spiek ik even met mn 4e oog liggen jullie alweer te maffen! TRUSTE! Tezzz en Ellenk! @ Miepie: alles goed daar in huize Miep? @ Julita: Goedemorgen! Fijn weekendje weg gehad? Wat voor moois gezien?
Goedemorgen! go4baby, ik zie dat je al wel een mooi bannertje hebt uitgezocht! Dat is fijn! Spannend hoor zometeen die eerste echo. Ik heb een heel leuk weekend gehad. We hebben zoveel gezien ik moet vandaag echt even bijkomen. We zijn eerst naar Hiroshima geweest. Dat is echt heel indrukwekkend om te zien. Dan pas realizeer je je de pure horror van de A bom. Heel heftig allemaal. Toen moet een bootje naar een klein eilandje met een van de bekenste uitzichten van japan: een rode poort die in de zee staat. We hebben daar overnacht en het was heel mooi . Er waren ook tamme herten! De volgende dag naar Matsuyama, Daar is een kasteel op een berg en daar zijn ook Japan's oudste thermale bronnen. Daar hebben we ook even in gelegen. Dat was echt te gek. De volgende dag was het trouwens weer prachtig weer en zijn we naar een heel groot Japans park geweest met van die mooie bomen en uitzichten. We hebben zelfs al de bloesem gezien! Dus nu nog 10 dagen in Tokyo. We hebben nog veel te doen dus dat word druk druk druk....
Zo jullie hebben toch nog veel gekletst Julita wat fijn dat je weekend zo leuk was, over paar daagjes zit je dus weer in zurich ! Over een paar daagjes word je ei weer gemeten ben benieuwd ! volgens persoma heb ik morgen me eisprong wanneer ik dus naar de gyn moet voor een echo, best vervelend eigenlijk. Want nu weet ik niet of ik vandaag en morgen wil klussen. Ik had al ergens anders gezegt dat ik het gevoel heb dat mijn ei eerder komt, maar gister dacht ik toch van niet. Ik heb voor het eerst geen pijnlijke tepels. Ik ben denk ik volledig ontpilt helaas
Ik heb dus even gekeken mijn nod is dus op 1 april :S Zou wel een echte grap zijn als ik dan zwanger ben Dus als iemand mijn Nod wilt aanpassen
goeiemorgen! Wauw Julita: dat klinkt als een fantastisch weekend! En nog mooi weer gehad ook! Hier is het weer eens druilerig (hoewel het op dit moment wel droog is!). En nou nog maar 10 daagjes? Tjee, dan moet je opeens gaan opschieten he? En over 4 dagen nog een fm? Laatste kans dus in Tokyo! Ik hoop zo voor je dat het raak is! Misschien een voordeel dat jullie nu ook druk zijn met alles afronden daar. Je gedachten een beetje verzetten is misschien wel handig. Hier alles goed. Had de folder van ' ovulatie-inductie' gekregen van het ziekenhuis. Staat niet veel nieuws in natuurlijk, maar ik heb het toch maar gelezen. Ik vraag me wat af. Ze zeggen dat je bij clomid iets meer kans hebt op een meerling, maar dat als daar echt meer kans op blijkt (door meerdere grote eicellen) ze de medicatie stoppen. Waarom is dat? Ik kan me voorstellen dat je niet echt op een drieling zit te wachten (superslecht en ook wel gevaarlijk voor je lichaam), maar een tweeling? Ik zou het helemaal niet erg vinden om een tweeling te krijgen! Zal wel aan mij liggen. Snap het niet. Anyway. m'n temp vanmorgen was 36.8. Ik denk dat dat door de provera komt dat íe nog steeds wat hoger is. Anders had ik wel weer aan de 37 gezeten denk ik. @Miepie: mis je! Waar ben je? Liefs Tezzz
Hey tezzz, wat fijn dat er nu wat aktie in je cyclus komt! Spannend hoor met al die medicatie... Ik denk dat dat wat jij zegt over tweeling enzo meer gaat over hyperstimulatie dan dat het zo zeer erg is dat je een tweeling krijgt. Zoiets... Hebben we al een tijd niks van miepie gehoord?
Ik kom iedereen even een fijne dag wensen! Ik ga vandaag maar echt hard aan het werk! Vorige week heb ik niks uitgevoerd! hahahaha, dus ik moet mijn "productie" van vorige week maar even inhalen! Fijne dag allemaal!
