Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Succes morgen Julita! Hopelijk is er al een flink eitje aan het groeien dat precies op tijd voor een IUI springt.

Miepie, mooie auto!

Ellenk, ik heb ook al veel gesolliciteerd maar ik heb ook nog nooit een mail moeten sturen over wat ik van het gesprek vond. Wel fijn, dan kun je ook eerlijk uitspreken wat je mee- of tegen vond vallen en als ze je dan graag willen weten ze ook hoe jij erin staat. Wel spannend!

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ben ik ook weer!

hihi...de gyn heeft tot nu toe alleen gevraagd of mannetje gezond is. Kweenie of hij er veel prijs op zou stellen dat z'n zaakie bekeken zou worden :) Hij vond het al raar dat de gyn uberhaupt heeft gevráágd of hij gezond was! Ikke dus voorzichtig uitgelegd dat het zelfs heel normaal is dat bij paren met een kinderwens juist de man eerst wordt onderzocht omdat dat veel makkelijker te testen is. Volgens mij is íe wel; blij dat dat voor ons (in elk geval) voorlopig nog niet ter sprake komt! Ik heb er trouwens ook wel vertrouwen in dat met z'n zwemmers niks mis is. Ik heb twee hormoonstoten van zwangerschappen gehad én 3 jaar pil. Het enige wat bij hem verandert is, is dat íe gezonder is geworden! (bijna 10 kilo kwijt, veel meer beweging én rookt nauwelijks meer).

@Wieffie: ik hoop dat de clomid toch nog wel aanslaat dan. Dat je vruchtbaar slijm hebt is wel een goed teken toch? Ik snap ook niet helemaal waarom ze geen inwendige echo doen, maar misschien hebben ze gewoon niet altijd de beschikbaarheid over zo'n apparaat. Kan me voorstellen dat er in het ziekenhuis meer mensen tegelijk zo'n ding nodig hebben?

@Mupkuh: als je een wat lichtere test hebt gehad, zal het hcg nu wel uit je bloed zijn denk ik. Dus nou weer lekker testen tot hij weer knalpositief is!

@Miepie: is die van jou ook 3-deurs? Of 5-deurs? Ik vind het wel handiger om achter ook een deur te hebben hoor. Is anders zo'n gekruip om achterin te komen.

@Julita: slaap lekker!

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Ellenk: wat leuk dat je gesprek zo goed ging! Hebben we weer wat om voor te duimen ;)

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miepie, mooie auto meid. Wij hebben ook pas een nieuwe gekocht. Een echte gezins auto ;)

En jah ik hoop ook dat de strepen er snel afknallen!

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Dank je Tezzzzzzzzzz

Ik moet je trouwens bekennen dat ik elke keer moet grinniken om je cyclusbanner. Ik hoop dat je me dat niet kwalijk neemt hoor maar het is echt zo'n lang eind 134 dagen dat zijn 4-5 normale cycli dit kan gewoon echt niet hoor! .... Maar nu gaat er gewoon snel een eind aan komen en dan eerst maar weer eens terug in een normaal ritme ;)

Tja als ze bij mijn mannetje aan de ballen zou voelen zou ik zijn gezicht wel eens willen zien. hhahaha hij wil nog niet hebben dat ik daaraan zit laat staan een ander hihihihi.... vindt ie niet fijn...

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Ellenk: tja...die banner...is ook eigenlijk te belachelijk voor woorden he? Dufde het ook nu pas aan om te kijken hoe veel dagen het nu eigenlijk zijn. Ook alleen maar omdat er nu hopelijk een einde aan komt hoor!

Mag jij niet eens aan je mannetje z'n ** komen? Dat vind ik wel een beetje apart eigenlijk. :rolleyes:

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Lieve meiden!

eindelijk benik weer thuis n een dag hard werken! Ik zit nu op dag 33 en tot op heden nog geen bloed. Dacht vanmiddag even dat ik ongi ging worden, want ik had heftigere buik pijntje. aar mijn buikpijn (steekjes) komen ook af en toe vanuit het tebied rond mijn navel.....Dit heb ik volgens mij nooit als ik ongi moet worden en verder heb ik de hele dag honger!

Maar goed we houden hoop op een laag pitje want het kan zomaar zijn dt ik en hele lange cclus heb. Ben vandaag als je mijn cycls vergelijkt met vorige maand 5 dagen overtijd dat is wrl een record ;) was meestal maar 4 hahaha....

@ Mupkuh Meid ik ben blij dat je avu testen wie duidelijker worden ik duim voor je!

