Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Tezzz, zou je nog niet even 2 dagen je temp afwachten en dan beginnen er mee op?

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Ikdus: neuh...blijf wel tempen hoor, maar de kans dat ik nu net een ei heb gehad, die ook nog eens bevrucht is, is wel erg klein denk ik. Denk dat de gyn dat anders ook wel had gezegd :rolleyes:

3. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He Tezzz, dat klinkt eigenlijk best positief als ik het zo mag noemen.

ff hardop denken hoor;
    Je had een eierstok met blaasjes eromheen? Dat zou dan wel de kralenkrans kunnen zijn, wat dus op PCO zou duiden.

Met hoeveel clomid mag je beginnen? Ook met 50mg? Ik hoop zo dat dat het wondermiddeltje voor je is! Fijn meid, dat er eindelijk schot in de zaak komt!

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Wieffie: ja alles was zeg maar grijzig en toen was er een donkere ronde vlek met kleine ronde vlekjes eromheen. De andere was alleen een ronde vlek en die heeft ie opgemeten en uitgedraaid. Dusss. :rolleyes:

5. Niet meer actief

Hahaha oke, ja denk haast wel dat de gyn iets er over had gezegt dan..

Dus op na de ongi en de clomid, JOEPIEEE !

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ga morgen m'n eerste pilletje slikken

7. beastie, beetje laat maar beter laat als nooit, zwaai zwaai! fijne vakantie!

go4baby, geniet er nog maar even van dat je nergens last van hebt.. een vriendin had dit ook.. tot week 6.. zoo wat is die ziek geweest een paar maand pff

tezzz. oo wel fijn dat je meteen onderzocht kon worden!.. lijkt me wel een rare situatie als die niet veel zei :) ik zou niet weten hoe me te gedragen haha

lola en ikdus: och meid, praat me niet van vaders en "nieuwe" vrouw/vriendin!
    ik kan de vriendin van mijn vader ook wel schieten ...walgelijk mens!
    mijn pa heeft ook letterlijk gezegd dat zij zijn toekomst is en dus dat ie altijd voor haar kiest en zij op zijn nummer 1 komt. en wij bungelen ergens onderaan (wij zijn zijn 3 kinderen) heb ook van de week weer ruzie met m lopen maken..
    waarom zijn vaders soms zo moeilijk?

verder weet ik niet meer wat jullie allemaal getypt hebben haha.. ga zo es met t eten beginnen.

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Marieke: tijdens het onderzoek praatten we wel (over hoe m'n bevallingen waren enzo), alleen zei hij zo weinig over wat er mis zou zijn ofzo! Of wat ik eigenlijk aan het bekijken was op de monitor. :(

tuurlijk, waarom ik dan geen eisprong heb, kan hij ook weinig over zeggen zonder de uitslagen van het bloed. Snap ik best. Maar een beetje meer uitleg was wel leuk geweest!

Ik heb 'm lekker de 'gebruiksaanwijzing' uit laten schrijven! hihi. Hij had het papiertje met het recept al geschreven en had me er echt meteen mee de deur uit willen doen geloof ik. Maar hij heeft het nog even netjes voor me opgeschreven wat de 'stappen' nou dan zijn. (alsof ik nog noooooit van provera of clomid had gehooord! :rolleyes: ). Kijk, daar kan ik dan wel weer lol om hebben (binnenpretje! ;) )

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemiddag!
    Tezzz, fijn dat de gyn er gelijk werk van maakt en dat het allemaal goed is gegaan :)

Go4baby, hoe is het met je rug? Naar zeg...

Wat een verhalen over jullie vaders :(. Ben als ik dat zo lees toch weer extra blij met die van mij. Zowel mijn ouders als schoonouders zijn al 33/34 jaar heel gelukkig getrouwd en errug blij met hun kinderen (wat wil je ook als je een Miepie als dochter hebt ;))

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mijn vader is er ook altijd voor ons hoor. Mijn ouders zijn inmiddels alweer 32 jaar min of meer (na 2 huwelijkscrises achter de rug) gelukkig getrouwd. Mijn schoonouders inmiddels al weer bijna 36 jaar.

