Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Hmmm sorry in de lounge voer ik ff een interressante discussie!
    daarom jullie even een beetje genegeerd.
    Wow de telefoon gaat

2. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    En is alweer gestopt.
    Zometeen weer een ovutest...

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @wendy, spannend hoor! Ik hoop dat je roze mag deze keer!

Ik ga naar bed, tot morgen weer!
    Welcome back Beastie!

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hahahaah ja dat doen we hier ook heet ook zo of "we gaan de baby laten piesen" Wat dan meer op hunzelf slaat ivm de inname van drank maar goed. Maar zo'n kraamfeestje is ook vaak in een zaaltje toch?

Jee het sneeuwt hier zeg echt giga.... gelukkig blijft het niet liggen.... IK WIL ZON EN WAMTE!

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Truste Julita

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    zooooow ben er ook weer ff

vanmiddag lekker gegeten met z'n allen en daarna is kleine ventje naar de kapper geweest. Was wel tijd zeg! Hij heeft heeel veeel dunne haren dus bij mekaar een hele bos. Zelfs de kapster zei dat hij , voor net 4 jaar, errug veel haar had! Nou is íe lekker gekortwiekt én hij heeft een groene kuif! :) En m'n dochter heeft glitters en roze in haar haar! Ze zijn helemaal happy :)
    Daarna nog een schattig mandenrekje gekocht bij de bloemenzaak en meteen ook maar eentje voor m'n schoonouders. Zag er zo schattig uit, kon het gewoon niet laten! En nog boodschappen gedaan. Dus ben blij dat ik eindelijk thuis ben!
    Heb nog geen last van m'n buik, maar heb nou wel weer last van m'n rug! Ging de hele dag goed totdat ik net ging zitten. :(

@Leentje: waar koop je zo'n daglichtlamp eigenlijk? Ik leef namelijk ook op zonne-energie! ;)

verder iemand nog nieuws? Bij ons ligt een hele berg hagel :confused: voor de deur! En al m'n tulpen in de tuin hebben hun blaadjes verloren! Volgens mij ook door de hagel :( :(

7. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Nou hier is het echt stralend weer!
    Ze hebben het geloof ik wel over sneeuw. Ik zal de buienradar eens checken. Ik ga wel eerst even snel naar de winkel want ze hebben hier allemaal zin in knakworstjes!

Welterusten Julita!

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Tezzz: hihi die kids van jou weer helemaal paasbest ;) Klaar voor het grote eieren zoeken overmorgen!
    Hoop dat jouw GOD nou eens aanbreekt!

@ Ellenk: wat een wonderlijke feestjes toch daar...! Ik heb er allemaal nog nooit van gehoord!
    Maar om in 1 keer een heleboel mensen uit te nodigen voor een kraamfeest lijkt me dan wel weer heel praktisch! Dus dat ga k onthouden voor als het zover is! Bij hoeveel weken doe je dat dan ongeveer? Ach, als ik een november kindje krijg dan nodig ik gewoon iedereen uit voor een Sinterklaas feestje of ze doen een levende kerststal... ;) Dat wordt hoe dan ook wel gezellig!

Nou, ik ga eens lekker verder met puinruimen!

9. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo,

Ik heb een philips bright light en die heb ik volgens mij gekocht bij de harense smid. Maar je hebt ze wel op meer plekken. Even een siteje zoeken met meer info over deze lamp....

www.lichttherapie.nl en www.winterdip.nl staat meer info. Ik zie daar dat je ook een soort wekkers hebt met dat licht. Wist ik niet. Mijn mannetje zou daar niet blij mee zijn want dan moet hij ook wakker worden door zo'n bundel licht. De lamp die ik heb staat er niet bij, Philips Bright Light, maar die kun je op een andere site wel vinden. Bij deze kun je de intensiteit ook aanpassen en dat is wel fijn als je in het begin moet wennen. Het lijkt wel alsof ik verkoopster ben van die lampen, maar dat is niet hahaha. Het helpt mij gewoon goed.

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @go4baby: toen onze dochter werd geboren hebben we een paar maand later pas de buren uitgenodigt :oops:, maar als je toch in november bevalt kun je er ook een leuke nieuwjaarsborrel van maken natuurlijk! In december valt toch altijd weinig te plannen omdat iedereen al zo druk is, dus in januari kan toch ook? Het voordeel is dan ook dat je dan al zelf meer een routine hebt opgebouwd (en misschien al wat langer hebt kunnen slapen :rolleyes: ) en dat je beeb ietsjes beter tegen de drukte kan. Tenzij je natuurlijk heeeeel veeeeel cadeautjes wil. Dan doe je een 'baby-shower' voor je bent uitgerekend én kroamschudden achteraf! ;) :)

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Leentje: ik ga me er eens in verdiepen. Lijkt me wel een goed verjaardagscadeautje (ben 30 augustus jarig) :rolleyes: EN JE BENT EEN PRIMA VERKOOPSTER! :)

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Whahaha, baby laten piesen!