@ Tezzz het is niet te hapen dat ik de kant van jou banner op ga ;) Hoe is het met je?

xxxxxxx

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

hihihi nope buiten zijn pielemans mag ik verder daar nergens aankomen. Want of het kriebelt te hard of hij vindt het gewoon niet fijn. Zijn broer schijnt dat ook te hebben. Mijn schoonzus en ik moeten er altijd om lachen volgens ons hebben ze een fobie omdat hun oudste broer homo is en raken ze gewoon in paniek als je afwijkt ... zeg maar... :) :)

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    :) Ellenk: Wat een verhaal dat je daar niet aan mag komen... Ik zou gewoon gezellig een keer dat gaan kietelen hoor ;) Of even op blazen ;) hahaha
    Nou... daar ben ik dus weer! Val meteen met mn neus in de boterballen ;)

Ik heb zo'n trek in magnetron cheeseburgers van de AH (2 voor 1.39 ofzo)
    Vriend is pas rond 20 uur terug voor het eten dus ik moet de hongerige junk in mij gaan voeden ;) Ik noem 'het' nu liefkozend 'ons junkie' ;) (want er moet wel iets in mij zijn dat mij aanzet tot het eten van dit soort gore dingen ;)

Daarna ga ik lekker bijlezen en reageren!

Tot straks met een vette bek :oops: :)

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    wij zitten hier aan de tosti's...:rolleyes: grote kans dat ik vanaaf (als de kindjes slaaaaaapen) chips ga eten...of Tompoucen! Zelfmaakdingen...liggen al 2 dagen in de kast naar me te staren...mjammie!

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, Go4baby, die dingen zijn wel echt junk ja ;) Nou ja, eet smakelijk ;)

Ik ben mijn man al heel langzaamaan aan het voorbereiden op wat hij bij de uroloog straks kan verwachten (haha, heb hem nog niet durven vertellen hoe ze evt. gaan voelen hoe de prostaat erbij staat ;)). Hij is er dus inmiddels van op de hoogte dat ze zijn zakie gaan bekijken en voelen... maar echt een fijn vooruitzicht vindt hij het niet ;)

Tezzz, het is een 3-deurs (5 was wel heel veel duurder), maar mijn man heeft een 5-deurs en voorlopig heb ik achterin toch nog niks te zoeken (behalve dan de boodschappen in de achterklep ;))

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Miepie: misschien mannetje eraan herinneren dat de verhouding slangetje en piemeltje toch wel minimaal is met de verhouding beeb met mutsie? ;)

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, gaat niet met slangetje ;). Ze voelen via je anus je prostaat :confused:

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    He meiden, de echo was super.
    Was wel door een andere gyn want onze was onverwacht weg gevallen.
    De nekplooimeting was 13mm, dus goed, ze hebben nu nog bloed genomen en deze wordt dan vergeleken.
    Mag volgende week vrijdag bellen voor uitslag.
    Ons kleintje bewoog zich goed en hartje hebben we weer gehoord.
    We hebben al het profiel van het gezichtje mogen waarnemen.
    Op dit moment is het 4.3 cm groot van hoofd tot stuitje gemeten
    5 Mei terug
    Photo's in album

15. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    mooie verhalen over de chocolate salted balls...

Mooie kar Miepie!

Suc6 Julita!

EllenK Dat was een heel lang solli gesprek
    ! Goed teken dacht ik!

Zico wat fijn weer eens wat van je te horen ik weet nog die nod ronde dat je zwanger werd super dus alles is goed? Ik begrijp dat het heel spannend voor jullie is?
    Weten de kinderen het al?

Tezz Lekker ite dat is fries voor lekker eten

EllenK Dat is toch echt Freudiaans dat je niet mag kriebelen en dat hij dat combineert met het feit dat zijn broer homo is.. Giiiiieeeeren

GO4BABY Dat zijn toch van die ranzige plastic dingen... Definitely ZWANGER!

Ovutest is nog lange niet positief...
    En toch moeten we vanaaf weer aan de SMEP... PFFF je moet er wat voor over hebben.... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Ik wil trouwens ook wel een zelfgemaakte tompouce mjam mjam mjam

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee lieffies,

ik red 't weer even niet om alles bij te lezen...
    Maar even snel:
    @ wieffie: hoe is't met je rug? En ik zal duimen voor je mannetje dat hij 't goed doet vanavond! Echt spannend!
    En ik duim ondertussen knetterhard voor je dat dat ei nu mooi gaat ontploffen ;)

@ Miepie: goed autotje toch? Lekker scheur bakkie ;)
    En gezellig met zo'n potje in je BH :)
    Las verder allerlei dingen over prostaat via... hoop dat dat niet nodig is zeg!

Nou, ik eet nog even een salade en dan duik ik were mn bedje in... Ik ben echt moe... dus hoop dat dat een goed teken blijft!

Dag lieffies, knuffs voor iedereen!

@ Julita: geniet van je laatste weekend! En ik duim dat je ei super gaat ontploffen, net als bij MIepie!

Truste!

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    pfffff net eindelijk de kids in bed. kleine ventje is zooo moe dat íe niet meer helder kan nadenken of zo. Heb 'm al heeeel vaak uitgelegd dat we overmorgen naar opa en oma gaan, maar hij staat erop dat we morgen al moeten gaan. Maar dan zijn ze er niet :rolleyes: Dit laatste beetje info wil er niet meer bij in geloof ik.

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    lieverds,

tot morgen!

Slaap lekker allemaal!

@Julita: goeiemorgen! Lekker geslapen? ;)

Liefs Tezzz

19. Niet meer actief

Stelletje kletsmajoren!

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Trusten allemaal!

Julita.... goedemorgen, lekker geslapen?

Deel Deze Pagina