Ja, hun moesten gewoon hun mond over mijn moeder houden! Of het nou waar was of niet, ik heb daar niks mee te maken! En het is vooral vervelend voor mijn vader dat hij zo'n leuke dochter als mij moet missen! (en m'n leuke broers natuurlijk!)
dag meiden! @tezzz, hoe is het gegaan bij de gyn? ik ga nu naar bed want we gaan morgen heel erg vroeg op. Ik zie jullie zondag weer.
@ Julita: heel veel plezier dit weekend saampjes! Nog niets gehoord van Tezz? Nu weet ik natuurlijk niet meer hoe laat ze moest.. staat me eigenlijk iets bij van 15 uur... Nou, ik hou 't wel in de gaten
Ze moest 14.10, en daarna de kids ophalen. Dat zal wel rond 3 uur 15.15 zijn geweest en dan na mannetje om alles te vertellen. Dus ze zal zo wel komen denk ik.
Julita, fijn weekend! Tezz moest na de afspraak haar kindjes ophalen en dan even langs de winkel om haar man te vertellen hoe het gegaan was. We moeten dus nog eventjes wachten.... Lola, hij moet inderdaad een leuke dochter missen. Lekker puh!
check! daar was ik weer! nou, dat was een kort maar krachtig gebeuren zullen we maar zeggen. Hij vroeg of ik toevallig last had van opvliegers of verder nog ziektes had. En daarna wou íe me meteen al gaan onderzoeken! Dus onderzocht . Deze man was niet erg lang van stof ofzo. Schoof de monitor en zei: dat is dus je baarmoeder. 't is maar goed dat het internet bestaat, anders had ik niet geweten dat die wat donkere vlek met wat vlekjes eromheen m'n eierstok was! Met mijn ongetrainde oog heb ik volgens mij 1 eierstok gezien met niks bijzonders en eentje met van die blaasjes er omheen. Affijn, lang kon ik niet kijken, want toen mocht ik al weer aankleden! Het enige wat íe daarna nog gezegd heeft is: tja, het probleem is dat je geen eisprong krijgt. (dát wist ik dus al ). En als einde van het verhaal: ik mag dus meteen beginnen met provera gedurende een week en als m'n ongi op gang is vanaf de derde dag aan de clomid! En rond dag 10 weer inwendige echo om te zien of er enige activiteit gaande is. Heb meteen ook bloed laten prikken. Nou heb ik dus weer een blauwe zere arm. Maar goed. Pillen heb ik ook gelijk gehaald, dus nou even proberen te plannen ongeveer. Want het liefste wil ik natuurlijk hier op de poli terecht kunnen voor de echo he! Zo...dat was mijn verhaal dus. @Julita: fijn weekend saampjes! Geniet ervan!
Zo Tezzz dat was nog eens een kort en krachtig onderzoek! Fijn dat ie gelijk medicijnen heeft voorgeschreven en dat je op dag 10 weer mag komen voor een echo om te zien of het aanslaat! Heel voortvarend! Ben je er zelf een beetje tevreden over? Maar om nou te plannen wanneer je je ongi verwacht lijkt me lastig! Is de poli maar een paar dagen open of alleen door de weeks ofzo? Reken ze!