@ Tezzz: ik was nog wakker hoor. Zitten gezellig samen Top Gear te kijken. Vind ik echt een super gaaf programma! Ben helemaal niet van de auto's enzo, maar de presentatie en de manier waarop ze het in beeld brengen zijn super! En ik heb vanavond natuurlijk wel weer gezond gekookt hoor. Maar wel weer enorme trek! Ga zo als TG af is lekker pitten en zal dat 1300 feestje denk ik niet meemaken morgenochtend! @ Julita: mogge!
Ik ben er weer! Wie praat me bij? (je denk toch niet dat ik al die pagina's ga terug lezen?) Yep hoest over, Tezzzzzzzzzzzz **2 dagen vakantie en het was weg **
Is het zo erg met je? Hoeist bij jou...nieuwe IUI gehad..wat denk je? En al bijna naar poezen beesten Alles flex hierzo....dag 3 in Parijs virus opgelopen. Sávonds en snachts gespucht en ontlasting als water **excuus moi** Vogende dag was Mark aan de buurt maar dat we in Zwityserland waren alles oke Ook het weer....zonnig met sneeuw! Kuuroord viel wat tegen ...druk, vol en kleiner dan verwacht. En harde bedden Maar het ontbijt...mensen...het ontbijt was GE-WEL-DIG! We hebben daar gisteren erg goed van genomen meer morgen, ga zo me zachte bedje in oja...met frummel ook alles flex 8)
@Beastie wat een mooie fijne verhalen kun je er weer helemaal tegenaan! @Tezz ik ben nog wakker keek net naar Thank god its friday Maar ben ook nog aan het schrijven Ik ga nu geloof ik nog maar even door met schrijven en dan lekker slapen ik zie jullie morgen weer!
Goeieavond! Beastie, fijn dat jullie weer bijgetankt zijn (wat minder idee om zo'n virusje mee te pakken op je vakantie :-?) Klinkt op dat kuuroord na goed allemaal! Julita, hoop dat je eitjes een beetje door willen groeien en je volgende week gelijk door kan voor de IUI. Marina, wat Go4baby al zei; je hebt altijd iets LH in je urine. Pas als een ovu-test echt positief is kan dat duiden op een zwangerschap... Nog even wachten dus Go4baby, na week 6 wel stoppen met Junkie z'n zin geven hoor . Ze wennen al in je buik aan het eten wat je ze geeft... Ik ga weer op de bank hangen, tot morgen!
tjonge wat hebben jullie veel gekletst. @beastie: al weer 23 weken. Wat gaat de tijd snel zeg. Hier de laatste twee dagen heel vel ruchtbaar slijm, maar vewacht mn nod ook een dezer dagen. Dus ik snap er de ballen niet meer van. Nou ja ga maar weer lekker titanic kijken.
Was evengoed niet heel vervelend ofzo..alleen het plaatje in me hoofd en de werkelijkheid waren niet op elkaar afgestemd. Hoe ging ie gister? Potje inleveren...wanneer uitslag? @Julita .. Mogé Las net dat je wel al 2 redelijk dikke vettte eieren heb (hoe kan dat ook vlak voor de paas) en dat de iui er nog moet komen. Nou duimen maar weer NU ga ik echt naar bed...zwaai zwaai! (oja go4baby...looking good met je moe zijn allemaal goed! niet leuk en handig....maar ach wat dan nog!) DOEI!...moge Julita
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! WishfulDreaming \/(ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger *MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl!! Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP)It's a girl!! Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) It's a boy Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC)\/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: 1. Nynke1980, ronde 8, NOD 9 mrt 2. EllenK, ronde 5, NOD 9 mrt 3. Marieke1610, ronde 15, NOD 9 mrt 4. Julita, ronde 13, NOD 10 mrt 5. Go4baby \/ (ronde 18, ? x smep) 6. Miepie80, ronde 14, NOD 12 mrt 7. Wendy \/ (ronde 6, ? x smep] 8. Nyncke, ronde 6, NOD 22 mrt 10. Marina, ronde 5, NOD 25 mrt 11. Lola1982, ronde 4, NOD 25 mrt 11. Elba, ronde 10, NOD 26 mrt 12. Tezzz, ronde 5, 27 mrt 13. Cobi, ronde ?, NOD 29 mrt 14. Wieffie, ronde 9, NOD 31 mrt 14 SMEP - kandidaten 8 Ongi.... 2 Zwanger ....negatief.... ...% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van April: 1. Nynke1980, ronde 9, NOD 2 apr 2. Ikdus, ronde 4, NOD 4 apr 3. Marieke1610, ronde 16, NOD 6 apr 4. Ellenk, ronde , NOD 9 apr 5. Tom78, ronde 11, NOD 9 apr 6. Elba, ronde 11, NOD 13 apr 7. Lola1982, ronde 5, NOD 16 apr 8. Wieffie, ronde 10, NOD 30 apr
