Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Truste Meiden!

xxxx

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen! (zonder zorgen)

Hier vreselijk buikpijn, denk dat ik ongesteld wordt! Ik temp nu moet van de gyn en hij was zo mooi stabiel al 4 dagen 37 en nu is ie ook gekelderd naar 36,8. Dus het komt er aan!
    Inprincipe vind ik dit niet heel erg (tuurlijk wel er jammer), want dan doet m'n lichaam het wel weer!
    Ik denk dat m'n lijf door die etos pillen van de rel was! Noooit meer die dingen voor mij!

3. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Halo lieve meiden,

Ik heb me weer een paar dagen niet gemeld, was erg druk en heb erg slecht geslapen. Bovendien heb ik ook niet echt iets zinnigs nog te melden. Wel is de ongi nu eindelijk pas vertrokken en kunnen we dus eindelijk weer met het smeppen beginnen. Vandaag mijn laatste clomid. (gelukkig want ik heb steeds meer moeite met het innemen en de bijwerkingen)

Lola, wat balen meid dat je denkt dat de ongi op de loer ligt. Ik ga nog wel ff doorduimen hoor zoalng je nog niet rood bent!

Tezzz, wat leuk zeg dat je zoontje fietst!

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Wieffie: dank je voor het duimen!

Heb je veel last van bijwerkingen? Wat krijg je dan als ik vragen mag?

5. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ja ik heb behoorlijk veel last van de bijwerkingen van de Clomid. Erg veel last van opvliegers en stemmingswisselingen. Ook slaap ik erg slecht en heb veel last van maagzuur. Nou ja hopelijk trekt het na vandaag een beetje weg. Bovendien smaken die tabletten echt verschrikkelijk en blijven ze in mijn keel plakken. Zo genoeg gezeurd, 't is de laatste dag en dan ben ik er weer een poos vanaf. En misschien hoef ik ze wel nooit meer te nemen. Als 100 mg deze ronde nl. niet aanslaan dan wil ik liever niet nog een ronde met 150 mg gaan proberen maar liever naar spuiten toe. Ach ja we zullen wel zien.

Ik ga ff naar de markt! Zin aan verse kaas, bloemen, noten en vis enzo...

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmorgen!

@Wieffie: nou, als ik het zo lees staat me nog heel wat te wachten dus! Maar had je die bijwerkingen ook al met de 50 mg?

ben gister begonnen met de provera. Maar nou is m'n temp al 4 dagen veel hoger dan íe de laatste maanden is geweest. Durf het bijna niet te zeggen, maar volgens mij heb ik toch écht een ei gehad! :( We hebben alleen de dag voor m'n tempstijging gesmept, maar dat was de eerste keer in meer dan een week. Dan is de kans toch wel klein dat er een eitje bevrucht is geraakt toch? Toch? Zou toch wat zijn, dat het net nu wel gesprongen was!

Vandaag rustig dagje. Ga zo ff boodschappen doen en mannetje is vanmiddag weg naar voetbal, dus ben er later wel weer!

Liefs Tezzz

7. goedemorgen!
    ben ik ook weer even. gisteren erg druk gehad..

ellenk nog van harte meid!

tezzz wat super dat je zoontje fietsen kan :D

go4baby mooie banner meid, staat je goed..

wieffie balen meid van de bijwerkingen :(

lola, balen van je lage temp.. ik word ook altijd met 36,8 ongesteld... :(

hier echt een druk weekend pff.. waren pas om half 3 thuis vannacht van t feestje waar mn vriend moest draaien.. vandaag is die jarig dus moet nu eigelijk heel hard aan de poets.. moet zelfs nog taart halen :( maar ik heb t zo enorm in mijn rug! niet normaal.. echt bij alles wat ik doe schiet t erin :( zelfs ademen doet me pijn
    maar goed.. moet maar doorgaan want niet alleen vandaag komt er visite maar morgen is t voor de fam dus ook nog een drukke dag...
    zal proberen om nog ff te komen spieken hier! anders moet ik zoveel bijlezen haha

fijn weekend dames!

8. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He Tezzz,

Ja ik had bij 50 mg ook al bijwerkingen maar nu zijn ze gewoon erger. Ik heb ook zo op de pil gereageerd en daarom ben ik dus destijds daar ook mee gestopt. Oja, en de ergste bijwerking is dat ik al zeker 3 a 4 kilo ben aangekomen. Ik wil wel aankomen maar dan wel omdat ik zwanger ben...

Heb je geen up-to-date tempkaartje? Van de provera zou je temp ook omhoog kunnen gaan toch? Das toch ook Progesteron? Bij mij ging ie van de Duphaston ook 0.2 omhoog.

9. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    :oops: Vergeten, Ellen, van harte meid! :oops:

Marieke wat k*t dat je het zo in je rug hebt! Probeer toch je rug een beetje te ontzien hoor. Daar kan je lang last van blijven houden! Van harte met je vriend en veel plezier met jullie feestjes vandaag en morgen.

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik mag op rood!

Nieuwe nod is 16 april. Ronde 5 na (laatste) miskraam, 1e ronde smep! (echt smeppen nu)

Gelukkig weer mijn oude vertrouwde cyclus terug, ik denk echt dat het kwam door etos zwanger worden, die verrotte langere (2) cyclussen!

Ergens ben ik wel opgelucht!

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik wil iedereen een fijne dag wensen!
    Ik ga even lekker uitwaaien met vriendje op het strand, daarna uiteten met een jarig vriendinnetje!
    Dus ik kom morgen waarschijnlijk weer!

Fijne dag allemaal!

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

Lekker vooruitzicht Lola.... heerlijk....
    Wel jammer van je ongi, maar ook weer fijn dat je cyclus weer klopt. Hoe is het met je borsten?

Marieke gefeliciteerd met je jarige jopje...

Wieffie mijn vriendin had ook van die bijwerkingen met die pillen dus idd heel normaal... Sterkte...(ook voor je mannetje ;) )

Tezzzzz gefeliciteerd met je fietsende oogappeltje.

Go4baby... hihihihi 1 keer tijdens DE periode is genoeg, dat was bij mij in juni ook zo....

Hier dadelijk een intake bij werving en selectiebureau... we zien wel...

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mmmmiddag!

Iedereen druk vandaag zo te lezen? Ik heb de boodschappen in huis en heb net genoten van een broodje filet-americain! Mjammie!

@Wieffie: in provera zit progestron en dat zou idd m'n temp moeten verhogen. Alleen was m'n temp al drie dagen hoog voor ik m'n eerste pilletje slikte!

Ach ja, ben nou al begonnen he. Zal er maar niet meer mee stoppen. Gyn zal het wel weten!

Ik hoop dat ik niet zo'n last krijg van de bijwerkingen :rolleyes: . Had van de pil ook niet zo veel last, alleen heb ik sinds het stoppen wel veel minder last van hoofdpijn! We zullen wel zien!
    zal straks m'n kaartje eens uploaden.

@Marieke: veel plezier met je feestjes! Doe wel een beetje kalm aan hoor! Rugklachten verdwijnen helaas niet zo snel!

Laterrrr!

Liefs Tezzz

14. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Middag!

@ Lola: he, bah! Balen hoor! Maar in elk geval als plus punt dat je cyclus weer korter is! Lekker uitwaaien dan maar!

@ Tezzz: heb je de dagen voor je tempstijging ook vruchtbaar slijm gespot? Want als dat niet zo is, dan zal die tempstijging waarschijnlijk weer een van de velen zijn dnek ik!

@ Wieffie: wat vervelend dat je zoveel last van de bijwerkingen hebt! Hoop dat het nu tot een super ei leidt en dat het daarmee lekker gedaan is! Rustig aan dan maar de komende dagen tot die bijwerkingen weg zijn!

@ Marieke: GEFELICITEERD met je mannetje! Gezellig een heel weekend feest! Echt irri dat je dan net nu zo'n last van je rug hebt! Bij mij schoot het er van de week ook in en heb er ook nog steeds last van! Hoop dat we er snel vanaf zijn want doet bij zoveel bewegingen pijn!

@ Ellenk: Succes zomteen bij 't bureau! Ben benieuwd, wat ze ja allemaal gaan vragen enzo! Duimerdeduim!

Liefs voor iedereen!

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @go4baby: ik ga er ook maar van uit dat het weer vals alarm is, maar het is wel toevallig dat ik maaaaanden heb zitten wachten op een temp van 36.9 en die nu opeens ook echt heb! Ik heb echt zo'n beroerde timing he!

tempkaartje ge-upload!

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    jajaja ik heb gister ook lekker toastjes filet-americain op maar dan vegetarische... ook heel erg lekker! (van de AH, heb overigens nog nooit echte filet gegeten :oops:

Maar geniet er nog maar even lekker van!

Heb je kaartje bekeken en inderdaad wel hoger dan gemiddeld. Maar als je geen vruchtbaar slijm enzo hebt gehad... zal wel niet nu opeens... toch?

Hoop dat je gewoon straks een normale eisprong krijgt tussen dag 12 en 20 ofzo.. En dat je niet van die vervelende bijwerkingen krijgt zoals Wieffie!

Nou, we gaan nog even de deur uit!

Toedeloe!

