Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Een beknopte, maar zeer juiste omschrijving.....het kon niet subtieler! [​IMG]

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hahahahaha meen je niet echtja idd zeker stel idioten hahaha

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hier nog zon idioot

diaAAANNNTJJUUUHH ik zie hem ook!

4. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    @ Fiona, hoe beviel je eerste werkdag?

@ Wieffie, fijn dat je huisarts zo begripvol reageerde. Sommige vrouwen durven bijna niet te bellen of worden afgescheept met een snel "je moet nog maar even wachten". Ik heb een vrouwelijke arts en die begrijpt goed dat je wel eens onzeker bent. Ik heb haar in de eerste 2 maanden een paar keer gebeld omdat mijn eerste cyclus zo lang duurde en daar reageerde ze heel goed op. Ik was na deze telefoongesprekken weer helemaal gerustgesteld. En dat is toch wel fijn.

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Gezellig zullen we het de idioten hoekje noemen hahahaha

nee grapje

6. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    JA meiden zou heeeeel erg graag willen strooien....maar is het niet verstandiger om nog ff tewachten...
    Kijk ik wil eigenlijk vrijdag pas testen...maar doe jou heeeel erg graag een plezier ..dus gaan we voor dinsdag...en woensdag en donderdag en vrijdag..

moet morgen lessen.........ohhh dat word niets...zo ga nu weg voor de vergadering..ben bang dat ik het vndaag niet meer ga redeen hier...ben nou al kapot.. :( ..dus tot morgen meiden !

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

:D :D

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
  9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hahha ja dan zeggen ze bij die idioten is er ook weer 1 zwanger !
    en lees je wel eens dat bij die idioten? die sporen niet ! tis toch fucking niet normaal!

en diaantje meis je wilt gewoon geen valse hoop begrijpelijk maar ik weet zeker dat die donkerder wordt in deze week! als ik terug ben van vakantione wil ik je in het rose zien!

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @julita: ik lees net in het kopje'testen voor nod' dat Milla een keer 9 dagen na de eisprong al positief teste...misschien wel leuk om te horen?

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @fiona: wanneer ging je ook al weer weg (ik dacht woensdag?) en ...nog veel belangrijker...wanneer ben je weer terug?

12. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ja precies, ik heb nu een hele fijne ha! Ik heb in het verleden ook veel ellende met de pil meegemaakt. Mijn vorige ha had mijn 8 jaar aan de diane 35 pil gelaten en er nooit na omgekeken en daardoor ben ik toen 6 maanden achtereen ongi geweest en daarna 1,5 jaar geen ongi gezien. Ik ben toen ook al bij een gyn geweest en na enkele onderzoeken (o.a. uitstrijkje) bleek dat het destijds wel goed was. Maar ik wacht lekker nog ff met het maken van de afspraak maar als ik er dan straks aan toe ben weet ik gewoon dat ik gelijk een afspraak kan gaan maken. Wel zo prettig! :D

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @wieffie: precies, wel zo fijn om te weten dat je ha het ook begrijpt. En dat de weg naar de gyn ook vrij ligt (als je daartoe besluit).

en nou ga ik eens wat eten in mijn kids proppen...als dat nog lukt na al die chips...

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Vanmiddag even heerlijk mezelf in de watten gelegd (lees 'in bad met een Viva, bonbonbloc en een fles cola').

Derona, we zijn wel gek, maar niet gevaarlijk, hoor! ;)

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    neu...we doen aan Smeppen, niet MEPPEN!

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    nee niet gevaarlijk gelukkig maar.maar je hebben nu sex op verplichte sex dagen?

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Nou ja, verplicht... we hebben er wel lol in hoor! ;)
    En af en toe een beetje smokkelen mag best! Blijft toch belangrijker dat je er plezier in houdt dan dat je op de SMEP-dagen klust... hebben vooral veel lol met elkaar hier!

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

tess ik ga woensdag weg en ben de 20ste weer terug dan moet ik nog 4 heeeellleee laaangggeee daaaaagen voor me nod wachten zuchttttt

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @fiona:Ah...dan ben je in elk geval terug als ik ga testen (hopelijk) en als je zelf kan testen ook!
    Dit worden voor mij nog 2 heeeele laaaaaange weken. Bij jou vliegt de tijd vast op vakantie! Alvast veeeeeel plezier!

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Moet zeggen dat ik wel blij ben dat het smeppen even voorbij is en we weer gewoon kunnen klussen als we zin hebben...phoe...die drie dagen achter mekaar is wel veel hoor als je om de 2 a 3 dagen gewend bent! Zelfs mijn man (die altijd zei elke dag wel te willen) had toch ff rust nodig na 3 dagen!

Deel Deze Pagina