Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Tezz, het lijkt allemaal snel gegaan te zijn bij de gyn, maar wel meteen met resultaat. Hop naar die ongi en dan hop naar een vet ei!

Miepie, naar wat voor autootje ben je op zoek. Is altijd wel leuk om rond te kijken hiervoor.

Ik ga zo naar bed, ben bekaf. Tot morgen! En ik kan wel alvast ngoedemorgen Julita zeggen maar ze komt volgens mij morgen niet even langs om te spieken, dus dan doe ik het overmorgenavond weer.

Doeiiiiii

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Goedenavond allemaal!

Tjonge jonge wat is het toch met onze vaders...
    Het zou fijn zijn als kinderen en ouders onvoorwaardelijk van elkaar houden en elkaar geen verwijten maken over van alles en niks! En elkaars leven en keuzes in dat leven voor bijvoorbeeld beroep of partner gewoon zouden kunnen respecteren!

Maar blijkbaar ligt dat juist op dit vlak niet zo makkelijk!
    Ik heb dat probleem ook met mijn vader. Die verwijt mij ook vanalles terwijl ik hem zoveel meer kan verwijten, maar wat schiet je daar nou mee op, denk ik dan?

Dus dames: laten wij als kids maar de wijste zijn, dan kunnen we dat hopelijk ook positief aan onze kinderen overbrengen later als we zelf oud en een beetje bekrompen zijn geworden zonder dat we dat zelf doorhebben ;)

Nou, hoe dan ook, allemaal lekker slapen!

Ik ga nog even uitbuiken... beetje laat gegeten. We zouden was-droogcombi gaan bestellen bij de Mediamarkt maar die was ruim € 120 duurder dan via internet. Nu ga ik nooit meer naar die winkel. Wat een zakkenvullers zeg!

en mn rug is nog steeds au au... zo stom, ik deed iets wat ik dagelijk doe en dan schiet het er zo in!

3. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ik moet bellen op dag een van de ongi voor nog een inwendig onderzoek. Dan op dag 3 t/m 7 clomid slikken en dan ook regelmatig terug komen, maar dat krijg ik tijdens de tweede inwendige echo te horen.

@tezzz.: wat fijn dat er ook bij jou wat aan gedaan gaat worden. Ook fijn dat je tabletten hebt gekregen om je ongi op te wekken. Die heb ik niet, maar dat komt denk ik omdat ik net mn eisprong gehda heb en dat ook gemeld heb. Nu maar hopen dat de :evil: :evil: snel komen dan kunnen we snel aan de clomid beginnen.

4. tis allemaal wat met die vaders!

hier de hele week al verslaafd aan een spel.. naja spel..

second life heet t .. echt lachen! gewoon een 2e leven.

ach ja t houd je van de straat lol!
    ga nu maar douche en naar bed. morgen vroeg dag en daarna nog ff taart kopen voor de verjaardag van mn vriend en daarna hebben we savonds feest waar we met de drive in moeten staan dus word een lange dag..
    tot morgenmiddag, dan ben ik er nog wel eventjes!
    truste! en goedemorgen julita!

5. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Marieke: GEFELICITEERD (alvast) met je vriend! Een heel gezellige verjaardag (dus hij moet op z'n eigen feestje draaien ;)

@Nyncke: aha, ze houden je goed in de gaten! Fijn hoor!

Truste allemaal!

6. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Nou, het grote smeppen is voorbij en lange wachten begonnen ;)
    Hoe is het hier? Zijn er met mij nog meer wachtenden?

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hoihoi meiden, ik kom even gezellig inbreken bij mn oude kletscluppie. :D Ik mis jullie wel hoor, maar kan het echt niet meer bijbenen, heb af en toe al moeite om bij de juni-mama's alles bij te lezen en jullie zijn nu met zo'n grote groep dat het echt te veel wordt...
    Maar heb toch even wat pagina's terug zitten hoe of wat hier... en wil Go4Baby heel erg feliciteren met haar roze. Eindelijk zeg!

Verder alles goed hier?

