Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hoi meiden,

Marieke, fijn dat alles zover goed was! Jij hebt dus ook het schrikbeeld al voorgekregen...een kijkoperatie :(

Ik ben er dus net weer van een zwaar pijnlijk bezoek aan de gyn. Ik ben nl. daarstraks weer zwaar door de rug gegeaan en lig dus nu met laptop in bed :( Ik heb nu weer erg veel pijn en nu maar hopen dat het straks af gaat zakken want ik heb vanavond afgesproken :(

Nou nu het gesprek bij de gyn;

We gaan deze ronde nog aankijken. Hopen dat ik op tijd een eisprong krijg, zo niet dan duphaston om weer een einde aan deze ronde te maken en toch nog een ronde met 150 mg clomid. Wanneer mijn eisprong een beetje geregeld komt met clomid dan doen ze t.z.t. een samenlevingstest. Deze heeft nu geen zin omdat we geen idee hebben wanneer een eventuele eisprong komt.
    Wanneer de 150mg ook niet werkt dan volgt er een kijkoperatie en gaan we daarna spuiten. Ondertussen mogen mijn vriend en ik zich melden in een ander ziekenhuis om onder goede begeleiding een aantal kilo's kwijt te raken. Dit hoefde niet perse maar we hebben hier min of meer zelf een beetje op aangestuurd zodat we meer een stok achter de deur hebben.

Ik zie vreselijk tegen een kijkoperatie op maar wat moet dat moet dan maar. Ook ik heb nog nooit een operatie gehad en wil er eigenlijk ook nog niet aan...

2. Niet meer actief

Dat is inderdaad geen winkeltje meer, gaat automatisch dat tje :p..
    Maar jullie hebben een behoorlijke winkel zeg, lijkt me wel erg leuk !
    Snap best dat er niet iets is zoals even pauzeren of uitgebreid naar de WC gaan, staat je man vaak alleen dan? Of bedienen alleen jullie de kassa?

Mupkuh het begint positiever te worden? Dacht juist dat je wou dat het HCG uit je lijf was?
    Nou blijf maar lekker door smeppen zovaak als jullie willen en dan zie je maar toch of het raak is of niet.

Wieffie, jeetje wat veel kijk operatie's. Me tante heeft gister ook 1 gehad in dr buikje om te kijken waar de pijn vandaan komt, en ze ligt al de heledag op bed van de pijn.

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Tezzz, beter laat dan nooit.

@ Ikdus, ik zou ook willen dat de hcg uit mijn lijf was. Maar nu de ovutest langzaam toch positiever word vind ik het ook wel weer leuk. Hoop gewoon dat ik binnenkort toch mijn eitjuh ga krijgen.

4. Niet meer actief

Ooh ik dacht dat ze aldoor nog steeds knal positief gaven. Hoop het ook voor je dat je je eitje krijgt.

5. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    @Tezz OO das een hele grote winkel echt een winkeltje waar ik wel eens even lekker zou kunnen sneupen!

@Lola heerlijk lekker vrij bijna zalig wij ook! Ik zal de kinderen zo even uit school halen!

@Mukpuh fijn meid dat die ovutesten de goede kant op gaan!

@Wieffie Dat klinkt niet zo goed door je rug pijnlijk bezoek aan de gyn getverderie..
    Ik hoop dat het snel beter gaat met je rug zodat je vanavond lekker naar je afspraak kunt (lekker winkelen?)

Ik heb de badkamer heerlijk gepoetst :x
    En nu nog even de tafeltjes. En dan lekker koffiedrinken en ovutest doen ik moet nu echt nodig plassen.MAar ik moet het nog even ophouden..

6. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ook zo geen leuk verhaal :confused: Moet er niet aan denken :(

7. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Nee we gaan mijn vriendje aanmoedigen (en een flinke borrel drinken)Hij doet mee aan de Nederlands pokerkampioenschappen en heeft vanavond weer een toernooi.

BTW ik heb ook nog wel een badkamer die een beurt wil ;)

Mijn 2e streepje op de ovutest is ietsjes dikker geworden en ik had net dik slijmverlies... Ik geeft de hoop zeker nog niet op voor deze ronde! Ik heb toch het gevoel dat 100 mg clomid we iig iets doet!

8. Niet meer actief

Hahaha nee sorry wieffie, maar de waarheid moet gezegt worden he :p Ze heeft er verder geen last van alleen wat buikpijn en nog suf van de narcose.
    Denk dat de pijn opzich ook wel mee valt want ze kon vanochtend wel gewoon de was doen.
    En als je heel veel pijn hebt lijkt het me eerder dat je je nichtje(ik dus) gaat lastig vallen voor zoiets toch ;) Deed ze vorige week ook toen ze ziek was.

Is dat alweer positiever?

9. Niet meer actief

Wieffie zagen ze wel al een eitje zitten of ook niet?

10. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Mupkuh, misschien is het HCG voor een groot deel verminderd en zorgt de lh voor een steeds duidelijker streepje. Ik blijf duimen voor een snel, mooi groot ei.

Marieke, ik had net na jou gereageerd dus had nog niet gezien hoe het was geweest. Zag er allemaal goed uit, hopelijk is de samenlevingstest ook goed.

Wieffie, ik weet niet echt hoe het allemaal in zijn werk gaat, maar hebben ze nu niet gekeken of er een eitje aan het groeien is?

Tezz, wat een grote winkel zeg! Lekker druk!

