Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaaf julita dat je zo lang in parijs hebt gwoond!
    mooie stad!

ik ga ook zo maar eens een ovutestje doen... is mn laatste haha dus daarna kan t niet meer

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    marieke, ik hoop dat je sl test morgen helemaal in orde is. Hoe laat moet je?

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, zelfde probleem dus, Marieke ;).

Beastie, gek! Ramen staan lappen met dit weer :-? Begin je nu al nesteldrang te krijgen ;)?

Ik ben helemaal stijf van gisteren, ben in de sneeuw in de tuin aan het werk geweest. Flinke spierpijn in mijn rug en bovenbenen nu :-?

Julita, heerlijk hoor, paar dagen Parijs in het vooruitzicht. Voor mij word het volgende reisje pas is juni... en dat is met school, dus niet echt ontspannend ;).

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    een schoolreisje! waar naar toe?
    lijkt me toch wel komisch om met een hoop pre pubers op reis te gaan!

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, dat is het ook wel. En je ziet die kinderen (nou ja, 16 jaar ;)) op een heel andere manier dan op school. We gaan met een groep van 25 leerlingen naar Tsjechië, op uitwisseling met een andere school.
    Leuk, maar erg vermoeiend ;)

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

hahaha ik heb er hier nog massa's liggen. had net er 24 besteld met 3 zwangerschapstestjes. Maar deze cyclus maar 2 gebruikt.
    Marieke ik kan er morgen voor ik naar het werk ga zo een paar in je brievenbus gooien ;) Rijd ik wel ff over Diem naar Zevenaar :)

Ga je politie agentje spelen op schoolreisje Miepie? Waar ga je heen?

Aah Paris mmmm mooie stad paar keer geweest. Ben daar voor mijn werk en voor vakantie een paar keer geweest.

Oeh hier is het nu hard aan het sneeuwen.

Moet trouwens wel lachen om de koudste Pasen. Ja nogal wiedes wanneer is de laatste keer dat pasen zo vroeg in het jaar viel?

Trouwens jullie moeten morgen wel duimen of ik die baan krijg... Dan heb ik net uitgerekend zou 18 april mijn laatste werkdag kunnen zijn eindlijk verlost van die bank hoera hoera hoera

7. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Beastie: hihihi lekker hoor, ramen lappen met dit weer... Dit valt inderdaad onder de categorie nesteldrang (of voorjaarsschonmaakwoede ;)) Nou, hier mag er ook wel eens wat aan gedaan worden dus als je weer de kriebels hebt...
    En bij jou zit dus ook een klein junkie ;) Lekker paasbrunchen! en genieten dat je trek hebt! Ik ben dat misselijk zijn nu al zat en heel erg is het nog niets eens. (alsof ik heb zitten kaartlezen in de auto, krijg ik dat ook altijd heel snel!)

@ Miepie: Ei ei ei, we zijn zo blij!
    (Tezzz: hoe ging 't ook alweer verder?)
    Dat gaat lekker goed komen voordat hij straks weer weekje weg is!
    En lekker bij de kachel met je stramme pootjes!
    Wij hebben helaas alleen een balkon (of 2) maar dan moeten de deuren open dus ik wacht wel tot het echt mooi weer is! Ik zag wel dat de plantjes alweer opkomen/uitlopen en mn sering heeft al blaadjes! Tuinieren vind ik heerlijk dus mijn balkonnetjes staan provol met planten! Op kantoor ga ik straks vanalles uitzaaien in en klein kasje. In de vensterbank is de hele dag zon, dus dat gaat super!

@ Tezzz; zeg.... eiertjes wel weer terug gevonden... of was je iets te enthousiast?

@ Marieke: duim duim duim voor een paasei voor jou!

@ Julita: ahh vandaar Parijs! Lekker hoor als je daar zo thuis bent! Wat ben jij toch een wereldreizigster! Leuk hoor! Geniet maar dan van je bezoek daar! Slaap je dan bij je zus? Wel relaxt!

nou, ik ben het wel zat met dat licht misselijke gevoel! Alsof ik nog niets gegeten heb... Misschien moet ik maar weer wat augurken eten... (bleh)

ToedelEI!

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Shit, zat er een dag naast ;):

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

hahahahaaha

Miepie, misschien wat voor jou zo'n uurtje op televisie toekomst voorspellen, je zat er dicht genoeg bij ;)

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, wie weet ben ik wel één van die meiden die daar de hele vroege ochtend vol zitten te lullen ;).

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hé, wordt "lullen" niet gecensureerd?

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    goeiemiddag!

Nou, de kids hebben de eieren gevonden hoor! Had er niet zo heel veel verstopt en Laila had de hare al heeeel snel gevonden. Alleen Yoeri moesten we wel behoorlijk helpen. Maar hij had ook groene eitjes in de groene tuin, terwijl die van Laila knalroze waren! hihi, maar het is gelukt hoor! ;)

Wat zijn jullie er allemaal vroeg bij vandaag! (Of komt dat omdat ik pas om 2.00 uur in bed lag? :oops: )

@Beastie: wat fijn dat je je eetlust weer terug hebt! Kun je bij mij ook even de ramen doen? ;) Laila zit al 2 weken te zeuren dat ze de ramen wil lappen, maar het is steeds zo koud dat ik er geeeeen zin in heb (en het raam is veel te groot voor haar om alleen te doen. Helaas ;) ).

