Sta ik niet op de lijst, oh oh, vast mis gegaan, maar ik wil er wel graag op dan alsnog, wil iemand dat doen, ik ben er niet zo goed in... Mijn nod is morgen... Maar wil proberen het testen tot vrijdag uit te stellen, dit was de eerste ronde smep en de 14e ronde in totaal... Voel me verder wel anders, ben moe, zere borsten aan het eidne van de dag, en ze lijken dan groter, verder steeds een rommelig gevoel in mijn buik ook, geen ongi, maar lijkt er ook wel weer een beetje op, heel raar... Maar weet neit wat ik er van moet denken, ben veel te bang dat ik het gewoon wil voelen en dat ik dus niet zwanger ben... Dus we wachten gewoon rustig af, hoewel dat wel veel moeilijker is dan gewoon rustig wachten haha
@ Julita: Ik zal de GVR naar je sturen om je boze night terrors weg te vangen en je mooie dromen toe te blazen! (Grote Vriendelijke Reus, van Roald Dahl, kent iedereen toch?) @ Tezzz: choco-eitjes mogen als je ongi bent @ Miepie: lief! Hij is er wel mee bezig! En jij straks lekker in bad als ie weg is Maar dat mag! Hij heeft ook een weekje lol! @ Marieke werk ze! En daarna heb je nog een behoorlijk avond vullend programma of niet, met gourmet en smep? Is een gouden combi natuurlijk (lijkt wel of iedereen aan de gourmet en de smep is dezer dagen!) @ goofchick: Welkom! Hoop dat je snel een klein smeppertje in je hebt @ Parels: spannend! Het klinkt wel goed hoor wat je zo opnoemt! Ik duimerdeduim voor je! Wij waren net wer eens even extern lunchen en dan valt meop hoeveel kinderwagens en zwangere vrouwen er rondhangen... en hoeveel van die gore rokers de boel gezellig blauw zetten! BAH! Ik zal zo blij zijn als het 1 juli is! De paar gelegenheden waar niet gerookt mogen worden zitten altijd stampvol, dus ik snap niet waarom ze zo bang zijn! Ik ga zo even lekker douchen want ik wil van die lucht af!
@go4baby: heb net een siggie op @Parels: zal je ff in de lijst zetten. @Goofychick: zet je op 14 april, ronde 5, goed?
aaaah op van de zenuwen...k lijk wel niet wijs haha....heb last van mn onderbuik, hoofdpijn en met vlagen last van mn borsten (maar dan meer van binnenuit, herkenbaar voor iemand?) Ik hou me zelf voor dat ik ](*,) nie wijs ben en gewoon braaf morgen ongesteld word, maar ja ......Ik luister niet zo goed naar ik geloof ik
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! WishfulDreaming \/(ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger *MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl!! Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP)It's a girl!! Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) It's a boy Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC)\/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: 1. Nynke1980, ronde 8, NOD 9 mrt 2. EllenK, ronde 5, NOD 9 mrt 3. Marieke1610, ronde 15, NOD 9 mrt 4. Julita, ronde 13, NOD 10 mrt 5. Go4baby \/ (ronde 18, ? x smep) 6. Miepie80, ronde 14, NOD 12 mrt 7. Wendy \/ (ronde 6, ? x smep] 8. Nyncke, ronde 6, NOD 22 mrt 9. Parels, ronde 14, NOD 25 mrt 10. Marina, ronde 5, NOD 25 mrt 11. Lola1982, ronde 4, NOD 25 mrt 12. Elba, ronde 10, NOD 26 mrt 13. Tezzz, ronde 5, 27 mrt 14. Cobi, ronde ?, NOD 29 mrt 15. Wieffie, ronde 9, NOD 31 mrt 15 SMEP - kandidaten 9 Ongi.... 2 Zwanger ....negatief.... ...% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van April: 1. Nynke1980, ronde 9, NOD 2 apr 2. Ikdus, ronde 4, NOD 4 apr 3. Marieke1610, ronde 16, NOD 6 apr 4. Ellenk, ronde ?, NOD 6 apr 5. Wieffie, ronde 10, NOD 8 apr 6. Tom78, ronde 11, NOD 9 apr 7. Stoetel, ronde 4, NOD 9 apr. 8. Elba, ronde 11, NOD 13 apr 9. Goofychick, ronde 5, NOD 14 apr 10. Lola1982, ronde 5, NOD 16 apr 11. Tezzz, ronde 6, NOD 22 apr
@Parels: ja, je moet er wel bij! Straks ben je roze en dan kunnen we je niet toevoegen aan de wetenschappelijke testresultaten! Dat kan natuurlijk niet! @Marina: je verhaal komt me vaag bekent voor. Volgens mij zijn er wel meer dames hier op het forum die dat soort zaken voelen? Zo te horen maar goed dat je bijna mag testen! Ik ga me eens met het eten bezig houden. Kids krijgen honger (en ik ook! ) Laterrrrr!
ja inderdaad smakelijk eten...ik moet ook maar eens over eten gaan nadenken geloof ik ...tis hier zo`n heerlijke lummeldag...iedereen hangt wel ergens voor een tv, playstation of laptop in huis Het liefst was ik de hele dag lekker op pad gegaan zodat ik even verstand op nul kon zetten, maar we waren het allemaal zat dit weekend! @ Tezz Geweldig trouwens,dat je ongesteld bent geworden...ben benieuwd hoe het nu verder gaat.... @Parels, als ik het goed begrijp wacht jij tot vrijdag met testen?
