Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Miepie: :( ben vanmiddag zelfs 2 x heel nat geregend (inclusief 2 hagelbuien). Maar: heb wel een leuke citruspers gescoord bij de kringloop! Mannetje helemaal blij! Had ik eindelijk eens een cadeautje voor hém! :)

nou zeg, als er helemaal geen ouders zijn voor je doe je vast iets goed! Denk dat de meeste ouders toch alleen maar komen als ze níet tevreden zijn, toch? Superjuf Miepie! (whahahaha: jij SM! :) )

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Parels: Ik hoop dat het smeppen je geluk brengt!

@Wendy: ovu-testje over?

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    hihi Geen ouders? Dan doen jouw leerlingen het gewoon super goed! En die eer komt jou weer toe!

En inderdaad heb wel zin in een feestje...
    Heb net de laatste twee plakjes Shitake filet met laatste twee plakjes augurk verslonden ;) misschien wordt ik daarom ook niet misselijk :)

Opel Corsa burgelijk ;)

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    vind 'm een beetje eng :pale:

5. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    En deze speciaal voor Tezzz:

Welke schoenmaat heb je? Regel ik ook nog even droge voeten voor je ;)

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    zie 'm niet...regenjas of zo? ;)

ff kids in bed droppen.

Later!

7. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Eng... di's pas eng....

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland

ja, nieuwe gezocht want die wou niet plakken ;)

Kids in bed... tjeemig is het al zo laat! Ik zit nog op werk... Moet nodig iets te eten bedenken voor zometeen... Vriend is nog naar afspraak...

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Go4baby: neeee, die is leuk! (denk steeds dat íe 'gna gna gna' zegt! :)
    Dat roze regenpakkie zou m'n dochter helemaal het einde vinden!

zoooooooooo. heb ik eindelijk de kids in bed, besluiten de katten dat het tijd is om verstoppertje te spelen. Bij mijn dochter op zolder :( En toen had ik de ene kat 1 trap af, ging de ander gauw weer naar boven! Ze deden het gewoon expres! En de kids natuurlijk grote lol he! Affijn, heb ze nou naar buiten gedaan. Kunnen ze mooi verder met tikkertje/ verstoppertje/ jagertje whatever!

Ikdus al terug?

10. ikdus veel suc6, al ben je nu al wel weer terug denk ik maar toch, dus hoe was het?

wel leuk opel corsa, al vind ik jullie plaatjes idd een beetje eng hahahaha

spannend wendy, wanneer ga je testen? (of heb je dat al gezegd en heb ik eroverheen gelezen)

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hoi Marieke!

We proberen te wachten tot zaterdag ochtend om teleurstellingen te voorkomen. Als ik zaterdag nog niet ongi en dan dus zaterdag.

xxxx

Haha die Tezz ik zie je al achter die besten an zitten en ik hoor je kinderen lachen. Moet een mooi plaatje zijn gewest! ;)

Is ikdus er al?

xxx

12. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Jemig ik moet gewoon twee bladzijden bij lezen.
    Wij moeten vanvond weer aan de klus volgens de smep leer.
    Dus aan de slag maar

oant moarn!

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Wendy: ja, nou :oops: en bedankt he! :( ;)
    ik heb wel een goeie werkwijze voor de katten normaal hoor. De oudste luistert naar z'n naam (denkt dat íe een hond is ), dus pak ik de jongste altijd op en roep gewoon de oudste mee naar beneden. Maaaaarrrrr, de oudste heeft een onzichtbaar knopje. En als dat knopje is ingedrukt, wordt íe wild! Dan wil íe spelen, valletjes leggen en noem maar op. En dan kan je 'm niet aanraken want hij 'speelt' dus met z'n nagels ver uitgestoken. En dat was dus het geval. Oudste op zolder, jongste durfde niet naar zolder. Ik pak de oudste op en de jongste ziet zijn kans schoon en sprint naar boven. Oudste wild en erachter aan. Ik breng de jongste een trapje lager. Roep de oudste en meneer verstopt zich snel achter de verkleedkist. Wil ik de oudste pakken, krijg ik een haal natuurlijk. Dussssss oudste in z'n nekvel gegrepen en de jongste de trap zachtjes afgeduwd. Gelukkig ging hij wel vanzelf. Gauw de kamerdeur beneden dichtgedaan. Jongste ging er vlug vandoor door het kattenluikje, gevolgd door de oudste die duidelijk 'op jacht' ging naar de jongste! Nee, bij ons is altijd wat te doen in huis! :)
    oudste ligt trouwens inmiddels allang weer te slapen op de bank. Jongste was 'm vast veeel te snel af! hihi!

Anyway: Ikdus al terug?

Smepse Tom!

