Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    heheheh...misschien moet het bad eerst vollopen? ;)

Die van mij is toch maar wel aan het werk gegaan. Laila en ik gingen hem heeeeeel vaaaaaak zeggen dat z'n haren ECHT al wel weer een stukje gegroeid zijn (is ook zo, maar het is nog steeds errug kort ;) ). En net toen hij genoeg zelfvertrouwen terughad, begon Yoeri te roepen: ah lief kaal koppie, kaal koppie, kaal koppie, kaal koppie, kaal koppie etc.! De etter :) Maar goed, de winkel moest tóch open he! :) Hij heeft me gister ook heeeeeel lief en veel geknuffeld en houdt nou echt in de gaten wanneer ik dan moet bellen voor een afspraak en wanneer ik dan de clomid moet gaan slikken enzo. Volgens m ij heeft hij ook zoiets van: als ze er al vieze pillen voor moet slikken, kunnen we maar beter ons best doen! Hihi hij vroeg nog wel of we nou nog wel voor de lol mogen smeppen! Dus ik: wat denk je dat we de afgelopen 5 maand hebben gedaan? ;) :) Misschien is die laatste keer smep na je ei wel bedoeld om je mannetje te laten weten dat smep ook wel voor de lol is! En niet alleen maar voor de kindjes!

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hihi, heeft ie wel een muts opgezet tegen de kou, Tezzz?

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

Zoooooo hier sneeuwstorm nu ;)
    hahaha je zal nu op het voetbalveld staan (mannetje moet vlagen bij het 1e) Vrienden zijn allemaal gaan kijken maar ik vond het weer te slecht ...

EN IK HAD GELIJK HAHAHAHA

O ik wou dat wij ook een bad hadden nu...
    Lekker warm kruidenbad... ;)

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Je mag hier wel komen badderen hoor. Bad wordt hier momenteel toch niet gebruikt ;) (solidair als ik ben: ook al een paar weken niet meer in bad geweest. Alleen stiekem toen meneer in het buitenland zat :))

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Wat netjes zeg ;)

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, vanaf vrijdag is ie weer weg... kan ik weer in bad van het weekend ;)

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Miepie: nee, hij heeft een pet! Trouwens, mannetjes mogen toch wel in bad? Als het maar geen gloeiend heet bad is!

@Ellenk: heb je vast die sneeuwstorm die wij net hadden! Hier schijnt nu weer de zon!

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ja, in bad mag wel... maar niet 4 uur lang liggen weken in een gloeiend heet bad zoals hij doet. En hij neemt dus blijkbaar liever géén bad dan een wat minder heet bad ;).

Hier blijft het ook af en aan sneeuwen, echt raar weer.

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ahhh.... wat lief van je Miepie.
    Mijn man heb ik werkelijk nog nooit in een bad gezien! Houd ie niet van denk ik. Alhoewel hij toch wel in van die bronbaden hier in japan.
    ik ga naar bed dames. Kijken of het goed gaat deze keer.
    tot morgen!

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Julita, slaap lekker... hoop dat je night terrors weg blijven vannacht!

11. Ellenk

Ellenk VIP lid

Trusten Julita en een rustige nacht gewenst...

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    slaap lekker Julita! good night, sleep tight, don't let the bedbugs bite!

13. hhi tezzz zou maar zo kunnen want t komt in de fam van mn vriend voor lol...

mn eieren zijn toch gegroeid denk ik, heb mn ovu test es vergeleken met die van vorige maand. hij is nu precies hetzelfde als vorige maand ook de 24e..
    en de dag erna was die dik negatief. dus denk dat ik vanavond een posi test zou hebben.. heb helaas geen testen meer...maar als ie vandaag dus posi is zou morgen mn ei springen.. ben benieuwd wat ze zien op de echo morgen.. vanavond dus klussen en morgen ook nog maar :D

ow ja truste julita... hopelijk droom je nu fijn!

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Marieke: kan nog nét een paasei worden dus! ;)

15. hahaha ja idd.. t heeft nog tot vanavond 12 uur..
    zometeen eerst even gaan werken tot 20.00u en daarna nog ff de gourmet zooi van gisteren opmaken hihi
    tot vanavond dames!

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    werkse marieke!

Ik ben op dit moment vreselijk aan de choco-eitjes, zo komen die paar kilo er natuurlijk noooit af he! hihi, wij moeten vanavond ook de restjes van het gourmetten opmaken! Zal zo maar aardappels gaan schillen dan, want heb geen patat meer in de diepvries en ik wil natuurlijk wél gebakken aardappeltje dan he!

oei wat zijn die eitjes lekker! Heb me gewoon bijna een week kunnen inhouden, maar als je er eenmaal aan begint... :rolleyes:

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou dan meld ik me ook maar aan bij het grote smep topic....was namelijk al aan het smeppen....hahahaha

18. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier weten we bijna of het smeppen echt geholpen heeft voor ons, zo spannend morgen is mijn nod maar we houden het voorlopig even op vrijdag nog...

Mmm eitjes, ik ben er hier ook van aan het snoepen, veel te lekker, maar heel slecht :oops:

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    welkom goofychick! Wat is je nod en hoeveelste ronde is dit voor je? Dan zetten we je in de lijst!

@Parels: en? Voel je al iets? Spannend!

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Parels: he! Je staat niet op ons lijstje!
    @Marina en Nyncke: hoe is 't?

Deel Deze Pagina