Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dank je julita! jij veel plezier met je vrije dag morgen!

ik laat wel weten hoe alles was!

2. Niet meer actief

Ik vind haar ook niet zo leuk hoor.
    En hou ook meer van zulke serie's, maar romantische komedie's vind ik ook wel leuk. En dan maakt het me niets uit wie er in speelt :p

The Object Of My Affection
    Amerikaanse romantische komedie uit 1998 met Jennifer Aniston, Paul Rudd en Alan Alda. Regie: Nicholas Hytner.

De homoseksuele George Hanson hoort tijdens een diner van een volkomen vreemde vrouw, Nina Borowski, dat zijn vriend hem gaat dumpen. Als dit inderdaad zo blijkt te zijn besluit George met Nina mee te gaan en gebruik te maken van haar aanbod bij haar te logeren. Nina en George worden hele hechte vrienden, tot ongenoegen van de vriend van Nina, Vince.

3. Niet meer actief

Ooee ik zie trouwens dat vanavond Bones en Gillend naar huis komen vanavond op RTL 4 vind ik ook wel leuk :d

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ik neem bones altijd op. Kijk ik nog wel eens op zondagavond. (was eerder ook op zondagavond, dus is voor mij er gewoon in gebleven ;) ).

dat wordt veronica kijken achter de pc. Heracles speelt vanavond.

5. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Marieke, succes morgen! Hoop dat het meevalt.
    Mukpuh take it easy, volgende maand beter.

Deze ronde kunnen we helaas niet smeppen omdat mijn vriend vrijdag zijn sperma moet inleveren bij het ziekenhuis. En ja hoor gisteren positieve ovu test dus hebben we alleen gisteren geklust omdat hij nu tot vrijdag niet mag produceren. Nou gelukkig hebben we nog een x kunnen klussen wie weet is die raak ha ha stel je voor dat zou wel mooi zijn.

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Jolanda: mooi geluk dat je dan gister tenminste nog hebt kunnen smeppen! Niet geschoten is altijd mis he! Er is maar 1 zaadje nodig, dat weet je he? ;)

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hoi lieve meiden!

Ik ben er weer! Alles goed met jullie?
    @ Mupkuh! Rustig aan meid en Succes knuffel voor jou!

xxxx

8. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Ja Tezz dat zou wel een stunt zijn ha ha. Ik ben benieuwd!

9. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    @Mukpuh wat jammer dat het de maand nog niets wordt.

@Tezz daar heeft mij dan een mooi wit engeltje op je schouder gezeten hebben jullie geen rookmelder?Trwns de voetbalshirts zijn droog

@Jolanda jammer maar het is voor de goede zaak en wie weet!

@MielenL ben je al in de sector aan het werk? Mijn man heeft ook technische informatica en later bedrijfskundige? informatica gedaan.
    Heeft nu zijn eigen bedrijf of eigenlijk ons eigen bedrijf sinds kort zit ik er ook helemaal in.
    En dat heb ik geweten komt vandaag een mooie blauwe brief binnen naheffing 2006 4400 euro.....

@Wendy Heb je nog genoeg geduld om te wachten met testen?

Mooi ik zal hier verder de zooi opruimen waren hier net negen kinderen op visite en hun moeders kun je nagaan wat een zooi het hier is....

10. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    O ja klein streepje op de ovutest vandaag..
    Wanneer is een goed moment om te testen?

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Tom: pffffffffffff 9 kinderen mét moeders? da's een hoop!
    Ik testte altijd na schooltijd, dus tegen 15.30/ 15.45. Kids op de bank met drinken en dan huppakee, ff een plasje plegen. ;)

mannetje zo thuis en onze vriend zal zo ook wel komen.

Tot morgen!

en marieke: weet niet hoe laat je moet morgen, maar in elk geval alvast veel succes gewenst.
    @Miepie: jullie ook veel succes gewenst met het mikken in het potje en veilig afleveren morgen!

Liefs Tezzz

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    We doen gewoon rustig aan en zullen wel zien hoe het gaat loopen. Wel jammer want had zo gehoopt dat het deze maand goed zou komen.

13. Niet meer actief

Misschien komt het ook wel goed Mupkuh, gewoon door blijven tempen dan zal je vast wel een eisprong zien en weet je wanneer je kan testen ;)
    Succes lieve meid en dikke knuffel !

Drukke boel Tom jeetje hahaha.

Nou ik ga er ook vandoor iedereen een fijne avond, bye bye.

14. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Ja mijn dochter was zaterdag jarig daarom...
    Nog een verlaat feestje overal speelgoed natuurlijk pfffff.

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Tom: nog gefeliciteerd!

en nou ben ik ECHT weg! ;)

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Tom nog gefeliciteerd.
    ik test altijd na mijn werk tegen uurtje of 6 en plas ik niet meer vanaf 2 uur en drink ik ook niet meer zo veel. Een licht streepje heb ik altijd op mijn ovu test staan zowel voor als na mijn piek.....

Tezzz ik ben ook van de dectectives... Heerlijk.... heb ook van die dvd boxen ... want was eerder echt helemaal van de engelse series.
    Maar vind House ook wel leuk en Cold Case ook en..... Helaas vind mannetje het niets maar vanaaf is ie niet thuis hihihihihi

Mupkuh ik had 14 dagen na mijn curretage ook nog een positieve ovu test en toen werd het minder en op dag 21 weer een positieve ovu test en toen kwam ei (weet ik want was daarvoor voor controle bij gyn.) Dus de moed niet opgeven hoor... het duurt gewoon ff voordat je lichaam het ook verwerkt heeft. Gewoon rustig aan doen zou ik zeggen... *knuf*

Jolanda... You never know! ;)

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Tom!

Het wachten is echt klote! maar ik hou het nog vol!
    xxxxx jij ook SUCCES!

18. tom nog gefeliciteerd!

ik moet morgen om half 10.. dus hoef gelukkig niet de hele dag te wachten..

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Tom nog GEFELICITEERD!

xxx

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    pfff word GEK

Heb steeds steken in mijn buik net als of ik ongi moet worden! Maar nog geen bloed. Ook heb ik het gevoel dat ik erg dik en opgeblazen ben, Maar dat kan natuurlijk ook komen door een naderende ongi of te veel eten ;) ben 2 kilo zwaarder :(

xxxxxx

Deel Deze Pagina