dag lieve mensen, Ik heb niet heel lekker geslapen, maar dat komt grotendeels door snurkende man en ook een beetje spannend allemaal op het moment. Ik eet nu ontbijt en ga over 5 min naar de gyn. Mannetje gaat deze keer voor de eerste keer in heel veel tijd even niet mee. Hij heeft nog veel werk af te maken. @Tezzz, wat lief klinkt jou zoontje toch. Al iets van rood? @Miepie, mooi autotje trouwens! Spannend dat wachten op die resultaten nu. @Marieke, ik hoop dat de sl test goed is voor je,want je weet al wat er gebeurt als het niet zo is... Dan moet ie heel vaak overnieuw... verder loop ik heel ver achter in bijlezen dus ben ik het allemaal een beetje kwijt. @go4baby heeft zin in plastic dingen ofzo....hahaha tot later!
Hallo, ZIco, fijn dat alles goed is. Julita, ik ben benieuwd, ik kom zo nog even spieken. Go4baby, cheeseburgers uit de magnetron......jullie prutske heeft een aparte smaak . En je zit al weer bijna op 6 weken, moet je kijken hoe snel dat gaat. Nog iets meer dan een weekje en dan kun je jullie kleine wormpje zien bewegen. Oh, nog even over raar eten. Ik heb zo'n boek over zwangerschap per week. Daar stond in dat sommige vrouwen hele rare eetgewoontes krijgen, ze willen dan afgebrande lucifers enzo eten . Dat verschijnsel heet volgens mij pica ofzoiets hahahaha. DUs die plastic broodjes zijn zo slecht nog niet Go4baby! Tezz, is er al iets aan het veranderen? Wat heb je trouwens toch lieve en grappige kindjes. Is je zoontje nog niet een keer van zijn fiets af gevallen? Wij hebben vanmiddag weer een afspraak bij de vk. Ik weet niet wat ze gaan doen, volgens mij weer bloeddruk meten en dan naar het hartje luisteren. Mijn vriend heeft vrij genomen om mee te gaan, eerst eigenlijk omdat we dan het hartje voor de eerste keer konden horen en dat was dan erg speciaal, maar door de doptone hebben we hem al gehoord. Doei!
@zico, ik ben zo blij dat alles goed gaat! Ik had deze keer 2 eitjes een van 12mm en een van 11mm. Ik loop geen gevaar dat ik zondag een eisprong heb in ieder geval... Ben een beetje teleurgesteld want ik had toch wel gehoopt op een vroege eisprong. Vorige maand was dus echt een uitzondering en ik zit nu weer op mijn oude patroon. Dinsdag weer en dan kijken, maar waarscijnlijk IUI op woensdag donderdag of vrijdag. @wendy, nog nieuws?
Julita, op zich toch wel fijn dat het niet iets vroeger is waardoor de kliniek gesloten is. Maar was de kliniek ook niet gesloten op donderdag of klopt mijn geheugen helemaal niet? En twee eitjes, dat is mooi. Hebben ze ook nog naar andeer dingen gekeken, hoe he baarmoederslijmvlies erbij staat?
Hoe laat is het nu eigenlijk ook al weer bij jou Julita? Wanneer kwam Beastie ook al weer heeeelemaal relaxed terug?
baarmodervlies kijken ze pas naar als het ei op springen staat, daarvoor intereseert et ze niet zo. (of ze zeggen het gewoon niet tegen mij) Gisteren was hier een vrije dag vandaar dat ze toen dicht waren! Kwam ik ook pas laat achter. Maar volgende week gewoon open... Het is hier nu kwart voor 5 's avonds. beastie komt morgen weer terug!YEAH YEAH!
Ben benieuwd hoe ze heeft gehad. HIer begint het te hagelen, wat voor weer is het nu bij jou Julita? Wat gaan jullie dit weekend allemaal voor leuks doen?
op het moment is het hier grijs en regenachtig met een flinke wind. Best nederlands eigenlijk! Morgen word het mooier en dan gaan we denk ik naar een plek die Hakone heet. Van daar kan je heel mooi Fuji berg zien. Verder zondag denk ik al een beetje inpakken enzo, die laatste week vliegt om denk ik! Ik hoop dat beastie het leuk heeft gehad al ben ik bang dat ze heel erg slecht weer heeft gehad in Zwitserland.. Ik kijk daar vaak naar het weer en de hele vorige week heeft het daar gesneeuwt etc, met hele lage temperaturen... Maar dat was in Zurihc dus mss viel het mee waar zij was. Laten we het hopen.
Nee hij legt die combi niet. Mijn schoonzus en ik.... En ja ik kriebel er ook veel aan Go4baby maar dat vindt ie echt niet leuk. Julita op de valreep nog een stel Japanse eieren Nou hier schijnt de zon hoor 8) Tis echt k*t weer jeetje. Eigenlijk heb ik verder weinig te melden (dat krijg je als je thuis zit bank te hangen) Kom straks nog wel een keer koekeloeren.. Laterrrrrrrrrrrrrrrrr
mmmmmmmmmmmmmorgen! alles goed hier? @Julita: dus je eitjes gaan waarschijnlijk na het weekend springen? als ze maar springen voor volgend weekend toch? Kan je nog net een geslaagde iui krijgen! Jippie! @Ellenk: 't is de hele week al van dat rare weer, maar als tussendoor de zon maar schijnt dan ben ik al lang blij! Maar zelfs de zon komt nou niet meer door (gisteravond laat zat ik ff Oprah te kijken en daar was een Gyn die ze vragen mochten stellen. Het is heeeeeel belangrijk om dagelijks een beetje zon te krijgen. 10 - 15 minuten per dag is goed tegen botontkalking en ook regulatie van je hormonen! Maak je vitamine D mee aan he! Ik reageer ook altijd sterk op winterweer. Vroeger waren mijn rapporten in de winter ook altijd superslecht! Ben echt een zomermens! ) @Leentje: toch altijd leuk om samen met je ventje 'officieel' het hartje te horen? Ik ben nog niet rood hoor. Heb zelfs iets raars Mijn temp is verder omhoog gegaan! Snap er niks van! Je temp gaat toch juist naar beneden als je ongi moet worden? Had de afgelopen dagen steeds 36.9 en nou vanmorgen was het 37.2! Als ik maar niet ziek wordt
yup Tom, hij moet nog een aantal dagen doorgroeien... En nu dus idd hopen dat ie voor zaterdag springt. Die arme eitjes van me, ik probeer ze ook de hele tijd de beinvloeden! @ellen, zal je zo zien dat we weer precies gelijk lopen! Het kan gewoon niet anders! @tezzz, raar die temp...zal toch wel iets met die medicatie te maken hebben hoor.
Goedemiddag! Hoe is het hier? Met mij goed hoor! Lekker 4 dagen vrij! Vanmiddag op kraamvisite bij mijn vriendin! Leuk! Ze geven volgende week een kraamfeest, maar gelukkig mag ik die kleine uk ook vandaag even bewonderen!
@Tom: neu...niet echt een beste vrijdag he? Was anders misschien wel naar de goeie-vrijdagmarkt gegaan, maar met dit weer blijf ik mooi thuis! Wij gaan over een uurtje lekker met pappa uit eten! Doen we bijna elke vrijdag bij een zaak vlak bij onze winkel. Het eten is daar zoooo lekker! Soort lunchroom (vorig jaar 2e van Nederland geworden! Wij zijn trots ). Heb je nog een beetje uitgeslapen? Fijn he, dagje vrij?