precies leentje. dat was em! Marieke, wat vervelend rugpijn... Heb je al een warm bad genomen? Dat wil nog wel eens helpen.
nee heb ik nog niet gedaan, wij hebben helaas geen bad hihi heb wel onder een gloeiendhete douche gestaan. maar het stomme is dat ik er alleen snachts erg veel last van heb en dan sochtends even na t opstaan. als ik dan eenmaal ben opgestaan voel ik het wel maar heb ik er minder last van. t zit ook echt tussen de schouderbladen...eigelijk precies dezelfde pijn die ik toen met de longontsteking had. maar ben verder niet ziek. dus of t is gewoon een koudje of we moeten echt nodig nieuwe matrassen.... hoest bij jou verder julita?
Hee Julita, klinkt echt gaaf je weekendje ! Marieke shit is dat last van de rug. Ik heb het ook met vlagen. .... Miepie where are thou? Hier ook weer aan mijn saaie werk maar... hoef maar 3 daagjes deze week. heb mijn vrije woensdag naar donderdag verplaatst en goede vrijdag is een vrije dag voor de bankwereld. Dus super lang weekend! En........... vrijdagmorgen een sol. gesprek.....
O en zie mijn banner dat ik morgen weer de legale SMEP periode in ga. Las net dat mijn ovu testen onder weg zijn. Dusssssssss.... aan de klusssssss
Goeiemiddag meiden! Ik kom me even melden op mijn eerste verlof-dag....jippie! Hoe gaat het hier, nog roze erbij gekomen? En wat is er met Miepie aan de hand?
Met Miepie niets hopelijk. Ze is al een paar dagen niet online geweest.. Misschien toch met Beastie mee?
mielenl gefeliciteerd met je verlof! nu echt nog even genieten ellen spannend! hoop dat je gesprek goed verloopt! ik moet zowel vrijdag als met pasen werken blerrgg maar eerst donderdag de echo.. spannend! ik krijg dan ook uitslag van t zaad van mn vriend en van mijn bloed. dus ben best een beetje zenuwlappig
oh ja die is vast als verstekeling met beastie mee gegaan! die reis klonk in elk geval helemaal niet vervelend marieke spannend hoor, die uitslagen en de echo. Hopelijk is alles goed (of anders met een simpel pilletje te verhelpen )
ja precies mielenl.. ik heb liever dat er iets simpels uitkomt dan dat er nix uitkomt. want dan weten we nog niet waar we aan toe zijn zeg maar.. hoorde net van een oude vriendin van ons dat ze weer es ongepland zwanger is...zitten dik in de schuldsanering en alles en ligt momenteel in scheiding (is overigens 22 jaar) en die is dus nu weer zwanger.. daar zakt mij de broek dan dus vanaf! tis niet eerlijk!
Hoi Dames, Ben ik weer! Geprobeerd hard aan het werk te gaan, veel dingen gedaan op kantoor.... Onderweg naar huisbezoek brak ik gewoon... Ik zit niet zo lekker in m'n velletje.. Kon wel janken daar voor de deur! Client gebeld dat ik ziek was en ben maar naar het station gefietst! Ziek gemeld... Beetje moeilijk hulpverlenen als je hoofd vol is! Hoe is het hier>
Middag! (check Tezzz @ Mielenl: hmmm heerlijk verlof! GEFELICITEERD! Oh wat is dat toch al weer snel gegaan! De eerste SMEP baby staat al bijna voor de deur! Heb je al leuke tijdverdrijven gezocht om de komende spannende weken/dagen door te brengen? @ Lola: oh meissie, even een dikke knuf! Is ook wel weer *^#&$%^ om zo heftig ongi te worden en dan weer hard aan het werk te moeten! Heel goed dat je even voor jezelf hebt gekozen! @ Marieke: ... of ligt er een erwtje onder je matras (je kent dat sprookje toch wel hoop ik... ) Hoe oud is je matras? Kan ook heel goed even een spiertje zijn hoor! Of misschien zit je teveel (net als ik) te onderuitgezakt achter de computer.. Daar wordt een rug ook niet altijd beter op ) Ik merk dat vaak in mn ruggegraad, net onder mn schouderbladen. Dat blijft wel lang aanhouden omdat ik gewoon niet altijd goed zit (maar het wel weet!) Misschien kan het ook zoiets zijn! Wordt wel spannend zo met die echo dichtbij! Hoop dat er al een mooi paaseitje te vinden is! En die SMEP komt er wel tussen de werkzaamheden door! @ Ellenk: ohhh lekker hoor zolang vrij! Gaan jullie nog op pad of iets anders doen behalve meubelboulevards bezoeken Spannend vrijdag een solli! Sluit het goed aan bij wat je voor je studie doet? @ Julita: Heb niet echt klachten ofzo.. Voel soms wat in mn buik, vaag, soms links of rechts, altijd ergens anders... Ben wel duf maar hebben ook teveel gewerkt de laatste maanden en te weinig geslapen.. en dan ook geen gewone koffie meer maar Decafee... schiet het ook niet zo op om helder te worden...! En mn (.)(.) worden steeds een beetje gevoeliger. Maar nog niet zo erg als de vorige keer! Gaap gaap... Ik ga weer wat werken voor ik instort...
