Bedankt voor alle felicitaties de kleine meid is al zes! Wendy sucses, en bedankt voor de tips over het tijdstip van de ovutest. Ik ga hem doen om vier uur als de kinderen uit school zijn. Bedankt ik ga nu even voetbal kijken
Hallo lieve meisjes, We hebben onze vakantie gevonden! Enne, we gaan nog veel eerder dan gepland ook! We gaan lekker in mei ipv september en we gaan naar Punta Cana, Dominicaanse Republiek. Om jullie ff lekker te maken; ik heb een leuk filmpje gevonden op Youtube; http://www.youtube.com/watch?v=L8J1MLThNLs Mijn streepje op de ovutest word een klein beetje donkerder! Ik zit een beetje in twijfel of ik nu nog wel helemaal mijn best wil gaan doen om zwanger te raken. In mei daar coctails drinken is ook wel erg lekker natuurlijk. Nou ja, ik kan natuurlijk ook wel alcohol-vrije coctails bestellen... nou ja we zien wel...
Marieke, heel veel succes zo bij de gyn! Wieffie, heerlijk zeg, vakantie ineens al zo dichtbij . En alcoholvrije coctails kunnen ook best lekker zijn hoor Tom, ben inmiddels veeeel te laat, maar toch niet minder gemeend gefeliciteerd met je dochter! Wendy, al nieuws? Ga je het volhouden tot het weekend of test je toch op donderdag-rozedag? Mupkuh, balen dat het allemaal niet loopt zoals je gehoopt had Hoop dat de hcg snel je lijf weer uit is zodat je testen weer écht alleen positief zijn van een prachtei! Julita, lukt het een beetje nog te genieten van je laatste dagen in Japan? Ik zit hier met een potje in mijn bh ... Heeft niet zoveel zin nu al te vertrekken; ze zijn pas om 8 uur open en ik ben er met 20 minuten. Doe dus nog maar even een bakje koffie voor ik ga . Heb afgesproken met mijn man dat ik in het ZH vraag hoe lang het duurt voor de resultaten bij de HA liggen en dan maak ik vandaag gelijk een afspraak met de HA. Hoef ik niet te gaan zitten wachten op een telefoontje van hun.
Marieke, succes vandaag! Tom, hier nog een heeeeeele late gefeliciteerd. Miepie, wel spannend hoor! Ik hoop dat jullie snel de uitslag krijgen! Tezz, wat een geluk met dat pannetje zeg, inderdaad een engeltje op je schouder. Julita, goedemiddag . Wieffie, ik zou gewoon doen wat goed voelt. Ik heb in het begin ook rekening willen houden met vakantie ofzo, maar ik zou gewoon proberen en als het raak is kun je dat mooi vieren op de vakantie. Je hebt ook lekkere alcoholvrije drankjes. Doei!
goedemorgen! jij ook suc6 miep met t warmhouden en wegbrengen van de zwemmertjes hihi, al zou je ze nu wel hebben weggebracht! wieffie, doe maar luxe.. lekker die vakantie hoop voor je dat je snel een dikke posi test hebt meid! hier zometeen ff de doos wassen (hihi) en naar t ziekenhuis.. vind er nix meer aan haha wat ben ik toch een scheitert... een vriendin bood al aan om mee te gaan, maar dat vind ik ook weer zowat.. dus heb t maar afgeslagen. zit liever alleen te zenuwen als dat er een vriendin bij zit hahaha wel erg lief overigens van dr hoor
Zo Wieffie doe maar lekker hoor, heerlijk Miepie, zal nu weg zijn zwemmers in te leveren, hopelijk snel de uitslag. Tom, nog gefeliciteerd met je dochter ! Marieke, nog even en ook jij mag ! Ik ben ook zo preuts voor andere mensen, ik werd helemaal misselijk van de zenuwen toen ik me uit moest kleden. Maar toen ik daar lag en die echo ding in me doos werd gedouwd viel het allemaal weg die zenuwen gelukkig haha. Hopelijk heb je een heeel mooi eitje zitten Mijn temp was vanochtend weer 36,8 dus nog geen eisprong gehad, zal dan wel vandaag wezen. Want een ei groeit toch 2 mm per dag? Dan zou het vandaag 21 mm zijn dus en volgens mij is dat toch wel een spring moment?
Goeiemorgen (weer )! Marieke al weg? Succes! Wieffie, hoe laat moet/mag jij? Tezzz, heel benieuwd of je lichaam dan de pilletjes z'n werk laat doen of dat je "gewoon" op je NOD rood wordt (wanneer is je ei geweest?) Ikdus, hoop voor je dat ie morgen omhoog schiet dan en dat het een superei blijkt! Zwemmers zijn veilig afgeleverd. Was blij dat ik uiteindelijk nog wat te vroeg was, want ik moest dus ponskaartjes voor ons beiden laten maken (had gelukkig wel een kopie van het paspoort van mijn man bij me). Ze zetten de uitslagen dan ook bij mij in de computer. Uitslag kwam over ongeveer een week bij de HA... man vertrekt over een week op wintersport... denk dat ik dus maar een afspraak maak voor 3 april, over 2 weken :-? Weer wachten...
