Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    heheheh...mannetje wil vanavond heeeel vroeg naar bed! Maar dat kan niet, want onze beste vriend komt weer computerspelletjes spelen vanaaf. Dus mannetje zal wel willen slapen zodra hij weg is!

Helemaal vergeten te vertellen: wij zijn vannacht aande dood ontsnapt! Blijkbaar heb ik gisteravond het pannetje met de babi pangang-saus aan laten staan! Geen idee hoe, want in het donker zie je toch het vlammetje en man heeft het ook niet gezien toen hij de lichten dus uit deed, maar vanmorgenvroeg zag íe het dus wel! Saus compleet ingedroogd. Ben benieuwd of ik het nog schoon krijg. Mooi geluk dat er nog aardig wat in zat en dat het blijkbaar wel laag stond op m'n kleinste pitje, anders had ons huis zo in de fik kunnen vliegen! Foutje :(

2. Niet meer actief

Woow, wat een geluk zeg !
    Ach liever een pannetje die je niet meer schoon krijgt dan je huis in de fik en/of jullie ;)

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Ikdus: idd! En met een beetje mazzel wordt het pannetje nog wel schoon ook!

iedereen: geniet van het leven! Wees blij dat je er bent en het geluk mag delen met een partner! Voor je het weet ben je alles kwijt. :(

4. Niet meer actief

Tezzz, heeft een wijze levensles hier door geleerd :p

Dus geluk bij een ongeluk :p

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    tja, ik probeer al elke dag ten volle te genieten hoor! Ik heb namelijk een superleven! Heb een hele lieve man met wie ik al bijna 16 jaar samen ben en 2 hele lieve schatten van kinderen. En nog eens twee hele leuke katten. En lieve ouders en lieve schoonouders en een hele grote hartelijke familie. Heb een leuk huis (met een hoop rotzooi, maar da's ook wel weer gezellig ;) ) en ik kan doen wat ik altijd al heb willen doen, namelijk : mamma zijn. Ik prijs mij elke dag al gelukkig hoor! (EN het zonnetje schijnt! )

Ik wens dat jullie allemaal toe!

tjee, moet zo de kids alweer ophalen van school. Wat gaat de tijd toch snel (als je uitgeslapen hebt ;) )

6. wieffie, wow meid dat ziet er mooi uit!:D ben blij voor je :D

tezz., fijn he katten, ik weet er alles van, wij hebben er 3! en is niet zo mooi van je pannetje meid :( strax waren we nog tezzloos geweest hiero!

ikdus, gelukkig dat alles er goed uitzag op de echo meid! kun je echt gaan genieten van t smeppen :D

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemorgen! Wieffie, klinkt goed :). Eindelijk een keer een "normale" cyclus zou wel heel fijn zijn...
    Tezzz, geniet er maar van ;)
    Ikdus, lijkt mij een ei, ja. Je streep moet dan wel een dag eerder staan volgens mij; hij komt altijd op de laatste dag met lage temp, want hij gaat omhoog als het ei gesprongen is (maw, hij is ergens tussen gisterochtend en vannacht gesprongen).
    Go4baby, leuke dag gehad op school?
    Ellen, jammer dat het niks is geworden en ze er zo vaag over doen... their loss ;)

Ben alweer thuis uit school, heb zo een begrafenis en mocht gelukkig uitgeroosterd worden op school. Vanavond wél ouders op de ouderavond helaas :-S (blijkbaar doen mijn bovenbouwklassen het beter dan de onderbouw ;)) Eitje lijkt hier ook al in aantocht, temp daalt flink en begin weer vruchtbaar slijm te krijgen. Morgen maar weer eens starten met ovu-testen (kan het toch niet laten ;))

8. hey miep, alweer een begravenis? jakkus! sterkte meid! morgen moet je mannetje weer zaad inleveren he? hopelijk krijgen we gewoon beide goed nieuws!
    suc6 met de ouders vanavond :D

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    sterkte zometeen miepie.
    tezzz, dat scheelde niks... gelukkig is er niks gebeurt...wel eng dat soort dingen.

10. Niet meer actief

Gisteravond om kwart voor 7 had ik nog een ei van 17 mm hij zou vandaag of morgen springen.
    Er was maar een kleine kans dat hij gister zou springen.

Ik heb het op OPK/Monitor gezet, en ik denk wel dat het nu klopt ondanks mijn temp dus al hoog is.

Jeetje meid alweer een begravenis :( wist niet dat er weer iemand in je omgeving was overleden gecondoleerd nog, dikke knuffel !