Maar ken het gedoe met vaders zijdelings wel. Mijn moeder is eerder getrouwd geweest en mijn zus en broer zijn dus eigenlijk mijn halfbroer en -zus. Mijn broer heeft nooit contact gewild met z'n vader (was 3 toen hij hem voor het laatst zag) en mijn zus heeft wel contact gehad toen ze wat groter was, maar wou daar ook niet mee door. Hun vader is inmiddels ook allang weer getrouwd en heeft twee zoons gekregen. Hoewel hij nooit contact heeft gezocht zelf (was veel te bang dat hij z'n allimentatie nog moest betalen :(), heeft hij zijn eerste 'nieuwe' zoon bijna dezelfde naam gegegeven als mijn broer! Alsof hij gewoon is ingeruild voor een jonger exemplaar! Vind ik echt raar. Hun jongste halfbroertje heeft trouwens ook een vergelijkbare naam. Vind het dus ook helemaal niet gek dat m'n broer nooit contact heeft gewild. We weten ook alleen maar dat ze halfbroertjes hebben omdat m'n zus toen een geboortekaartje heeft gehad. Ja, vaders kunnen heel apart zijn :rolleyes: . Die van mij is ook apart, maar wel heel lief! :)

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hoi Dames,

Voor degene d ie vanmiddag het verhaal van mijn pa gelezen hebben!
    Ik heb een bericht terug! Ik viel bijna van de bank van het lachen!

sorry van mijn foutje, inderdaad ik heb er 4
    maar hebben ze alle vier het zelfde gevoel naar mij toe?
    Laten we het hiet maar bij ,kusxxxxxxjes
    Pa

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    :confused: wat maakt het nou uit wat voor gevoel ze naar hém toe hebben? Hij heeft gewoon 4 kids! Als hij trots was dat hij 4 kids heeft gemaakt, zou hij het toch wel vermelden? Ookal zijn ze niet zo gek op hém?

snap je reactie! rare pa :(

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Tezzz: nou dat is ook een vaag verhaal!
    Belachelijk hoe sommige mannen kunnen zijn hoor!

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Whahaha, ja ik kijk nu op zijn profiel en nu staat er niks meer over kinderen!
    Hij wilt gewoon ons niet vermelden!

En volgens mij ligt het toch een beetje aan hem dat wij idd dat gevoel niet naar hem hebben!

Idd, als hij trots op ons was dan had hij ongeacht onze gevoelens wel iets gezegd of ons ook er bij geschreven! ;)
    Gekke vent!

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ah, ook al zo'n vreemde vader! :eek:
    dat is toch ook belachelijk! Volgens mij hoor je als ouder zijnde onvoorwaardelijk voor je kinderen te gaan! maar goed, dat zal wel aan mij liggen dan! ;)

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    misschien is íe bezig om het te veranderen? in het profiel dan dus..

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ik ga de kids naar bed brengen. Later weer terug!

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Tot later Tezzz!

Ik ga aan m'n essay, gelukkig is vriendje aan het werk, anders gaat ie zich er mee bemoeien! (soms handig, soms vervelend, want dit gaat alleen maar om mijn visie en niet de zijne! ;))

Latersss! ;)

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    lieverds, nog een fijne avond allemaal!

Ik kan morgenochtend eindelijk weer naar m'n kleine vriendjes en vriendinnetjes op de psz! Jippie!

slaap lekker allemaal!

laterrrrrrrrrrrrrrrr!

Liefs Tezzz

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Welterusten Tezzz, en Ikus; succes met je essay!

Ik ga nog even internet afstruinen naar een "nieuw" autootje en dan ook mijn bedje in. Tot morgen!

Deel Deze Pagina