@Rainstarr: heb je er inmiddels nog weer een testje tegenaan gegooid? Klinkt wel raar hoor Of het komt natuurlijk van de stress hmmm.
Vervelend Rainstarrr, vond die test van je ook wel erg vaag. Is nu je ongi alweer over? Dan zou ik zeker opnieuw testen hoor ! Ik heb een heeel vaag lijntje gehad de dag voor ik ongi werd en toen ik ongi was, was het vele stolsels. Tezzz, ik ga vandaag gewoon lekker veel slapen hopelijk is het wachten dan niet zo lang, wat ben ik zenuwachtig zeg.. Hoe is je temp nu ? Nog steeds hoog?
goeiemorgen allemaal! Dr phil kijken deed ik al dus dat telt niet! Alles is wel een beetje klaar, ik moet nog wel een paar dingetjes doen maar die zijn niet heel belangrijk dus wat mij betreft kan hij/zij komen! @ miepie fijn weer iets van je te horen meis! balen dat je een dipje hebt, maar idd helpt het dan het beste om even je gedachten te verzetten....dikke knuffel voor miepie! @ tezzz die provera helpt meestal wel hoor om een ongi op te wekken.....dus ik duim vast voor de clomid ben benieuwd hoe beastie het heeft......
Goedemorgen! @ Miepie: ik ben bijna blij dat het maar een dippie was en blij om weer van je te horen! Maar ik begrijp het wel hoor! Gelukkig geeft het woord dip al aan dat het een tijdelijk ding is! En af en toe mag dat best wel. Het is ook niet niets wat we meemaken en naar de buitenwereld soms lastig te vertellen! Een hele dikke knuf! @ Ikdus: lekker even naar buiten! Je zinnen verzetten en dan is het zo avond! @ Rainstarrr: poeh meis, dat is niet mis allemaal tegelijk. Verhuizen en dan ook nog even kostwinner zijn. Hopelijk kan hij snel op jullie nieuwe plek met iets nieuws starten! Ik hoop dat je cyclus ook weer beetje normaliseert! Liefs allemaal! tot loater!
@Ikdus: temp is nog steeds hoog, maar dat komt waarschijnlijk van de provera. Straks alweer m'n 5de pilletje. Ik hoop dat die ongi snel op gang komt, want ik (we ) willen aan de slag! Ik heb nou wel lang genoeg gewacht. @Mielenl: volgens mij bevat provera gewoon een onderdeel van de pil, dus ik hoop dat ik net als na de pil gewoon na 3 á 4 dagen ongi wordt. Ik wil ook graag aan de clomid! Ookal kan ik best wel bijwerkingen verwachten Ik heb er nou gewoon schoon genoeg van, al dat gewacht! Ben nog niet helemaal een jaar gestopt met de pil, maar het is deze maand al wel een jaar geleden dat we besloten nog voor een derde te gaan. 't is echt de hoogste tijd voor vooruitgang! Dus alvast bedankt voor het duimen Tjee, meis, jij bent er al mooi klaar voor! Dan moet je nog lang wachten zeg! Ik hoop voor je dat keesje zich snel realiseert dat er buiten die warme buik ook veel warmte is en lekker op tijd komt!
zo. Ik heb m'n ticker maar eens op m'n werkelijke cycluslengte gezet Nou ik een god heb (Graag-Ongi-Dag ) durf ik het eindelijk aan! 132 dagen al! Da's toch wel even slikken hoor!
@ Tezzz: 132 dagen..... da's echt EI-nde-LOOS! Ik wens je echt die GOD toe! (goede vondst!) Ik ga hard werken, spreek jullie vanavond weer (Ikdus, duimerdeduim!)
Wooow, Tezzz dat is een lange cyclus go4baby, dankje voor het duimen ! Vond ze trouwens beide goed ei-nde-loos en god Ik ga nu even lekker slapen ben toch een beetje moe.