@Go4baby: als ik 3 eitjes achter elkaar zou eten zou ik ook misselijk worden hoor! ;)

@Julita: en ik had je nog zo 'slaap lekker' gewenst! Potverdrie, weer zo'n nare nacht gehad? Denk echt dat het door de stress komt hoor of misschien wel de heimwee naar je poezebeesten. Toen je het een poosje geleden had voelde je je toch ook niet zo lekker in je vel? Toen je mannetje weg was? Als je gesettled bent in CA gaat het vast weer beter! Ben blij dat je nu wel uitgerust bent.

@Miepie: dus een bijna ei? Ik hoop dat íe vanaaf flink positief is! Over het 'voelen': bij mijn mannetje zijn ze zacht met idd een beetje spaghetti-achtig erin. Mannetje heeft niks wat in het bijzonder harder voelt, dus je zou zomaar iets kunnen hebben gevonden!

@Marieke: ik hoop dat je ovu-testje positief is!

Wat is dat toch met jullie dat iedereen ze bijna op heeft? Ik denk dat ik van de week ook maar weer eens wat ga aanschaffen. Ben een beetje huiverig of de clomid wel zal aan slaan (moet steeds aan wieffie denken :( ), maar als alles wel volgens plan verloopt, wil ik toch eigenlijk wel graag het smeppen weer gaan volgen! Mannetje ziet het geloof ik ook wel zitten ;) :)

*pas op! klaagzang!*
    Hier nog steeds ongi. Lijkt wel of ik leegloop! Moet ook echt blijven zitten anders word ik er duizelig van. Buikpijn valt nog wel mee (zolang je niet te snel beweegt he ;) ), maar het is zo veel! Ik trek in bed als ik ongi ben altijd een wielrennersbroekje of zo aan tegen evt. doorlekken. Nou, dat was vannacht dus wel nodig! Lang geleden dat ik zo'n 'grote schoonmaak' heb gehad! Zal blij zijn als het over is :( Heb er nu al schoon genoeg van! *einde klaagzang*

Liefs Tezzz

13. hihi ja tezzz jij wilde ongesteld worden en nu zal je t zijn ook ;) haha nee hoor meid! hoop dat t snel over is en dat je dan maar aan een nieuwe korte cyclus mag beginnen en in t roze eindigd.

ovutest is nog niet posi, denk dat mn eitjes dus dan idd wel heel langzaam groeien. donderdag was die 14, zaterdag 15..dan is dus nu nog maar 16 mm als ik die berekening aanhoud. als t zo doorga springt ie pas volgende week dinsdag.. dan zit ik op cyclus dag 24 haha nou dat zal wel niet want dat heb ik nog nooit gehad!
    wachten t dus morgen maar af hoe groot ie nu is..
    ik weet ook weer hoe t kan dat ie niet zo snel groeide, er zaten namelijk 2 eiblaasjes naast mekaar allebei even groot..

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Marieke: twee-eiige tweeling? ;) Vergen iets meer tijd he! :)

15. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hihi Miepie je zat er inderdaad niet ver naast... Heb dat tv programma nooit gezien maar zie het helemaal voor me dat jij zoiets moeiteloos zou kunnen vullen ;)

@ MArieke; hmmm vervelend dat jouw eitjes te druk zijn met een competities en dan niet echt willen groeien! Hopelijk morgen dan positief... Ergens snel een test scoren... Of krijg je sowieso bij de SL ook een fm? (leuk zeg die afkortingen... :()

@ Tezzz: jeemig zeg, dat klinkt niet fijn! Maar was blijkbaar hard nodig dat er grote schoonmaak kwam! Hoop dat het kort en krachtig is en dat het snel voorbij is!
    Maar wel een beetje gemeen om groene eitjes in groene tuin te verstoppen... ;) da's echt voor gevorderden... hihi
    En nu lekker smullen tot het hele huis onder de bruine vlekken zit!

Ik geniet van mn bakje fruit (heeft mn liefje gemaakt! Schatje is het!)

Toedeloe!

Ja, al dat gelul over Pasen....

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    marieke, ik had er deit keer ook 2...nu maar hopen dat ze wel gegroeid zijn.
    Morgenochtend weet ik meer!

Ik denk trouwens idd dat de katten helpen met goed slapen. Ze geven gewoon goede energie af ofzo.

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Julita: hoe ga je het nou doen met de katten? Neem je ze gewoon mee als je naar CA gaat of stuur je ze vooruit? Ik hoop dat je ze nog herkent na een half jaar! Die van mij zitten op het moment half in de wintervacht en half in de zomervacht. Lijken ze altijd zo ongezond! (Hoewel hun vacht mooi glimt hoor! ) Zien ze er altijd opeens weer zo dunnig uit! Hoe laat moet je voor de fm?

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    jij ook zo'n lieverd go4baby?
    Ik ook. Dat realiseer ik me wel als het wat minder gaat zo.
    We hebben het hier niet heel vaak over onze mannen, maar het zijn vast stuk voor stuk lieverds!

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, inderdaad. Die van mij kwam net vertellen dat ie heel graag in bad wilde. Ik keek 'm alleen maar aan, wilde net gaan zeggen dat ie dan moest gaan... zegt ie "ik kan ook in een koud bad gaan" *proest* :)

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    (hij is trouwens weer achter zijn computer gaan zitten, heeft geloof ik besloten toch maar niet in bad te gaan ;))

Deel Deze Pagina