Vrolijk Pasen, Dames! Wauw..wat een eieren! Goed joh die pasen **begin bijna in de paashaas te geloven ** @Diaantje.. Wat! Pfff schrikken joh .... maar net wat go4baby zegt...dan zit je al op week 33 **week 32 beginnen de longen te rijpen** En lekker veel rusten en drinken ... verder doe je het harstikke goed @Tezzzz ... JAJAJAJA dat dee ik altijd als ik weer ongi was kijken hoe, wat en wanneer....wel frustrerende gevolgens kan het hebben..dat moet natuurlijk weer niet. Enne Gefeliciteerd...met je ongi! Is het ook echte ongi met krampen en veel bloed? @iedereen ...knuffffffffels
Hee Paashazen! Dat klinkt allemaal goed zeg met al die gevonden paaseieren ! Jipiie ahoei! @ Julita: he bah, wat vervelend dat je weer zo'n nachtmerrie had! Wel fijn dat je mannetje thuis was! Hier gaat het prima! Ik begin me toch stiekem wel een beetje zwanger te voelen. Ben vreselijk moe (heb bijna 11 uur geslapen vannacht!) en was net weer een pietsie misselijk, of althans, dat hoopte ik te voelen ! Joehoe We proberen nu op kantoor te werken maar de verwarming doet het niet. Ik vind 16 graden toch wel iets te koud! Dus we slepen de comp zo weer naar huis! Fijn paasmaal allemaal
@go4baby: verwarming doet het niet? Dat moet je niet hebben hoor! Ik hoop dat íe snel gemaakt is @Beastie: ja, net echte ongi ? ), geen stolsels trouwens, alleen veel bloed (en koud hebben, naar gevoel in de buik, lichtelijk misselijk enz. enz. ) @Lekker slapen julita! En pas opstaan als het weer ochtend is he! Mannetje nu kids ophalen. Ik ga de boel maar vast klaar zetten, want we gaan zo gourmetten! Mjammie! Tot vanaaf of morgen! Liefs Tezzz
Tezzz, eet smakelijk. Hier ook gegourmet, zijn alweer uitgegeten (mannetje wilde vroeg eten om voetbal te kunnen kijken :-?) Go4baby, lekker thuis bij de verwarming gaan zitten! Maar niks met dit weer als de verwarming kapot is... Julita, slaap lekker! Is je FM alweer een dagje dichterbij Ovutest was hier nog niet positief (zelfs maar een heel dun streepje) dus geen paasei voor mij. Denk dat ie weer ietsje later komt, verwacht eigenlijk niet dat ie morgen ineens dik positief is. Als het maar niet nog dagen duurt, heb nog maar 3 of 4 testen... Iedereen pasen aan het vieren nu, of zit ik hier niet helemaal remi?
Nee hoor, ikke ben er weer! Net nog een testje gedaan en wederom dik positief. Leuk hoor! Tezzz, je hebt helemaal gelijk, ik vind het ook heel raar om nu al zo vroeg mijn ei te hebben Maar ik ben er heeeeeel erg blij mee. Als de clomid niet zijn werk had gedaan dan kwam een kijkoperatie ook wel erg dichtbij. Nu heb ik lekker nog 5 maandjes om zelf zwanger te worden met behulp van de clomid.
Avond! Hebben hier ook lekker gesmuld (nee, geen courmet, maar lekker zalm hmmm met zelfgemaakt dille sausje) Zitten lekker warm thuis en zijn weer fijn aan het werk! Maar wel in een gezellig redelijk opgeruimd huis! @ Miepie: Ei komt vast nadat de Pasen weg is... moet nog mooi beschildert worden @ Wieffie: hihihi je ziet zo lekker te genieten van je pos ovu! Echt zo super fijn! Heb je nu 5 rondes clomid 'gekregen' voordat ze verder gaan? Nou, heb er super goede hoop in dat dat gaat lukken! Zeker nu je al op dag 15 een ei hebt! @ Tezzz: heerlijk dat je zo blij kunt zijn met een ongi Kan de voorjaarschoonmaak daar even alles in orde maken voor het nestje opgebouwd wordt! Ik ga nog even een uurtje werken en dan weer lekker vroeg mijn nestje in! Eerst nog even de was doen bij de buren... Nog geen spoor van onze nieuwe was-droog combi... Gelukkig betaal ik ook pas bij ontvangst Toedeloe! Fijn pasen nog Morgenochtend komt mn zusje gezellig ontbijten! Ga ik eieren met dr kleuren zoals vroeger...Hihi kan ik helemaal van genieten... (ze weet het nog niet dus das een verrassing)
leuk joh dat er zoveel eieren gevonden worden deze dagen. Zit nog steeds op mn ongi te wachten. ben nu wel hoofdpijn aan het krijgen, wat bij mij altijd een teken is dat ik ongi word. Ik durf het bijjna niet te zeggen, maar ik hoop het. Gek eigenlijk he dat ik echt blij ervan word als ik men ongi heb. Maar ik heb niet echt het gevoel dat ik zwanger ben. En als ik dan eindelijk ongi word kan ik tenminste met de clomid beginnen.
Niet alleen dus... Wieffie, fijn hè, die tweede streep? Wat doe jij hier eigenlijk, moet je niet hard aan de smep? En Tom trouwens ook! Nyncke, hoop voor je dat je de ene of de andere kant op snel zekerheid krijgt. Go4baby, nogsteeds aan het werk? Wordt het niet eens tijd jezelf een CAO te geven?