Hou het maar op voorjaarsschoonmaakwoede/aanval/attack....net of ik ongi moet worden En nee het is al over dus geen ramen meer vandaag....kan het ook vlak voor me verjaardag doen ..krijg je kids over de vloer ...kan je het erna weer doen...nu kan ik er nog even van genieten. Zie je wel week 6 en de ale: slaat toe ..grappig hoor. (voor jou niet) Na week 13 wordt het echt minder ...pff duurt wel even he? Ik was in de eerste 12 weken 4 kilo kwijt omdat ik choco vies vond en misselijk en/of geen trek....zit er wel weer netjes aan inmiddels. Morgen ben ik nog vrij dan ga ik de vloer doen hier in huis...iemand moet het doen Wow! vette sneeuw buiten 8) Wil eigenlijk ook al koken maar dan aten we al om 5 uur...junkie vraagt wel wat van me ga zo maar aan het werk. @ julita ...hoop dat je lekker slaapt! @iedereen ... paas knuffels!
hmm zit nog te wachten op belletje van man of íe op tijd thuis is voor het eten als het rustig was in de winkel zou hij eerder thuis zijn, anders niet. Zal 'm zo maar bellen of ik nog ff moet wachten of dat dat geen zin meer heeft. honguh!
Spannend hoor, Marina.. en goofychick; welkom! Julita, hier namens Go4baby de GVR die dromen vangt: http://nl.youtube.com/watch?v=UzY01y1akHg Tezzz, ik ook Heb er nou ik het idee heb dat het toch weinig zin heeft veel moeite mee...
mannetje nog niet thuis Ik heb honger! (En ben misselijk ). Kids zitten al heel fanatiek hun paasplacemet (of zoals mijn zoon het noemt 'vleesmet') in te kleuren. honguh! Laterrrrrr!
@ Tezzz en Miepie [-X [-X viespeuken! @ Miepie: da's wel weer een heel lief filumpjuh! (dat rokers toch zo lief kunnen zijn ) @ marina: oeieoeioeieoeieoeieoi dat klinkt bij jou ook al spannend! Het gaat hier de komende dagen roze worden... Ik voel het aan mn water Ik zal even HCG strooien:
wat is het toch een schattig manneke! Nou, hoop dat mannetje zo thuis is en dat jullie lekker kunnen smikkelen! gebakken aardappeltjes gelukt?) Smakelijk! Ik heb ook wel trek... Maar vriend moet eerst nog op ZH bezoek bij zn mama... Ik heb niet zo'n zin om in een Zh rond te lopen. Kan ik alleen maar vanalles van oplopen... dus ik blijf thuis om een lekkere witloftaart te bakken die dan om stipt 20.30 klaar is... En tussendoor ga ik maar even wat snaaien... Heb nog worteltjes....
Ik weet het Lekker gegeten van je witloftaartje? En Tezzz, de vleesmets mooi geworden? Hihi, ben benieuwd of er vanavond nog gesmept gaat worden hier... meneer zat al hard te gapen > heb heel gemeen aangegeven dat niet in bad gaan wat zonde was als hij vervolgens gelijk ging slapen in bed Voorzichtig morgenochtend allemaal, was net al glad buiten!
Jemig acht blz in een dag, ik kan nie talles bijlezen want wij zijn druk aan het klussen (echt dan he) en aan het SMEPPEN de ovutest wordt steeds duidelijker. Ik denk dat mijn banner goed staat. En dat ik morgen en overmorgen het vruchtbaarst ben. Mijn hub heeft vandaag nieuwe gordijnen opgehangen. Ik heb net mc leodsdaughters gkeken en nu zal ik het nog even schoonmaken allemaal zuigen en stoffen! IJverig he maar we gaan ook niet in het stof liggen eeh smeppen bedoel ik. Tezz heb je nog een kunstwerk van je hubs hoofd geschilderd?
Goedenavond allemaal! Hier hebben we net saampjes zitten fonduen. En het was heerlijk. Ik heb ook nog een vraag. Volgens de calculator zou ik 17 december uitgerekend zijn, mocht ik zwanger zijn deze ronde. Mijn ei is nu 2 dagen eerder dan de banner aangeeft (en ook de calculator). Zou ik nu dan ook 2 dagen eerder uitgerekend zijn, dus 15 december? Ik weet wel dat je waarschijnlijk niet precies dan zal bevallen, maar ik zou graag willen weten hoe het zit.
@Stoetel ... Mocht je zwanger zijn, wat me natuurlijk allemaal hopen! Dan berekent de vk het zoals de calculator dat doet die datum staat dan vast tot dat je een echo krijgt. Bij die echo wordt je kindje gemeten van kop tot stuitje en aan de hand van schema's wordt gekeken hoe oud het vruchtje dan is ... en dus wanneer je uitgerekend bent. Wijkt dit meer dan een week af dan van de berekening van de vk past de vk het aan en wordt het die datum. Anders blijft de datum van de vk staan. Volgens calculator ben ik uitgerekend op 11 juli, 12juli volgens me eerste echo .... 11 juli blijft dus staan
Vraag me ook af .....ik heb mn ei volgens mij eerder gehad (op 9 maart had ik een pos ovu test) Op de 19e had ik anderhalve dag buikkrampen en dat is daarna wel veel minder geworden maar wel gebleven. Zou je na 10 dagen nog een innesteling kunnen hebben of is dat te laat?