Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dank je ikdus!

als ik idd vijandig slijm zou hebben dan denk ik dat ze toch eerst beginnen met iui? de gyn zei dat daar iig een hele makkelijk goeie oplossing voor was.. dat was t makkelijkst om op te lossen iig zei ze.. dus denk niet dat dan ivf de oplossing daarvoor is hihi maar goed we wachten het wel af.. misschien komt er wel gewoon nix uit!
    hopelijk wel anders moet ik namelijk een kijkoperatie :( en ik ben in mn hele leven nog nooit geopereerd ofzo dus daar ben ik doodsbang voor!

2. haha mielenl, ja ik weet ook niet hoe t hier gaat zaterdagochtend.. dat word wekker zetten en een hoop gelach denk ik haha of een hoop gemopper kan ook.. we zien t wel. gelukkig heb ik een vriend die m al omhoog krijgt als ik er maar naar wijs dus dat zit wel goed hihi

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    :) :) :)

@Marieke: wat fijn dat alles er zo goed uitziet! Benieuwd wat de samenlevingstest gaat opleveren. Ik zou er rekening mee houden dat het misschien tegenvalt, omdat je al zo vroeg voor je ei moet trouwens. Misschien is de omgeving dan nog niet optimaal. :rolleyes: maar dat denk ik maar hoor, misschien is het dan ook al wel goed! (kweenie :rolleyes: )

@Ikdus: lijkt me toch wel lastig hoor als je niet veel privacy hebt. Ben blij dat wij ons eigen huisje hebben!

Zoooo, heb er gewoon een uur over gedaan om alle was op te vouwen! Zaten zoveel sokken bij, dat kost altijd veel tijd he. Ga nu ff de stofzuiger naar boven zeulen in een poging iets van stof weg te werken. Zal wel eerst weer het een en ander moeten opruimen voor ik uberhaupt aan het stofzuigen toe kom :rolleyes:
    Mannetje eindelijk wakker! Die heeft het er goed van genomen op z'n vrije ochtend! :) Eens zien wat we met het eten doen vandaag. (mannetje vanavond in de winkel eten namelijk).

Laterrrr!

Liefs Tezzz

4. Niet meer actief

Zou ook best kunnen hoor iui Marieke, ik heb er echt geen verstand van.

Tezzz, het is ook best vervelend ja normaal kwam me neefje nooit zovaak bij mij op de kamer, nu kwam hij eergister en gister bij mij tv kijken.
    En eergister heeft hij zelfs bij ons in bed geslapen.

Zo is je mannetje eindelijk wakker de vroege vogel ahaha. Wat voor winkel hebben jullie?

Mielen, goed je beentjes dicht houden dus :p

5. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

*even ego*
    Hier even weer veels te druk dus heb niet kunnen lezen.
    Kom alleen even melden dat ik me toch al twee keer een beetje misselijk heb gevoeld. Maar dat kwam voornamelijk omdat ik niet of weinig had gegeten... en iets te druk was.
    Verder ben ik echt zo moe... dus hoop dat dat allemaal goede tekenen zijn!

Nou, lees misschien vanavond wel bij als ik mn ogen open kan houden!

Liefs aan iedereen!

6. go4baby! lekker op tijd naar bed dus! niet te hard werken en goed naar je lichaam luisteren ;)

tezz. maar zo veel te vroeg voor mn ei zit ik toch niet dan? als zondag mn ei springt (heb dan 20 mm als t goed is) en zaterdag om half 4 smiddags die test.. moet ik toch al wel goed slijm hebben toch?

7. Niet meer actief

Lijkt mij wel hoor !
    Ik had dinsdag ook al goede verdikte baarmoederslijmvlies, dus dan moeten ze ook wel kunnen zien bij jou 1 dag van te voren of het vijandig is of niet.