@Wieffie wat een heerlijk vooruitzicht... o ik ben zo moe ik wil ook wel graag even op vakantie maar ja die belastingaanslag van gisteren... @Marieke heel veel suc6 bij de gyn Ik begrijp heel goed dat het vervelend is.. Dat had ik ook altijd voordat mijn twee kinderen geboren zijn. na twee bevallingen ben je wel gewent.. @Miepie geweldig zwemmers in je bh daar heb ik mij toch om moeten gieren hier achter de pc... Mijn man kwam binnen en vroeg mij waarom ik zo moest lachen, heeft ie het even gelezen. \Moest ook erg lachen, zei wel niet lachen om dat kostbare goedje. @Tezz ga je echt het hele huis door? Ik heb vandaag ook was en poets dag. Ik heb de douche al in een agressief goedje te weken gezet. Ik heb wel zin om die vandaag eens flink onder handen te nemen. Ik hoop dat je ongi vandaag of morgen doorkomt en dat het van binnen lekker opschoont. @Wendy wanneer ga je ook weer een testje eraan wagen? Trouwens ik vind het leuk dat ik hier mee mag schrijven, vind het een vrolijk topic!
Tom, wij vinden het ook gezellig dat jij hier meekletst . En die zaadjes moeten "warm" blijven, dus vandaar maar in mijn bh... de zakken in de broek die ik vandaag had aangetrokken zijn te klein voor dat potje
@Miepie: heb je berichtje net al gelezen in je eigen topic. Vanaf hier nog maar een keer sterkte met afwachten. Maar kun je de uitslagen niet gewoon krijgen van een vervangende ha dan? Dat zou toch een week schelen! Ik weet niet of ik een ei heb gehad. Qua temperatuur zou íe net een paar daagjes weggeweest kunnen zijn toen ik naar de gyn ging. Is íe wel geweest, dan zou ik zaterdag al ongi worden. Ligt het aan de provera dan kan ik de ongi vanaf zondagavond verwachten. En word ik niet ongi, dan heb ik misschien wel een heleboel mazzel gehad! (maar lijkt me errug stug ) Afwachten dus maar weer @Tom: ik heb wel de INTENTIE om het huis schoon te maken, maar ja, mannetje wil ik ook niet wakker maken (en forummen is ook errug gezellig )
Tezzz, de HA krijgt de uitslagen dus net voor of net na vólgend weekend (eind maart) binnen en die dinsdag komt mijn man terug. Die woensdag is hij er niet, dus donderdag is maar 1 dag later. Als je dan toch al moet wachten... maakt die ene dag ook weinig meer uit. En nou aan de poets jij (kan je hier ook even langs komen ?) Ik ga even verzekering voor mijn auto regelen...
@Miepie: ja, da's inderdaad ook wel waar. Die ene dag maakt het verschil dan ook niet meer. eh...neee...kan niet even langskomen..wil ik je eerlijk gezegd niet aandoen! nog gefeliciteerd met je nieuwe autootje. Gauw die verzekering regelen, dan kun je lekker de weg op! eerst maar eens de was opvouwen dan
Hallo lieve meisjes, Ik mag me straks om 13.30 uur melden bij de gyn. Weet eigenlijk niet waarvoor want er is nog weinig te bespreken zolang ik niet weet of de Clomid zijn werk doet. Ben vandaag een beetje minder optimistisch, mijn temp was 36.4 Nou ja, maar weer afwachten... Wat de vakantie betreft, mei gaat niet lukken. Mijn mannetje gaat naar de EK in juni en dan is er ook de meivakantie nog dus we kunnen kiezen tussen 1 weekje in mei of 2 weekjes in september... Dan ga ik dus voor september en helemaal weer voor de smep Miepie en marieke jullie veel succes vandaag! Ik zal voor jullie duimen! Ik ga straks alles bijlezen, nu beetje druk
Dank je wel meiden voor jullie lieve berichten. Ik ga misschien dan wel gewoon door. Hou jullie zeker op de hoogte.