Elba wat grappig we hebben beide bijna dezelfde cyclus en het zelfde aantal rondes.Wat leuk dat er hier zo fijn gekletst. Julita wat lijkt mij dat prachtig Japan. Indrukwekkend vooral ook. Het begint hier net te regenen Mijn man en ik zijn net een eind wezen fietsen nadat we de kinderen naar school hebben gebracht. Toen scheen de zon nog.... Ik krijg morgen mijn ovutesten binnen. Daar kan ik aardig van op aan. Na mijn positieve ovutest was ik ook idd ongesteld (helaas) 14 dagen daarna. Mijn cyclussen lopen aardig synchroon 29 of 30 dagen de negende ronde was een uitschieter met bijna 36 dagen. Ik heb ondertussen ook met de huisarts gesproken over dat we al even bezig zijn zeg maar. Hij zij wacht maar gewoon even af. Mijn man is hertsellend van de ziekte van pfeiffer dus dat komt de kwaliteit van het zaad niet ten goede. Gelukkig is dat virus nu echt bijna uit zijn lichaam. Nou zo een heel verhaal over mij. Nu gaan we weer over tot de orde van de dag :x kus
Tom, jullie zijn dus ook al een flinkte tijd bezig. Hopelijk helpt smep ook bij jullie Vervelend dat hij de ziekte van pfeiffer had/hebt. Hopelijk is het snel helemaal er uit. Hoe gaat het nu met je mannetje? Is hij ook al minder moe ?
hallo iedereen, kom ook weer eens even kijken hier... Ik zit nu op dag 55 ... had op dag 45 een positieve ovulatietest, maar mijn temp is nooit omhoog gegegaan. Donderdag eerste afspraak bij de gyn, ben nu al zenuwachtig Ben trouwens erg benieuwd of ze gelijk inwenidg onderzoek gaan doen... Natuurlijk niet vergeten: Go4baby; gefelicteerd, echt super voor jullie, geniet er van! Groetjes Jikke
Een goedemorgen! Julita, dat klinkt als een superweekend en ook nog eens leuke vooruitzichten zeg. Over 4 daagjes al weer je fm, ik ben benieuwd. Heb je deze week ook nog een echo om te kijken of er een goed eitje aan het groeien is? Tezz, heo gaat het met je buikkrampen? Tom, succes met SMEppen! Hoe oud zijn je twee kindjes? Ik ga weer snel aan het werk, want hoe harder ik werk, hoe sneller de dag voorbij is . Doei!
hoi leentje, fm is de echo om te kijken hoe de eitjes groeien! Daarna gaan we kijken wanneer mijn ei gaat springen en dan zien we wanneer de IUI gedaan wordt!
Veel vitamine aan je mannetje geven hoor ! Miepie, waar ben jij ? 20 maart moet je mannetje weer he ? Ben benieuwd of mijn droom uit komt
Mogguh! @ Julita: ohhh wat een lekker weekendje hebben jullie achter de rug zeg! geniet inderdaad nog maar even van de laatste daagjes! *stinkend jaloers* Hoop dat je al een mooi groot ei hebt straks en dat de IUI nog tot een 'Made in Japan' gaat leiden! duimerdeduim! @ Lola: ja, wij hebben echt teveel gekletst hier vorige week Hier ook stapels werk te doen... @ Tom: hmmm Pfeiffer is niet zo fijn inderdaad! Heeft hij de hele heftige vorm gehad (knetter ziek met koort en ontstoken keel enzo) of de hele vermoeide variant? Ik heb ergens gelezen dat de cyclus van de zaadaanmaak 3 maanden kan duren! Dus je mannetje volproppen met vitamine C en zink! en dan hopelijk voor de zomer losbarst hartstikke zwanger! @ Miepie: waar hang je nu toch uit? Er is toch niet iets ergs gebeurt ofzo... maak me beetje zorgen!
goedemorgen! als eerste nog welkom tom! hopelijk heeft t smeppen effect bij je meid! julita! lekker weekendje dus hoe zou beastie t hebben in de trein? o ben echt jaloers hoor...lekker op vakantie! even terug te komen over die dronken zaadjes haha...ik blijf t allemaal maar tegenstrijdig vinden... want als t zaad door de alcohol zo slecht word he.. waarom raken er dan zoveel jongeren in dronken toestand ongepland zwanger? gelukkig is dit maar eenmalig en is mijn vriend niet iedere dag bezopen haha en idd. ik zit nog niet rond mn ei.. maar toch blijf sommige dingen vreemd vinden.. hier vanavond weer werken.. heb nix geen zin.. weer super slecht geslapen door mn rug.. begrijp er nix van..
@ Marieke: he, verdorie wat vervelend dat je nog zoveel last hebt van je rug. Ik had er gisternacht ook heel veel last van. Vannachten en vandaag gaat het weer wat beter *klopt snel af op de tafel die nog steeds behandeld moet worden* Maar ik ga nog niet naar Yoga... dat is net iets te heftig! Wel jammer want vond het erg leuk vorige week!
Oh ja Julita, dat was het ja. En dan hopen dat het eitje springt op de dag dat de kliniek open is. Succes met de drukte thuis.
ja balen he go4baby die rugpijn! erg irritant.. bah! hopelijk is t gewoon snel over en kunnen we weer vrolijk rondhuppelen hoest verder met jou? al last van kwaaltjes ofzo?