@ Tezzz, als je bij Miepie d'r profiel kijkt was ze voor het laatst zondag avond tegen tienen online... als dat klopt... Dus dan is ze vaste heel erg druk met leuke dingen! Ik wil niet dat het iets ander is! Nou, ik ga even bank hangen en deze afstaan Tot later!
trwns go4baby na 19 rondes raak schrijf je in je profiel. Das ook lang is dit je eerste zw schap? En ben je na een jaar ook naar de gyn geweest?
@ Tom, we wilden in oktober naar de dokter gaan, toen was ik zwanger! Helaas was het mis, een leeg vruchtzakje. Nu wilden we weer gaan en nu ben ik weer zwanger! Je snapt dat ik erg benieuwd ben of het deze keer wel goed zit allemaal! Ik durf dat nog niet zo goed te hopen... We zijn eigenlijk het eerste jaar heel relaxt geweest. Niet ingewikkeld gedaan (een enkele keer als ik echt het vermoeden had dat mn eisprong er aan kwam) en na een jaar ben ik eens op internet gaan rondkijken en kwam ik hier. Heel veel geleerd en wijzer geworden. En uiteindelijk ook zwanger! Nu duimen we dus op een lief klein schatje in november! (en eigenlijk wilde we deze ronde overslaan... maar het is er tch van gekomen ) Nou, slaap lekker allemaal! Tot morgen! En Julita: GOEDEMORGEN! Hihi nog even en dan staan wij weer eerder op!
goedeavond! was ik weer even.. drukke avonddienst gehad pff ben kapot..morgenochtend ook weer werken dus duik zo mn bedje in.. jeetje, miep nog niet terecht? als ze zondag online was zou ze toch wel wat hebben gepost? hmm we blijven positief maar maak me toch een beetje zorgen hoor miep! hopelijk is ze morgen weer terecht! truste!
hmm heb ook even stiekum gekeken en op haar profiel staat dat ze vanmorgen om 8 over 8 nog online is geweest hier.. vreemd allemaal hoor.. maar t zal wel hihi misschien is ze ons gewoon even zat hahaha we kletsen ook wel heel veel he
Morgen! Wel anders hier zo zonder Miepie en Beastie. Ik hoop dat alles ok is met Miepie. Ik denk dat ze gewoon een beetje afstand wil doen. @mielenl, verlof! Eindelijk! Nog lekker van die laatste paar weken met zijn 2en genieten. @Marieke, hoe is het met je rug nu? @go4baby, die eesrte echo kan maar niet snel genoeg komen he? ik begin al een beetje nerveus te raken over mijn fm vrijdag. Vorige maand had ik zo'n mooi vroeg ei dat dat bijna onmogelijk is dat het weer zo is... Maargoed, je weet het maar nooit. Verder ben ik een hele slechte smepper geweest want we hebben nog niet gesmept...Vorig weekend waren we elke dag heel vroeg op en 's avonds bekaf. Gisteravond had ik hoofdpijn. vanavond zouden we echt wel moeten beginnen.
Sorry meiden, heb nog niet alles bijgelezen, maar zag wat berichtjes dat jullie al begonnen te denken dat er iets gebeurd was Had gewoon even een dippie en heb me even helemaal gestort op het kopen van een nieuw autootje om mijn gedachten even te verzetten Vanmiddag ook druk met groep 8 leerlingen op school en komende 2 dagen ouderavonden, dus vanaf donderdag ben ik er weer volop Zal wel even proberen bij te lezen (kletskousen!)