17. dankjewel voor de felicitaties voor mn mannetje :D

mn rug gaat iets beter dus denk dat t toch door mn bed komt :( heb mn matras al omgedraaid gehad dus nu maar hopen dat t helpt want ik kom sochtends mn bed niet uit van de pijn pff

go4baby, vegetarische filet? nog nooit van gehoord :D maar die mag je dus wel hebben als je zwanger bent? hmm ben benieuwd hoe die dan smaakt... zou een uitkomst zijn voor veel zwangere vrouwen haha

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ik heb ook nog nooit gehoord van vegetarische filet...? Zou zeker een uitkomst zijn zeg! Da's echt het eerste wat ik heb gegeten toen ik was bevallen van mijn zoontje! Ik had een nogal snelle bevalling (van 50 min alles bij elkaar :rolleyes:) op zondagmorgen. Dus om half tien kwam de kraamhulp vragen wat ik dan als ontbijt wel graag zou willen. thee en filet americain! En heeeeeeeel veeeel! De filet heeft nooit meer zoooooo lekker gesmaakt!

gut ja, dan zou ik een ei hebben tussen 12 en 20 dagen...he, da's ook snel! pffff is wel even een omschakeling dan hoor! hihi, dan heb ik 12 april net m'n klusweek achter de rug! :( kan ik geen broodjes filet eten met onze high tea! ;)
    maar ik hou gauw weer op met wegdromen. Kan er beter maar niet aan denken ivm evt teleurstellingen.

weet je wat wel grappig is? Zowel m'n ha als de gyn zeiden hetzelfde: dus u wil graag zwanger worden? Oh, maar daar zijn wel medicijnen voor hoor! (met een dikke grijns erbij :rolleyes: ). Apart he? Zij zien het in elk geval wel positief in! :)

@marieke: fijn dat je rug al iets beter voelt. Een goed matras maakt een wereld van verschil hoor! wij hebben een boxspring met een matras van nasa-schuim en twee goede kussens. (het sterft hier van de kussens in huis, want het heeft ons wel wat moeite gekost om het goede kussen te vinden :rolleyes: ;) ). Maar dan nog kom ik soms gebroken uit bed. Heb ik de dag ervoor weer teveel gedaan. Dus dan is het weer 'domme mamma'! :)

@go4baby: ik heb niet echt vruchtbaar slijm gezien (maar heb met een dreigende blaasontsteking ook niet zo veel moeite gedaan :oops: ). En m'n mannetje was nog een beetje ziek (nee, hij was niet ziek, maar had alleen diaree en was steeds misselijk ;) ) én we hadden al ruim een week niks aan smep gedaan. Dus ik ga er maar gewoon van uit dat ik gewoon veilig m'n ongi aan het opwekken ben. Ben trouwens wel weer vaagjes misselijk. Komt vast van die pillen!

is er iemand? Heb zo'n zin om te kletsen! (mannetje weg, zoontje slaapt en dochter zit dvd van barbie te kijken. :( )

liefs Tezzz

19. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Hahaha ik ben dr.......heerlijk zo op zaterdagmiddag ff bijlezen met een kop thee

20. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo allemaal!

Tezz, wat heb je toch een knap zoontje. Zijwieltjes eraf en dan hup, meteen fietsen.

Go4baby, vegetarische filet? Ikke nieuwsgierig. Ik heb met mijn vriend afgesproken dat ik na de bevalling carpaccio wil eten haha.

Lola, hopelijk heb je nu een mooie cyclus met snel een vet ei.

Ellenk, een beetje een late gefeliciteerd.

Marieke, hoe gaat het met je rug?

Wieffie, balen dat je zoveel bijwerkingen hebt zeg. Hopelijk hoe je het voorlopig niet meer te slikken.

Wij zijn zaterdag uit eten geweest omdat mijn mannetje gisteren 30 werd maar we het niet konden vieren. Heb ik lekker sushi gegeten. Zonde rauwe vis, maar wel suuuuperlekker. En ik heb voor de eerste keer een wijntje op. Maar ik voelde me hartstikke schuldig dus dat doe ik niet meer. Gisterenochtend vroeg voor mijn mannetje gezongen en een taartje met kaarsjes gegeven. Bleken vrienden van ons heel de tuin vol te hebben gehangen met balonnen en vlaggetjes en een spandoek opgehangen te hebben. Wel erg leuk. Gisteren is het grootste gedeelte van de keuken geplaatst, hij ziet er echt super uit. Als hij helemaal af is dan zet ik een foto in mijn album. Vandaag heb ik mijn laatste volleybalwedstrijd. We hebben namelijk hierna 3 weken niks en dan nog 2 wedstrijden maar dan ben ik bijna 20 weken zwanger dus dat lijkt me niks. Wel een apart idee vind ik.

Nou, ik ga ontbijten.

Iedereen een goede morgen en Julita en Beastie zullen nu wel lekker aan het genieten zijn *jaloers*.

Deel Deze Pagina