Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Wieffie: op dag 10 alweer! Die tempdaling is wel veelbelovend! Ik hoop dat je nou eindelijk eens lekker op tijd een mooi eitje krijgt en dat íe ook springt natuurlijk! Al dat gewacht is niks he?

@Mielenl: potverdrie! Je schreef dat je je diploma kreeg vandaag, ben ik toch helemaal vergeten je te feliciteren! HARTELIJK GEFELICITEERD MET HET BEHALEN VAN JE DIPLOMA! En nou lekker 4 weken niksen! Geniet er van, want als je bevallen bent zal je nog vaak aan deze laatste weken terugdenken. (vooral als je om 3.00 uur 's nachts je beeb aan het voeden bent en zooooooooo graag nog ff had willen doorslapen ;) ).

@Wendy: :)

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Dag ladiezzzz!

Ik ga slapen!

Tot morgen!

@Julita: goeiemorgen! Lekker geslapen?

Liefs Tezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Tezzz: slaap lekker! Wat is het toch altijd een gezellige bende bij jullie thuis! Ik zie het ook helemaal voor me!

@ Wendy: sluit me an bij Wieffie; roze donderdag ;) :)

@ Wieffie: woehoe! dat klinkt inderdaad erg positief dat je temp nu al weer zo laag is! Hoop dat jij ook een mooi paasei gaat krijgen! Zou toch wel heel erg lekker zijn!
    Ohhhh en praat me niet van vakanties in exotische oorden.... Wat zou ik graag lekker in een warm zonnetje liggen nu...
    Gelukkig ga ik over anderhalve maand al naar NY!
    En inderdaad, ik ga gewoon weer PUPO doen! ;)

@ Mielenl: :oops: overheen gelezen... GEFELICITEERD MET JE DIPLOMA! Echt fijn zo op de valreep! Maar je was toch al lang geslaagd toch?

@ Ikdus: echt een opluchting is dit zeg! Alles netjes daarbinnen en een mooi ei in aantocht! Dat wordt een hele goede vrijdag (of nou nog net dondag ;) SMEP time! ga je lekker roze naar Spanje ;) (hoop dat je niet uren met de auto moet en dat je dan allerlei kwaaltjes hebt... anders moet je maar gaan vliegen ;))

@ Tom: lekker aan de SMEP!

Slaap lekker allemaal!
    Ik ben er morgen weer heel laat. Lekker naar school!

@ Julita: goedemorgen! Hoop dat jouw ei zich ook tot iets prachtigs aan het ontwikkelen is. Wanneer ga je nou precies terug naar Zurich? Daar blijf je dan ook niet zo heel erg lang toch?

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Goedemorgen meiden!
    @ikdus, gelukkig maar dat alles er goed uitzag. Maar heeft persona het niet fout dan dat je je ei al gehad hebt?
    @mielenl, hier ook nog gefeli met je diploma! Ik hoop dat je een gezellig diner hebt gehad.
    @wieffie, ik hoop het zo dat die clomid het heeft gedaan deze keer. Oef! Dat word spannnend over een paar dagen!
    @Miepie, ik zou het ook als een compliment nemen dat niemand je hoefde te spreken.
    @go4baby, ik ga hier de 29ste weg in de ochtend. Dus heb ik nu nog 10 dagen over.
    Daarna gaan we de 30ste naar CA. In de tussen tijd zit ik in Zurich maar ik ga ook nog naar Parijs en NL (YEAH!) in de tussentijd.
    Dat word dus ook lekker druk, maar ook wel een beetje stressig. Verhuizen is niet niks...

5. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ikdus, fijn dat alles in orde is en je nu weet waar de pijn vandaan komt.

Mielenl, hoe was de diplomauitreiking geweest? En hebben jullie lekker gegeten.

Tezz, vandaag het laatste pilletje, voel je al iets?

Wieffie, het zou fijn zijn als de clomid ervoor zorgt dat je eerder een mooi vet ei krijgt. Spannend!

Wendy, het is bij jou ook spannend. Hopelijk is het snel zaterdagochtend en is er nog niks veranderd.

