Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hihihi stelletje zotten.....natuurlijk verveel ik me niet! nog niet ;)

tezzz wauw jij ook al aan de clomid? gaat vast helemaal goedkomen meis! Ze kunnen wel heel veel bijwerkingen hebben (lees die bijsluiter maar ns) maar met 50mg had ik er persoonlijk niet veel last van hoor!

go4baby fijn dat je je zo goed voelt! Kun je er al een beetje van genieten? Ik kan me voorstellen dat je heel erg uitkijkt naar de eerste echo. Zorg goed voor jezelf en wel af en toe toegeven aan die vermoeidheid he!

Nieuwe smeppers heel veel succes en hopelijk hebben jullie ook snel zo'n wondertje in de maak :)

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ja ja ja MOAS! ;) Ik eet weer extreem gezond (smikkel nu een geschild appeltje) en heb vorige week geen avond meer gewerkt... Alleen hier gehangen en op de bank ;)

Maar ik kan het dit keer echt minder goed bevatten hoor. Eerst zien dan geloven! Bouw een beetje een reserve in voor als het weer mis is, dat ik dan niet helemaal stuk ga... Maar slechts een beetje ;)

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

Mielenl gaat vast alle herhalingen op tv kijken ;)

ja Tezz heb lekker lang weekend want moet goed uitgerust zijn voor mijn ei op dinsdag ofzo wanneer het ook aandient ;)

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Go4baby, helaas geen banen in mijn studierichting nog.... dus gewoon nog financieel aan het zoeken. Stuur wel CV's naar vacatures in mijn richting maar dan willen ze toch iemand die al afgestudeerd is. Tja ... maar is niet zo erg.... Als ik hier maar wegkom :) :)

5. hmm vraag me nu toch ook wel af waar miepie nu is..
    miss is idd dr pc overleden, of t internet ofzo!
    of ze heeft t gewoon een keer te druk :D

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Wat zou er zijn? Dit was haar laatste bericht :rolleyes: Was vrijdagochtend al om 7.12 uur.

7. hmm...vreemd hoor.. miep kom es ff buurten hier want we maken ons allemaal zo te zien een beetje zorgen om je!

8. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    nou, je hebt in elk geval een hele mooie datum voor je echo (de verjaardag van mijn moeder) dus dat is al een goed teken ;) Balen he, dat je niet nu vast een teken kan krijgen dat alles goed is......of gewoon.....eventjes 9 maanden vooruit in de tijd om een hoekje kijken....

@ ellen heel herkenbaar hoor, bij mij heeft het ook 2 jaar geduurd voordat ik een werk had waar ik voor gestudeerd was. Gelukkig lukte het me wel al tijdens mijn studie :) succes met je sollicitatie! waar studeer je eigenlijk voor dan, en hoe lang moet je nog?

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Marieke: ja, misschien is ze wel gewoon druk of zo, maar dan vind ik het toch raar dat ze zegt 's middags ff terug te komen en dan niks meer van zich laat horen! Zo is ze helemaal niet!

miepie! Waar ben je?!

10. ik ga werken zo dames.. ik kom vanavond nog wel ff kijke of miepie inmiddels heeft gereageerd..

tot strax!

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    werkse Marieke!

@Mielenl: ja, ikke nou ook binnenkort aan de clomid. Maar eerst met provera een ongi voor mekaar zien te krijgen. Hopen maar he!

12. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Mielenl gaat lekker oprah en dokter phil kijken en niet te vergeten alle soaps!

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    iemand hier?

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Joehoe! Ikke! ;)

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee lieve meiden!

Hier nog steeds geen ongi te bekennen, maar wel steken in mijn buik dus het zal niet lang meer duren vrees ik.

Het vreemde is wel dat ik normaal altijd pukkels heb voor ik ongi moet worden en nu helemaal niet en een beetje zere tepels nog maar dat is echt alles helaas!

Ik heb geen idee wanneer ik het beste kan testen, jullie een advies? Mijn banner staat op 30 dagen....

xxxxxxx

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Wendy: tja, je kan het natuurlijk proberen morgen ;) , maar je langste cyclus is 34. 15 dagen na je ei testen lijkt me. Spannend hoor!

greys anatomy aan 't kijken...zooo leuk... :)

Miepie al terecht?

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Wendy: heb je een idee wanneer je ei was? Anders zou ik je langste cyclus van 34 dagen afwachten!

Lijkt wel of ik Tezzz na-aap! ;)

Is miepie kwijt? Misschien is ze wel in de koffer van Beastie gekropen?

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ja, ze is sinds vrijdagmorgen niet meer online geweest. :(

Miepie: hoop dat je snel terug komt! Mis je!

Alvast slaap lekker iedereen!

liefs Tezzz

19. Niet meer actief

Goede avond meiden..

Ben ook benieuwd waar Miepje is.

Tom, vervelend dat je mannetje niet echt uit kon zieken, wat voor bedrijf heeft hij/jullie ?

Lola, hoe is het nu met jou ?

Tezzz, niet verkouden worden hoor, ik ben er gelukkig sinds vandaag vanaf heerlijk weer normaal kunnen ademen zonder hoofdpijn.

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Wendy: ik sluit me aan bij 34 dagen! Tenzij je precies weet wanneer je ei was. Dan zou je ook na 14 dagen kunnen testen (of eerst een ovu test doen... ;))

Hmm ik vind het ook maar raar dat ze er maar niet is. Maak me echt zorgen! Volgens mij is ze altijd vrij op maandag dus misschien dat haar vriend en surprise weekendje weg had geboekt? Laat ik maar positief blijven denken want anders wordt ik best ongerust!

Lieve Miepie, ik hoop dat je alleen maar leuke dingen aan het doen bent en dat je er daarom even niet bent!

Ik moet nu de laptop afgeven want er zit iemand te zeuren...
    Kom straks wel weer even loeren!

Liefs en knuffs voor iedereen!

Deel Deze Pagina