Ja, stom hè, hoe je dat nu als verloren tijd gaat zien... :-? Heb je al uitgezocht hoe het in CA zit allemaal? Kan je daar al op een wachtlijst voor een kliniek?
nog helemaal niet naar gekeken...Eerst maar even zien hoe deze iui gaat en als ik daar eenmaal ben dan vind ik er wel een. Ik denk dat ik niet op de wachtlijst hoef want alles is daar prive net zoals hier in japan.
Mogge vroege/late vogels! @ Julita: ik vind het zo vervelend dat je die night terror's hebt! Ik heb weleens gelezen dat je kunt aanleren om als je droomt je droom een andere kant op te sturen zodat dat niet gebeurt. Ik las laatst ook dat mensen vaak hetelfde dromen doordat dat als het ware makkelijk is om weer dat zelfde 'patroon te dromen ' omdat je 'hersenen dat al kennen. Misschien kun je hulp krijgen om daar vanaf te komen door het zelf te gaan sturen. Heb je zelf al een bepaald verband gevonden? Jullie zijn nu erg druk met verhuizing, fm, iui etc dus kan me voorstellen dat het daar misschien door kan komen?! Wel fijn dat je je vandaag wel beter voelt! @ Miepie: wow, wat een mooie foto! Hier zag ik net alleen sneeuw op de auto's liggen. 't zonnetje schijnt alweer heel hard! En over ontdekkingstochten daar... Ik heb gelezen dat dat voelt als een kluwen spagetti ofzo...? Heeft ie zelf al goed gevoeld? @ Tezz: gelukt om de paaseieren te verstoppen voordat de kids wakker zijn? Of zet je ze straks lekker in bad zodat je alle tijd hebt? Goed onthouden waar ze liggen hoor Ik zit hier inmiddels licht misselijk te worden. Moet nodig iets gaan eten! Heb natuurlijk lekker van die mazes gekocht... die moet ik maar even voorproeven mmm dat kraakt zo in de keuken en mannetje ligt nog te slapen (slaapkamer komt uit in keuken/hal)
Jippie, Go4baby voelt zich zwanger ! Haha, ben benieuwd hoe lang je het leuk blijft vinden misselijk te zijn Ik zet in op morgenochtend... Julita, da's wel weer het voordeel aan privéklinieken Hoop voor jullie dat het niet nodig gaat zijn. Mannetje voelt het ook, maar zegt alleen "zit er altijd al". Ja, duh! Nou ja, ik laat het maar aan de experts over...
@go4baby, dat wat jij zegt klopt inderdaad voor nachtmerries en dromen maar ik heb iets anders... Ik hoop dat ik vannacht wel doorslaap want ik moet morgenochtend vroeg voor fm.
@Julita...eng hoor die nacht "paarden" nix aan. En Slaap ik ook zo belangrijk voor de innerlijke mens..... Hoor dat de fm goed is, vette eieren! @ Go4baby....ik gok halverwegen de week...da je het dan niet meer leuk vind Het misselijk zijn. HA als ik er aan denk hoe ik me voelde kon me echt gestolen worden! @Miepie...hihihi ontdekkingtocht Tuurlijk je moet zelf ook ffies kijken..idd expers hebben er voor geleerd (gaan we vanuit) Mannetje gaat met de mannen skieen?/zuipen? :-k moge!
Hoi beastie, ik hoop dat dit voorlopig even de laatste was. En het is wel waar wat go4baby zei dat ik wel veel aan mijn koppie heb met verhuizen en iui enzo... Ik hoop morgen dat mijn grootste ei wel al iets van 22mm is.
Straks naar de poezen beesten....dan slaap je vast ook weer beter Dat scheelt dan zien we het door de vingers..hahahhaha...
Hee meiden, prettige 2e paasdag. Ik zit hier weer lekker op de bank, net een stokbroodje gegeten. Zou eigenlijk naar mannetje gaan kijken die is aan het voetballen maar vond het te koud Julita, wat naar die nightmares... Mijn mannetje had er laatst een en die begon ook te schreeuwen. Ik schrok me wezeloos werkelijk .. had het hart in de keel zitten. Miepie nog geen ei... da's laat voor jou doen of niet (of had je nu een korte lf?) Tezzz toch eieren aan het verstoppen?