Ja het gaat nu beter. Je kan beter rust nemen maar omdat hij zijn eigen zaak heeft was dat moeilijk daarom heeft het ook zo lang geduurd waarschijnlijk
lola goed gedaan. Het is veel beter om even afstand te nemen dan. En ja ik geef mijn man multivitamine...maar ik zal hem ook c en zink geven ennn eieren.....
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmiddag! Miepie nog steeds niet online geweest? Misschien compi overleden of zo? @Mielenl: wauw, je eerste officiële verlofdag! Verveel je je al? @Tom: Jij ook de kids weer thuis? Hier zijn ze al weer aan het buitenspelen! 't is droog, dus dan zijn ze meteen weer weg he Zoontje heeft helemaal de smaak te pakken van het fietsen-zonder-zijwieltjes! hihi @Lola: tja...je hebt soms van die dagen he? Doe kalm aan hoor! Goed op jezelf passen! @Go4baby: check ontvangen Fijn dat je je goed voelt. Nou houden zo! @Marieke: wat rot dat je zo slecht slaapt door je rug. Ik stond vanmorgen ook weer eens op met rugpijn. Zolang ik maar niet op m'n rechterbeen ga staan, voel ik niks! Helaas heb je dat rechterbeen wel nodig als je moet lopen @Jikke: vervelend he, die lange cycli? Ik hoop dat de gyn voor jou ook iets kan betekenen. @Ellenk: ik hoop dat je soll.gesprek goed gaat vrijdag. Fijn he, zo'n lekker lang weekend in het vooruitzicht? 't regent weer Kids alweer binnen.
Lola, mooi rot zo'n baaldag, doe maar lekker rustig aan. Dat gedoe met je vader gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Go4baby, bij mijn viel de pijn aan mijn (.)(.) reuze mee. Ik had er altijd best flink last van tussen ei en ongi maar toen het raak was viel het best mee en na een korte tijd was het zelfs zo goed als weg. Nu heb ik er eigenlijk ook helemaal geen last van. Ze groeien alleen wel flink, maar dat is niet vervelend . Tezz, zijn alle ziektekiemen nu bij jullie voorlopig uit huis verbannen? Heb je trouwens last van de provera of valt het mee? Nog eventjes en het is weer einde werktijd....ben ik wel aann toe. Het is lekker druk thuis. Doei!
@leentje: iedereen is weer beter. Alleen heb ik m'n verkoudheid wéér terug. Heb weinig last van de provera. Een halfuurtje ofzo na het innemen ben ik vaag even misselijk, maar daarna niet meer. Ook heb ik heeel vaagjes buikkrampen, maar ze storen me nog niet. Er gebeurt in elk geval meer dan de afgelopen 4 weken, maar daar is het ook wel mee gezegd eigenlijk. Borsten doen ook niet zeer, dus eigenlijk merk ik er weinig van. Nou hopen dat ik van de clomid ook zo weinig last ga hebben (maar dat zal wel niet haalbaar zijn als ik het zo overal lees ). Jij voelt je ook goed? Ondanks de drukte thuis wel kalm aan doen he! Laat je verwennen!
Tezz Ja de kinderen zijn weer thuis (btw mijn kinderen zijn zes en acht.) Nou ja thuis de oudste is aan het voetbaltrainen en de jongste is spelen met een vriendinnetje. Ellen K Suc6 alvast met je sooli gesprek spannend! Marieke Ben je bekend met rugpijn of komt het door hormonale kwesties? Mielenl heerlijk verlof! Of verveel jij je?
tom, ik heb wel vaker last van mn rug gehad door mn werk (werk in de zorg) maar dan was t altijd onderin mn rug. dit is bovenin tussen de schouderbladen.. en t is dan net of t er bij iedere beweging inschiet.. dus ik denk (hoop) dat t een koudje is.. heb deze rugklachten alleen een keer met longontsteking gehad maar dat heb ik nu gelukkig niet hahaha
Dank je wel Tezz, dat je me op de lijst zette/bijwerkte. Waarvoor is een prolactine onderzoek? Ik vind ook dat je lang moet wachten voordat je is wat mag vragen aan je huisarts. Kan me voorstellen dat de onderzoeken bij jou ook lang duren. Das lastig. Groetjes Iedereen, Elba