Met mij gaat alles super. Ben nu 26 weken, en voel me heel goed. Met de kleine gaat ook alles goed, de 20-weken echo zag er goed uit, hartje klopt zoals het hoort en schoppen kan ie ook al aardig daarbinnen.
    Behalve dat ik wat sneller moe ben, heb ik verder absoluut nergens last van.

Ik wil iedereen die nog niet roze is heel veel succes toewensen. Hopelijk is het voor jullie snel raak. (bij mij was het de eerste smepronde raak, terwijl ik daarvoor 5 rondes aan het klungelen was, dus voor mij heeft het smeppen echt nut gehad...)

Ik kom snel weer even buurten hier.
    Welterusten!

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen dames!
    ik kom iedereen een fijne dag wensen!

Ik ga fijn naar school vandaag! ;)

Doei!

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Jij ook Lola!

Coco, gezellig dat je nog even komt buurten hier ;). Fijn te horen dat alles zo goed gaat, schiet al op voor jou!

Beastie wordt straks lekker wakker in Parijs.... heerlijk!

Ik vertrek ook naar school, tot vanmiddag en een fijne dag allemaal!

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    goeiemorgen!

Ook ik ga zo naar school! Iedereen alvast een prettige dag gewenst!

@Nyncke: moeten we dus hetzelfde doen he! Alleen moet ik m'n ongi opwekken en bij jou komt ie als het goed is vanzelf! Jij ook succes he ;)

Liefs Tezzz!

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Mogge!

@ Coco: dank je wel! Wat gezellig dat je even komt buurten hier! Fijn om te horen dat het zo goed gaat! Je zult vast al een super rond buikkie hebben of niet?

@ alle schoolgangers: Veel plezier vandaag!

Ik ga hard werken vandaag want heb hele week eigenlijk niets gedaan :oops:

12. Niet meer actief

Heey meiden, zie dat er nog wat is gekletst over vaders, jammer dat zoveel meiden problemen hebben met hun vader.

Ik kom net van de dokter af, ik was heel bang.
    Maar de dokter was positief en vond het erg slim van mij om te kijken of ik vleesbomen heb. Hij was ook positief er over dat ik bezig ben met zwanger worden. Had ik niet verwacht maarja..

Ik moet dinsdag al voor een echo, erg snel maar ben er wel blij mee.

13. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    GO4BABY! YIPPIE!

Gefeliciteerd joh! Ik heb echt even wat gemist zo te zien! Kwaaltjes? Of voel je je goed? Wat ben ik blij voor je zeg!

Hier alles druk, maar goed. Ik heb niet zoveel tijd om te komen buurten, maar ik lees wel zoveel ik kan mee natuurlijk!

Ik heb de laatste dagen zo'n steken in m'n buik, helemaal onderin en aan de zijkanten onder, en als ik loop voel ik een soort spierpijn tussen m'n benen...vind het niet prettig moet ik zeggen. Het voelt gewoon niet lekker.

14. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Hee SC! Wat leuk om je neus hier weer even te zien ;)
    Dank je wel! Ik heb helemaal geen klachten, ja, voel soms ook wat trekken links of rechts dus ik kijk met spanning uit tot de echo! Eerst zien dan geloven, maar ik gedraag me wel netjes en voorbeeldig als een zwangre vrouw (ga zo decafe verkeerd drinken... heb echt zin in koffie maar caffeine schijnt slecht te zijn dus... Voelde me vorige keer meer zwanger dan nu...

Echt vervelend dat je zo'n last heb van bandenpijn ofzo? Hoop dat dat een fase is die met de groei te maken heeft en hopelijk snel weer over is!

Gaat het verder allemaal goed met jou en de baby? Heb je al een eigen huis nu en jullie huis al verkocht? Wat een gedoe toch allemaal!
    Een hele dikke knuf!

ps. ik denk dat ik die banner ook ga opzoeken! Vind die zo leuk! Vind je niet erg toch?

@ Ikdus: wat fijn dat je zo adequaat geholpen bent door je huisarts! Goed dat je volgende week al een echo hebt. Ik hoop dat ze dan kunnen zien wat die ellendige buikpijn veroorzaakt! Tot die tijd maar rustig aan zou ik zeggen en misschien maar niet teveel SMEPpen... Stel dat je net zwanger raakt en het blijkt dat je toch vleesbomen hebt, dan is dat best complex lijkt me. Maar goed, ik hoop maar dat het iets is dat makkelijk te verhelpen is!