Hier ook in een zaaltje idd!
    Wat een schatje was die kleine zeg, zucht... Wil ook! :D 8)

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Go4baby: mijn vriendin heeft het bij 3 weken een kraamfeest!
    Ze doen ook maar 2 uurtjes! Maar er blijven natuurlijk altijd mensen hangen, dus reken maar 3 uurtjes! ;)

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ leentje: oooh wow, ik wil ook zo'n lamp!

Hoelanger dit shit weer duurt hoe meer ik in een dipje weg zak! Heb ik altijd, over een paar weken kruip ik vast weer uit mijn schulpje! ;)

Zo, beetje onhandig op iedereen apart reageren, moet ik eigenlijk eerst bijlezen!

15. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Kroamschudden :confused: :( dat klinkt ongetwijfeld enger dan 't is...?

Maar inderdaad genoeg feestjes in december dus dan is 'n nieuwjaarsborrel wel een goed plan! Nu eerst maar eens zover zien te komen ;)
    Nog tien nachtjes slapen...
    En ik heb me toch een trek de hele tijd! Ik durf steeds meer te hopen op een lief klein junkie! Heb een zak worteltjes gekocht... Leek me iets gezonder dan die cheeseburgers ;)
    Maar dan eet ik er weer kaasstengels bij... Had ik ook opeens zin in. Koop ik nooit!

@ Leentje: ja, dat doe je goed die verkoop! Ik zal eens kijken of het iets is voor mij en mn foto's ;)

Heb net afgestoft! De kamer is weer een stuk kleurrijker geworden nu die grijzen vilten deken weg is :) :oops:

Nu op naar het volgende onderdeel...

16. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    He Go4baby,

Wat leuk dat je zwanger bent! Gefeliciteerd. Ik heb een vraagje aan jou maar misschien is het wat onbeleeft. Ben je gewoon zo zwanger geworden in ronde 19. Was je al bezig met mmm? maar raakte je toch gewoon zwanger op de normale manier? Dat lijkt mij mooi maar ook hoopgevend dat het in ronde 19 ook nog gewoon kan gebeuren.
    Nou alvast bedankt,

Groetjes Elba

17. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Och ik heb net iets stoms gedaan, ik had nog een stapel ovulatie testen over en had iets gelezen over dat deze ook als een soort zwangerschapstest konden werken?

Deze test doe ik nu dus net, en er komt een heeeel vaag streepje te staan...ik had een vroeg ei dit keer, de 13e dag al....

zou dit kunnen zijn dat?....

ik heb mn urine gelijk weggegooid daarna?
    HELPPP

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @elba: we zouden naar de HA gaan eigenlijk, maar toen was ik opeens zwanger (en dat met maar 1 SMEP drie dagen voor mn ei...) Dus tja... 't kan zomaar gebeuren zoals je ziet! (en we waren er even niet mee bezig, dus misschien dat dat ook meegespeeld heeft!)

@ MArina: je kunt een ovu test als zwangerschapstest doen, maar dan moet ie echt heel donker uitslaan! Heb ik ook gedaan omdat ik eigenlijk niet had verwacht dat ik zwanger zou zijn en eerst even met een ovu ging testen. Die was zo donker dat ik er niet omheen kon.
    Een dun streepje zegt dus helemaal niets. Want een ovu test kan altijd een dun streepje geven. je hebt altijd LH in je lichaam. Alleen meer vlak voor je eisprong. En HCG wordt ook gezien.
    Ik hoop dat het duidelijk is. In mijn album staat een foto van mijn hele positieve ovu test toen ik dus zwanger bleek te zijn!

19. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    HaI hai,

Nee tis zeker geen hele dikke streep, maar t typische is wel dat ik alleen rond mijn eisprong een goeie streep heb gezien(zie mijn album) maar daarna eigenlijk niks meer. Dus alleen een dikke teststreep en verder niks meer en nu ineens weer een heel vaag streepje.

He bah tis ook stom dat ik dit nu gedaan heb zeg....maar voel me dus gewoon niet lekker...een dag of 10 geleden kreeg ik anderhalve dag flinke krampen in mn onderbuik en dat heeft daarna aangehouden in lichtere vorm.....ook voel ik mn borsten maar niet constant of heel pijnlijk.pffffff stom stom stom....!

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    navond! Iemand hier?

Hebben jullie wel door dat we bijna aan de 1300 zitten alweer :confused:? Wil diegene die daar vanavond of morgenochtend op terecht komt misschien de lijst erop willen zetten? Is makkelijker terugzoeken!

Anyway...ik ...heb helemaal geen nieuws eigenlijk :( Heb nog geen buikpijn, maar wel opeens weer giga rugpijn. Nie leuk dus :(

@Go4baby: alles weer lekker opgeruimd? Lijkt me heeel verstandig om worteltjes e.d. in te slaan als ik dat zo lees! Junkster! ;) (je moet bebie-junkie nu nog niet te vet mesten hoor, anders kan ie er over 8 maandjes niet meer uit! ;) )

@Marina: lichte streepjes tellen niet, alleen die dikke vette! :) Op de ovutest dan dus... :rolleyes:

Maar er is geloof ik niemand meer, dusseh:

Slaap lekker allemaal!
    Goeiemorgen Julita!
    Welkom terug Beastie! (hoest al over?)

Laterrrrrrrrrrrr!

Liefs Tezzz

Deel Deze Pagina