sorry, sorry, diepe schaamte nou ik al jullie roepen om mij zie (hihi, wel lief dat jullie me missen ) Go4baby, lekker rustig aan doen! Mielenl, wat gaat dat snel zeg! Lekker met verlof... moeten jullie nog veel dingen regelen, of kan je gewoon gaan genieten? Tezzz, knap van je mannetje dat ie zomaar zonder zijwieltjes fietst! Ben benieuwd of de provera z'n werk gaat doen... Wat naar al die vervelende ruggen van jullie :-? Marieke, bovenin pijn komt vaak door teveel in een voorovergebogen houding zitten / teveel achter de compu zitten . Mannetje even goed laten masseren en warm houden! Julita, toch nog een leuke tijd gehad in Japan dus... klinkt erg mooi! Hoop heel hard dat ze met de fm een ei van bijna-20-mm vinden en je gelijk weer door kan voor ronde 2! Tom, welkom hier Wendy, al nieuws? Ellenk, hoop dat het iets gaat worden met je sollicitatie! Ga nu racen naar school, beloof dat ik probeer vóór donderdag nog weer even langs te wippen ! Liefs
Gelukkig dat alles oké is met jou Miepie. We zullen je de aankomende dagen missen hoor. Dikke knuffel
Miepie je bent getraceerd! Helemaal goed! Ik had begrepen van de meiden dat je even van de aardbodem verdwenen was. (hihii) Ik ga nu ook naar school maar niet om zelf voor de klas te staan maar om de kids weg te brengen. Ik heb een drukke huishoudelijke dag voor de boeg dus tot vanavond. Gisteren moest ik de hele dag werken achter de computer dus had ik wel even tijd om te gluren. Nou suc6 vandaag!
Hoi hoi, Ik heb nu 2 gesprekken op financieel gebied en 1 gesprek nu net gekregen op personeelsgebied. Dus toch 1 waar ik voor aan het studeren ben. Ben benieuwd.... Welcome Back Miepie Julita, tis ook spannend leven met je mee hoor...
Hopelijk word je aangenomen bij die baan waar voor je aan het studeren bent, zal voor je duimen Ellen. Wanneer is dat gesprek ook vrijdags? Julita, jij mag op goede vrijdag dus lekker je eitje laten meten. Hopelijk word het een goede vrijdag voor je. Zal voor je duimen ! Als het meezit heb ik vandaag mijn eisprong maar dat zie ik hopelijk bij de gyn.. Ik weet natuurlijk niet hoe dat er uit ziet, maar hopelijk zegt zij er wel wat van. Ik krijg nu weer echt de zenuwen pfff.
Alles gaat mwah, cyclus in de war en leven ook een beetje. ik ga waarschijnlijk verhuizen naar het Noorden, vriend gaat zijn zaak verkopen en dus leunt het nu even op mij.. best zwaar. Daarom ben ik hier niet zo frequent.. en dat vind ik heeeeeeeel heeeeeel jammer! Kan geen pijl meer trekken op de duur van mijn cyclus. Heb echt al 3 weken last van m'n ( . )( . ) en daarnaast begon ik net na mijn ongi met een vage zw-test..
mmmmmorgen! MIEPIE! Wat fijn dat je wat van je hebt laten horen! En wat naar dat je een dippie hebt! Maar het komt heus wel goed hoor! Echt hoor! Veel sterkte deze week met de drukte en ik kijk al uit naar je volgende bericht! (*slijm slijm slijm* sorry, maar ben gewoon heeeeeel blij weer iets van je te lezen! ) @Rainstarr:rare rare rare cycli zijn niet leuk Nou gewoon roze worden deze cyclus, oke? Knuffie! @Ellen: wat veel gesprekken! Ik hoop dat er wat leuks tussen zit! @Ikdus: wat kan een dag lang duren als je op de avond wacht he? Succes met vandaag overleven! @Wendy: hou je het nog vol, of ben je al stiekum aan het testen vanmorgen? @Julita: ik hoop voor je dat je toch weer een vroeg eitje hebt. Aangezien je nog best druk bent nu en volgende week zou dat wel fijn zijn. Maar ik neem aan dat je eitje in elk geval toch nog wel zal springen voor je weggaat? Toch? Duimpjes gaan hier weer in de lucht hoor! De zon schijnt hier en de lucht is blauw. Wauw! Misschien dat m'n vader straks komt. Hij zei vorige week dat hij vandaag misschien weer in onze tuin aan de slag zou gaan. Ben benieuwd! Zal jullie in elk geval maar niet open laten staan dan Laterrrrr! Liefs Tezzz