Julita, moet je nog heel veel regelen voor de verhuizing of staat alles al goed op de rit?

Wanneer komt Beastie ook al weer terug?

Met mij gaat het erg goed, ik mag niet klagen. De vermoeidheid en de misselijkheid zijn nog niet helemaal weg, maar wel voor het grootste gedeelte. Thuis moeten we nog een week of 3 klussen en dan zijn we al een heel end. Ik ben blij als het zover is, ik heb het wel een beetje gehad. Maar het wordt erg mooi, dus ik mag niet klagen.

Ik ga weer aan het werk. Doei!

6. Niet meer actief

Tezzz, wat een leuke beestjes heb je zeg :p

Wendy, hoe is het nu met jou ? het word weer spannend !
    Ben het met Wieffie eens wij willen roze donderdag, dus maak jij het even roze donderdag?

Wieffie, ik hoop dat je snel je eitje hebt door clomid, zal voor je duimen lieve meid !

Mielen, ik heb er schijnbaar ook overheen gelezen maar gefeliciteerd met je diploma !
    Voor wat heb je die diploma gehaald ?

Go4baby, ik denk niet dat ik morgen of vrijdag een ei heb maar vandaag.
    Mijn temp is 37,0 dat is mijn temp altijd als mijn ei al is geweest, maar nu weet ik dus dat dat niet klopt en mijn ei springt als mijn temp zo hoog is :S
    Achja, hoe misselijk ik ook ben ik moet bijna noooit kotsen, heeft zijn voordelen en nadelen.
    We gaan er 2 a 3 dagen over rijden met de auto we slapen gewoon in een motel. Ik ben ook al auto ziek, dus eventuele zwangerschapsmisselijkheid kan er bij ;)

Julita, hopelijk springt je eitje na het weekend zodat je iui plaats kan vinden lekker je mannetje vol proppen met vitamines :p en nog wel smep-en ;) want zaadjes van meer dan 10 dagen oud zijn ook niet zo goed. Persona heeft het misschien fout weet het niet zeker, want ik had eergister en gister een positieve test en er zit maximaal 48 uur tussen dus het kan kloppen en dat mijn ei vandaag springt of heel misschien morgen ;)

Leentje, jij bent ook altijd druk druk druk :p

Volgens mij kwam beastie de 21ste of 22ste terug.

7. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ikdus wat vreemd van je ei dan eigenlijk.... of meer van je temperatuur. Krijg je ook nog een echo om te zien of ie wel echt gesprongen is over een paar dagen?

Julita heeft een paasei :) :)

Mielenl nog gefeliciteerd ;)

Nee ik heb de baan de vorige keer niet gekregen, wel 2 gesprekken gehad maar met onduidelijke reden afgezegd.... Nou ja graag of niet natuurlijk :)

8. Niet meer actief

Nee, ging alleen voor de vleesbomen hè.
    Vind het ook raar van me temp achja, maar maakt verder niet uit. Gewoon vandaag en morgen nog smeppen dan kan ik mijn ei echt niet missen!

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

Da's waar ;)

Hier is de praxis ook weer geopend... :)
    2e paasdag hebben we beiden niets dus dat gaat vast een gezellige dag worden ;)

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha we wachten maar even tot zaterdag om een teleurstelling te voorkomen ;) maar hier nog geen :evil: :evil: Gelukkig!

xxxx

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @ Tezz :) :)

12. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Wil ik net wat gaan schrijven begint het hier te hagelen! Net nu ik mijn was buiten heb hangen...

13. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Goedenmorgen meiden!

Jahoe! Mijn temp is vanmorgen zelfs gezakt naar 36.0! Dat begint er toch wel heel erg hoopvol uit te zien! Ook staat mijn bm al heel hoog en is zacht! Toch kan ik het niet geloven dat er nu al een ei aan zal komen... ben net ongi af (was een lange deze keer). Ben benieuwd wat de ovutest straks zegt!

Tom snel eerst ff de was... wij zijn hier toch wel ;)

Wendy, fijn dat er nog geen :evil: is! Laat ie ook maar mooi 9 maandjes wegblijven.