@ Wendy: GEFELICITEERD!!! Wel lief dat jehebt gewacht tot Beastie terug is Had je zelf wel het gevoel dat je echt zwanger was voor je ging testen? Echt super! NU lekker gaan genieten! Hoe was de reactie van je vriend? @ Beastie: Welkom terug! Zijn jullie verder wel helemaal lekker uitgerust! Jammer dat het zo druk en toch wat klein was. Maar het moet wel zijn geweest daar toch? en hoe was de Gletsjer express met het lekkere diner? @ Miepie: jajaja ik ben alweer gezond aan het doen hoor! Ik weet heel goed dat je kind een smaakvoorkeur ontwikkelt aan de hand van wat ie nu/straks al binnen krijgt! Maar dat komt wel goed. Ik eet verder altijd enorm veel groente enzo en ik eet/drink braaf mn fruit! Maar ik heb de laatste dagen wel echt enorme trek, alsof ik ongi moet worden... Nou, ik ga aan het ontbijt Oh ja, roze en 1300 tijd voor een pink party:
Wendy, GEFELICITEERD! Hihi, heb jij een bevrucht paaseitje Beastie, lekker geslapen in je eigen bedje? Uitslag pas 3 of 4 april. Ik zou komende week al kunnen bellen, maar mijn man is vanaf vrijdag op vakantie en wil het niet net voor zijn vakantie horen. Woensdag is hij terug, voor donderdag 3/4 of vrijdag 4/4 dan een afspraak bij de HA maken. Tezzz, hoe deed je temp vanmorgen? Weer zo hoog? Go4baby, was heel flauw van mij... als je Junkie om eten schreeuwt moet ie 't ook maar krijgen
He meiden..kwam weer even voorbij fietsen.. ten eerste even ..Wendy, van harte meis!, lekekr genieten van je roze wolk he ! Hier hebben we weer een hectische week achter de rug..bij een controle bij de VK kwamen we via een echo erachter dat tuttebel teklein zou zijn (2 weken achterstand) en ik teweing vruchtwater zou hebben .. ..paniek! ik werd doorverwezen naar de gyn.. Dus afgelopen vrijdag naar de gyn, meten, half uur aan de CTG gelegen met de conclusie ..tuttebel is klein..maar nog geen drama ( en het hartje klopte prachtig ), vruchtwater was weinig..op de grens (minimaal 12 en maximaal 24....en ik zit dus op 12)...maar acceptabel. Ik moet over 2 weken terug komen voor een 2e meting...dan horen we of we definitief worden over gedragen aan de gyn...( wat ik op dit moment niet eens zo erg zou vinden ...) Mocht het zo zijn dat het vruchtwater veel minder is geworden zou het wellicht verstandiger zijn om haar tehalen want dat zou duiden op een slecht werkende placenta.... ze zou beter af zijn dan buiten de baarmoder in de couveuse.....maar dat is voor latere zorg..eerst maar eens deze 2 weken afwachten...moet elke dag minimaal 2 uur plat..en een trappelkaartje bijhouden (hoe vaak je leven voelt per dag) Ben in ieder geval iets meer gerust gesteld....heb er eigenlijk wel een goed gevoel over.....ook al komt ze eerder dan gepland.... Gaat helemaal goed komen ! en iedereen alvast HELE FIJNE PAASDAGEN !!!!
goedemiddag welkom thuis beastie fijn dat je t leuk hebt gehad! diaantje, jeetje meid dat is schrikken! hopelijk valt t allemaal mee! wendy, van harte meid! geniet ervan hier vanmorgen dus verplicht de wekker gezet om te klussen haha...met een hoop gemopper (wij zijn geen ochtend mensen) dus geklust. om half 4 moet ik in t zh zijn voor de samenlevingstest.. daarna meteen werken dus kom vanavond wel weer kijken!
Wendy gefeliciteerd hoor..... Diaantje wie weet valt het allemaal wel mee. Bij mij vriendin zeiden ze ook dat het een beetje achter liep allemaal en moest elke week op controle maar kreeg toch een "kleine" van 53 cm Beastie welcom back! Marieke succes met de test straks. Krijg je daar meteen de uitslag van eigenlijk?
@Diaantje Heel veel suc6 en lekker rusten! Wel schrikken overigens! @Marieke heel vroeg met slaperige koppen geklust en ook nog zoverplicht! Het is natuurlijk wel voor de goede zaak! En suc6 straks. @Nyncke geen bloed geeft moed Even een vraag van mij over ovulatietesten. Worden de controle strepen naarmate de eisprong naderd dikker en donkerder? Geleidelijk aan dus? Of blijven de strepen dun en spatten ze tijdens de vruchtbare dagen van het scherm? Ik hoor graag van jullie!