14. Niet meer actief

Kwam mij even vlug melden, wou even zeggen dat alles er prima uit zag geen vleesbomen of wat anders. Er zit een eitje aan de rechter kant van 17 mm zal overmorgen springen zegt de gyn.
    Ik had goede verdikte baarmoederslijm dus allemaal prima. De buikpijn komt waarschijnlijk gewoon van de darmen af.

En een heel uitleg: Na de eisprong komt het stofje progesteron vrij en dat kan je darmen lui en moe maken waardoor er dus verstoppingen en pijn etc. kunnen plaats vinden en dat kan dus duren tot je menstruatie. Dus meiden die na hun ei buikpijn hebben, waarschijnlijk komt het door dat ;)

En niet omdat je lichaam je voor de gek houd ;)

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    HAHAHAHA :D :D Wat een lol! Bij hebben ook een over actieve hond die heeft ook zo'n omzichtbaar knopje ;) Maar je bent wel lekker ff een half uurtje ofzo lekker met iets anders bezig geweest ;)

xxx

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Gelukkig DEES!

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Ikdus: wat fijn dat alles er zo goed uit ziet. Nou goed dat ei benutten he! En dan alleen nog buikpijn krijgen vanwege de bandenpijn goed? ;)

@Wendy: tja...is weer eens wat anders. :( Wij zijn ook heel blij met onze katers hoor! Vooral omdat ze zo verschillend zijn. De jongste is een echte knuffelkat. De oudste is meer een, hoe zeg je dat,
    ..unnuh... Garfieldtyp. Ja, dat zegt 't wel. Alleen zou Garfield nooooooit achter wat dan ook aanvangen en die van ons weer wel. Maar dat komt ook omdat ie van echte tijgers afstamt! (denkt íe :rolleyes:) . Mooi wel weer een krab op m'n hand trouwens. Da's minder :(

18. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ikdus zie je wel gelukkig alles keurig.
    Fijn die uitleg want ik heb daar na mijn curretage ook steeds last van nu snap ik het ook ;)
    Nou maar goed aan de smep dan :) :) met je prepaas eitje...

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha Tezzz wat een verhaal! Ik lag me rot!

xxxx

20. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo meiden,

Ben flink aan het werk geweest de afgelopen dagen en lekker ff met andere dingen bezig zijn heeft me wel goed gedaan. Vandaag is het zelfs alweer dag 10 en ben ik begonnen met de ovutetsen. natuurlijk was het nog maar een heeel licht 2e streepje dus daar kunnen we nog niets mee. Wel was mijn temp vanmorgen al mooi gezakt naar 36.1! Misschien dat de dubbele dosis clomid toch iets doet want vorige ronde heb ik dat niet eerder dan dag 18 gehad :(

Tezzz, 132 dagen and counting... mmm idd tijd voor een "GOD"

Tom, welkom hier! Ik hoop dat jullie snel zwanger zijn met de smep-methode!

wendy1983, wat spannend zeg... Ik ga heel hard voor je duimen! Maar eh, misschien een ideetje, maar het wordt weer tijd voor een roze donderdag ;)

Miepie, ik snap dat je ff een dipje hebt (gehad) hoor! Het is ook allemaal niet niks dat het zo moeilijk gaat :( Ik hoop gewoon dat de uitslag van donderdag een stuk beter zullen zijn. Ik ga iig heel hard duimen!

Ellenk, nog steeds geen leuke passende baan gevonden? Ik dacht dat je laatst al zo goed als aangenomen was voor die ene baan (maar ik zal wel niet goed hebben opgelet :oops: , sorry)

marieke1610, jij krijgt donderdag ook meer info he? Uitslag van het zadonderzoek en een echo? Ik ga heeeeeeeeeel hard duimen dat het allemaal goed is!

Julita, ik hoop op een snel ei voor je! En dan nu een goede IUI en lekker over 2,5 week eindelijk op de roze bank!

Leentje79, voel je je goed of heb je veel last van kwaaltjes? Jeetje al weer bijna 17 weken :confused: wat gaat die tijd toch snel.

mielenl, fijn dat je eindelijk verlof hebt! Oja enne gefeliciteerd met je diploma. hopelijk heb je heerlijk gegeten!

Go4baby, wat vevrelend he dat je nog zo lang moet wachten. Eerder kunnen ze toch niets zien dus er zit ok niets anders op :( Maar ik denkd at het nu wel goed zit hoor meis! Optimistisch blijven hoor, en die kwaaltjes kunnen over een paar weekjes ook nog wel ;)

Ikdus, fijn dat alles goed was! Nu flink aan de SMEP en lekker zwanger worden hoor!

Selina26, spannend meid! Ik duim dat het raak is!

pfieuw, wat een verhaal weer :( Maar goed ik had ook wat in te halen... Ik ga me nog ff verlekkeren aan vakanties in het Caribische gebied :D

Deel Deze Pagina