Hahaha als dat zou kunnen door slapen tot vanavond Hopelijk kan ik vanavond eten, mijn maagje voelt zo leeg maar word gewoon misselijk bij de gedachte om te gaan eten, die stomme zenuwen ook. Fijne dag nog meiden niet te hard werken allemaal. Misschien tot vanmiddag
Miepie, vervelend hoor zo'n dip, vooral ook omdat je er met bijna niemand over kan praten. Dat maakt het nog moeilijker. Tezz, dat is echt een lange cyclus. Hopelijk breekt je ongi binnen een dag of 2 door en dan...aan de slag. Rainstarr, heftige gebeurtenissen. Waarom ga je verhuizen? En dan ook nog enige kostwinner. Pffff....zorgt voor wat stress of valt het mee? Ellenk, dat zijn veel gesprekken, daar moet toch wat moois uit voort komen. Go4baby, hoe gaat het nu met je? Ikdus, spannend vanavond. Ik hoop dat de dag snel voobij voor je is. Julita, had je de vorige keer ook dat je eipijn van te voren voelde of niet? Heb je nu ook al wat voortekenen van een naderend ei? ik voelde het namelijk de ene keer wel en de andere keer niet. Ik ga weer even aan het werk en kom straks nog wel even langsspieken. Doei!
heeey miep is er weer fijn miep om weer van je te horen! balen van je dippie.. wat voor auto heb je gekocht? rainstarr.. meid wat een gedoe allemaal... dikke knuff! ellenk dat zijn idd een boel gesprekken.. hopelijk word je er bij 1 iig aangenomen julita, ik voel precies met je mee..ik moet donderdag naar de gyn voor de eimeeting en uitslag van t zaad van mn vriend...ben ook erg zenuwlappig... spannend voor ons allemaal dus!
@marieke, ja voor jou is het nog ietsje spannender vanwege eerste keer, en uitslag zaad! Ik duim voor je! @leentje, ik heb de laatste 2 cycli pijn gehad tijdens maar niet voor mijn ei. Ik doe ook geen ovu tests meer dus eigenlijk weet ik niet hoe ik er voor sta... @rainstarrr, een digi knuff voor je. Dat klinkt allemaal niet zo makkelijk.
Verdorie, ik vergeet Mielenl steeds te vragen hoe het verlof tot nu toe bevalt. Ik las dat dit je eerste week is en ik vergat telkens te reageren (dementie?). Hoe voel je je? Heb je zoiets van "laat maar komen want ik heb er genoeg van"of kun je nog best vooruit?
jeetje tezzzz zie nu je banner pas goed.. arme jij! mijn zus word al maanden niet meer ongesteld, heel vreemd.. ze slikt de pil. ze heeft al een paar keer getest of ze per ongeluk zwanger is (heeft al 2 kids en wil er geen meer) maar die waren negatief. dus raar allemaal...
@Marieke: als ik je zus was zou ik maar eens naar de ha gaan. Zeker als je de pil slikt zou je ongi moeten worden. Misschien moet ze wel een andere pil hebben (andere verdeling van hormonen). Nu blijf je toch altijd denken dat je misschien niet zo goed beschermt bent. Mijn zus ging na haar dochter aan de pil, maar bleef heel erg last houden van pms, dus hele zware ongi's. Mijn moeder heeft haar toen nog gewaarschuwd dat haar pil waarschijnlijk te licht was. Was dus ook zo, want toen is ze dus door de pil heen zwanger geraakt! Na haar tweede dochter heeft ze zich dus maar laten steriliseren . Bij vlagen heeft ze nog steeds last van pms, maar zwanger kan ze niet meer raken! Hoe oud is je zus?
Noou volgens mij vergis jij je daar in hoor Tezzz, mijn mama had dr ook laten steriliseren. En toen ze dr baarmoeder liet verwijderen waren die klemmetjes wel al mooi zoek, en nooit meer terug gevonden. Dus volgens mij zou mijn mama vanaf toen weer zwanger kunnen worden of heb ik dat mis ? Heb niet zoveel verstand van steriliseren hoor
@Ikdus: als de klemmetjes loslaten natuurlijk wel. Maar mag toch aannemen dat dat normaliter niet zomaar gebeurt! Maar je moeder heeft toch al jong haar bm laten verwijderen? Dan is dat ook al weer heel wat jaartjes geleden dat ze zich heeft laten steriliseren. Denk dat met de technieken van tegenwoordig de 'klemmetjes' niet zo gauw meer zoekraken hoor!