Morgen zwemmers van je mannetje inleveren, wanneer krijg je de uitslag ? Hopelijk komt mijn droom uit ;)

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

Verdorie Tezzzzzz ongeluk zit zeker in een klein hoekje of klein pannetje zeg maar... Dus geen chinees vandaag ;)

Miepie sterkte bij de begrafenis.

Marieke, morgen je ei meting... spannend.....

12. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    marieke, alvast heel veel sterkte voor morgen, ik zal aan je denken.
    @Miepie, jullie ook sterkte voor morgen.

Hier is het morgen een vrije dag dus wij gaan vast leuke dingen doen.

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ ikdus gelukkig meis, dat alles goed was bij de gynaecoloog, wat een opluchting. En ook nog een gesprongen ei, het kan niet op voor jou ;) ik hoop voor je dat dit HET ei is!

@ tezzz meid toch, niet zo eng doen hoor! In het vervolg (en dat geldt voor iedereen) even het gasfornuis controleren voordat je het licht uit doet!

@ miepie en marieke veel succes morgen!

ik heb dus gisteren mijn diploma gekregen, inderdaad was ik al een tijdje klaar met de opleiding (HBO technische informatica). het was nog wel een beetje stressen omdat ik als allerlaatste naar voren geroepen werd, en mijn docentbegeleider een beetje vreemde speech hield waardoor hij de indruk wekte dat ik niet geslaagd zou zijn.....gelukkig wel dus!
    het eten was ook formidabel, wel een beetje laat want we zaten pas om kwart over 9 aan tafel!

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey meiden,

Jullie mogen mij voor deze maand wel van de smep-lijst halen. Want het gaat me nog niet echt lukken helaas.

15. Niet meer actief

Jammer Mupkuh, maar voor jou misschien toch nog even beter. Hoop echt voor je dat het raak is zodra je er weer voor wilt gaan!

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    hoi dames,

Ik kom jullie allen even een fijne dag wensen!

(ik ben deze week maar weer hard aan het werk geslagen! ;))

Doei!

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Het is inderdaad wel heel erg jammer. Maar met ovutesten loopt het gewoon niet zoals het hoort. Heb gewoon nog teveel hcg in mijn urine ben ik bang. Dus helaas, volgende maand beter.

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Moas: tjee, dan zou je toch gaan twijfelen he? Laten ze je gewoon nog tot het laatst toe zweten! Gelukkig is alles toch nog goed gekomen!

@Mupkuh: lastig zeg dat de ovu-tests zo niet goed werken. Maar misschien komt je ei nou ook wel later. Misschien dan maar gewoon zonder ovu-tests proberen en gewoon als je er zin in hebt? Een maandje kalm aan helpt je wel sneller te herstellen denk ik. :rolleyes: Sterkte meis!

had net m'n ouders op bezoek. Mijn vader wou zoooo graag zien hoe de tuin ervoor stond! :) Dus nou moet ik nog druk verder met opruimen en wassen. Had ik juist bedacht dat ik dat eerst zou doen en daarna lekker hier hangen...ging dus niet door! Maar goed. Dan zo nog maar ff aan de slag dus. Vanavond ben ik er niet. Game-avondje van de mannen, dus ik mag wat anders verzinnen vanaaf. Weet nog niet wat. Strijken zou wel slim zijn, maar ja...daar moet je natuurlijk wel zin in hebben! ;)

19. Niet meer actief

Zo Mielen dat is een mond vol je opleiding !
    Wat houd het precies in en wat voor werk kan je er mee doen? Kan me voorstellen dat het toch nog even stressen is als docent een rare speech houd, maar gelukkig ben je geslaagd !
    Je hebt vast leuke diploma uitreikings foto met een dikke buik of zijn er geen foto's gemaakt?

Mupkuh, snap dat de ovu testen niet zo goed werken en dat je nog veel hcg in je lichaam hebt.
    Maar je kan wel gewoon klussen wanneer je zin hebt om te klussen ;) ondertussen nog af en toe een ovu test doen om te kijken of het hcg uit je lijf.
    Dikke knuffel voor jou meid.

Tezzz, druk druk druk dus..
    Vanavond komt er een film op rtl 5 om half 9 met Jennifer Aniston, misschien is het een leuke film en kan je die kijken ;) ?

Lola, hopelijk heb je het snel weer wat minder druk.
    Want clientjes bezoeken in dit wisselvallige weer lijkt me niet leuk:p.

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Ikdus: ik ben meer van de detectives/ politieseries enzo. Ik vind friends heel leuk, maar Jennifer Anniston helemaal niet! Als er maar geen voetbal is. Dan kan ik én niet tv kijken én niet hier zitten! Tv op de compi kijken dan dus :( 'k zie wel!
    Ga zo eerst maar even wat doen.

Kom zo nog wel ff checkuh hier!

Later!

Deel Deze Pagina