14. Niet meer actief

Oooh wat fijn Wieffie ik ga zoo hard voor je duimen !

15. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Thx meid! Ik heb ff heel trots mijn kaartje in mijn album gezet.

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @wieffie, met clomid springt je ei hoogst waarschijnlijk tussen cd 14 en 18, dus je heb nog een paar dagen de tijd!

17. Niet meer actief

Ik toon ook even trots mijn kaartje en eitje :p

18. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    @wieffie Dat gaat de goede kant uit nu nog een dikke streep op de ovutest erbij btw van welk merk heb jij de ovutest? En hoe laat doe jij hem?(die ovutest)

@Wendy sucses meid ik hoop het zo voor jullie ik zal heel hard duimen. [-o<

@EllenK Hihi gezellig! :)

@ikdus Wat fijn dat je dat zegt van die darmen. Daar heb ik altijd heel erg last van en ik denk altijd dat het een zwangerschapsverschijnsel is :(

@Mielenl gefeliciteerd met je diploma! :D

Verdorie begint het alweer te regenen zijn de voetbalshirts van mijn zoon zijn voetbalteam nog niet droog. (is dit een teken dat ik iedere keer als ik wil typen er een buitje aan komt drijven)

Mooi snel weer naar buiten

@Tezz TRWNS Alles goed met de katten?

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mmmmmmmmmmmmmmorgen!

Ik heb me daar lekker uitgeslapen! Heerlijk! Vanmorgenvroeg 2 keer de alarmdienst aan de lijn gehad dat de lijn was onderbroken. :( Dat gebeurt wel vaker dus mannetje had met ze de afspraak gemaakt dat ze daar niet over zouden bellen (om 5.00 uur 's nachts!). Affijn, dat wisten ze dus niet meer. :rolleyes: Dus om 6.30 belden ze weer om te zeggen dat het contact was herstelt. Ja, en bedankt he! :evil:

Mannetje dus om 6.30 al naast z'n bed. Had superslecht en veel te kort geslapen. Hij balen. :x

@Leentje: ik moet nog twee pilletjes. Vandaag nog eentje en morgen. Temp is lekker stabiel en hoog, dus tot zover klopt het. Benieuwd of íe dan over twee daagjes ook gaat zakken.

@Wieffie: wauw, leuk tempkaartje! Ik hoop dat íe nou lekker stabiel blijft tot je eitje gesprongen is! Goed begin is het halve werk he! ;)

@Go4baby: 't is hier inderdaad een gezellige BENDE! ;) En mamma heeft uitgeslapen dus dat blijft het ook nog ff! :)

@Tom: leuk he? Hagelbuien? Die moeten mij ook altijd hebben! ;) katten zijn trouwens nou binnen, want die houden ook niet van dat rare weer. Ik hoop dat het snel verbetert, want anders gaan ze zich vervelen en dan is al heel gauw dit huis te klein ;)

@Wendy: het wordt met de dag spannender he? Ik hoop het zo voor je meis!

@Julita: dus eigenlijk maak je weer een mini-wereldreis komende maand? Druk, maar vast wel heel leuk! Sterkte met de laatste voorbereidingen enzo.
    @Ikdus: tja, je temp en de persona geven allebei je eitje dus wat eerder. hmm...da's wel apart. Voor de zekerheid vanaaf en morgen ook nog maar ja. Gyn. weet het toch meestal wel he?

Zo...ben er even weer door geloof ik. Zit te twijfelen of ik nog heeeel snel ff naar de markt zal fietsen of hier zal blijven. hmm...eerst een kopje thee!

20. Niet meer actief

Tja ze zijn gewoon me temp en persona, tenminste persona niet zo 48 uur na positieve test kan eitje ook springen hè, dus dat zou dan vandaag zijn.
    En tja me temp is gewoon appart verhaal dan, misschien door het slechte slapen van vanacht dat hij hoger is? Maakt verder niets uit.

Wat vervelend van die alarmdienst !
    Wel fijn dat jij heerlijk hebt uitgeslapen, dus mannetje vanavond maar lekker even een massage geven ;)

Deel Deze Pagina