Ik hoop het ja, lijkt me lullig voor de mensen die ondanks sterilisatie zwanger raken. Me moeder is pas 39 en heeft dr na de 26ste laten steriliseren dus niet zo super lang geleden.
mijn zus is 36 tezz.. ja zeheeft geloof ik al de dokter gebeld maar die zegt dat dit normaal is met de pil beetje vreemd verhaal maar goed.. ik had t ook. ik wer op een gegeven moment ook niet meer ongi door de pil. toen ben ik dus ook gestopt. en toen maar meteen besloten das als we toch zouden stoppen we meteen maar voor kids zouden gaan nadat ik gestopt ben is mn cyclus weer normaal dus ben ik wel blij mee.. hier schijnt de zon nog heeerlijk..
Aaah tezzz, ik heb juist het geluk dat zodra ik na buiten moet dat het stopt met regenen. Ga maar snel je kids halen!
Ik ben 20.. Heb zeker een jonge moeder ze was net een maandje 19 toen ze van mij beviel. Maar ze was op dr 17e ook al gepland zwanger hoor, alleen werd dat een miskraam.
Dames heb beloofd hier mee te kletsen maar heb er mar weinig tijd voor, sorry :S heb wel reklame voor jullie gemaakt bij de nieuwkomers misschien dat jullie ze zelf ook fe kunnen stimuleren hier heen te gaan
@ leentje het verlof bevalt prima hoor! En op sommige momenten zou ik wel willen dat ons kindje maar vast zou komen, maar dat is meer omdat ik zo verschrikkelijk nieuwsgierig naar hem/haar ben! Echt zat ben ik het nog niet, laat het maar komen als-ie er klaar voor is! @ ikdus ohhh jij mag vanavond naar de gyn! Is dat de eerste keer? Succes hoor! @ tezzz volgens mij krijg je idd een onttrekkingsbloeding na de provera. nog 2 daagjes en dan kan-ie komen fijne dag nog allemaal, ik ga vanavond mijn diploma krijgen en daarna lekker uit eten
Haha Ik krijg nu echt wel de kriebels. Maar ik heb al 5 keer een teleurstelling gehad, ik weet dat ik niet mag klagen, maar het is wel balen! Heb net augurken en boterhammenvorst gekocht...kreeg ik ineens zin in! Alles goed met jou? xxxxx
Jee met 17 al gepland zwanger dat hoor je toch niet vaak. Tegenwoordig moet je nog tot je 18e naar school Mijn moeder haar baarmoeder was er ook al uit met 34! Maar dat is al wel lang geleden jaartje of 28 en ze heeft ook zo'n giga jaap op de onderbuik. Tegenwoordig doen ze het vaginaal.... ken wel ongeplande zwschappen Wij hebben een kennis en haar dochter (net 15) heeft in december een kindje gekregen. Allemaal heel heftig. Ze heeft tot week 24 gewacht tot ze het ging vertellen... maar was toch al na een week of 8 gestopt met roken en toen wilde ze ook geen breezer meer drinken (maar toen dachten we natuurlijk nog niet aan een zwangerschap en waren we enthousiast dat ze zo gezond ging leven....) Ikdus wie weet levert het wel heel veel op je bezoekje, je bent nog jong dus kunnen ze alles mooi onderzoeken. Toch Het gaat vast meevallen. Ik duim in ieder geval voor je.... Wendy spannend meis.... Hier gaat het nu ook donker worden. Nou moet gaan moet gaan wokken om 17.15 uur met het werk dus ik spreek jullie later wel weer. Laterrrrrrrrrrr
Nou ik heb het deze ronde ook geprobeerd dat SMEP gebeuren... Ik ben benieuwd! Nog vier nachtjes slapen...
Meiden wie helpt! Ik he allemaal pijnlijke steekjes bij mijn schaambeen....en vagina zou ik dan toch ongi worden pffff xxxx
@ Wendy: die steekjes kunnen ook op zwangerschap duiden hoor... ik heb ze af en toe ook. Voelde het net weer. Niet heel lekker, wilde er eigenlijk over komen klagen... Zwanger of niet, het kan een goed teken zijn of niet... met andere woorden: alleen testen=weten! Heb je nog een ovu testje? Gooi die er morgen dan even tegenaan. Die zijn goedkoper en als die echt vet uitslaat dan zou je een zwangerschapstest kunnen doen... heb ik ook gedaan (zie album voor die ovu test!) ps. boterhammen met boterhamworst en augurk eet ik de laatste tijd ook vaak (maar dan vegetarische...) al (paar weken) voordat ik positief testte trouwens @ Ikdus: spannend... je bent bijna aan de beurt! Ik ben benieuwd of ze ook je ei zien omdat je persona die al aangaf! Ik kom later vanavond wel even kijken. Ga straks een vriendin vertellen dat het weer raak is! Alleen mn zusje weet het nog. Die vroeg of we al naar de HA waren geweest voor een verwijzing naar de gyn enzo! Verder voel ik dus niets dat me ervan overtuigd dat ik echt zwanger ben en ik moet zeggen dat ik soms liever kotsmisselijk zou zijn om zeker te weten dat het goed zit! Nog teveel nachtjes voor ik weer iets mee weet... pfff
Hoe zou het gaan met Ikdus? Ik hoop dat ze geen vleesboom heeft @go4baby:Het is al bijna goede vrijdag en pasen er vlak achteraan. Dan is het al weer extra snel weekend want dan heb je nog maar 4 daagjes over van de week. En na het weekend mag je al voor je echo! (werkt dit? )
Tezzz, daar komt ie dan : Goeiemiddag! Had me helemaal ingesteld op een ouderavond vanavond... blijkt dat er helemaal geen ouders zijn die mij willen spreken Go4baby, nog eventjes tot je echo... en dan gaan we een echt feestje bouwen ! Ikdus, heel veel succes vanavond! Heb trouwens een Opel Corsa gekocht (heel burgerlijk en saai, nog blauw ook ).. vrijdag ophalen. Tezzz, erg nat geworden? Hier sneeuwde (!) het vanmiddag heel hard. Blauwe lucht, ineens was het donker en sneeuwde het en 5 minuten later scheen de zon weer. Raar weer zo in maart :-? Wendy, spannend... zou Go4baby's advies maar opvolgen Selina, we kunnen wel weer wat roze gebruiken Ellen, wat een gesprekken... hoop dat je uiteindelijk tóch iets vindt in jouw richting. Mielenl, nog even lekker genieten hoor, laat die kleine nog maar even doorgroeien. Kan me wel voorstellen dat je heel benieuwd bent... zijn wij ook ! Julita, welterusten
HIer eentje op de smepwachtbank... Was voor mij ook de eerste keer, verwacht er stiekem toch wel een hoop van