Mielenl, dat wordt dus ook geen druk zetten als je naar de WC moet in Duitsland ;). Heeel veel plezier!

Go4baby, je lichaam is hard bezig om dat kleine celletje om te zetten naar heeeel veel celletjes! Ik wilde in het begin ook niet aan de vermoeidheid toegeven maar op een gegeven moment ging het gewoon niet anders meer. Mijn lichaam ging gewoon te veel protesteren en het leek soms wel alsof er kilo's gewicht aan mijn lijf hingen. Bij mij scheelde het superveel als ik in de middag een half uurtje ging slapen. En niet liggen en tv kijken, maar echt slapen. Doordeweeks ging dat niet met het werk, maar in het weekend zorgde dat ervoor dat ik 's middags fitter was en iets langer op kon blijven. Al was het op een gegeven moment standaard dat ik tussen 9 uur en half 10 lag te slapen. Sinds een week of 2 wordt dat steeds minder gelukkig.

Doei!

11. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Daar controleren ze hier niet op. Ik heb geen echo gehad. Op dag 22 moet ik bloed gaan prikken om te kijken of ik voldoende progesteron in het boed heb om een eisprong te hebben gehad.

12. Niet meer actief

Nouu wat raar zeg, vind ik wel belachelijk Wieffie ze kunnen toch beter echo's maken om het in de gaten te houden. Zoveel moeite is het niet, bloed prikken is toch meer moeite.

13. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Tja zo zie je maar dat dat per zh verschilt :( Hier doen ze ook volgens mij veel sneller een kijkoperatie

14. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    dag meiden,
    ik heb niet bij kunnen lezen, het is hier laat en ik ga zo naar bed.
    Marieke ik zag wel dat alles goed was bij jullie! Ik ben blij voor je! Leuk om te weten hoe je eitje groeit he? Zondag springen? Ik hoop dat ik daarin niet gelijk met je opga...Ik moet morgen ochtend dus ik kom het melden!

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Neej dat gelukkig niet! Maar in het begin waren ze wel vet positief maar dat is gelukkig weer afgenomen.

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Moest er toch wel even om grinniken ;) Nee, doen ze om te kijken of ze goed ingedaald zijn en evt. om te voelen of er spataderen zitten (maar dat is niet altijd te voelen)

Hmm, hij is al van de site van de verkoper af... maar het is ongeveer deze: [​IMG] (haha, volgens mij alleen een ander nummerbord ;))

Go4baby, rustig aan he? Genoeg rust nemen om dat klompje te laten groeien ;)

Marieke, wat fijn dat ze het allemaal zo snel en serieus aanpakken! Al is die operatie voor zowel jou als Wieffie niet echt een lekker vooruitzicht :-? Hoop voor jullie allebei dat het niet nodig gaat zijn!
    Wieffie, balen dat je eigenlijk nog niet echt veel weet :( Dikke knuf!

Mupkuh, moed houden! Die strepen gaan er echt nog wel vanaf knallen komende dagen!

Julita, slaap lekker! Alles goed daar?

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

hoi hoi,

Marieke, fijne gyn he! Vind ik ook.... ;) Ze is echt aardig en eerlijk.
    Succes zaterdag. Ik denk dat mijn mannetje het ook niet zou kunnen zo onder druk :( Die heeft soms al moeite als hij weet dat ik weer richting mijn vruchtbare dagen ga.....

Julita succes morgen want dat is voor ons vast 's nachts.

Wieffie, idd wat vreemd. Ik zou zeggen hup ff staafje erin en ff spieken hoe het met slijm en ei is. Maar goed. ze willen natuurlijk de waarden weten.

Hier vanmorgen ff een sollicitatiegesprekJE gehad.
    Was er om 11uur en ik was 10 over half 2 thuis :confused: ;)
    Ben wel enthousiast over de baan. Het is bij Fossil. Dus zit
    op de financiƫle administratief van een sieraden/tassen/horloge verkoper. Hahaha wie weet kom ik wel goedkoop aan een Armani want dat verkopen ze ook....
    Kreeg net terugkoppeling via de persoon die me daar heeft voorgesteld en ze waren volgens haar super enthousiast. Maar ze hebben dinsdag nog een kandidaat dus ik moet nog ff afwachten.
    Moet hun morgen ook een mail sturen met wat ik van het gesprek vond. Dat vind ik wel grappig dat heb ik nog nooit gehoord!
    Dus allemaal spannend. Wie weet kan ik daar dan toch al 1 mei aan de slag dat zou geweldig zijn.. :) :)

Nu vind ik het ook minder erg als ik niet meteen zwanger zou worden (als ik word aangenomen) dan kan ik eindelijk eerst weer richten op leuk werk...

Sorry voor dit lange bericht maar moest het gewoon ff kwijt!

18. Ellenk

Ellenk VIP lid

Miepie mooie bolliede.....

19. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hey miepie, alles goed hier!
    alles soepel gegaan vandaag?

20. ellenk mooi meid! hopelijk word je aangenomen

julita... hopelijk heb jij morgen ook goed nieuws!

wieffie, ooo meid idd een naar vooruitzicht.. ik kan me daar ook al druk om maken.. ben er als de dood voor.. ben nog nooit onder narcose geweest of een infuus of wat dan ook gehad dus blerg hahaha
    maar goed zo ver is t nog niet gelukkig!

miepie! mooie auto hoor! :D

Deel Deze Pagina