8. Jikke27

Jikke27 Niet meer actief

dag dames,
    Vandaag voor de eerste keer bij de gyn geweest! Het viel reuze mee en het was een hele vriendelijke vrouw! Na de vagenlijst kreeg mijn man een onderzoek, ze voelde aan z/n ballen. Grappig want dat hadden we niet verwacht :) ik mijn lach inhouden natuurlijk. Daarna mocht ik, inwendige echo, hierop was een cyste te zien van bijna 5cm. Schijnbaar wordt groter dan 3 cm als cyste beschouwd... Ik hoef me hier volgens haar nog geen zorgen om te maken, waarschijnlijk verdwijnt deze van zelf... dathopen we maar dan. Hierna heeft ze met haar vingers aan mijn baarmoedermond gevoeld en nog met een spreider naar de baarmoeder gekeken, dat zag er allemaal goed uit. Wel dun slijm, maar dat kon ook aan de cylus liggen (zit nu op dag 3). Gelijk bloed laten prikken en mijn mannetje heeft twee potjes mee gekregen. Over vier weken nieuwe afspraak en de uitslagen van zaad en bloed. Ze heeft alles in gang gezet, omdat ze mijn cyclussen ook te lang vindt en liet het woord clomid al vallen. We zullen zien, ben in ieder geval opgelucht. Nu ga ik de rest even bijlezen! X Jikke

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ go4baby nou dan zal ik nog even wat bijdragen speciaal voor jou om bij te lezen vanavond ;) nee hoor ga maar lekker op tijd naar bed als je zo druk bent!

@ jikke ik heb ook een keer een cyste gehad, bij mij was het een bijwerking van de clomid.....ik vraag me trouwens af of je mag starten met de clomid zolang die cyste er nog zit. Maar die dingen verdwijnen idd vanzelf heb ik begrepen (bij mij in elk geval wel).
    Fijn dat de onderzoeken meevielen! En die clomid kan erg goed helpen tegen lange cyclussen, je kunt er zelfs zwanger mee raken ;)

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Marieke: met dat 'vroeg' bedoelde ik eigenlijk dat je zei eigenlijk op maandag te moeten maar dat dat niet kon ivm de paasdagen. Dan is zaterdag toch 2 hele dagen eerder toch? Maar als je eitje toch zondag verwacht wordt ben je lekker op tijd hoor!

@Jikke: zoo, jullie zijn dus beide 'onder handen' genomen! ;) Volgens mij mag je idd geen clomid als je een cyste hebt omdat dat de groei juist bevordert van eitjes en dus ook cystes. Dus misschien dat je nog wel even moet wachten tot die cyste weg is. Ik hoop voor je dat alle uitslagen goed zullen zijn en vooral dat ze snel wat kunnen gaan doen aan je lange cycli!

@Go4baby: jij bent lekker zwanger! Vermoeidheid is een heeeeeel goed teken en ook beter te 'handelen' dan misselijkheid gelukkig! Geef toe aan je lichaam hoor! Neem de rust die je lichaam aangeeft. Heel goed voor de groei van de beeb!

@Ikdus: wij hebben een 'gemakszaak' (tijdschriften, gifts, tabakswaar, snoep, wenskaarten en wat al niet meer) in combinatie met een videotheek. Wij zijn dus 7 dagen per week geopend. Op zo en ma van 13.00 - 21.00 en de rest van de week van 9.00 tot 21.00 inclusief feestdagen. Wij maken dus redelijk (nou ja, redelijk, zeg maar gerust veeeeeel :( ) uren. We hebben wel een fulltimer lopen en 1 jongen op oproepbasis anders zouden we helemaal geen tijd meer overhouden natuurlijk!

Nou, mijn extra lange ochtend loopt ten einde. Ga zo de kids maar eens ophalen (en alle paasknutsels ook :( plastic zak meenemen! ;) )

Later!

11. Niet meer actief

Leuk zo een winkeltje zeg.
    En jullie maken inderdaad veel uren ! Werk jij ook veel in dat winkeltje?

12. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    @Leentje Bedankt voor de tip ik ga dat even navragen bij onze verzekeringsagent.

@Miepie ja graag een fototje van je nieuwe auto!