Ellen, groot gelijk dat je lekker thuis bent gebleven . Ging het voetbal wel door? Hoorde dat er ook veel afgelast was. Beastie, hij heeft afgelopen weken zo lief weinig gedronken en vitamientjes en zink geslikt... mag wel even dus . En Ellen, heb een iets kortere LF (12-13 dagen), maar ei is ook laat dus, ja. Ach, zal wel snel komen...
Ja, hihi ik denk dat ik er wel snel genoeg van heb. Hebben net heerlijk paasontbijt op en voel me alweer licht misselijk :x Maar misschien was 3 eitjes ook wel 1 teveel... Ik droomde trouwens vannacht dat ik moest overgeven van de misselijkheid... @ Julita: probeer rustig aan te doen zoveel het kan de komende dagen! Als je straks helemaal uitgeput van hot naar her moet (naar Zurich, Parijs, Nederland en dan door naar CA) en zwanger wilt worden/bent dan wordt het echt een uitputtingsslag! Het is wel veel hoor allemaal in zo'n korte tijd! Waarom gaan jullie weer naar Parijs? Moet je man daar weer voor werk heen? Dikke knuf!
Hihi, sorry, moest even grinniken dat juist JIJ dit advies aan Julita geeft, Go4baby . Maar je hebt helemaal gelijk...
@ Miepie: laat hem inderdaad maar lekker genieten met de wintersport! Kun je echt niet verbieden om dan minder te gaan drinken lijkt me! (en misschien houdt er er uit zichzelf wel een beetje rekening mee om niet 10 maar 9 apresski biertjes oid te nuttigen Lekker hoor dat hij nu nog gaat. Ik had ook wel gewild. Is nu tweede jaar dat we niet gaan en ik vind het erg jammer! Kan er altijd enorm van genieten zo de hele dag buiten en heerlijk lunchen bij een open haardje ofzo! Hmmmm Wij gaan aan het werk! Vandaag moet het er echt van komen! Liefs en tot later nog een keer!
goedemorgen! hier is t al 2 dagen (tot nu toe dan) prachtig weer! zonnetje, blauwe lucht.. heerlijk haha heb nog geen sneeuw gezien! hier nog geen ei gevoeld. zal strax es een ovutestje doen.. ben benieuwd! julita vervelend van je nachtmerries meid! ga hier de oven maar eens aanzetten, komen net uit bed.. lekker nog wat geknuffeld en tv gekeken. dus ga nu lekker coroisantjes maken..
Jaah ik vind wintersport ook leuk. helaas ging ik dit jaar niet mee omdat ik dan al 8 maanden zwanger zou zijn hoe anders kan het lopen.... Hier is het nu hartstikke mooi weer hoor. De zon schijnt.. en gisteren was het ook mooi weer. Alhoewel er nu wel steeds meer wolken verschijnen, zal eens op buienradar kijken
Wij zijn in december samen met vrienden geweest, hij gaat dus al voor de 2e keer Had ook best nog een keer willen gaan, haha. Moet helaas gewoon werken... Heb net ovu-test gedaan... dikke 2e streep, maar niet positief. Twijfeltwijfel; vanavond nog 1 doen? Heb er nog maar 2... maar meestal is ie dan later op de dag óf de volgende ochtend wel positief. EDIT: ga er vanavond wel nog één doen... had al gepost voor de 10 minuten om waren en hij is bíjna positief (gisteren maar een heel vaag lijntje te zien), dus denk dat hij over een paar uur al wel positief zal zijn. Valt het dus toch wel mee met hoe laat mijn ei er is
ik ben net terug van yoga en voel me al stukken beter... @go4baby, ik ga naar Parijs omdat ik daar zelf bijna 10 jaar heb gewoont en dat dus al mijn vrienden daar zijn en omdat mijn zus daar nog woont. Even iedereen gedag zeggen. Manlief blijft overigens thuis...Hij moet werken en kan toch geen visum krijgen op tijd.
Lekker hoor wintersport...je moet mannetjes ook soms los laten en lekker laten gaan. Ook erg goed voor relaties. Me moeder wil dat we volgend jaar mee gaan op wintersport ... heeft ze een excuus om een dagje rustig aan te doen ...dus op frummel passen Ik heb net in de hagel en sneeuw de ramen staan lappen...tja kon er niet doorheen kijken dus moets echt even kan nu van binnen uit de sneeuw zien 8) met zonnetje erbij zo...ga nu ffies een lunch verzinnen. (me trek is helemaal terug ... lust echt van alles nu .. en het mag ...was een kilo lichter dan toen ik op vakantie ging)