zo daar was ik weer! tom, het is ook een heel vrolijk topic soms zijn we wat minder vrolijk maar dan is er altijd wel weer iemand om je op te beuren! idd, na 2 bevallingen ben je wel gewend dat doosloeren hahaha wieffie, suc6 bij de gyn meid! dikke knuffel! miep, balen he dat wachten.. ik ken het.. hopelijk krijg je gewoon snel uitslag en is t dit keer een stuk beter! tezzz, nou kom maar kom maar kom maar kom maar...die ongi van je mag nu zo onderhand wel es een keertje he.. nou dan hier mijn verhaal: als eerste echt een ontzettende lieve gyn die vrouw! die echo stelde nix voor haha zat ik me daar dus zo druk over te maken, binnen 2 min was t klaar. mijn grootste eitje was 14 mm. ze groeien idd 2 mm per dag en springen meestal met 20 mm. dus dan zou ik zondag mn eisprong hebben. verder lag mijn baarmoeder naar achteren maar dit was totaal geen probleem zei ze. het zaad was gelukkig goed, bewegelijkheid was goed en de hoeveelheid ook. bij een van de 2 moet t 25 % zijn ofzo en chris scoorde daat 40..dus dat is prima. alleen waren er wel wat misvormde, maar dat was nihiel en dat maakte dus niet zoveel uit. ze rekenen die waardes om en dan moet er boven de 10 uitkomen ofzo, en chris scoorde een 13. niet super veel hoger maar wel goed dus das al een zorg minder... Mijn bloeduitslag was ook goed, er was wel een stofje (pronogwat, heeft iets met je hormonen te maken ofzo) wat verhoogd was, dit kan je cyclus in de war brengen. maar omdat ik een aardig regelmatige cyclus heb, heb ik hier dus geen last van...gelukkig! zaterdag dan moeten we vroeg de wekker zetten, chris moet namelijk sochtends werken en we moeten sochtends verplicht een nummertje maken want om half 4 smiddags krijgen we een samenlevingstest. ik moet om half 5 beginnen met werken haha dus dat word een race tegen de klok. maar ja kon niet anders... maandag wou ze eigelijk al, maar dan is t pasen dus dat hield al op. dus nu moet t zaterdag gewoon. al met al tot nu toe dus nog geen schokkende dingen.. gelukkig! ben best blij.. maar aan de andere kant weten we dus nog niet waar t aan ligt. t ligt dan iig niet bij chris.. dus moet t wel aan mij liggen.. word dus nog vervolgd! liefs marieke
Mupkuh, ik was traks vergeten te reageren. Je lichaam zal inderdaad nog wel wat hormoontjes produceren. Ik zou gewoon goed naar je lichaam luisteren, klussen wanneer je zin hebt en rustig aan doen. Je hebt heel wat achter de rug, dat is niet niks. Marieke, hoe is het geweest, viel het mee? Tom, ik ben nu ook al enige jaren zelfstandige en ik schrik nog steeds van de bedragen die ik de belastingdienst moet overhandigen. Kun je toch leuke dingen voor kopen. Maar ik denk altijd maar zo: een flinke inkomenbelasting betekent ook dat je een goed jaar hebt gehad. Wist je trouwens dat vanaf 1 juli aanstaande een nieuwe wet ingaat dat je als zelfstandige vrouw een uitkering krijgt als je zwanger bent. Ik heb me daar ook voor verzekerd bij de arbeidsongeschiktheidsverzekering, maar dit is ook erg fijn. Tezz, ik hoop ook dat als de onig bij je doorbreekt, dat het een flinke is. Normaal ben je er niet blij mee, maar dan heb je in ieder geval het idee dat het een mooie, schone start is voor een mooi vet ei. Wieffie, succes vandaag. Mielenl, heb je vandaag leuke dingen op de planning staan of ga je lekker relaxen? Miepie, balen dat je nog even moet wachten. Maar als ik zie hoe snel de dagen voorbij vliegen zijn we zooooo anderhalve week verder. Heb je trouwens een fotootje van je nieuwe aanwinst (auto)?
Nou dan zal ik vandaag mijn eisprong hebben want die is dan vandaag 21 mm Gelukkig vanacht nog geklust en straks als hij klaar is met werken maar even over doen, hopelijk komt dit keer me neefje niet in mijn kamer tv kijken, hij is de laatste dagen niet meer weg te slaan bij me. Wel fijn dat jullie zoo goed geholpen worden en dat de zaadjes van je ventje in orde zijn.. Misschien is het gewoon je baarmoederslijmvlies wat niet zo lief is voor de zaadjes, maar met 1 of andere behandeling kunnen ze daar ook gewoon lang zal wel ivf of icsi zijn ofzo, heb der geen verstand van. Maar misschien is er helemaal niets aan de hand en komt het gewoon door de "stress" van dat jullie er mee bezig zijn en moet je het gewoon laten gaan. Nou meid ik ga heel hard voor je duimen dat het dit keer gewoon raak is !
@ marieke, fijn dat de onderzoeken allemaal meevielen en vooral de positieve uitslagen! Succes met de samenlevingstest, wij hebben dat niet gehad maar ik denk dat mijn man het niet zou kunnen hoor, zo'n verplicht nummertje @ leentje voor vandaag eigenlijk niet veel gepland, lekker relaxen dus. Vanavond zou een vriendin langskomen met man en dochtertje, maar die hebben afgebeld. Morgen vertrekken we naar mijn ouders in Duitsland voor een lang weekend! dat wordt dus het hele weekend de benen over elkaar, stel je voor dat we ouders worden van een duitsertje