@Marieke wow wat een uitslagen.. En eigenlijk allemaal wel positief..Nu maar even de samenlevingstest afwachten!

@Tezz Ik ga nu de badkamer schrobben dat zou ik eignelijk vanochtend al doen maar je weet hoe dat gaat..
    Leuk een winkel werk jij daar af en toe ook?

@Ikdus Woont jullie neefje bij jullie in dan? Wel gezellig toch alleen als je wilt klussen is het wel iets vervelender

@go4baby lekker even een dutje doen hmmm heb ik ook wel zin in en toch niet zwanger dnek dat het door het weer komt..

@Jikke Aan zijn ballen? Waarom dan om te voelen of ze groot genoeg zijn ofzo?Dit bedoel ik serieus he

Ik moet nu al plassen en mag om kwart voor vier een ovutest doen worden lange uren...

13. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Mielenl "HAAHAH"HAHAHAAHHAh dan maar niet klussen daar moet je de nederlands samenleving voor behoeden... HAHAHAH

14. Niet meer actief

Nee Tom, wij wonen bij mijn tante en oom en hun 2 kids samen met mijn opa. Verder wel gezellig alleen privacy is hier niet zoveel en echte rust ook niet.

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Gezellig hier, helaas moet ik weer aan het werk! :(

DRUUUUUUK!

Tot snel!

(bijna weekend!)

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    zooow weer terug! Mét een vriendje ook nog eens. Gezellie! (ze zitten nou 'teigetjes film' te kijken. ben benieuwd voor hoe lang ;) )

@Tom & Ikdus: Ik wil nog wel eens bijspringen op de middag (tussen de schooltijden door he ;) ), zodat mannetje even naar de wc kan en kan eten enzo. Op zondagavond zijn we er altijd om eten te brengen en op maandagmiddag ben ik er sowieso om de dvd's die dinsdag in de verhuur gaan te voorzien van (beveiligings)stickers. Op woensdagmorgen ben ik er normaal gesproken ook en op donderdag middag ook, maar we hebben op het moment een stagiaire en daar maken wij gruwelijk gebruik van! ;) :) Dus kan lekker kalm aan doen laatste paar weken. Heerlijk !

17. Niet meer actief

Hahaha dat vind ik zoo verschrikkelijk, lekker gratis een stagiaire hebben en die het meeste laten doen en zelf op je gat zitten ahhaha :p.

Maar is dat winkeltje zo dichtbij dat je dan even kan bij springen en is er geen wc daar dan?

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Ikdus: ehm...het is geen winkelTJE hoor. Voor dat kleine gat waar wij wonen is het een behoorlijk groot pand( ongeveer 20 molens wenskaarten, 10 meter tijdschriften, 10 meter tabakswaar, 2 meter snoepwaar, 9 meter cd's, en dan is het achterste gedeelde van de winkel een kleine videotheek incl. koopdvd's en een wandje spelletjes van 15 meter bij elkaar. Een 'meter' is dus een kast van 1 meter breed bij ongeveer 2,5 meter hoog. En dan hebben we nog een grote kelder waar alle oudere dvd's staan ong. 15 meter. En dan heb ik alle losse dingen niet meegerekend zoals printerpapier, sieraden, top tien van boeken,cadeautjes e.d. Dus...niet echt klein te noemen ;)) En er is wel een wc en zelfs een keukentje, maar als je alleen staat in de winkel kun je niet ff uitgebreid naar de wc natuurlijk! We hebben ook niet zoiets als een 'pauze' of zo, dus als ik langskom kan m'n man eventjes 'pauzeren'. We wonen trouwens 5 min. fietsen van de winkel (8 min. lopen, 10 met kids ;) )

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey Ladies,

Mijn ovutesten beginnen gelukkig weer steeds een beetje positiever te worden. Daar ben ik wel heel blij om.

Wie weet toch nog een positieve maand.

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Mupkuh: zie je wel! Je lichaam moet gewoon weer even op adem komen. Het gaat vast goedkomen met dat ei, komt gewoon een beter later misschien!

Deel Deze Pagina