15. Niet meer actief

Het is een beetje dubbel go4baby, ik wil niet een kans missen omdat ik misschien vleesbomen heb.
    Ik vele gevallen is het geen probleem.
    Het kan alleen een innesteling in de weg zitten of je baby kan niet goed indalen en gaat in de stuit liggen, en het kan erg hard gaan groeien als je zwanger bent. Dus dat je met 9 weken zwangerschap al een buik heb van iemand van 20 weken ofzo.

Ik ga wel gewoon door met smeppen, ik heb gewoon enorm veel zin en ik ga toch niet met condoom vrijen. Als het goed is heb ik pas 21 maart een eitje, dus als er dinsdag iets te zien is wat niet goed is, dan stopt het smeppen gewoon.

Ik moet eerlijk zeggen ik kan me niet echt aan het smep plan houden :$ vind het zoo moeilijk om het om de dag te doen. We hebben het dus ook gisteravond en vanochtend gedaan, FOEI ikdus :p.

SC, vervelend van die steken zeg ! Misschie vk bellen en vragen wat het is ? Misschien moet je wel naar de fysio. Succes SC

16. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Heb je al een afspraak bij de vk gemaakt? Kan me goed voorstellen dat je zo snel mogelijk wilt gaan nu! Kijken hoe het er allemaal uitziet! En inderdaad gewoon even voorzichtig doen, een tijdje geen koffie kan sowieso geen kwaad.

Ik hoop idd dat het gewoon bandenpijn is, maar bij sommige soorten pijn (die steken) hoop ik gewoon dat het kindje er geen last van heeft, en die spierpijn aan de bovenkant van m'n dijbenen, zeg maar net onder m'n vagina, dat is vervelend met lopen, maar ik hoop dat het geen bekkeninstabiliteit is. Zal je net zien....

Volgende week heb ik een afspraak bij de Hypotheekshop om de mogelijkheden voor een hypotheek te bekijken, en het huis dat ik wil kopen wordt dinsdag getaxeerd. Ben dus heel benieuwd. Mijn huis is nog niet verkocht, het is nu bijna verkoopklaar.

Leuk is die banner he? Tuurlijk vind ik dat niet vervelend, ik heb er geen alleenrecht op hoor! Als je eindelijk een banner kunt zetten, dan moet je ook een leuke nemen :)

17. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hee Ikdus, hoe lang moet je afwachten tot je precies weet wat het is? Vleesbomen zijn wel makkelijk te verwijderen toch? Hoop dat het allemaal goed is en je gewoon rustig zwanger kunt worden.

Ik wacht het nog even af en als het niet over gaat, vraag ik de vk wel even.

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hallo Dames,

Ikdus: wat fijn dat je meteen voor een echo mag!
    Lekker vlot!

Cynthia: lastig van die steken!

go4baby: hele mooie banner! En dat je je minder zwanger voelt? Elke zwangerschap is anders!
    Dus alles zit gewoon goed! Deal?

Ik zit op school. Van kwart over 9 tot half 11 les en pas weer om 1 uur! Lekker geregeld!
    Bah!

19. Niet meer actief

Ik heb geen idee, ik hoop dat meteen tijdens de echo van dinsdag vertellen wat het is.
    Geen idee of het makkelijk verwijderbaar is, volgens mij niet altijd, bij mijn moeder en oma is hun baarmoeder weg gehaald. En mijn HA had het daar ook over, hij vroeg wat ik er mee wil doen als het vleesbomen zijn. Ik wacht dinsdag vol spanning af dus. Erg vervelend dat ik zo laat moet Grrr :mad:..

Wel echt de vk bellen als het blijft aanhouden !
    Had je er 3 dagen geleden geen last van toen je bij de vk was?

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, buikje is er al aardig, maar nog niet mega, ben pas zo'n 6 kilo aangekomen.

Deel Deze Pagina