@ nyncke: ja, als je liever nu ongi wordt dan kan ie maar beter gewoon meteen komen ipv ingewikkeld te doen met hoofdpijn vooruit sturen! @ Miepie: ja, dat zou best goed zijn, maar we hebben vanmiddag eerst uitgebreid uitstel dingen gedaan zoals lekker extern lunchen en koffie verkeerd (decaf!) drinken... We hebben eigenlijk vandaag nog niet zoveel gedaan... En vrijdag en zaterdag ook niet. Morgen dus hard aan het werk want moet een boel klaar hebben om dinsdagochtend meteen naar klanten te sturen! Heb wel heel irri steeds rare steken, gelukkig wel afwisselend links, rechts onder of boven mn schaambotje... Hoop dat 't van een groeiende BM komt...
goeie na- middennacht! (tjonge, die Tezzz is hier ook op alle uren van de dag zeg! ) @Nyncke: heb je enig idee wanneer je ei is geweest? Bij mij kondigt hoofdpijn ook mijn ongi aan (althans: 'resultaten behaald in het verleden geven geen garantie voor de toekomst ' . Ik hoop dat je gauw uit de onzekerheid bent, want daar kan je ook koppijn van krijgen he! Ik zie dat jullie allemaal lekker hebben gegeten. Wij ook! En morgen moet ik dus ECHT die eieren verstoppen he! Da's het eerste wat m'n dochter zei toen ze thuis was: 'dan moeten we morgen maar de eieren verstoppen ' heheheh Dussssss ik moet maar eens naar bed geloof ik! Ik vind dat de ongi nou wel weer over mag zijn klink ik nou erg verwend? Iedereen lekker verder slapen! @Julita: goeiemorgen! Heb je lekker geslapen? Liefs Tezzz
Morgen! Ik ben net pas wakker en ik heb helaas weer zo'n enge nachtmerrie ding gehad. Het is dus eigenlijk een 'night terror' en het heeft niks met een nachtmerrie te maken, maar ik weet niet hoe dat in het nederlands heet. Ik kon daarna (4 am) niet meteen inslapen dus daarom ben ik nu pas wakker. Weer heel hard gegild (wat zullen de buren wel niet denken...gelukkig gaan we weg hier) Maar nu wel een dagje dichterbij mijn fm en natuurlijk de terugreis. @go4baby, lekker dat je je toch wel een beetje zwanger voelt al. Zo spanned de 31ste, ik hoop dat alles op en top is. @Tezzz, uitgerekend op 31dec! Dat zou wel speciaal zijn. Ik hoop het zo voor je zelfs al weet ik dat je december verjaardagen niet zo leuk vind. @wendy , ik had je nog niet gefeliciteerd! Bij deze dan! Geniet er maar lekker van. @miepie, toch jammer dat je nog net even geen ei had...Maar misschien heb je je ei zometeen tegelijk met mij! Ik heb ook maar 3 ovu tests over dus ik ga pas morgen beginnen met testen. De gyn gelooft niet in de testen maar ik vind het zelf wel fijn om te weten altijd. We hebben gisteren gesmept en dan nu niet meer tot de iui. Maar hopen dat de kwaliteit en alles een beetje omhoog gaat. Ik ga kijken of ik toch ergens paaseieren kan kopen want hier vieren ze het helemaal niet en ik vind het toch jammer...Verder moet ik vandaag veel dingen regelen dus ik ga maar aan de slag.
Mogge! Julita, wat naar zeg :-? Nu wel weer rustig en uitgeslapen? Ik denk dat ik inderdaad gewoon weer gezellig gelijk op ga lopen met jou Tezzz, al eieren aan het verstoppen? Zou hier geen lol aan zijn, word net wakker in een wondere witte wereld; er ligt hie zeker 5 cm sneeuw En het is nu weer aan het sneeuwen. Haha, is weer eens wat anders dan een witte Kerst
Ik voel me grappig genoeg vandaag wel ok. Mannetje zorgt ook goed voor me. Hij is wel ongerust over me. Wat speciaal die sneeuw nu overal in Noord Europa...Helaas in Zurich ook, daar had ik nou net even geen zin in. Hier was het gisteren lekker 20 graden! Met zon! Ik hoop dus dat mijn ei er woensdag al is...jij?
Oh, 20 graden... heerlijk. Al vind ik dit ook wel gezellig (zolang ik binnen zit ). Voor mijn man wel lekker; die gaat komende week nog skiën. Lief dat je mannetje zo bezorgd is. Ik hoop eigenlijk vandaag of morgen een + test te hebben, in elk geval vóór donderdag, want dan vertrekt mijn man naar de Alpen.
Ja, meestal op dag 12/13 een + test en dan diezelfde dag nog mijn ei. In januari was ie ook pas op dag 16, maar toen was ik ziek op mijn ei-dag. We zullen wel zien, al wel veel slijm gespot. Moet zeggen dat het me eigenlijk niet zo heel veel kan schelen deze maand, zal toch weinig kans hebben . Heb me maar ingesteld op de zomer, met een beetje hulp. ben wel even op ontdekkingstocht gegaan en bij de linkerbal zit iets wat een beetje aanvoelt als een verdikking in de huid > spatader? Geen idee hoe dat zou moeten voelen...
hmmm, ik zou het ook niet weten...Maar het zou kunnen. Wat duurt dat wachten op die analyse lang he? Echt belachelijk eigenlijk...
Ja... zou eind van de week al wel naar de HA kunnen bellen, maar mijn man wil het ook niet voor zijn vakantie weten. Dus dan maar erna (al hoop ik stiekem dat de HA als ik bel voor een afspraak zelf al gelijk aangeeft dat ie een afspraak bij de uroloog moet gaan maken, scheelt weer wat wachttijd )
Alles wat in wachttijd scheelt is goed! Ik moet ook wel even slikken zometeen als het niet gelukt is moeten we het een maand zelf proberen en dus is dat een verloren maand eigenlijk...